Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ To apr 26, 2005 10:14 pm

killah bee je napisal/-a:Reno nima nič z PSAjem ;) ,motorje sam razvija,PSA ima HDI reno pa Dci motorje,sej v principu sta enaka,vendar pod drugo streho narejena :D


OK. To se itak spreminja iz minute v minuto, dobavitelji se menjajo hitreje kot spodnje gate. Vprasanje je, kaj je BILO. Jaz pravim, da imajo stari modeli Renojev in Volvov enake motorje, ki jim jih je dobavljal PSA. Katalogov za novejse modele zal nimam, imam pa podatek za Volvo 262 C (letnik 77-81) in Reno 25 (84-92), ki imata oba motor V6 z 2.7 litra in 141 KM :bere Kasneje so te motorje vgrajevali tudi v Safrane, Volvote 760, Pizoje 605 in Citroene XM, samo da je bilo, kot receno, 1000 razlicic tega motorja. Skratka, gre za ISTO SRANJE, DRUGO PAKOVANJE... :mrgreen:
 
Norden
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Ne dec 14, 2003 10:31 pm

Re: Renault Safrane !

Napisal/-a Norden To apr 26, 2005 10:55 pm

_Jerry_ je napisal/-a:
ggorenc je napisal/-a:Me zanima, ce si kdo lasti tole vozilo? Kaksne so izkusnje, predvsem bencinarji 2.0, 2.5, V6, v glavnem ne ravno najvisji razred zavarovanja.
Kdo slucajno prodaja?

Razlicni review-i na netu so polni hvalnic....


Safrane je bil meni vcasih tudi zelo vsec, potem pa sem prisel do naslednjih ugotovitev:

Plusi:
-cena avtomobila
-udobje
-ne bodo ti ga ukradli (misljeno za stare modele)

Minusi:
-V6 motorji so pri porabi, zmogljivostih in zanesljivosti DALEC za konkurenco (PSA j***a)
-ceprav je Reno prakticno nasa nacionalna znamka, so deli vecinoma 2 do 3x drazji kot za nemce
-vcasih je Reno delal kvalitetne avtomobile, danes pa so na ravni italijanske slamparije (ce se 1 teden vozis brez da gres na servis mislis da se ti je Marija prikazala)
-bolje da neham, ze tako jih bom slisal, pa ceprav nisem niti omenil kakega BMWja, Mercedesa... pa saj bo dovolj za osnovno predstavo :lol:


Torej sem jaz kar Troedini Bog osebno, saj moja "italijanska šlamparija" že zelo dolgo ni videla servisa? M5.press
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Renault Safrane !

Napisal/-a _Jerry_ To apr 26, 2005 11:29 pm

Norden je napisal/-a:Torej sem jaz kar Troedini Bog osebno, saj moja "italijanska šlamparija" že zelo dolgo ni videla servisa? M5.press


Ko bos naslednjic ob taki pozni uri sedel za racunalnik, prej zvrni kak kozarcek manj, OK? ;)
 
Vontz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Če okt 16, 2003 8:44 pm

Napisal/-a Vontz To apr 26, 2005 11:58 pm

_Jerry_ je napisal/-a:
OK. To se itak spreminja iz minute v minuto, dobavitelji se menjajo hitreje kot spodnje gate. Vprasanje je, kaj je BILO. Jaz pravim, da imajo stari modeli Renojev in Volvov enake motorje, ki jim jih je dobavljal PSA. Katalogov za novejse modele zal nimam, imam pa podatek za Volvo 262 C (letnik 77-81) in Reno 25 (84-92), ki imata oba motor V6 z 2.7 litra in 141 KM :bere Kasneje so te motorje vgrajevali tudi v Safrane, Volvote 760, Pizoje 605 in Citroene XM, samo da je bilo, kot receno, 1000 razlicic tega motorja. Skratka, gre za ISTO SRANJE, DRUGO PAKOVANJE... :mrgreen:


PRV6-Peugoet-Renault-Volvo-6 valjev.

Moj najljubsi motor. Pojavil se v Renaultu-R30 leta 1974 in Peugoetu 604 leto kasneje. Malo kasneje pa tudi v Talbou-tu Tagori in Volvu 264 in 262.

2664 ccm. V6, 90 stopinjski kot med valji.

V R30 je imel od leta 1974 in do leta 1976 131 KM(vplinjac), od leta 1977 pa do 1979 128 KM(vplinjac), od 1979 pa do 1983 143 KM(vbrizgavanje). Peugoet 604 je imel 136KM(vplinjac) in 143KM(vbrizgavanje), Volvo serije 26x pa 156KM(vbrizgavanje). Matra pa 165 KM z vplinjaci.

Motor je bil neunicljiv, dokler so obstajali mehaniki, ki so znali nastavljat platine pri modelih z vplinjacem. Ti avti so prisli v privatno last, ko so imeli za seboj prevoznih preko 300kkm. In so delali in delali in delali....

Menjalnik pri tej avtomobilih pa je itak zgodba zase. Neunicljiv. Skonstruiran za 300Nm, a ti V6 motorji so imeli od 205Nm pa do 215Nm. Enak menjalnik je bil v Range Rover V8 8)

Imam samo dobre spomine na ta motor in te avtomobile.

Lep pozdrav
Zadnjič spremenil Vontz, dne Sr apr 27, 2005 12:00 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Sr apr 27, 2005 12:00 am

_Jerry_ je napisal/-a:
killah bee je napisal/-a:Reno nima nič z PSAjem ;) ,motorje sam razvija,PSA ima HDI reno pa Dci motorje,sej v principu sta enaka,vendar pod drugo streho narejena :D


OK. To se itak spreminja iz minute v minuto, dobavitelji se menjajo hitreje kot spodnje gate. Vprasanje je, kaj je BILO. Jaz pravim, da imajo stari modeli Renojev in Volvov enake motorje, ki jim jih je dobavljal PSA. Katalogov za novejse modele zal nimam, imam pa podatek za Volvo 262 C (letnik 77-81) in Reno 25 (84-92), ki imata oba motor V6 z 2.7 litra in 141 KM :bere Kasneje so te motorje vgrajevali tudi v Safrane, Volvote 760, Pizoje 605 in Citroene XM, samo da je bilo, kot receno, 1000 razlicic tega motorja. Skratka, gre za ISTO SRANJE, DRUGO PAKOVANJE... :mrgreen:


No tuki ma jerry prav...

Šlo je za t.i. PRV motorje!
P-peugeot
R-renault
V-volvo

Kasneje se peugeot in citroen združita in tvorita PSA koncern. PRV motorji so precej starejšega datuma izdelave, tko da ne verjamem da bi se uporabljal v safranu. So bli pa tako kot je reku jerry j***a! Najdemo jih še v starejših modelih Alpine renaultov...

12 ventilski V6, ki poganja lagune in safrane je pa renaultov izdelek.

S prihodom peugeota 406 V6 pa pride spet nov motor, ki je nastal kot plod sodelovanja med koncernom PSA in Renault.
Tak motor je 24V in poganja od espaceov, novih lagun, C5k, peugeotov 607...
TJUNING PA TO...
 
Vontz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Če okt 16, 2003 8:44 pm

Napisal/-a Vontz Sr apr 27, 2005 12:10 am

PRV je bil vgrajevan v:

Renault 30 (do 1983)
Renault 25
Renault Safrane(1.serija)
Renault Laguna(1.serija)
Renault Alpina

Peugoet 504 Coupe
Peugoet 505
Peugoet 604
Peugoet 605

Volvo 262/264
Volvo 760

Citroen XM

Lancia Thema(1. in 2.serija, do novembra 1992)

Talbout Tagora

DeLorean

Venturi


Lep pozdrav

ps.kateri V6 je se bil vgrajevan v toliko razlicnih avtomobilov?
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee Sr apr 27, 2005 12:15 am

My mistake :jao: Sorry :D

je pa zgoraj napisano , dobro razloženo 8)
Slika
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Sr apr 27, 2005 10:06 am

Res odlicna razlaga, Vontz in Super 98, take rabimo :wiihuu

Ja, dokler so bili ti motorji enostavni (platine.press) in tovarne zaradi konkurence se niso imele "programov zmanjsevanja stroskov" (beri: znizevanja kakovosti na racun kupcev), so bili to res dobri avtomobili z za tiste case blesceco tehnologijo. Konec 70.ih let je ta motor po karakteristikah gladko nesel tudi 6 valjne motorje tako mocnih tekmecev, kot sta BMW in Mercedes. Francozi so bili takrat res neverjetno kvalitetni. Na zalost pa jih je od tu pot vodila samo se navzdol. Medtem ko so Nemci dali prednost tehniki in razvili odlicne motorje, ki so zasedli sam svetovni vrh, so francozi tu odpovedali na celi crti. V6 motorji, ki so jih v 80.ih in 90.ih letih vgrajevali v avtomobile, kot so zadnji modeli R 25, R Safrane, P 605 in Citroen XM, so bili le se senca njihovih predhodnikov iz 70.ih let. Kaj tocno je slo narobe, sicer ne vem, vem pa, da so nasteti avtomobili s temi motorji pravi pozeruhi, kar se porabe tice, zmogljivosti so komaj za las boljse od 2 oz. 2.2 literskih motorjev (ki so v tem primeru seveda boljsa izbira), pa tudi trpeznst, robustnost in zanesljivost je DALEC od zlatih 70.ih let... skratka, po izkusnjah z R 30 in P 604 so bila moja pricakovanja velika, zato pa je bilo toliko vecje razocaranje, ko sem pognal kakega R 25, P 605, Citroena XM ali Volva 760... kot crknjena krava ali se slabse... res skoda :(
 
Norden
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Ne dec 14, 2003 10:31 pm

Re: Renault Safrane !

Napisal/-a Norden Pe apr 29, 2005 12:14 am

_Jerry_ je napisal/-a:
Norden je napisal/-a:Torej sem jaz kar Troedini Bog osebno, saj moja "italijanska šlamparija" že zelo dolgo ni videla servisa? M5.press


Ko bos naslednjic ob taki pozni uri sedel za racunalnik, prej zvrni kak kozarcek manj, OK? ;)


Kozarček česa pa? Če cikaš na alkohol, naj ti izdam, da ga že dolgo ne pijem, ko pa sem ga, je bilo to zelo redko in navadno v precej majhnih količinah.

Kaj pa jemlješ ti, ko pišeš svoje poste? :)
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3366
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Re: Renault Safrane !

Napisal/-a McLaren Pe apr 29, 2005 9:11 am

_Jerry_ je napisal/-a:-V6 motorji so pri porabi, zmogljivostih in zanesljivosti DALEC za konkurenco (PSA j***a)


Emm kolker vem v PSA spadata Peugeot in Citroen. Renaulta ni not ;)
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Re: Renault Safrane !

Napisal/-a super98 Pe apr 29, 2005 11:38 am

McLaren je napisal/-a:
_Jerry_ je napisal/-a:-V6 motorji so pri porabi, zmogljivostih in zanesljivosti DALEC za konkurenco (PSA j***a)


Emm kolker vem v PSA spadata Peugeot in Citroen. Renaulta ni not ;)


Mal si preber, gre za kooperacijo PSA in Renaulta!
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 Pe apr 29, 2005 12:02 pm

killah bee je napisal/-a:My mistake :jao: Sorry :D

je pa zgoraj napisano , dobro razloženo 8)

Ti.. jst mislm, da sva midva še premlada, d bi kej o tem vedla zato bom jst raj STFU :EE
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3366
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Napisal/-a McLaren Pe apr 29, 2005 12:09 pm

ooops my mistake. Vedno se kaj novega naučim.
_jerry_ malo pojasni zakaj so PSA motorji na psu.
Do zdej nisem sam zasledil niti slišal od drugih da bi bil kdo nezadovoljen z PSA motorjem. Morda to da so bolj leni? Jah, folk si kupi tisto kar spada njegovemu stilu. Če je človek "sunday driver" mu bo tako naravnan motor čisto kul. Če je pa wannabe dirkač pol bo pa že kupu kaj živahnejšega.
To še ne pomeni da so na psu ;)
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Po maj 02, 2005 6:50 pm

McLaren je napisal/-a:_jerry_ malo pojasni zakaj so PSA motorji na psu.
Do zdej nisem sam zasledil niti slišal od drugih da bi bil kdo nezadovoljen z PSA motorjem. Morda to da so bolj leni? Jah, folk si kupi tisto kar spada njegovemu stilu. Če je človek "sunday driver" mu bo tako naravnan motor čisto kul. Če je pa wannabe dirkač pol bo pa že kupu kaj živahnejšega.
To še ne pomeni da so na psu ;)


Zadnjic sem napisal dokaj obsiren odgovor, potem pa mi je crknil racunalnik in se mi je vse zbrisalo, tik preden sem pritisnil "poslji"... :jao:

Zato se enkrat :roll: in bolj na kratko (ker se mi ne da se enkrat obsirno) :bonk

PSA V6 motorji nimajo radi niti visokih obratov, niti niso izrazito prozni pri nizkih. Vrtijo se z odporom in neradi. Taksen motor bo vedno porabil vec kot zivahen in poskocen motor, kar je znacilno za konkurencne izdelke. Razlika je opazna ze pri umirjeni voznji, pri norenju pa sploh ni primerjave. Njihov V6 porabi v povprecju priblizno toliko, kot porabijo konkurencni V8 motorji, kar je obcutno prevec...

Zanimivo je to, da ima PSA tudi odlicno alternativo, a je skoraj nic ne uporabljajo, prakticno se jo branijo kot hudic kriza. To ni nic drugega, kot hisni 2.0 turbo bencinski agregat. Ta motor porabi tudi pri enakih obremenitvah in enaki tezi vozila tudi po 1/3 manj goriva kot njegov "zgreseni" bratranec, V6. Celo kombi (kar je pravi izraz za tisto, cemur danes moderno recejo "enoprostorci") kot je Pizo 806, s tem motorjem postane zivahen skoraj kot osebni avto in tudi poraba je cisto znosna, skoraj primerljiva kakemu dizlu. Ta biser je tudi zelo zdrzljiv, saj sem videl ze precej primerov, ko je tudi se po 400.000 km in vec delal popolnoma brez problemov (celo turbina je bila se iz prve vgradnje)...

In kaj ponuja konkurenca? Nemci, Japonci in Americani imajo odlicne V6 motorje, ki so prakticno neunicljivi, varcni in povrhu vsega se zelo poceni za vzdrzevanje. Dolocene komponete PSA motorjev zdrzijo komaj 40-70.000 km, medtem ko je cel "halo" ko pri BMWju ali Mercedesu nekaj crkne pri "vsega" 150.000 km... Lahko grem tudi v detajle in povem nekaj primerov, ker vcasih za rekreacijo tudi razstavim kak avto in ga prodam po delih -ce kdo zeli. Deli za BMW mi ponavadi oblezijo na policah, medtem ko so zadnjega Pizoja (letnik 2000) kupci dobesedno RAZGREBLI... j***a... :lol:
 
Uporabniški avatar
der_Alte
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Sr jul 02, 2003 3:42 am

Napisal/-a der_Alte Po maj 02, 2005 7:32 pm

Vontz je napisal/-a:PRV je bil vgrajevan v:
...
Lancia Thema(1. in 2.serija, do novembra 1992)
ps.kateri V6 je se bil vgrajevan v toliko razlicnih avtomobilov?

Kako se je ta motor znašel v Themi 6V mi nikoli ne bo jasno*. Niti ni čudno, da so v tretji seriji raje kultivirali Alfin motor in ga vtaknili v Themo V6. :)

* Thema serie2:
i.e. 16v ... 110kW
6V ......... 110kW :roll:
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee Po maj 02, 2005 8:07 pm

pugi405 je napisal/-a:
killah bee je napisal/-a:My mistake :jao: Sorry :D

je pa zgoraj napisano , dobro razloženo 8)

Ti.. jst mislm, da sva midva še premlada, d bi kej o tem vedla zato bom jst raj STFU :EE


Pol je _Jerry_ dedek :EE :D

Sam je res to, da so vsi nekaj pomešani me seboj in pol samo gledaš od koga je kaj,nimaš kaj 8)
Slika
 
Norden
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Ne dec 14, 2003 10:31 pm

Napisal/-a Norden Po maj 02, 2005 10:32 pm

_Jerry_ je napisal/-a:Zadnjic sem napisal dokaj obsiren odgovor, potem pa mi je crknil racunalnik in se mi je vse zbrisalo, tik preden sem pritisnil "poslji"... :jao:


No, sem vedel, da imajo bavarski avtomobili nekaj skupnega s tvojim računanikom.

In kaj ponuja konkurenca? Nemci, Japonci in Americani imajo odlicne V6 motorje, ki so prakticno neunicljivi, varcni in povrhu vsega se zelo poceni za vzdrzevanje. Dolocene komponete PSA motorjev zdrzijo komaj 40-70.000 km, medtem ko je cel "halo" ko pri BMWju ali Mercedesu nekaj crkne pri "vsega" 150.000 km... Lahko grem tudi v detajle in povem nekaj primerov, ker vcasih za rekreacijo tudi razstavim kak avto in ga prodam po delih -ce kdo zeli. Deli za BMW mi ponavadi oblezijo na policah, medtem ko so zadnjega Pizoja (letnik 2000) kupci dobesedno RAZGREBLI... j***a... :lol:


Samo kaj, ko crkne že pri 2500 km. :)
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Po maj 02, 2005 11:01 pm

Norden je napisal/-a:...


O lejgalejga :hi

A ves da imam v garazi (cisto slucajno) eno Alfo 75 3.0 V6 America in motor ima res lep zvok, moram priznat, kar je res je res... :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3366
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Napisal/-a McLaren To maj 03, 2005 4:52 pm

_Jerry_ je napisal/-a:[Dolocene komponete PSA motorjev zdrzijo komaj 40-70.000 km, medtem ko je cel "halo" ko pri BMWju ali Mercedesu nekaj crkne pri "vsega" 150.000 km... Lahko grem tudi v detajle in povem nekaj primerov, ker vcasih za rekreacijo tudi razstavim kak avto in ga prodam po delih -ce kdo zeli. Deli za BMW mi ponavadi oblezijo na policah, medtem ko so zadnjega Pizoja (letnik 2000) kupci dobesedno RAZGREBLI... j***a... :lol:


Ne vem, naš Peugeot 406 letnik 2001 ma 200000 km pa ni še noben stvar crklna ;)
Ja, se zavedam da veš ti o teh stvareh veliko več kot jaz. Zgleda da smo meli srečo pri nakupu ;)
Aja ne moreš nobenemu avtomobilu rečt j***a. Jaz tega še loganu ne morem rečt, ker je kljub temu da ima preprosti zasnovo in staro tehniko vanj vloženo kar nekaj truda enžinerjev.
 
Uporabniški avatar
der_Alte
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Sr jul 02, 2003 3:42 am

Napisal/-a der_Alte To maj 03, 2005 5:55 pm

_Jerry_ je napisal/-a:A ves da imam v garazi (cisto slucajno) eno Alfo 75 3.0 V6 America in motor ima res lep zvok, moram priznat, kar je res je res... :mrgreen:

Samo kdorkoli si jo je naročil novo je bil malo čez les. Barve je že prave (samo Zenderjev body-kit manjka), samo da pa se je odpovedal klimi... :bonk
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov