Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
maniac
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Če avg 08, 2002 4:44 pm

Napisal/-a maniac Po okt 30, 2006 6:33 pm

jst bi mel raje alfo, je lepša, ima več karakterja, zmogljivejša, boljšo lego, boljšo notranjost (reply enemu prvih komentarjev v tej temi: mam 2m in mam resne probleme z ergonomijo 156! :( ) , boljše sedeže, boljši imidž,...ampak dražje servise in vzdrževanje na splošno.

meni bi pozitivne plati alfe krepko potegnile na njeno stran!

elantro pa bi prepustil ljudem, ki jim je avto izključno samo prevozno sredstvo

lp ;)
Ni vse tako, kot na prvi pogled zgleda!
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Po okt 30, 2006 7:19 pm

Jaz sem za servis alfice odštel ogromnih 28.000sit, živa groza kako je drago vzdrževanje, kajne... :roll:

Edit: Pooblaščen servis. press - olje, zračni filter, naftni filter.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
BMW Motorsport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 630
Pridružen: To nov 30, 2004 7:04 pm
Kraj: LJ-Center

Napisal/-a BMW Motorsport Po okt 30, 2006 7:22 pm

Kako to, da nisi bankrotiru? :P
Bayerische Motoren Werke fuer immer!!!

P.S.: Need $ for Bavaria: Please donate... ;)
 
8AK
Novinec
 
Prispevkov: 294
Pridružen: To jun 13, 2006 7:12 pm
Kraj: Ljubljana - Črnuče

Napisal/-a 8AK Po okt 30, 2006 7:57 pm

@ Zinik:
A si slučajno mislu Fiat 145? Če že misliš govort o slabostih Alfe, jih najprej poišči pri 75 ali starejših modelih :-P
Slika

Slika
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Po okt 30, 2006 10:45 pm

Zinik ti si res cinik.


Eno abecedo o avomobilih najprej naučit in nato začet pisat, po možnosti ne neumnosti. ;)
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
tha_man
Uporabnik
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: To nov 08, 2005 7:18 pm

Napisal/-a tha_man To okt 31, 2006 1:15 am

Elantro če rabiš predvsem prostornost in praktičnost ter imaš rad mehkejša podvozja. Tudi če imaš, kot nekateri, kake presodke glede kakovosti italijanskih avtomobilov (sicer je statistično Alfa najboljša med njimi).

Drugače kupi Alfo. Poraba bo podobna, vzdrževanje bo podobno, vozne lastnosti bodo boljše.

Glede oblike, ergonomije, udobja in teh zadev pa presodi sam. To je odvisno od človeka do človeka.
 
Uporabniški avatar
maniac
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Če avg 08, 2002 4:44 pm

Napisal/-a maniac To okt 31, 2006 9:29 am

bass je napisal/-a:Jaz sem za servis alfice odštel ogromnih 28.000sit, živa groza kako je drago vzdrževanje, kajne... :roll:

Edit: Pooblaščen servis. press - olje, zračni filter, naftni filter.


saj redni srevis (olje, filtri) ne more bit drag!

Problem nastane z dragimi velikimi servisi in deli, ki crkujejo na toliko in toliko kilometrov...pri alfi 165 2.0 je blo tega precej! že sama kriva cev pri kolektorju crkne na 50.000 km, potem maš pa tu še standardne stvari, ki jih pa vsi že poznamo ;)

pa glavni servis na 100.000 je tud pasji (250 jurjev je precej denarja, na originalnem servisu)

sej nimam nič proti alfi, ampak vsake toliko časa malce povprašam kolega, (ki mu mimogrede ni težko metat denarja na avto), pa se mi kr nasmeji, ko ugotovim kako poceni avto vozim :P

alfa & BMW rulz (alfa videz, bmw tehnika in podvozje)

lp
Ni vse tako, kot na prvi pogled zgleda!
 
Uporabniški avatar
tha_man
Uporabnik
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: To nov 08, 2005 7:18 pm

Napisal/-a tha_man To okt 31, 2006 11:48 am

Jaz sem dal za servis na 100k km nekaj čez 120 jurjev na pooblaščenem servisu. To je vključevalo jermene, natezalce, svečke (res da niso dali originalne) in še par stvari. Imam 1.6 motor, ampak skoraj ne morem verjet da bi blo za 2.0 toliko dražje, celo če greš res na najdražji možen servis kar jih je...

Standardne stvari imajo pa tud drugi motorji (termostat recimo), pr Alfi je zraven še variator faze ki ga drugje ponavadi ni, pol pa že ne vem kaj bi še blo... To je kot bi rekel da je standardna stvar ki crkne pri dizlih turbina. Ta je že sama po sebi dražja kot če crkne na Alfinem TS motorju vse živo hkrati... pa folk vseeno kupuje dizle.

Poleg tega, kolk mi je znano, Hyundaji tud nimajo ravno najcenejših delov. Korejci so podobna varainta kot japonci.
 
Uporabniški avatar
ghostrider
Novinec
 
Prispevkov: 394
Pridružen: Po jan 23, 2006 10:37 am
Kraj: kva te boli ku...

Napisal/-a ghostrider To okt 31, 2006 12:07 pm

BMW Motorsport je napisal/-a:
Courage™ je napisal/-a:mislim kake avte pa tukaj primerjate :roll:

se popolnoma strinjam z bass-om.


Smo že trije.. :jao:


Oba avta sta približno isti drek tolk da ne vem kva paničarte. Fora je sam v temu, da je alfa bl za šminkerje.
Svaki čedo svoga konja hvali!
 
8AK
Novinec
 
Prispevkov: 294
Pridružen: To jun 13, 2006 7:12 pm
Kraj: Ljubljana - Črnuče

Napisal/-a 8AK To okt 31, 2006 12:56 pm

Fora je sam v temu, da je alfa bl za šminkerje.

LOL večje bedarije pa še nism slišu. Kakor vem šminkerji VELIKO stavijo na to, kaj ostali mislijo o njih in zato niti podrazno nebi vzeli znamke s tako slabim imiđem kot alfa (italjansko sranje, žre ole in bencin, se skoz kvar balbla)! :-P
Za šminkirat bi veliko prej pasal kak BMW, Mercedes , VW in Audi , Hondo....
Slika

Slika
 
Uporabniški avatar
ghostrider
Novinec
 
Prispevkov: 394
Pridružen: Po jan 23, 2006 10:37 am
Kraj: kva te boli ku...

Napisal/-a ghostrider To okt 31, 2006 1:02 pm

in zakaj so prenekateri lastniki alf naduvani velik bl kot uni ko majo hyundaje? Namreč primerjamo alfo in hyundaje in ne bmw... :bonk
Svaki čedo svoga konja hvali!
 
8AK
Novinec
 
Prispevkov: 294
Pridružen: To jun 13, 2006 7:12 pm
Kraj: Ljubljana - Črnuče

Napisal/-a 8AK To okt 31, 2006 1:20 pm

ghostrider je napisal/-a:in zakaj so prenekateri lastniki alf naduvani velik bl kot uni ko majo hyundaje? Namreč primerjamo alfo in hyundaje in ne bmw... :bonk

hmm tega pa nebi vedu. kolikor poznam alfiste so čisto normalni ljudje :-P resj je pa da ni vsak lastnik alfe alfist ;)
Slika

Slika
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Sr nov 01, 2006 10:07 am

tha_man je napisal/-a:Jaz sem dal za servis na 100k km nekaj čez 120 jurjev na pooblaščenem servisu. To je vključevalo jermene, natezalce, svečke (res da niso dali originalne) in še par stvari. Imam 1.6 motor, ampak skoraj ne morem verjet da bi blo za 2.0 toliko dražje, celo če greš res na najdražji možen servis kar jih je...

Standardne stvari imajo pa tud drugi motorji (termostat recimo), pr Alfi je zraven še variator faze ki ga drugje ponavadi ni, pol pa že ne vem kaj bi še blo... To je kot bi rekel da je standardna stvar ki crkne pri dizlih turbina. Ta je že sama po sebi dražja kot če crkne na Alfinem TS motorju vse živo hkrati... pa folk vseeno kupuje dizle.

Poleg tega, kolk mi je znano, Hyundaji tud nimajo ravno najcenejših delov. Korejci so podobna varainta kot japonci.



Za koliko crknjenih JTD turbin si že slišal??'


Na Beji, kjer obnavljajo turbine recimo še nikoli niso videli kako izgleda turbina od JTD in še tudi nikoli niso obnavljali kakšne. Recimo še bolj bizarno, na največjem uradnem servisu za Alfe na štajerskem še nikoli niso odpirali JTD motorja in tudi ne poznajo primera, da bi JTD šel v franže.

Tako da kar se zanesljivosti motorja tiče, Hyundai tukaj nima zraven kaj praskat.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
Falco'
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2188
Pridružen: Sr apr 06, 2005 10:55 am

Napisal/-a Falco' Sr nov 01, 2006 11:00 am

jaz vem za dve turbini in tri bosch pumpe, ki so crknile na jtd motorjih. ;)

alfa oziroma fiat vodita, renault pa je takoj drugi z dve turbinama (1.9 dci). :D
[OO-(||||)(||||)-OO]
 
Uporabniški avatar
f4676
Novinec
 
Prispevkov: 181
Pridružen: Ne maj 30, 2004 10:39 am

Napisal/-a f4676 Sr nov 01, 2006 1:13 pm

Ta tema je že zopet zašla na stara pota zanesljivosti. Lastniki alf že vedo kako je na stvari drugi pa samo nekaj pluvajo. Mislim, da avtor te teme ni imel namena razpravljat o tem koliko turbin je kje šlo v franže ipd. To je pri vsaki znamki mogoče. Je pa veliko odvisno od lastnika kako ravna z motorjem ki ima turbo.
Slika
 
type r
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Sr avg 11, 2004 6:31 am

Napisal/-a type r Sr nov 01, 2006 2:02 pm

ma raj kupi alfo boš tudi lažje prodal :D
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr nov 01, 2006 5:17 pm

tha_man je napisal/-a:
Poleg tega, kolk mi je znano, Hyundaji tud nimajo ravno najcenejših delov. Korejci so podobna varainta kot japonci.


Tebi je pa res ZELO MALO znano ;)
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr nov 01, 2006 5:27 pm

De_Tomaso je napisal/-a:Tako da kar se zanesljivosti motorja tiče, Hyundai tukaj nima zraven kaj praskat.


Zakaj na pamet pišeš ? :roll:

Hyundai Theta motor; je tovarniško narejen da zdrži najdlje od vseh motorjev dandanes; dosedanj rekorder toyota laufa 180.000 milj brez večje okvare; Theta pa je narejena za 300.000 milj

The Hyundai Theta (G4KC) is a gasoline 4-cylinder automobile engine family.

The third all-aluminum engine of Hyundai Motor Company debuted in the fifth-generation Hyundai Sonata sedan, which was unveiled in August 2004 in S. Korea.

It features hollow stainless-steel DOHC with powder-metal cam lobes, pent-roof combustion chamber and shimless bucket tappets in the cylinder head.

BorgWarner Morse TEC supplies the complete set of timing system that uses the company's proprietary silent timing chains. CVVT(Continuously-variable valve timing) works on the intake side.

The aluminum alloy engine block, which is formed using high-pressure die-cast method, has a unique Metaldyne-supplied cassette-type balance shaft module with a two-stage oil pump built-in. In the lower-end, the block is reinforced by a ladder frame. Other notable features include fracture-split sintered connecting rods and stainless-steel exhaust manifold.

Theta's EMS(engine management system) software is EMS-II from Siemens VDO and the 32-bit PCM(Powertrain Control Module) calculates the amount of intake air by utilizing a contamination-proof hot-film type MAF(mass air flow) sensor.


Chrysler Corporation produces a modified version of Theta, dubbed World Engine, in Dundee, Michigan. Theta and World Engine share the same basic cylinder head and enigne block design. Chrysler engineered their own air intake system and exhaust manifold which is made of gray cast iron.

The World Engine also differs in the EMS as it measures the amount of intake air indirectly using a MAP sensor, another cost-saving feature of the Chrysler-modified engine.

Contrary to the official line of Chrysler Corporation, the Theta engine factory in Asan, S. Korea is not a part of the Global Engine Manufacturing Alliance. Construction of the Korean factory began in August 2003 and it came on line in April 2004. It is owned and operated by Hyundai Motor Company.

Currently, Hyudai is developing the Theata Engine for three different types.
1. High-Rev engine like S2000.
2. Turbo-Charged Engine like Lancer Evolution & Subaru STI
3. Super-Charged Engine
They have been developing the engine since 2 years ago and since Hyundai does not have a sports car to add these types of engine, they seem to keep working on the engine.
The life of Theta Engine is 3 times longer than average 4cyl engines. (approximately 300~400 k miles)

-Toliko o temu; prej je Hyundai vlekel motorje od Mitubishija; danes gre pa v obratno smer.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Sr nov 01, 2006 6:55 pm

INFINITI je napisal/-a:
De_Tomaso je napisal/-a:Tako da kar se zanesljivosti motorja tiče, Hyundai tukaj nima zraven kaj praskat.


Zakaj na pamet pišeš ? :roll:

Hyundai Theta motor; je tovarniško narejen da zdrži najdlje od vseh motorjev dandanes; dosedanj rekorder toyota laufa 180.000 milj brez večje okvare; Theta pa je narejena za 300.000 milj

The Hyundai Theta (G4KC) is a gasoline 4-cylinder automobile engine family.

The third all-aluminum engine of Hyundai Motor Company debuted in the fifth-generation Hyundai Sonata sedan, which was unveiled in August 2004 in S. Korea.

It features hollow stainless-steel DOHC with powder-metal cam lobes, pent-roof combustion chamber and shimless bucket tappets in the cylinder head.

BorgWarner Morse TEC supplies the complete set of timing system that uses the company's proprietary silent timing chains. CVVT(Continuously-variable valve timing) works on the intake side.

The aluminum alloy engine block, which is formed using high-pressure die-cast method, has a unique Metaldyne-supplied cassette-type balance shaft module with a two-stage oil pump built-in. In the lower-end, the block is reinforced by a ladder frame. Other notable features include fracture-split sintered connecting rods and stainless-steel exhaust manifold.

Theta's EMS(engine management system) software is EMS-II from Siemens VDO and the 32-bit PCM(Powertrain Control Module) calculates the amount of intake air by utilizing a contamination-proof hot-film type MAF(mass air flow) sensor.


Chrysler Corporation produces a modified version of Theta, dubbed World Engine, in Dundee, Michigan. Theta and World Engine share the same basic cylinder head and enigne block design. Chrysler engineered their own air intake system and exhaust manifold which is made of gray cast iron.

The World Engine also differs in the EMS as it measures the amount of intake air indirectly using a MAP sensor, another cost-saving feature of the Chrysler-modified engine.

Contrary to the official line of Chrysler Corporation, the Theta engine factory in Asan, S. Korea is not a part of the Global Engine Manufacturing Alliance. Construction of the Korean factory began in August 2003 and it came on line in April 2004. It is owned and operated by Hyundai Motor Company.

Currently, Hyudai is developing the Theata Engine for three different types.
1. High-Rev engine like S2000.
2. Turbo-Charged Engine like Lancer Evolution & Subaru STI
3. Super-Charged Engine
They have been developing the engine since 2 years ago and since Hyundai does not have a sports car to add these types of engine, they seem to keep working on the engine.
The life of Theta Engine is 3 times longer than average 4cyl engines. (approximately 300~400 k miles)

-Toliko o temu; prej je Hyundai vlekel motorje od Mitubishija; danes gre pa v obratno smer.



Kot prvo ti navajaš neke tekste od neznanega vira (lahko je tudi hyundai PR) in še to za bencinski motor in ne dizl.

Za JTDje, ki so v okvari prosim za več podrobnosti na ZS, ker vam bom zaradi ene raziskave zeklo hvaležen za podatke iz prev roke.


Avtorju debate pa sedaj tudi jaz predlagam naj kupi Hyundaija. Bo imel avto, od 6tega največjega proizvajalca na svetu. Pa vsem, ki vozite BMWje pa Audije predlagam isto, ker pač majhni proizvajalci ne morejo biti TO-TO proti renomiranim korejcem.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Sr nov 01, 2006 7:14 pm

Naj že nekdo zaklene ta izgovor za temo... :roll:
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov