Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
MANDZO
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 753
Pridružen: Po mar 20, 2006 12:08 pm

Napisal/-a MANDZO Po maj 07, 2007 2:04 pm

@TiMi: ker avto bos poj uzeu?
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Po maj 07, 2007 7:27 pm

Seveda, da Honda bol zdrzi. Sam a je kdo pomislu, da financno pa cist nc nis na bolsem. :) Tok kokr cenej dobis Megana proti Civicu je neverjetno, medtem ko ni nujno da imas z Meganom probleme, ce pa jih slucajno imas pa s to razliko definitivno pokrijes. Neb reku, da bi bla v ceni istega letnika razlika minimalna, tko k pa ni, je pa Megan cist dobr nakup, pa se lepsi je. Sploh pa, ce se kdo ni pomislu, tud s Hondo imas lahko probleme in kaj bos pol? Pa mamo Hondo in vem, da ni vse tko lepo kokr kle bers.

P.S.: To je pac se ena plat zgodbe, ki jo tko noben ne bo povedu. Je pa res, da je leps k mas mir, neglede na denar. :)
 
Uporabniški avatar
RSI
Novinec
 
Prispevkov: 350
Pridružen: Pe jun 18, 2004 3:04 pm
Kraj: obersburg

Napisal/-a RSI Po maj 07, 2007 7:30 pm

definitivno megane ;)
VIVE LE SPORT
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN Po maj 07, 2007 7:32 pm

itak da megane
 
dzimy
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Pe feb 16, 2007 10:50 pm

Napisal/-a dzimy Po maj 07, 2007 7:37 pm

sam imam megana in me je razočaral po celi črti tko da če bi jest imel to izbiro bi uzew hondo :twisted:
 
Uporabniški avatar
RSI
Novinec
 
Prispevkov: 350
Pridružen: Pe jun 18, 2004 3:04 pm
Kraj: obersburg

Napisal/-a RSI Po maj 07, 2007 7:41 pm

dzimy je napisal/-a:sam imam megana in me je razočaral po celi črti tko da če bi jest imel to izbiro bi uzew hondo :twisted:

pol pa hitr prodaj pa vzem hondo in se oglasi čez recimo-dva dni po nakupu :P
VIVE LE SPORT
 
Uporabniški avatar
Corleone
Novinec
 
Prispevkov: 333
Pridružen: So feb 03, 2007 6:44 pm

Napisal/-a Corleone Po maj 07, 2007 7:53 pm

V čem te je megane razočaral? To menda ni preveč off če uporabnik pove svoje izkušnje o določenem modelu, ki ga nekdo kupuje... Sam ga imam namreč tudi pa je blo nekaj težav ampak še vedno nimam slabega mnenja o avtu.
 
Uporabniški avatar
michelin
Uporabnik
 
Prispevkov: 1101
Pridružen: To avg 15, 2006 7:07 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a michelin Po maj 07, 2007 7:57 pm

megane 8)
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
eentox
Uporabnik
 
Prispevkov: 1374
Pridružen: Ne apr 24, 2005 6:39 pm

Napisal/-a eentox Po maj 07, 2007 8:02 pm

Itak je pa brezveze, da si sploh vprašal za mnenje tle gor na forumu, ker itak vsak svojo znamko hvali(mo) :D
Pogledaš po avatarjih in že vidiš - renojevci za Megana, hondaši za Civica :twisted:
dddd :D
 
Uporabniški avatar
Corleone
Novinec
 
Prispevkov: 333
Pridružen: So feb 03, 2007 6:44 pm

Napisal/-a Corleone Po maj 07, 2007 8:34 pm

eentox je napisal/-a:Itak je pa brezveze, da si sploh vprašal za mnenje tle gor na forumu, ker itak vsak svojo znamko hvali(mo) :D
Pogledaš po avatarjih in že vidiš - renojevci za Megana, hondaši za Civica :twisted:
dddd :D


To se dogaja pri vsakem podobnem vprašanju. O tem spraševat na forumu je že več kot nesmiselno, koristne informacije se težko dobijo, včasih morda kdo med vrsticami pove kaj uporabnega sicer pa samo nabijanje in hvaljenje. Meni svojih izkušenj ni težko opisat in trditev argumentirat...
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Po maj 07, 2007 8:54 pm

moj glas gre za Hondo ;)
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
kaWsk
Uporabnik
 
Prispevkov: 1040
Pridružen: Pe feb 13, 2004 5:51 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Napisal/-a kaWsk Po maj 07, 2007 9:27 pm

z 6.gen civicom ima folk tok mal problemov, da se jo definitivno splača vzet, razen če je zjahana pa z več kot 400k km :)
EJ6
 
Uporabniški avatar
Festina
Novinec
 
Prispevkov: 317
Pridružen: Po sep 12, 2005 8:40 pm
Kraj: Ankaran

Napisal/-a Festina Po maj 07, 2007 9:38 pm

nism gledu ne postov ne opisa kaj si napisu sam u usakem primeru honda ne pa renault k jih je ze tko prevec na cestah pa pou k.. niso vredni ;)
...::: i am tha one you would like to have it baby :::...
 
Uporabniški avatar
CiCn
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Sr maj 26, 2004 9:20 pm
Kraj: Zlata Sredina

Napisal/-a CiCn Po maj 07, 2007 9:58 pm

RSI je napisal/-a:
dzimy je napisal/-a:sam imam megana in me je razočaral po celi črti tko da če bi jest imel to izbiro bi uzew hondo :twisted:

pol pa hitr prodaj pa vzem hondo in se oglasi čez recimo-dva dni po nakupu :P


Tale tvoj odgovor je biv pa v smislu '' kva kle govoriš da te je razučaru, dj tih bot, renault je pa zakon, kakšna honda''

Mislm, da je povedu svoje osebno mnenje, in pač ga je razučaru, in kaj zdej big dil. Dj mal mn hvalte eno pa drugo pa tretjo fermo, pa povejte tak mnene k se zagre.

Oprostite za off. sam mogu sm :D
 
Uporabniški avatar
Turbobitch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Po okt 04, 2004 10:18 am
Kraj: Prvi levi sedež 5ke GTT

Napisal/-a Turbobitch Po maj 07, 2007 10:28 pm

im nobody je napisal/-a:vtec dela svoje

Ja velko porabo pa glasen zvok..pa itak vtec ni neki cela znanost..tud druge znamke imajo isto zadevo sam drugače se imenuje...sam še zmer nadležen zvok

Pa kaj ti pomaga velki obrati ko moraš pr 130 dat iz 5 v 3 da lahk prehitiš avto pred sabo.. waste of time and gas and ofcourse OIL tega gre kr dost...
Slika
Ne mene krivit za Mobisux, če maš pa probleme pa sam prtiski prekliči.
 
Uporabniški avatar
ShowDown
Novinec
 
Prispevkov: 453
Pridružen: Po sep 26, 2005 8:54 pm

Napisal/-a ShowDown Po maj 07, 2007 10:35 pm

Heh, tudi meni se je zdelo hvaljenje z vtec-om brezpredmetno. Kaj ti koristi moč po 5k obratih, ko pa te do tačas že vsi prehitijo. :P malo heca

Definitivno pa bi med tema dvema izbral hondo. :) Ši še gledal kakšne druge avte za ta denar?
 
Uporabniški avatar
fičfirič
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Ne dec 18, 2005 10:07 pm

Napisal/-a fičfirič Po maj 07, 2007 11:10 pm

Turbobitch je napisal/-a:
im nobody je napisal/-a:vtec dela svoje

Ja velko porabo pa glasen zvok..pa itak vtec ni neki cela znanost..tud druge znamke imajo isto zadevo sam drugače se imenuje...sam še zmer nadležen zvok

Pa kaj ti pomaga velki obrati ko moraš pr 130 dat iz 5 v 3 da lahk prehitiš avto pred sabo.. waste of time and gas and ofcourse OIL tega gre kr dost...


Kar jst vem si sta zdele čist mim udarla! Poraba je v prid v-techa čisto zmerna če ga ne goniš.Olja pa tudi baje ne žerje čisto nič več kot drugi avti.(če pa že, imejte v mislih da so tole 12-15 let stari avti (če govorimo o 5.gen civic), ki se sučejo že serijsko v višje vrtljaje kot marsikater vaš tunan motor)

Glede porabe olja ter goriva lahko samo domnevam, po tem kar slišim (in berem), ker si sam (še) ne lastim Honde, ampak že iz opomb pri samo teh par oglasih že lahko veliko sklepaš...

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1391824
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1403017
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1401636
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1419064

Če je na tem kaj res bodo pa že Hondaši potrdili....

Lp
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Po maj 07, 2007 11:57 pm

Turbobitch je napisal/-a:
im nobody je napisal/-a:vtec dela svoje

Ja velko porabo pa glasen zvok..pa itak vtec ni neki cela znanost..tud druge znamke imajo isto zadevo sam drugače se imenuje...sam še zmer nadležen zvok

Pa kaj ti pomaga velki obrati ko moraš pr 130 dat iz 5 v 3 da lahk prehitiš avto pred sabo.. waste of time and gas and ofcourse OIL tega gre kr dost...


Lej da bo jasno tale 1.5 vtec o kateremu tukaj govorimo ni isti kakor pri recimo 1.6 VTI; 1.5 je bil narejen za ekonomičnost, zato pa ima kovane bate ker laufa na izredno revno mešanico. Je pa zato idealen za nitro ali turbo upgrade.
Res je, danes skorajda ni firme, ki nebi imela neko variabilno krmiljenje v ponudbi, ampak še zdaleč ni nobeden tako dobro vkomponiral ta sistem kot Honda, oni so pač mojstri N/A, to jim je cilj - je še kdo ki lahko stisne 240 KM iz 2.0 kot serijski avto? -NE
To o porabi olja ne drži vsaj v 99% primerov ne. Še nekaj; tudi Clarkson je potrdil, da do sedaj še nobeden Vtec sistem ni crknil - ti govori to kaj o kvaliteti? -In koliko pa turbo zdrži?
-Vtec motor bo še dolgo časa vrtel svoje, med tem ko se bo turbo menjal po parkrat, pa da ga ti čuvaš gor ali dol - nekaj kar se vrti na 140-200 tisoč obratov zariba slej kot prej.
Vozil sem že veliko turboač in Vtec motorjev, pa takih izdelkov, ki prisegajo na prostornino in varijacije med kombinacijami.
-Vse ma svoje pluse pa minuse in je izbor stvar okusa. Eni ljubijo odzivnost N/A ki se visoko vrti in trga na vsak pomik pedalke. Eni radi čakajo na naval moči iz turbine, tretji spet radi drkajo v 5. prestavi ker imajo veliko kubaturo.
Še enkrat si poglej kaj človek kupuje in kaj se primerja - to ni topic kateri sistem je boljši, pa tudi če bi bil nebi temu nikoli prišli do dna.

Pa BTW - VTEC z našraufano turbino - NENADJEBIVO! BOtom end grunt & HIghrev power-Če se bo kdaj Honda prekršila in šla v kaj takšnega serijsko se bo lahko veliko tovarn obrisalo pod nos z svojimi turbaki. Meni osebno oči izskočijo ko kolega pritisne svojega home-made-setup 1.5 vtec civica z turbino, pa me malo tega impresionira v svetu avtomobilizma. Toliko o temu.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
ru7
Novinec
 
Prispevkov: 141
Pridružen: To feb 20, 2007 4:46 pm

Napisal/-a ru7 To maj 08, 2007 6:54 am

Tko kot so povedali, 1.5 civic ma ECO motor in zelo dolg menjalnik. Tko da ne bo kdo mislu, da je to nek dirkalnik, to je klasična družinska limuzina in v 90% niso zgonjene, ker niso aktualne za "mladino". Priporočam, če dobiš ker se REDKO prodajajo.

Tisti, ki se "norčujejo" iz VTEC sistemov, navora, itd., pa naj prosijo kakega ko ma VTIja, da jih zapelje na AC, pa pr 130 pohodi v 5i prestavi. Daleč od tega da je treba šaltat v 3jo :P

(BTW 130 v 5i prestavi pri VTIju je že okoli 4500 obratov in se vam bom sam smeju)

Edit: poraba olja je relativna, VTI ma med min in max na šipki 4dl (nekatere znamke majo 1l), tako da se ne bo kdo čudu, če ku kdo reče, da on pa ne rabi dolivat pa da honda žre olje. Maš pa pr vseh znamkah "svakojake" izjeme (za to so krivi lastniki).

Čisto vsak avto, če paziš da se zagreje (vsaj 10km se držiš pod 3000 rpm, nadaljnih 5km pa do 5000 rpm, kasneje greš lahko do max) olja avto ne bo pil.

Za megana ne bom reku nič, ker si ga lastimo, mamo pa doma Scenica in kr dobro služi (edino tuljave grejo skos).

Samo moje mnenje...

vidim da bom mogu VTI značke dat iz avta dol :roll:
I would make no more than 0.5 horsepower. A horse can make 1, and since I'm not a horse, then 0.5 hp sounds like a good figure.
 
Uporabniški avatar
fičfirič
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Ne dec 18, 2005 10:07 pm

Napisal/-a fičfirič To maj 08, 2007 7:13 am

INFINITI je napisal/-a:
Turbobitch je napisal/-a:
im nobody je napisal/-a:vtec dela svoje

Ja velko porabo pa glasen zvok..pa itak vtec ni neki cela znanost..tud druge znamke imajo isto zadevo sam drugače se imenuje...sam še zmer nadležen zvok

Pa kaj ti pomaga velki obrati ko moraš pr 130 dat iz 5 v 3 da lahk prehitiš avto pred sabo.. waste of time and gas and ofcourse OIL tega gre kr dost...


Lej da bo jasno tale 1.5 vtec o kateremu tukaj govorimo ni isti kakor pri recimo 1.6 VTI; 1.5 je bil narejen za ekonomičnost, zato pa ima kovane bate ker laufa na izredno revno mešanico. Je pa zato idealen za nitro ali turbo upgrade.
Res je, danes skorajda ni firme, ki nebi imela neko variabilno krmiljenje v ponudbi, ampak še zdaleč ni nobeden tako dobro vkomponiral ta sistem kot Honda, oni so pač mojstri N/A, to jim je cilj - je še kdo ki lahko stisne 240 KM iz 2.0 kot serijski avto? -NE
To o porabi olja ne drži vsaj v 99% primerov ne. Še nekaj; tudi Clarkson je potrdil, da do sedaj še nobeden Vtec sistem ni crknil - ti govori to kaj o kvaliteti? -In koliko pa turbo zdrži?
-Vtec motor bo še dolgo časa vrtel svoje, med tem ko se bo turbo menjal po parkrat, pa da ga ti čuvaš gor ali dol - nekaj kar se vrti na 140-200 tisoč obratov zariba slej kot prej.
Vozil sem že veliko turboač in Vtec motorjev, pa takih izdelkov, ki prisegajo na prostornino in varijacije med kombinacijami.
-Vse ma svoje pluse pa minuse in je izbor stvar okusa. Eni ljubijo odzivnost N/A ki se visoko vrti in trga na vsak pomik pedalke. Eni radi čakajo na naval moči iz turbine, tretji spet radi drkajo v 5. prestavi ker imajo veliko kubaturo.
Še enkrat si poglej kaj človek kupuje in kaj se primerja - to ni topic kateri sistem je boljši, pa tudi če bi bil nebi temu nikoli prišli do dna.

Pa BTW - VTEC z našraufano turbino - NENADJEBIVO! BOtom end grunt & HIghrev power-Če se bo kdaj Honda prekršila in šla v kaj takšnega serijsko se bo lahko veliko tovarn obrisalo pod nos z svojimi turbaki. Meni osebno oči izskočijo ko kolega pritisne svojega home-made-setup 1.5 vtec civica z turbino, pa me malo tega impresionira v svetu avtomobilizma. Toliko o temu.


A pol majo samo tele 1.5 lsi kovane bate že serijsko? Najbrž bi jih dobu tud že v ESI-ju ker vidm da imata isti "Bore" sepravi premer cilindra.
Kovani bati so res zlata vredni.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 11 gostov