eentox je napisal/-a:Itak je pa brezveze, da si sploh vprašal za mnenje tle gor na forumu, ker itak vsak svojo znamko hvali(mo)![]()
Pogledaš po avatarjih in že vidiš - renojevci za Megana, hondaši za Civica![]()
dddd
RSI je napisal/-a:dzimy je napisal/-a:sam imam megana in me je razočaral po celi črti tko da če bi jest imel to izbiro bi uzew hondo
pol pa hitr prodaj pa vzem hondo in se oglasi čez recimo-dva dni po nakupu :P
im nobody je napisal/-a:vtec dela svoje
Turbobitch je napisal/-a:im nobody je napisal/-a:vtec dela svoje
Ja velko porabo pa glasen zvok..pa itak vtec ni neki cela znanost..tud druge znamke imajo isto zadevo sam drugače se imenuje...sam še zmer nadležen zvok
Pa kaj ti pomaga velki obrati ko moraš pr 130 dat iz 5 v 3 da lahk prehitiš avto pred sabo.. waste of time and gas and ofcourse OIL tega gre kr dost...
Turbobitch je napisal/-a:im nobody je napisal/-a:vtec dela svoje
Ja velko porabo pa glasen zvok..pa itak vtec ni neki cela znanost..tud druge znamke imajo isto zadevo sam drugače se imenuje...sam še zmer nadležen zvok
Pa kaj ti pomaga velki obrati ko moraš pr 130 dat iz 5 v 3 da lahk prehitiš avto pred sabo.. waste of time and gas and ofcourse OIL tega gre kr dost...
INFINITI je napisal/-a:Turbobitch je napisal/-a:im nobody je napisal/-a:vtec dela svoje
Ja velko porabo pa glasen zvok..pa itak vtec ni neki cela znanost..tud druge znamke imajo isto zadevo sam drugače se imenuje...sam še zmer nadležen zvok
Pa kaj ti pomaga velki obrati ko moraš pr 130 dat iz 5 v 3 da lahk prehitiš avto pred sabo.. waste of time and gas and ofcourse OIL tega gre kr dost...
Lej da bo jasno tale 1.5 vtec o kateremu tukaj govorimo ni isti kakor pri recimo 1.6 VTI; 1.5 je bil narejen za ekonomičnost, zato pa ima kovane bate ker laufa na izredno revno mešanico. Je pa zato idealen za nitro ali turbo upgrade.
Res je, danes skorajda ni firme, ki nebi imela neko variabilno krmiljenje v ponudbi, ampak še zdaleč ni nobeden tako dobro vkomponiral ta sistem kot Honda, oni so pač mojstri N/A, to jim je cilj - je še kdo ki lahko stisne 240 KM iz 2.0 kot serijski avto? -NE
To o porabi olja ne drži vsaj v 99% primerov ne. Še nekaj; tudi Clarkson je potrdil, da do sedaj še nobeden Vtec sistem ni crknil - ti govori to kaj o kvaliteti? -In koliko pa turbo zdrži?
-Vtec motor bo še dolgo časa vrtel svoje, med tem ko se bo turbo menjal po parkrat, pa da ga ti čuvaš gor ali dol - nekaj kar se vrti na 140-200 tisoč obratov zariba slej kot prej.
Vozil sem že veliko turboač in Vtec motorjev, pa takih izdelkov, ki prisegajo na prostornino in varijacije med kombinacijami.
-Vse ma svoje pluse pa minuse in je izbor stvar okusa. Eni ljubijo odzivnost N/A ki se visoko vrti in trga na vsak pomik pedalke. Eni radi čakajo na naval moči iz turbine, tretji spet radi drkajo v 5. prestavi ker imajo veliko kubaturo.
Še enkrat si poglej kaj človek kupuje in kaj se primerja - to ni topic kateri sistem je boljši, pa tudi če bi bil nebi temu nikoli prišli do dna.
Pa BTW - VTEC z našraufano turbino - NENADJEBIVO! BOtom end grunt & HIghrev power-Če se bo kdaj Honda prekršila in šla v kaj takšnega serijsko se bo lahko veliko tovarn obrisalo pod nos z svojimi turbaki. Meni osebno oči izskočijo ko kolega pritisne svojega home-made-setup 1.5 vtec civica z turbino, pa me malo tega impresionira v svetu avtomobilizma. Toliko o temu.
Po forumu brska: Google [Bot] in 11 gostov