Patrik_A3 je napisal/-a:Gricko je napisal/-a:SAVINJCAN je napisal/-a:če so alfe tako fajn nevem zakaj se potem prodajajo 156-ke za smešnih 750 tisoč sit
no to ti lahko odgovorim le.......
poglej ceno Renofault lagune 1.9 dci z vso možno opremi in cca 2003 letnik in poglej alfo 156 1.9 jtd z malo manj opreme in sigurno kako leto starejše.....boš ugotovil da se slednje dražje

neglede na opremo in letnik......me zanima zakaj??
LP
In zakaj je potem več lagun na cesti kot pa alf 156 ??

Teslo...Sorry ampak res,ste meli mogoče kdaj laguno pa to..kaj ma cena veze z avtom oz. z njegovo vzdržljivostjo.Ker mam občutek da nekaj čez v slab glas dajati ta avto.Če si ga mel pa ti je kaj crknilo ali pa kaj podobnega vredu,če pa sploh še nisi nikoli mel lagune pa samo STFU...pa brez zamere..
Lp

Preden take post-e pišeš se raje malo informiraj v svetu izdelave in proizvodnje avtov. A lahko kr neki pišeš!

alfa na leto naredi dobrih 150k avtov (velikost proizvodnje,....), njihov cilj je zaradi povpraševanja dvignit to cifro na 300k, ti pa neki skačeš z renaultom, ko je že na eno leto samo cliotov več naretih ko vseh modelov alf, kaj šele lagun. Drugače pa nazaj na temo, imel sem 33 1.3s in gre ko svija, lahko jo fajn po obratih teraš, samo odzadaj jo je malo po ridah zanašalo (obrazložilo podvozje v enem prejšnjem postu - nebm še enkrat piso) . crkovala ni, res pa je, da kot boxer mrzle ne smeš posilit. BMW 316i/318i je mel kolega e36 in e30 pa za driftanje po suhem sta malo pretežka, po mokrem se pa da, ker itak nima zapore dif-a in za mene je 316i bolša bla ko majo bati manjši hod in je pri visokih obratih bolj agresiven motor, 318i ima pa pri nizkih obratih več navora

pa tudi zelo zanesljiv motor je
