Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Ne mar 27, 2005 4:54 pm

No še moj piskerček. R5GTT lahko primerjate z hondami , ki so bile v času petk na cestah in ki so bile v istem razredu kot petke. Te so bile pa za tiste čase CRX-i. Noben nepredelan CRX pa ne more dol počit petke turbo ali pa recimo peugeota 205 GTi. Ti trije avtomobili so bili v tistem času pojem zase - vsi trije so bili odlični za tiste čase imeli so odlično lego na cesti in imeli so dušo in samo te tri avtomobile primerjajte med sabo, ker so bili takrat v istem razredu.
Oba in CRX in 205GTi pa nista imela v tistih časih za burek, kar se tiče pospeškov in vzdržljivosti mašine. Že prva stvar je tukaj očitna - R5GTT vleče od 2500 obratov naprej, oba tekmeca pa šele od 4500 in ju je potrebno gnat v visoke obrate, kar definitivno pomeni tudi večjo obrabo. S tem da imajo vsi trije primerljivo konjenico in končne hitrosti, v pospeških ima pa prednost turbina.

Čeprav se pa strinjam s postom višje - tubo petka je definitivno hitrejša na krajše relacije od VTI-ja, ampak samo na krajše relacije, drugje pa nima kaj iskat proti temu avtu. Razlika v letih je več kot očitna in po legi in po tehnologiji in po vzdržljivosti.

Pa še en odgovor na lego na cesti - za avto, ki je bil proizveden v 80ih letih ima še danes odlično lego, pa čeprav ima zadaj torzijo, ki ga omejuje samo in res pri zelo visokih hitrostih(180 in več). Res pa se skozi ovinke pri višjih hitrostih skoraj vedno voziš po treh kolesih, vendar ga rešuje moč in navor motorja.

ZAKLJUČEK:
Še vedno odličen avto(če je ohranjen seveda) z dobro lego na cesti in dovolj moči za izživljanje skozi ovinke.
Old subarus never die, they just get faster!
 
fiat gt
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Če jul 29, 2004 11:03 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a fiat gt Ne mar 27, 2005 9:33 pm

Nebivedu: sestrinjam s tabo....vsaj kar se tiče primerjave med r5 GTTin VTI..je pa treba racunat tudi medosno razdaljo dveh avto..kjer zmaga VTI......konec konecev pa koncna hitrost ni spet taka(glede VTI) 214 KM/H......10 KM/H vec od petke :lol:
 
Uporabniški avatar
D.J.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: So nov 09, 2002 10:21 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a D.J. Ne mar 27, 2005 9:42 pm

nebivedu: sam 150 KM CRX i-VT je pa vseen hitrejši od 5ke v vseh pogledih. Sej ti si primerjal z 130 konjsko, ne?
Izognite se nerazumnim kaznim za prehitro vožnjo - www.radardetektor.si
 
Uporabniški avatar
D.J.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: So nov 09, 2002 10:21 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a D.J. Ne mar 27, 2005 9:48 pm

fiat gt je napisal/-a:Kljubtemu da sta si r5 GTT in pa VTI casvno narazen..lahko kaj hitro ocenis avte.....

oba sta dobra.....s to razliko da bilo kateri hondin motor ce hoces da kam gre je potrebno gonit do skrajnih obratov da avto dobi konje....je pa ena napaka pr hondah nasploh.....ki mislim da je se ni noben povedal in to je bolezen hondinih motorjev ,namrec manjka jim navor.........ki je "kao" visok sm v visokih obratih ....v spodnjih je pa ni....

:roll:

Si dejansko peljal VTija in ima pomanjkanje navora al to sklepaš iz papirja?
Izognite se nerazumnim kaznim za prehitro vožnjo - www.radardetektor.si
 
Maxx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 597
Pridružen: Po jan 10, 2005 9:04 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Maxx Ne mar 27, 2005 10:38 pm

Dobr no ampak da R5GTT primerjaš z Hondo VTi je pa res mal bosa
ma nima petka kej zraven počet ker VTi jo res potegne
 
Uporabniški avatar
D.J.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: So nov 09, 2002 10:21 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a D.J. Ne mar 27, 2005 11:12 pm

Jest jo primerjam z CRXo letnikom 1991, motorjem i-VT, ki je predhodnik VTi, mislim, da je to poštena primerjava.
Izognite se nerazumnim kaznim za prehitro vožnjo - www.radardetektor.si
 
fiat gt
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Če jul 29, 2004 11:03 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a fiat gt Ne mar 27, 2005 11:16 pm

D.J.:Sem dejansko peljal VTI 160 km in 180kn sedan....navor pr hondah skripa.....,ze ce gledam type-r (star model)intergo za 1.8 motor je navor slab........pa za tiste konje,kaj ti pomagajo konji ce ni navora.... :lol: imas 3 tipe pa gres v klanc in je gotovo....sam primer,drgac pa so mi honde usec!!!!

no js tko iz podatkov ce gledam lahko primerjam VTI pa GTT ,ker kot sem omenjal nekaj postov nazaj moja GTT ni bila original ze zaradi sklopke.....kaj sele kaj druzga.

je pa stvar za sprobat........naj vas nezavedejo konji od VTI imam celo en test na internetu....ampak je med ford escort 2000 RS ,Fiat tipo 2.0 16v ,astra 2.0 GSI in hondaVTI 160km .....CASOVNO SE UJEMAJO!!!!
http://www.tipo16v.co.uk/
 
Uporabniški avatar
D.J.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: So nov 09, 2002 10:21 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a D.J. Po mar 28, 2005 3:36 am

fiat gt je napisal/-a:D.J.:Sem dejansko peljal VTI 160 km in 180kn sedan....navor pr hondah skripa.....,ze ce gledam type-r (star model)intergo za 1.8 motor je navor slab........pa za tiste konje,kaj ti pomagajo konji ce ni navora.... :lol: imas 3 tipe pa gres v klanc in je gotovo....sam primer,drgac pa so mi honde usec!!!!

no js tko iz podatkov ce gledam lahko primerjam VTI pa GTT ,ker kot sem omenjal nekaj postov nazaj moja GTT ni bila original ze zaradi sklopke.....kaj sele kaj druzga.

je pa stvar za sprobat........naj vas nezavedejo konji od VTI imam celo en test na internetu....ampak je med ford escort 2000 RS ,Fiat tipo 2.0 16v ,astra 2.0 GSI in hondaVTI 160km .....CASOVNO SE UJEMAJO!!!!
http://www.tipo16v.co.uk/

Dobil sem občutek, da še zmeraj pišeš bolj glede na papir kot prakso. Kolega ima VTija in je peljal drugega kolega, k je bil precej podobnega mnenja kot ti. No in pol sta šla enkrat dam in sta se na viču (Grba) vozila v klanc (ki niti ni tok mejhn) in mu model prbije, evo ti torque monster: 5. prestava po klancu navzgor brez problema, kolega mu pa prbije, ma ja to maš tretjo, kolega2 (:lol:) da v ler in v peto, ter se naprej peljeta. Un je sam zaprl usta.. Zanimivo je napisal tudi BlueGTI na suxu neki o Hondi S2000 in o njenem nizkem navoru, ki je primerljiv z npr. golf tdi 90 KM. Je prišel do izjemnih zaključkov... Kolega se ni nikol pritoževal, da bi imel njegov civic premalo navora ali da bi bil težek za peljat pod 5000 rpm. V bistvu je reku, da se pelje pod 5000 rpm izjemno normalno in kultivirano, da se mu pa jasno nad 7krpm+ strga :D Pa še to: ali ima slučajno kak drug 1.6 toliko navora kot VTi? Tole je že kar retorično vprašanje.

Navor NE škripa pri hondah, škripa kvečjemu na papirju, praksa je pa nekaj drugega (kar je bilo že 100x dokazano, katalog je neki, cesta pa nekaj tretjega).
 
fiat gt
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Če jul 29, 2004 11:03 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a fiat gt Po mar 28, 2005 6:48 am

Vsak ima svoja mnenja ,normalno je da praksa kaze drugace.....mene je VTI presenetla,ampak normalno da je sla v tisti klanec ce je imel zalet,naj proba it "normalno"

pa ko je na klancu prbit(sej ne recem da ne prbije,sam dokler to naredi VTI-ju rabi en cas)dokler ne pride na tisto delovno obmocje.....(vsaj tako prakso z njo sem imel js) med tem ko s puntotom GT turbo(moja last) je pa povlekel dosti bolje ,z obema sem sel enako,nekje do sredine klanca 50 na uro pol pa gas.......sam punto ima spet 200NM navora........kar honda nima.......,poglej si test ....klikni na link npr. bos videl da globalno med tistimi avti se je honda najslabse odnesla...sicer to me je mal zacudlo ker vsaj tipota 2.0 16v bi lahko spalila.......,seveda ce gledamo tut lego na cesti....na ravnici je paVTI klasa zase to je pa dejstvo......oz. kot je nebivedu rekel na dolge razdalje..........
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Po mar 28, 2005 9:04 am

D.J. je napisal/-a:Zanimivo je napisal tudi BlueGTI na suxu neki o Hondi S2000 in o njenem nizkem navoru, ki je primerljiv z npr. golf tdi 90 KM


tist članek od BlueGTI je zelo zanimiv.. ..zakjluček je bil tak, da če bi imela oba avtomobila (golf TDI in S2000) enak menjalnik, bi imela honda pri 1000 RPM več navora kot pa golf pri katerikolih obratih!
 
Uporabniški avatar
sporty
Uporabnik
 
Prispevkov: 835
Pridružen: So jul 06, 2002 1:12 pm

Napisal/-a sporty Po mar 28, 2005 10:27 am

D.J. je napisal/-a:Jest jo primerjam z CRXo letnikom 1991, motorjem i-VT, ki je predhodnik VTi, mislim, da je to poštena primerjava.


Ti si bolan :P ... Postena primerjava :roll: ! Je kr nebivedu prov primerju z 130konjsko CRX, recimo leta 91 petk turbo ze zdavnej niso vec delal ;) ! K so japonci tale i-VT j**c pogruntal, je bla turbo petka stara ze pet let... Tko da ni primerjave tle ;) ! Ce bi 91ga renojevci dali ven novo petko GTT, bi spet zagotovo pojedla tale i-VT :twisted: .

LP
RENAULT POWER - THE WAY OF LIFE
 
Uporabniški avatar
D.J.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: So nov 09, 2002 10:21 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a D.J. Po mar 28, 2005 12:19 pm

Ahja, pa sem že mislu, da se da še kako debato usekat, očitno ne :roll:
Izognite se nerazumnim kaznim za prehitro vožnjo - www.radardetektor.si
 
Uporabniški avatar
gorgo
Novinec
 
Prispevkov: 317
Pridružen: To okt 12, 2004 8:52 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a gorgo Po mar 28, 2005 12:31 pm

si pac povedal svoje mnenje, sej prav. nevem zakaj se on buni...

pa ceprav je tud meni osebno petka vecji zakon.... :lol:
 
Uporabniški avatar
salesky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1561
Pridružen: Sr sep 10, 2003 8:41 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a salesky Po mar 28, 2005 12:35 pm

D.J. nisi nč narobe povedu. Meni se zdi to kar si napisal zelo res. Na papriju je ena reč, ko pa prideš na cesto pa druga (mogoče ne tako velika ampak je).
The MAN
 
Punto_GT
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 520
Pridružen: Če mar 27, 2003 7:05 pm

Napisal/-a Punto_GT Po mar 28, 2005 12:37 pm

sporty je napisal/-a:
D.J. je napisal/-a:Jest jo primerjam z CRXo letnikom 1991, motorjem i-VT, ki je predhodnik VTi, mislim, da je to poštena primerjava.


Ti si bolan :P ... Postena primerjava :roll: ! Je kr nebivedu prov primerju z 130konjsko CRX, recimo leta 91 petk turbo ze zdavnej niso vec delal ;) ! K so japonci tale i-VT j**c pogruntal, je bla turbo petka stara ze pet let... Tko da ni primerjave tle ;) ! Ce bi 91ga renojevci dali ven novo petko GTT, bi spet zagotovo pojedla tale i-VT :twisted: .

LP


Ja če bi dal, je pa dal reno ven clio 1.8 16v ki je totalna polomija (gledono v pospeških in brutalnosti), kot pri fiatu HGT, tako da so japonci fajn prehiteli reno, fiat pa še koga...
 
Uporabniški avatar
salesky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1561
Pridružen: Sr sep 10, 2003 8:41 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a salesky Po mar 28, 2005 12:41 pm

Zdej HGT odvisno s kom primerjaš. Kolkr mam jst spomina me je kr lepo limalo v Bravotu, pa v Clio 16V tud. Zdej če me ti pelješ en điro enkrat bomo vidli če je kej razlike. :D :D :D

Tko da dokler mene en điro ne pelješ nimaš kej :P :P
The MAN
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee Po mar 28, 2005 12:50 pm

ah usak avto je po svoje hud,od honde do renoja,
to o navoru je mogoče res,da je na papirju visok pri VTI,sam smo probal z mojim avtom in VTIjko 6 gen. pa je bil v hondi en potnik več,šli smo pa v smeri proti tunelu golovec,pa morm rečt da sem bil presenečen nad tem da sem bežal hondi,pa lastniku honde tud,torej
136KM proti 160KM ,pa iz čiste nule smo tud sprobaval pa ne bom nič reku :twisted: ,da ne bo kregarije :P

aja pa moj motor je bil kr zjajcan,kaj šele zdej ko je vse popedenan kot more bit:twisted:

men je Reno zakon,pa trga gate al je turbo petka al clio al pa 19ka 8)
Slika
 
Uporabniški avatar
salesky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1561
Pridružen: Sr sep 10, 2003 8:41 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a salesky Po mar 28, 2005 1:07 pm

killah tale tvoj post je kr tak za se kregat. :D :D Sej iz moje strani ne, ampak se bo našu zmeraj en (ali več) na tem forumu ki jih bo to "malo" ujezilo. :twisted: :twisted:
The MAN
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee Po mar 28, 2005 1:12 pm

salesky je napisal/-a:killah tale tvoj post je kr tak za se kregat. :D :D Sej iz moje strani ne, ampak se bo našu zmeraj en (ali več) na tem forumu ki jih bo to "malo" ujezilo. :twisted: :twisted:


ma ni no :D

jest sem sam napisal moje izkušnje iz hondo VTI , pa sej drug kolega ma pa puntota GT-ja,je tud popapcu hondo :D ,pa še turbinco je mel kr zmatrano ;)

kregarije pa nočem zarad mojih postov, sicer pa debata ne teče o VTI-jih ampak o petkah,tko da sem jest končal :P
Slika
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov