Hehe, bojim se, da je bratov Punto premajhen vzorec, da bi sklepal o (ne)pokvarljivosti, pa tudi sicer ima šele 58 tisoč km, kot praviš ... Naj še jaz delim s tabo svoje izkušnje. Punta imam sedaj cirka 10 mesecev, omeniti pa moram še to, da z avtom ravnam več kot lepo - mrzel nikoli ne vidi čez 3000 obratov, optimalno ogret gre mogoče enkrat mesečno čez 5000, kontroliram vse tekočine, redne servise delam kakšnega tisočaka kilometrov prepogosto ...
Nooo, in v teh 10 mesecih ni bilo še niti ENKRAT, da bi avto deloval tako, kot je treba. Pa s tem ne mislim na to, da kakšna žarnica crkne. Vedno nekaj zajebava - če ne drugega, lučke za osvetlitev gumbov na armaturi žmigajo, če imajo slab dan. Ali pa se pri daljinskem zaklepanju ne ugasnejo žmigavci, ko blinknejo. Na črpalki se matraš tankat 5 minut, ker je treba bit pravi akrobat s tisto cevjo, da ti non-stop ne prekinja. Pedal sklopke škripa. Nato začne teči olje - gruntam, ali pušča pri pokrovu ventilov ali je kriv semering na gredi? Peljem na servis - olje pušča na obeh koncih! Na istem servisu mi povedo, da sklopka ne bo več zdržala 500 km, avto pa je imel 75'000 km (jaz sem ga kupil pri 70'000 km). Ko me ocurijo za kupe denarja, se odpeljem domov in glej glej, čez teden dni se pod avtom naredi lužica. Tokrat očitno zavorno olje (nisem ziher, jutri grem na servis). Poleg tegale olja mi zadnjih 14 dni hudič tudi nekaj škriplje pri ostrih zavojih v desno. Desetih malenkosti, ki so crknile vmes, ne bom našteval ... Zdaj čakam, kdaj bo šel v *** servo volan, ki naj bi bil serijska napaka ...
Torej, ne vem, kaj za fak sem jst kupil, ampak mesečni stroški vzdrževanja te zadeve so vsaj 3x višji od fotrove Alfe 156 2.4 JTD ... Toliko o FIATu ...
Je pa lep, ja, sploh malo spedenan. In pelje se blazno lepo, sploh spuščen in na 195 širokih gumah ... ampak other than that it's a piece of ****.
