Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica So maj 28, 2005 9:31 pm

eddis,

vsaka stvar, ki se popravlja na avtu ima po specifikacijah doloceno stevilo ur. in toliko ur ti placas. in ni vazno na kateri servis peljes. npr. menjava zavornih ploscic je po specifikaciji npr 1.5 ure. ti bos placal 1.5 ure, kaj in koliko casa pa bodo oni menjaval ploscice pa tebe ne zanima. ze dolg foter avto tja na servis voz tko da ti to povem iz prve roke. to da original servisi niso dragi ni pa noben rekel.

lp
juhica

ps: zdej bodo tle spet ene debate bmw-audi-merc, vecina pa bo itak govorila na pamet, tko da veselko, najboljs bos naredil ce si bos v ponedeljek vzel pol urce casa, poklic na original audi pa bmw pa merc serivis, pa pri vseh treh informativno vprasi kok stanejo prvi diski, kok menjava zobatega jermena,... za 740, 4.2 in pa s400,430 potem pa primerjaj cene. pomoje bos presenecen... skodil pa tud ne bo ce se zapeljes mal na servise pa kaksnega mehanika mal vprasas, bos vsaj, za razliko od tega foruma, dobil informacije iz prve roke...

pss: jerry, kaksna je razlika ce mi avto odnese in zadanem z zadnjim kolesom ob robnik ce vozim A8 in sedmico?
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ So maj 28, 2005 10:21 pm

veselko je napisal/-a:UFFFF...
Jerry hvala ti za obsezen opis. Jaguar mi ne sede (notri je prepust), mercedes mi ni vsec kot znamka in je tudi notri prepust. Torej ostaneta samo se BMW in Audi. Audi A8 je ze od nekdaj moj sanjski avto, ceprav mi je takoj na drugem mestu BMW serija 7. Glede bencina me ne skrbi, bolj me skrbi koliko se te stvari kvarijo. Sicer se bolj nagibam k audiju, ampak ce me prepricate se bom zacel bolj zanimati za BMW. Moram pa takoj omeniti prvi minus pri BMW-ju. Pogon! Ne moti me da je zadaj, ampak da nima 4x4. no sedaj pa da vidim kaj bo Jerry povedal o BMW-ju. :lol:


Ceprav priznam, da sem BMW fan, se bom vseeno potrudil napisati cimbolj objektivno mnenje z vsemi slabostmi vred. Tudi serija 7 namrec ni nedolzna glede vzdrzevanja in tega ne mislim skrivat 8)

Pa zacnimo na zacetku. Model serije 7, ki te zanima, nosi interno tovarnisko oznako E38. Proizvodnja tega modela (ki je nasledil stari tip E32) se je zacela leta 1994 in je trajala 8 let. Na zacetku so kupci lahko izbirali med enim dizelskim motorjem (725 TDS) in tremi bencinskimi agregati (728i, 730i in 740i), od katerih je bil prvi sestvaljnik, druga dva pa V8. Kasneje so dodali se dizelskega V8 in povecali prostornino obeh 8 valjnih bencinarjev iz 3.0 na 3.5 in iz 4.0 na 4.4 litra. Vsi bencinski motorji veljajo za prakticno neunicljive, kar pa za starega dizla na zalost ne velja (z novim pa se nimam izkusenj, ker so ti motorji pri nas se zelo redki). Ampak to naju itak ne zanima, zato se bova posvetila bencinarjem. Za 3.000.000 SIT lahko dobis ze kar zelo spodoben kos avtomobila. 728 bi ti osebno odsvetoval, pa ne zaradi motorja, pac pa zaradi dodatne opreme, ki je ta (vstopni) model ponavadi nima prav dosti. Prav tako bi ti odsvetoval model s 3.0 literskim V8 motorjem, ker sta poraba in registracija cisto enaki, pravi uzitek pa se pri sedmici zacne sele od 3.5 litra navzgor. Za 3M sitov torej dobis 735 ali 740, letnika 94-98, po moznosti s cimvec dodatne opreme, tako da se ti usta kar sama raztegnejo do uses... :D

Zdaj pa si poglejmo se prednosti in slabosti tega modela. Tako kot vsi avtomobili v tem rangu je tudi sedmica nabita z vso mogoco elektroniko. In elektronika je obcutljiva stvar, to je jasno. Zato je od casa do casa obvezen kak obisk pri elektricarju. A o tem malo vec kasneje. Mehansko je ta avto izredno dober, bolj robusten kot Audi (ker je Audijev pogon pac tehnicno bolj zahteven), a morda vseeno malo manj trpezen kot Mercedes. Ceprav take slamparije, kot je znacilna za Audi (da ti roke pokrepajo ze pri 30.000 km) tu vsekakor ni. Nasprotno, le redkokateri del zdrzi manj kot 150-200.000 km. Kar je se vseeno manj kot pri stari seriji (tako BMW kot Mercedes sta vcasih BP zdrzala do 300.000 km :shock: ), ampak tisti zlati casi so zal za vselej mimo :? No, pa brez panike. Kar je BMWju v prid, so kot receno cene rezervnih delov. Dloocene stvari so tako poceni, da sem vcasih skoraj vesel, ce se kaj pokvari... mi vsaj ni dolgcas... :lol: In se nekaj govori Bavarcem v prid. Servisna mreza namrec. To je v glavnem posledica dejstva, da so ob zaprtju bivsega zastopnika in serviserja za BMW -Tehnouniona, vsi njihovi mehaniki ostali prakticno na cesti in skoraj vsi so doma odprli privatne mehanicne delavnice, kjer zdaj veselo "sraufajo". In to niso kar kdorkoli... to so stari macki, ljudje ki so po 30 let in vec delali IZKLJUCNO za BMW... in njihove izkusnje so vredne suhega zlata :!: Med njimi je tudi zelo sposoben avtoelektricar, tako da se tudi po tej plati nimas cesa bati. Zal pa so prakticno vsi ti ljudje doma v okolici Ljubljane (no, par res kvalitetnih serviserjev je tudi na stajerskem koncu) in ce nisi iz Lj, ti ta podatek ne koristi veliko :(

Sem se kaj pozabil? Aja, pravis, da te moti, ker ni 4x4. OK, to zna biti problem, ce si doma na vrhu ZELO strmega klanca, ali pa v primeru, da se pozimi veliko vozis na dolge relacije v severne dezele. Zadnji pogon pac ne dela cudezev. Kljub temu pa ravno moderna elektronika poskrbi, da so vrece peska v prtljazniku samo se spomin na preteklost. Z dobrimi zimskimi gumami in vklopljenim ASC sedmica tudi pozimi pride tja, kamor marsikateri niti s sprednjim pogonom (brez pomoci elektronike) ne more. V cudeze ponavadi sicer ne verjamem, vendar je mene BMW preprical, da sem to pot naredil majckeno izjemo... in tudi tebe bo, ce se bos tako odlocil ;)

Evo, toliko na kratko, ce imas se kaksno bolj konkretno vprasanje, pa kar na sonce z njim...
Zadnjič spremenil _Jerry_, dne So maj 28, 2005 10:45 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ So maj 28, 2005 10:42 pm

juhica je napisal/-a:pss: jerry, kaksna je razlika ce mi avto odnese in zadanem z zadnjim kolesom ob robnik ce vozim A8 in sedmico?


Prav nobena.

Problem je drugje. Moj bivsi Audi V8 (predhodnik modela A8 ) je naprimer imel kronicno tezavo v obliki iztekanja olja iz sprednjega diferenciala, ker je bil pac enkrat poskodovan in popravljen bolj tako, saj ves... po domace. Takrat bi morali zamenjat cel diferencial, pa ga niso in zato je stalno nekaj kapljalo ven. Nekdo je pac prihranil kak milijoncek na racun nevednih kupcev. Saj ne, da bi me to pretirano motilo, mi je pa dalo mislit. Ce tega ne bi opazil, bi avto lahko zapeljal le se na deponijo, ker je v mojem primeru diferencial stal vec, kot je avto vreden. Rabljen seveda. Za novega niti nisem sel vprasat, ker imam ze po naravi bolj obcutljivo srce :lol: Ne trdim torej, da se BMWju to ne more zgoditi, je pa za to 50% manj moznosti... ali se vec kot 50% manj, ker je zadnji del za udarce BISTVENO manj izpostavljen kot sprednji...

Ne me narobe razumet, Audija ne mislim simfat vsevprek, saj sem z njim dozivel tudi kar nekaj lepih trenutkov. Pa vendar sem preizkusil se ostale konkurente in ugotovil, da mi izmed vseh prav BMW najbolj ustreza. Audi A8 je hud stroj in ce bi bil doma kje bolj "bogu iza nogu", bi ga z veseljem zamenjal za BMWja ;)
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Ne maj 29, 2005 9:36 am

jerry,

zadeva je taka da si ze nekaj casa lastim 740i letnik 94, in sem dal ze veliko mokrih cest in zasnezenih dovozov cez in lahko recem samo sranje. za tako tezek avto s toliko konji je pac stirikolesni pogon vreden tista dva porabljena litrcka bencina. seveda je tukaj elektronika in preprican sem da je pri novejsih modelih se izpopolnjena toda ko pohodis gas (pa ne do konca ampak samo malo pobozas pedal za gas) in ti na armaturki posveti lucka ti je jasno, da je tale zadnji pogon velika omejitev na slabi cesti. ne bom omenjal kalvarije ko mi je crknil senzor za abs, posledicno se je izklopila elektronika proti zdrsavanju in ne me vprasat kako zabavno je voziti po mokrih istrsih cestah z 300 konji na zadnjih kolesih pa 1.8 tone... ce noces glih vsak ovink pocez odpelat je kar jeba. sem pa z avtom vec kot zadovoljen, do sedaj sem naredil okol 50k kilometrov in lahko recem samo spica. razen manjsih okvar (ki pac niso vezane na znamko) sem z avtom popolnoma zadovoljen. se vedno pa pravim, da naslednja limuzina (sem pristas vecjih avtomobilov) bo imela 4x4 , pa naj bo bmw, audi al pa mecka. kvaliteta je pri vseh treh pomoje priblizno enaka.

lep pozdrav
juhica
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Ne maj 29, 2005 9:43 am

juhica je napisal/-a:jerry,

zadeva je taka da si ze nekaj casa lastim 740i letnik 94, in sem dal ze veliko mokrih cest in zasnezenih dovozov cez in lahko recem samo sranje. za tako tezek avto s toliko konji je pac stirikolesni pogon vreden tista dva porabljena litrcka bencina. seveda je tukaj elektronika in preprican sem da je pri novejsih modelih se izpopolnjena toda ko pohodis gas (pa ne do konca ampak samo malo pobozas pedal za gas) in ti na armaturki posveti lucka ti je jasno, da je tale zadnji pogon velika omejitev na slabi cesti. ne bom omenjal kalvarije ko mi je crknil senzor za abs, posledicno se je izklopila elektronika proti zdrsavanju in ne me vprasat kako zabavno je voziti po mokrih istrsih cestah z 300 konji na zadnjih kolesih pa 1.8 tone... ce noces glih vsak ovink pocez odpelat je kar jeba. sem pa z avtom vec kot zadovoljen, do sedaj sem naredil okol 50k kilometrov in lahko recem samo spica. razen manjsih okvar (ki pac niso vezane na znamko) sem z avtom popolnoma zadovoljen. se vedno pa pravim, da naslednja limuzina (sem pristas vecjih avtomobilov) bo imela 4x4 , pa naj bo bmw, audi al pa mecka. kvaliteta je pri vseh treh pomoje priblizno enaka.

lep pozdrav
juhica


Mislim da si tole dobro napisal, saj od takega avtomobila verjetno nihče ne pričakuje da se bo počez vozil in je 4pogon res boljša(bolj varna) čeprav mogoče malenkost manj dinamična izbira...
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Ne maj 29, 2005 4:03 pm

juhica je napisal/-a:jerry,

zadeva je taka da si ze nekaj casa lastim 740i letnik 94, in sem dal ze veliko mokrih cest in zasnezenih dovozov cez in lahko recem samo sranje. za tako tezek avto s toliko konji je pac stirikolesni pogon vreden tista dva porabljena litrcka bencina. seveda je tukaj elektronika in preprican sem da je pri novejsih modelih se izpopolnjena toda ko pohodis gas (pa ne do konca ampak samo malo pobozas pedal za gas) in ti na armaturki posveti lucka ti je jasno, da je tale zadnji pogon velika omejitev na slabi cesti. ne bom omenjal kalvarije ko mi je crknil senzor za abs, posledicno se je izklopila elektronika proti zdrsavanju in ne me vprasat kako zabavno je voziti po mokrih istrsih cestah z 300 konji na zadnjih kolesih pa 1.8 tone... ce noces glih vsak ovink pocez odpelat je kar jeba. sem pa z avtom vec kot zadovoljen, do sedaj sem naredil okol 50k kilometrov in lahko recem samo spica. razen manjsih okvar (ki pac niso vezane na znamko) sem z avtom popolnoma zadovoljen. se vedno pa pravim, da naslednja limuzina (sem pristas vecjih avtomobilov) bo imela 4x4 , pa naj bo bmw, audi al pa mecka. kvaliteta je pri vseh treh pomoje priblizno enaka.

lep pozdrav
juhica


Posteno napisano :D Saj ne recem, ce bi bili deli za Audija cenejsi in mehaniki bolj strokovni, bi tudi jaz mirno spregledal malo vecjo porabo in si vsaj za spremembo kupil A8, ki mi je se vedno oblikovno nadvse vsec. Poraba ne igra toliksne vloge, te pa zato bistveno vec stanejo zapleti pri vzdrzevanju in jaz se BMWja drzim predvsem zaradi odlicne servisne mreze ;) Bi mi pa pri 4x4 vseeno manjkal tisti nagajivi zadek... pac stvar okusa, jaz nisem srecen, ce od casa do casa ne morem malo =I

Lp
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Ne maj 29, 2005 4:08 pm

_Jerry_ je napisal/-a:
juhica je napisal/-a:jerry,

zadeva je taka da si ze nekaj casa lastim 740i letnik 94, in sem dal ze veliko mokrih cest in zasnezenih dovozov cez in lahko recem samo sranje. za tako tezek avto s toliko konji je pac stirikolesni pogon vreden tista dva porabljena litrcka bencina. seveda je tukaj elektronika in preprican sem da je pri novejsih modelih se izpopolnjena toda ko pohodis gas (pa ne do konca ampak samo malo pobozas pedal za gas) in ti na armaturki posveti lucka ti je jasno, da je tale zadnji pogon velika omejitev na slabi cesti. ne bom omenjal kalvarije ko mi je crknil senzor za abs, posledicno se je izklopila elektronika proti zdrsavanju in ne me vprasat kako zabavno je voziti po mokrih istrsih cestah z 300 konji na zadnjih kolesih pa 1.8 tone... ce noces glih vsak ovink pocez odpelat je kar jeba. sem pa z avtom vec kot zadovoljen, do sedaj sem naredil okol 50k kilometrov in lahko recem samo spica. razen manjsih okvar (ki pac niso vezane na znamko) sem z avtom popolnoma zadovoljen. se vedno pa pravim, da naslednja limuzina (sem pristas vecjih avtomobilov) bo imela 4x4 , pa naj bo bmw, audi al pa mecka. kvaliteta je pri vseh treh pomoje priblizno enaka.

lep pozdrav
juhica


Posteno napisano :D Saj ne recem, ce bi bili deli za Audija cenejsi in mehaniki bolj strokovni, bi tudi jaz mirno spregledal malo vecjo porabo in si vsaj za spremembo kupil A8, ki mi je se vedno oblikovno nadvse vsec. Poraba ne igra toliksne vloge, te pa zato bistveno vec stanejo zapleti pri vzdrzevanju in jaz se BMWja drzim predvsem zaradi odlicne servisne mreze ;) Bi mi pa pri 4x4 vseeno manjkal tisti nagajivi zadek... pac stvar okusa, jaz nisem srecen, ce od casa do casa ne morem malo =I

Lp


za takšne =I imaš pa ja vedno kakšnega driftomatika pri bajti jerry :D ;)
Sedmica je le kruzomatik in ne driftomatik :P ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Ne maj 29, 2005 4:20 pm

Slide je napisal/-a:za takšne =I imaš pa ja vedno kakšnega driftomatika pri bajti jerry :D ;)
Sedmica je le kruzomatik in ne driftomatik :P ;)


Naceloma res, ampak a ves, kako dolga medosna razdalja olajsa driftanje? :mrgreen: Na suhem sicer nima smisla, ker je skoda podvozja, zato pa je toliko bolj veselo na snegu in na mokrem, kadar je ASC izkljucen... =I =I =I =I =I =I =I
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Ne maj 29, 2005 4:29 pm

juhica je napisal/-a:zadeva je taka da si ze nekaj casa lastim 740i letnik 94


Daj no, napisi kaj vec. Kaksne barve je, koliko ima km, dodatna oprema... je avtomatik ali :jy ? Koliko casa ga ze imas? Me prav zanima, kateri je tvoj, ker jih prakticno vse poznam... :D
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Pe jun 03, 2005 3:53 pm

Juhu, ste se zivi ali vas je odplaknil tsunami? :hi
 
Uporabniški avatar
Courage™
Mojster foruma
 
Prispevkov: 8038
Pridružen: Pe nov 14, 2003 2:48 am
Kraj: Sitting in the front seat, chillin' around while pimpin' the streets!

Napisal/-a Courage™ Po jun 06, 2005 7:51 am

Veselko: pa ne da greš na OOOO ??? :shock:
Slika
GET IN - SIT DOWN - SHUT UP - HOLD ON
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Po jun 06, 2005 8:10 am

_jerry_, haha, se smo tuki. so ble ene mal daljse pocitnice v igri... 740i, mam ze ene 3 al pa 4 leta (letnik 95), avtomatik, xenon, navi, usnje,... se pa se opreme. se zadnje rolete na knof :) avto sem pa najdu od enga mulota, mal zalostna zgodba, ampak avto je stal se pa se casa na parkiriscu, neregistriran, noben ga tut uzgal ni. tko da smo sli najprej na servis da smo zadevo sploh ozivil. potem je blo pa ene mljon problemov z elektriko, na konc sem popizdu in avto v celovc na servis peljal kjer so mi pol konektorjev + ... zamenjal ampak od takrat laufa zadeva brez problema. tko da v konci fazi me je avto stal ene tok kot ce bi si kupu voznega ampak mam pa en kuk novih stvari gor tko da mislm da bi mogel tole se ene 150k km brez problema spilat. drugac sem iz lj, delam pa v gorici (italijanski) tko da se 3-4 krat tedensko v ljubljano in nazaj vozim. zato mi je taka ladja kar vsec. mi pa porab od 8-10l na relacijah, po mestu ene 12-15 tko da ni glih minimalc. ampak za na daljse voznje se mi zdi to zlo ugodno...

eddis, kva je zdej??

lp
juhica
 
Uporabniški avatar
EMiR
Novinec
 
Prispevkov: 268
Pridružen: So maj 27, 2006 8:05 am
Kraj: Bled

Napisal/-a EMiR To nov 06, 2007 11:13 am

ok mene samo zanima kolk naj bi mel A8 2.5 tdi 98 ali 99 letnik povprecno porabo
A8 4.2 Quattro
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8425
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron To nov 06, 2007 12:31 pm

EMiR je napisal/-a:ok mene samo zanima kolk naj bi mel A8 2.5 tdi 98 ali 99 letnik povprecno porabo


si sel pa iskat temo v naftalin... ampak se ujema
torej 2.5TDI quattro - povprecje kombinirane 8,9l
brez quattro-ta pa 8,3l * seveda pa je spet odvisno od voznje in razmer
racunaj vse okoli 10l
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
EMiR
Novinec
 
Prispevkov: 268
Pridružen: So maj 27, 2006 8:05 am
Kraj: Bled

Napisal/-a EMiR To nov 06, 2007 6:19 pm

torej po novem letu verjetno grem v nemcijo po A8 :) na mobile.de sem vidu kar nekaj zanimivih sam majo vecinoma tiptronike kar pa meni ne pase raje imam rocni menjalnik vsekakor pa nameravam vzeti brez quattro pogona bomo vidl ce pa nebom najdu nic primernega pa vzamem A6 z istim agregatom lp
A8 4.2 Quattro
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Sr nov 07, 2007 9:00 pm

vzemi tiptronic, ker z ročnim je vožnja po mestu prekleto naporna, pa tut drugače je to avto za avtomatski menjalnik. Sicer za izkušnje po mestu govorim za A6 ampak velik razlike nemore bit, navor je navor.
LP Rok
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay Sr nov 07, 2007 9:52 pm

Janez Blond je napisal/-a:Servis kot servis...je kar drag, to ni Fiat Punto, drgač pa more zdržat vsaj 500 000 km brez problema nadaljnih 500 000 pa z majnimi problemčki....

Upam da se zavedaš porabe ki ne bo pod 20 litrčkov
, pa zavarovanje itd....osbno bi me bolj to skrbelo kot pa da se kaj pokvari....

Če ti vse to ni problem ti ga priporočim, drugače pa raje malo manjši avto kupi....no nič novega nisi slišal....



:roll: od kod dobite 20 litrov ?
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Sr nov 07, 2007 10:59 pm

Jay: 4.2 litra, vrhniški klanec, pedal primerno pohojen- koliko misliš da bo; 5 litrov/100km? :twisted:
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8425
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Sr nov 07, 2007 11:02 pm

@phoebus: jay je izpostavil porabo nasplosno taksno... kar pa ni res (tu se govori v povprecju)
tista tvoja primerjava pa je pod 80l/100km (trenutne) ni...
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Če nov 08, 2007 12:41 am

phoebus je napisal/-a:Jay: 4.2 litra, vrhniški klanec, pedal primerno pohojen- koliko misliš da bo; 5 litrov/100km? :twisted:


...dobr da se nisi spomnu, da bi še kakšen čoln na prikolici vleku...???

Brez zamere, ampak nekateri ga pa res pihnete;)

A8 je AVTO in temu primerna je tud njegova žeja.
RiDe hArD
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 9 gostov