da ima s par let starim Passatom, ki je bil sicer rabljen uvožen iz Nemčije,
Sej s tem si pa vse povedal. Dobro leto nazaj smo za domačo rabo kupovali prav passata in zato obiskali kar precej teh "uvoznikov". Ker pa se na avte zelo dobro spoznamo, smo domala na vseh uvoženih passatih videli nepravilnosti. Vsi so bili stari okoli 3 leta in za tista leta in kilometre po števcu nenavadno preveč zguljeni in porajsani. Enga so celo glih iz tovornjaka razložili in je imel natanko 185.000 km. Potem veš koliko je ura. Verjetnost da so bili prevrteni je 999/1000. Pa vsi so bili tako ali drugače razbiti ali najmanj nekje butnjeni. Seveda so bili popravljeni, a budnemu očesu ne uidejo smeti v laku, eden je bil celo tako slabo zrihtan, sa se je barva luščila na vseh koncih. Bog ne daj, da bi ga v pralnico pelal. Sej na koncu smo enega prodajalca tako sprovocirali, da je odkrito povedal, da če želimo kupiti cel avto, naj ne hodimo več k njemu. In ta prodajalec ni majhen, veliko avtov je po ljubljani njegovih, kar se vidi iz okvirjev tablic.
Tako da če se kupec na avte ne spozna res dobro, boljše da kupi novega, sicer pa rabljenega, ampak nikoli od preprodajalcev in "uvoznikov". Moje izkušnje so, da prodajajo razbite in km nazaj prevrtene avte. Skratka poden od podnja. In pazi, to 3 leta stare avte, ne kakšne 10 let stare kripe.