Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Dekletce
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Po maj 30, 2005 8:48 pm

Napisal/-a Dekletce Sr jun 08, 2005 5:04 am

kochar je napisal/-a:Hmm.. imela si coupeja 2.0 turbo, potem si imela bravota 2.0 hgt, zdaj kupuješ karamboliranega puntota hgt, a naslednji avto pa bo uno turbo totalka? :lol:


Ja kupujem take avtomobile, ki niso relativno dobesedno totalke, pač pa se da iz njih naresti in izstržiti še nekaj več denarja, kot pa sem porabila na njem.... Se pa da iz totalk, dobiti kar nekaj uporabnih delov za ...nikoli se ne ve kdaj bom rabila ponovno nap: zadnji odbijač, ali pa prednje luči..
Če bo uno turbo totalka,ne vem, sicer pa ne vem zakaj ne, če bo solidno ohranjen in ne čista totlaka in da bo šel od mene za nekaj denarcev več, zakaj pa ne. Me pač delo v delavnici veseli in ni mi problem kupovati, popravljati in prodajati :) .
 
Dekletce
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Po maj 30, 2005 8:48 pm

Napisal/-a Dekletce Sr jun 08, 2005 5:07 am

ahiM je napisal/-a:@Dekletce: Če misliš kupiti karamboliran avto, potem ti toplo priporočam Fiat-a, saj boš zanj veliko lažje in pa tudi ceneje dobila rezervne oz. nadomestne dele, kot pa za MG-ja.


Za dele ni problema, namreč italija je zelo blizu..
Hvala za nasvete..
 
Uporabniški avatar
f4676
Novinec
 
Prispevkov: 181
Pridružen: Ne maj 30, 2004 10:39 am

Napisal/-a f4676 Sr jun 08, 2005 5:53 am

Italija je res blizu sam Mg je precejšen eksot za katerega je kolikor je meni znano precej težko dobiti dele - rabljene. Za nove ni problem sam je cena temu primerna. Verjemi pa da ti je hitro žal, da si kupil eksota. Tako, da če kupuješ karamboliran avto je po mojem mnenju pri ponujenih možnostih punto boljša izbira.
Slika
 
sima
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: To jun 07, 2005 10:13 pm
Kraj: slovenija

zanimivo!!!!

Napisal/-a sima Sr jun 08, 2005 1:09 pm

zdravo!!!
vidim da se na veliko debatira o mojem vozilu.....
nekaj drži veliko pa tudi ne........!!!!!
tako da dekletce če te še kaj zanima..........??? :D
Priponke
P4180006.JPG
 
fiat gt
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Če jul 29, 2004 11:03 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a fiat gt Sr jun 08, 2005 11:09 pm

starejsa verzija 2.0 16V turbo naj bi bla bolj brutalna

ne ne to pa ne drzi...star motor je od tipota 2.0 16v 147 KONJEV + turbo 193 konjev....
novejsa pa bravotov motor HGT 2.020v + turbo 221 konjev

sam primer

0-100=stara verzija 7.5s
0-100=nova verzija 6.5s... :twisted:
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Če jun 09, 2005 7:22 am

fiat gt je napisal/-a:starejsa verzija 2.0 16V turbo naj bi bla bolj brutalna

ne ne to pa ne drzi...star motor je od tipota 2.0 16v 147 KONJEV + turbo 193 konjev....
novejsa pa bravotov motor HGT 2.020v + turbo 221 konjev

sam primer

0-100=stara verzija 7.5s
0-100=nova verzija 6.5s... :twisted:



Mislim da se zna zgodit da je star res bolj brutalen, ker o sem se peljal z 220 konjskim se mi sploh ni zdel brutalen. Po filingu moj punto bolj vseka. Samo da coupe pospešuje do nezavesti, punto pa ne. V coupeju so prestave doooolge in vleče in vleče. Sedeži pa so mehki in udobni. Ta stara mašina pa je bila znana že iz delte in je slovela kot brutalen motor.
Da se ne bom narobe razumeli, coupe gre še vedno veliko bolje od punta, samo ni tolk brutalen.
 
Punto_GT
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 520
Pridružen: Če mar 27, 2003 7:05 pm

Napisal/-a Punto_GT Če jun 09, 2005 10:14 am

fiat gt je napisal/-a:starejsa verzija 2.0 16V turbo naj bi bla bolj brutalna

ne ne to pa ne drzi...star motor je od tipota 2.0 16v 147 KONJEV + turbo 193 konjev....
novejsa pa bravotov motor HGT 2.020v + turbo 221 konjev

sam primer

0-100=stara verzija 7.5s
0-100=nova verzija 6.5s... :twisted:


Fiat gt, drži kar je reku B4 turbo, stari coupe 16v so imeli večjo turbino garrett t3 in večjo turbo luknjo, 16v je bol podoben uno T in GT-ju, turbo luknja do enih 3000 obratov (pod temi obrati ful malo navora) in po teh obratih kr naenkrat udari in ful navora do enih 5500 obratov in pole moč nazaj pade.
Med tem ko 20v je bol ku ta novi turboti, manjša turbina (garrett t28), manjša turbo luknjo, več navora v nižjih obratih in dalj časa vleče (do enih 6500), je bol kot en 3.0 motor.

Po brutalnosti se 20v T ne more primerjat z 16v T, je pa res da 20v ima dosti bulše pospeške ker začne prej vlečt in konča pozneje kot 16v.
 
fiat gt
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Če jul 29, 2004 11:03 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a fiat gt Ne jun 12, 2005 12:16 am

Po brutalnosti se 20v T ne more primerjat z 16v T, je pa res da 20v ima dosti bulše pospeške ker začne prej vlečt in konča pozneje kot 16v.[/quote]

ok vse si rekel prav,ampak nemore bit 16v bolj brutalen.....ce pa slabse gre....vecjo turbo luknjo ima.. in zato je"obcutek" tak. nic drugega
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Ne jun 12, 2005 9:03 am

Brutalnost se meri (po moje) v feelingu kok butne avto, kolk je nemogoče lepo pospeševati. In tu je 16v daaaaleč pred 20v.

lp
 
PeCi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Ne nov 02, 2003 5:32 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a PeCi Ne jun 12, 2005 10:02 am

no kolkr js vem je avto prodan :D
 
fiat gt
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Če jul 29, 2004 11:03 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a fiat gt Ne jun 12, 2005 10:14 am

mito155 je napisal/-a:Brutalnost se meri (po moje) v feelingu kok butne avto, kolk je nemogoče lepo pospeševati. In tu je 16v daaaaleč pred 20v.

lp


Ja verjetno da res........ :lol:
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov