Mojster Miha je napisal/-a:Razlaga nekaterih "nejasnosti" o CLK-ju - preden ocenjujete MB dejte se zavedat, da je to avto, kjer je poudarek na udobju, podčrtanem z varnostjo in temu primerne so zmogljivosti, ustroj podvozja in še česa. Športne zmogljivosti so prihranjene predvsem za avtomobile z oznako AMG, če komu to še ni dovolj lahko potrka na vrata pri recimo BRABUS-u.
Torej, kdor tega ne ve, naj se pouči in naj odraste !
Vsakdo ima tudi svoje mnenje in oznako »drvarnica« po lastni presoji in mili volji »prilepi« na čisto vsak avto. Se je pa za vprašat ali gre tu za strokovnost ali morda čisto slovensko zavist nekomu, ki je zmožen kupiti 5 x dražji avto. Bolj strokovno podkovani ljudje bi kot »drvarnico« prej ocenili HYUNDAI COUPE. Torej vse kaže, da tu bolj »diši« na slovensko zavist, kot na strokovnost.
In še razlaga nekomu, ki ima povsem zgrešeno predstavo o »znački« - zdej al gre spet za zavist al kaj drugega – s tem se ne mislim zopet obremenjevat. Zakaj ljudje kupujejo MB ? Zaradi "značke" ? Tudi, ampak ta "značka" ima tudi "vsebino" in dovolj tehtne razloge in argumente. Boljše kot tisti, ki CLK primejra s HYUNDAI COUPE - ta več kot očitno ne ve, da je CLK imel že pred skoraj desetletjem 5 stopenjski avtomatski menjalnik, katerega »sposobnosti« konkurenca danes večinoma šele osvaja – med tem pa znajo sami ponudit primerno sodobnejšega, da ima ustroj podvozja (večvodilska zadnja prema), katerega konkurenca šele dohaja (sami pa so jo imeli že pred dobrima dvema desetletjema), da je pred skoraj desetletjem ta avto zaviral odlično (zavorna pot pri 100 km – dobrih 37 m), kar je v še v današnjem času dober dosežek, da je imel cabrio različice že veliko pred konkurenco in da je imel CLK v času nastanka izdelavo platnene strehe na zavidljivi ravni - od natančne izdelave, do posledično izredno majhnega hrupa v notranjosti in piša vetra okrog spojev pri velikih hitrostih in tudi danes se glede tega brez težav postavlja standarde, to, da je v tistih časih imel klimatsko napravo, ki je znala ločiti in ustrezno prilagoditi delovanje pri odprti oz zaprti strehi je spet poglavje zase in še in še ….. bi lahko našteval, zakaj MB ni samo »značka«.
Sicer pa če kdo noče dojeti – pač noče. Stvar njegove "strokovnosti", zavisti .... ? Kdo bi vedel !
LP
Meni pa tvoj post deluje kot slovenska debilnost (ce ze oznacujes dolocene lastnosti kot slovenske)

PA, ko ti govoris o strokovnosti me kr srat prime.
Gorgo: Prestiž definitivno ni noben nacin, ne trosi neumnosti. Prestiž je samo tujka za ugled oz. veljavo nekoga v primerjavi z drugim. Tebi se zdi prestizno, ce nekdo da ogromno denarja za bedn avto, da na cesti povprecen gorgo pogleda za njim, ker pozna znacko.
Men se zdi prestiz da gledam tega bebca iz boljse opremljenega, mocnejsega, novejsega avta in razmisljam ali on res misli, da je prestiz, dat za neko stvar veliko denarja, samo zato ker drugi mislijo da je to prestiz. Recimo, da sva dala za avto enako denarja (pa tukaj ne govorim o coupeju ki je totalno neprestizen. Recimo primerjava alfa-MB al pa se boljse lexus-mb)