krt206 je napisal/-a:Vtec ima npr. pri 6. generaciji 1.5 lsi s 115 km in pa 1.6 vti s 160 km
Kolikor vem, pa je vtec princip tak, da pri nižjih obratih deluje motor le z 8 ventili (2 na valj), pri visokih obratih se pa vklopi vtec in začne delovati še preostalih 8 ventilov. Zaradi tega je tudi poraba dokaj ugodna za 160 km, ker ne deluje motor vedno z 16 ventili.
Nej me kdo poprav, če ni res
Narobe čist

Civic 6G 1.5 ni LSi ampak iLS, ima 114ps. Ma 3 stage Vtec kar pomeni da do 2500 rpm (oz 3000 v 5-i) dela 12 ventilov (4-je sesalni so zaprti) med 2500 in 45000 delajo vsi ventili vendar manj ostro, nad 4500 začne delat motor na polno.
Pr 160ps verziji delajo skos vsi ventili, venda do 5500 rpm je bolj varčni ssitem krmiljenja ventilnih časov in gibov, nad 5500 dela motor na polno... Na kratko do 5500 je motor bolj len....