Sej jest se strinjam z vsem napisanim. Podal sem samo mnenje da bi bila opcija 1,2 mlinčka prešvoh, kar je dejansko tud res. Avto je zrasel povsod, zato tud na teži. In za tak avto se bo 1,2 mlinček precej bolj mučil kot pa recimo kak 16V motor recimo z 90KM. Posledica tega je tudi krajša življenska doba motorja doba plus tega da bo porabil enako ali celo več goriva kot kaki močnejši motor.
Saj noben ne prepričuje, da si mora kupiti Sport izvedenko avtomobila, in da bo z tem dirkal po mestnih ulicah. Tud sam lepo vozim in ne divjam. V mojih vožnje letih sem dobil le 3 položnice zaradi radarja. In to ne zaradi divjanja, ampak malo moje nepozornosti in oderuških policajev, ki mislijo da vsak ki malo prekorači hitrost, da ga je treba obesit
Ko se kupuje avto, je potrebno gledat tud na vso racionalnost. Fajn je da ima avto več opreme, samo tudi oprema doprinese nekaj kilogramov v že tako velikem in težkem avtu. Recimo 1,2 mlinčke so dajali v stare punte, cliote, corse, fieste itd... Ti avti so bili majhni in lahki, zato tud dokaj zadovoljiva vožnja. Na novega Punta z recimo 500kg več isti motor
Le to sem hotel povedati, da je dobro premisliti. Vsekakor pa ti želim veliko lepih, varnih in uživaških kilometrov
