Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Sm4jli
Novinec
 
Prispevkov: 479
Pridružen: Sr mar 10, 2004 12:48 pm

Napisal/-a Sm4jli To jun 19, 2007 8:23 am

ma ne nism tko mislu...napačno izražanje :oops: ....na avtocesti sem vozil večinoma okoli 130, kdaj malo manj kdaj malo več vse v 6. prestavi.....je pa res da je avto letnik 2007 in ima nekaj čez 17.500...
 
Uporabniški avatar
povh
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: To jan 31, 2006 12:34 am
Kraj: med ovinki

Napisal/-a povh To jun 19, 2007 8:36 am

Kael je napisal/-a:
Sm4jli je napisal/-a:Jaz sem imel s službenim Touranom 2.0TDI 140KM 6prestav na relaciji LJ-KP pri povprečni hitrosti 130 porabo 5.5 po BC

5.5 l / 100km pri hitrosti 130 km/H s Touranom? Kako ti je pa to uspelo? A ma avto mogoče par 10.000 km prevoženih. Ker meni na avtocesti pri tej hitrosti - torej 130, kadar mam mamin avto, pod 6.5-7 ne pokaže, pri 110 pa res tam okoli 5.5-6. Zgleda, da bo res mama mogla Tourana peljat na servis, ker meni pije spodobno, njej pa slabih 9l / 100 km nafte (1.9 TDI, 105KM, 5400 prevoženih).


V navodilih za uporabo piše, da se poraba olja in goriva normalizira tam nekje do 1. servisa, se pravi do 15.000 km. Pri naši octavii, 1.9tdi 101km l.2006,je blo res tako.
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael To jun 19, 2007 9:10 am

Ja to itak, da naj bi poraba goriva padla po 15.000 prevoženih kilometrih. Moj Leon 1.9 TDI s klimo mi je osebno tretno preveč žejen - sama avtocesta, 110km na uro, poraba 5.7. Deklarirano 4.3 - torej 1.3l preveč. Tukaj res upam na padec. Imam pa 3600 prevoženih.

Po drugi strani pa v Touranu s 5000 prevoženimi pri 110 res brez težav dosegaš približek deklarirane porabe 5.2 - okoli 5.5, pri 130 pa nekako to več, kljub temu, da pelje tempomat meni ne uspeva - vsaj 6.5+ kaže. Mogoče je krivo to, da je Touran težak in je 105 konjski dizel preprosto prešibak za višje hitrosti in zato za tistih 20 na uro poraba tako strmno raste. Sam sicer z nežno nogo dosega deklerirane cikluse porabe - npr kombinirano vožnjo 6.1. Po drugi strani pa mami, ki je bolj schumacher voznik pije 8.5+l / 100km, kar je ogromno. Prej je imela Toleda 1.9 TDI 110 KM pa je kljub njenemu stilu vožnje pil "le" 7.5, meni pa pod 5.3.

Kljub vsemu, pa sem imel med servisom svojga avta (popravilo vrat in pragu) doma testno Alteo 2.0 140 KM s 44.000 prevoženimi in vso možno dodatno opremo. Poraba Celje-Ljubljana 5.7 pri 110 na uro, vožnja nazaj po stari cesti 5.1 (tempomat na 90), pri 130 pa je Altea kazala po BC (šel v Maribor) 5.9 - 6.1 l / 100km, tako, da mi nekako ne gre v glavo, kako ti uspeva s Touranom pri 130 met porabo 5.5 - touran je od Alete težji za 250kg pa mnogo manj aerodinamičen, vsaj na pogled. Da se razumemo - tukaj zdej ne govorim, o tem, da kdo laže, ampak višja poraba goriva je lahko tudi indikator, da motorju nekaj ne špila, zato zbiram(o) podatke.
 
Experto
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Pe nov 03, 2006 6:35 pm
Kraj: Sl.Konjice

VW touran in podobno

Napisal/-a Experto Sr jun 20, 2007 6:24 pm

Tudi jaz bi kaj napisal o Touranu TDI 105 km, glede na to, da vozim službenega in sem v 2 letih prevozil cca 120.00 km, samo jaz osebno. Poiskušal bom ostati kar se da realen.
Torej če bi jaz iskal enoprostorca, Tourana ne bi nikoli več izbral. Pa ne da se je avto v teh 2 letih pretirano kvaril, ne prav nasprotno razen rednih servisov in pa nekaj popravil na podvozju, baje naj bi to napako imeli vsi Tourani in so jo odpravili pri rednih servisih, dela avto brez napak. Imam pa občutek, čeprav je vozilo dolgo nastajalo, da ima nekaj res osnovnih napak. Najprej podvozje: dosti pretrdo, neudobno, predvsem pri veliki hitrosti na avtocesti, avto poskakuje. Res pa je da je to mora večine novejših avtomobilov in pa da naj bi Touran s prenovo postal mehkejši. (Novega še nisem peljal). Potem motor in nasploh zvočna izolacija: Motor je tih in uglajen samo do nekje 120 km/h. Predvsem pri hitrosti 130, 140 km/h, pa postane neznosen. Ne vem je to posledica velike karoserije, resonance, ali prestavnih razmerij. Kolega ima Golfa za katerega pravi da se pri isti hitrosti vrti precej nižje. Včasih raje vozim hitreje kot 140 km/h, ker se potem motor zaradi zračnega piša in glasnosti gum manj sliši. Torej zvočna izolacija porazna.
To, da moraš zadnje sedeže, če želiš povečati prtljažnik dvigovati iz vozila je pa nasploh mimo. Tukaj ne vidim nobene prednosti, prtljažno dno, tudi takrat ni ravno in sedeži so obupno težki. Tega ne priporočam nobeni ženski. Sicer ima tudi neke palčke s katerimi naj bi sedeže samo prekopicnil naprej in jih nekako podložil, bi pa potem moral biti voznikov sedež čisto naprej in če si malo večji ne moreš voziti. Prtljažnik oz. plastične obloge v njem so pa tako občutljive, da moraš zelo paziti če nalagaš npr. voziček.
Potem npr. brisalci: Ne razumem zakaj so iz nasproti lažečih brisalcev, prešli na vzporedne? Zgornji desni kot, ki ga desni brislaec ne obriše je enoormno velik, za nameček, pa se desni brisalec ustavi v zgornjem položaju, točno pred voznikov glavo in nekaj sekund pusti vso umazanijo na voznikovem vidnem polju. Če vozite 1 uro v dežju vas boli glava. Verjemite mi sem dal skozi.
Ker moram sam v kratkem zamenjati službeno vozilo, sem prečital veliko forumov in veliko testov in to kar je napisal, Master7, drži. Poiskusite Forda S-Maxa, ali pa se odločite za Toyoto.
VW, Audi in pa verjetno tudi Seat Altea, mi je žal Kael, s svojo zgrešeno dizelsko tehnologijo nimajo nobene prednosti! Razen pri porabi. Ta se giblje, enkrat v koloni, hitost enakomerna celo 3,9 ltr., med 5,5 ltr. po navadnih cestah in 7,5 ltr., na avtocesti. Največa izmerjena poraba (BC) na avtocesti s polno hitrostjo, ta je po števcu tu nekje okoli 195 km/h, je bila 9,7 ltr. Povprečna hitrost na BC je bila takrat 157 km/h
Jaz se nagibam k Fordu S-Max, za enako ceno veliko več opreme, več prostora in motor je kot pravijo nemci, erste Sahne. Vse stvari,, ki me pri Touranu motijo jih pri S-Maxu nisem zasledil, od hrupa, do pospravljanja zadnjih sedežev, brisalcev, podvozje udobno ipd.
Upam, da nisem koga prizadel, ocenit sem poiskušal čimbolj realno in da vam bo, Tjaša, kaj pomagalo pri končni odločitvi za Toyoto.
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Sr jun 20, 2007 7:19 pm

@experto: če si bral moje poste, Tourana praktično nisem pretirano pohvalil, razen možnosti doplačila za vsak sedež posebej + možnost povsem ravnega dna - spet doplačilo in odlagalnih površin - to je res OK. Vse ostale kritike pa držijo: mama pa 4 mesece starega Tourana HighLine + paket Lux, s katerim pride tudi "športno podvozje", valerji ne kolesa. Kolesa kljub temu, da če napumpaš na 2.4 bara (kolikor piše na keslu) je avto dejansko trd kot p*****a in za kakšno udobno družnsko vožnjo povsem za v smeti - npr. mnogo trši celo od športno naravnane Alteje, ali celo Leona - sam imam pri Leonu serijsko podvozje, s tem, da je Leon mišljen kot športen avto, pa je vožnja kljub višjemu pritisku v gumah kot piše mnogo udobnejša, kot v Touranu. No vsaj s športnim podvozjem se Touran sicer prelje stabilno, a prekleto neudobno, kakšno pa je novo serijsko, pa je povedal hladni. Podobno velja tudi za plastiko in podobne zadeve, katere si opisal. Dejansko res: pri 7,3 mio kolikor pride ta verzija Tourana s xenon lučmi, bi pričakoval več avtomobila. Edino kar je izgleda odpravljeno v prenovljenem Touranu je glasnost v 6 prestavi pri 130 - motor slišiš, vendar pa daleč od motečega.
O tem, da nekako 1.9 TDI motor s 105KM v Tourana ne paše najbolj (posebej ko vanj kaj zložiš) in res pretirani žeji motorji ob priganjanju (slabih 9l / 100km) ne govorim... sedaj je v ponudbi tudi 90 konjski dizel - kako se to z mesta premakne, sploh nočem vedet.
 
Experto
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Pe nov 03, 2006 6:35 pm
Kraj: Sl.Konjice

VW touran in podobno

Napisal/-a Experto Sr jun 20, 2007 8:15 pm

@Kael, tudi sam sem razmišljal o Setau Altei, ki mi je ful všeč po obliki pa mi je malo premajhna, Altea XL, pa mi od zadaj nekako ne leži. Ampak če vzamem Seata, pridem ponovno na ta nemogoči pumpne duze diesel. Tega pa si nočem več narediti, če pa vam povem od Maribora do Frankfurta, da me boli glava. Potem pa še po nesreči dežuje in se ti vsako sekundo ustavi brisalec pred očmi in če imaš nesrečo je še tema... GROZA!! Se mi zdi, da Seat ne špara tako in ima boljšo izolacijo, brisalci v A stebričku pa so nasploh super.
Sedaj razumem Mitsubishi za Qutlanderja, pa se mi zdi tudi Doge, ki kupujejo ta motor za njihove terence. Saj drugam ne paše kot v terenca. Pa potem še ta zobati jermen, ko ga zamenjaš pustiš tam celo plačo ipd.
Ne saj ni samo VW, skoraj vsi nemški izdelovalci avtomobilov gledajo samo na to, kako z najmanjšimi stroški narediti avtomobil in jih potem čim dražje prodati. V njihovih testih pa tako ali tako zmaga samo nemški avto pa če ne gre drugače nekaj priredijo, da je tako. Mi pa potem nasedamo in mislimo kako dobre avte vozimo. Ko pa se voziš in primerjaš z drugimi ali pa pelješ avto na redni servis in je vsak
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Sr jun 20, 2007 8:50 pm

@experto: hehe :) tebi so se pa res VW dizli zamerili :), no saj nič ne rečem, ampak VW dizle v seatih vozimo pri nas doma že v petem avtu in nobeden ni duše spustil - vendar pa, če ti nekaj ne paše, potem pač tega preprosto ne kupiš :). Kar se tiče šparanja pri Seatu... hm... tako bom rekel: mogoče res naredijo malo boljšo zvočno izolacijo, a nažalost šparajo pri materialih za armaturno ploščo. O tako drznem dizajnu in res dopadljivi obliki, bi človek pričakoval drznost tudi znotraj - a te nažalost ni - monotona, dolgočasna notranjost... kot bi zunanjost Seata oblikovala nimfomanka, notranjost pa frigidna :P. Prav tako pri Seatih ob redni uporabi odpade kakšna kljuka, ročka od vrat ali pa se le ta obrabi (tipična značilnost Seatov prejšnje generacije: Seat Toledo Limo, Seat ibiza okoli letnika 00) in podobno. Plastičnost je tista ki tepe Seat in predvsem monotonost znotraj - saj oblikovana je meni osebno všečno, a manjka pridih strasti.
Kar se pa nakupa Seatov tiče je pa tako: ako rabiš malo večji avto, ampak spet ne prevelik, potem kupiš Leona s 340l prtlažnikom, za na morje pa trugo. Seat Altea jima od Leona več 100 kil, krajša je in ima 60l prtlažnika več, sicer pa isto prostora (pa mal višjo streho spredaj) - ne vidim razloga, zakaj bi plačal za tistih 60l višjo ceno. Ostaneta ti še Toledo in tavelika Altea. Zdej Toledo je VW Velsatis in če ni črn s 17" felgami, je škoda da ga kupiš, ker ni samo grd, ampak je zelo grd. Toledo je od Leona dražji in res daljši + večji in nekako opraviči ceno - a kaj falus ko se ne prodaja in ni všečen. Potem maš za isto ceno še taveliko Alteo XL, ki ima 530l prtlažnika, če porineš celo klop na isti način kot prednji sedež naprej imaš okoli 630l, kar pa ni za odmet in zaključek: od velikih Seatov pride v poštev ali Leon ali tavelika Altea XL, po sistemu kaj dobiš / koliko plačaš (če pustiš obliko ob strani - sej so tak bol al manj vsi štirje avti noter in zunaj isti... razen riti).
 
Experto
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Pe nov 03, 2006 6:35 pm
Kraj: Sl.Konjice

VW touran in podobno

Napisal/-a Experto Sr jun 20, 2007 9:17 pm

@Kael, mogoče pa še grem na preiskušnjo vožnjo Altee XL, mogoče je znotraj res tišja. Ford tudi ni neka moja priljubljena znamka, sem do sedaj vozil skoraj samo VW in Seat Ibiza vmes. S-Max bi bil sicer prvi Ford ampak po tem kar sem doživel na preiskušni vožnji, vsaka čast :tomidelej:
Kaj ima Altea XL tudi 2,0 TDI in avtomatski ali DSG menjalnik??? Mogoče veš kje bi lahko kaj približno takega dobil za peljati??
Hvala za prijazne nasvete, mogoče bi pa moral avtomobile prodajat, se človek malo pomiri ko prečita tvoje poste :-P
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Re: VW touran in podobno

Napisal/-a Kael Sr jun 20, 2007 10:00 pm

Experto je napisal/-a:@Kael, mogoče pa še grem na preiskušnjo vožnjo Altee XL, mogoče je znotraj res tišja. Ford tudi ni neka moja priljubljena znamka, sem do sedaj vozil skoraj samo VW in Seat Ibiza vmes. S-Max bi bil sicer prvi Ford ampak po tem kar sem doživel na preiskušni vožnji, vsaka čast :tomidelej:
Kaj ima Altea XL tudi 2,0 TDI in avtomatski ali DSG menjalnik??? Mogoče veš kje bi lahko kaj približno takega dobil za peljati??
Hvala za prijazne nasvete, mogoče bi pa moral avtomobile prodajat, se človek malo pomiri ko prečita tvoje poste :-P

Hm, no v srednješolski izozbrazbi sem ekonomski tehnik, po faxu pa bom diplomirani inžinir rač in inf, v planu magisterij, tako da nekako prodaja avtomobilov ravno naj nebi bila moj poklic... čeprav ko me je trenutni šef navdušil s plačo 2.9€ preko študenta na uro za razvijanje aplikacij, sem res začel študirat če nebi šel Seate prodajat :D. No zamenjal službo, plača pa je za 40% višja :P. Ljubezen do Seata pa me veže iz dveh razlogov: prvič odkar pomnim imamo doma vsaj enega Seata, katerega je mama vedno terala, da sem samo čakal, kdaj bo motor razpadel - z vsakim po 100.000 km, vedno novega, a razen rednih menjav zavornih diskov (mami sem predlagal, da bi le te začela s seboj vozit...) in kake varovalke, odpadle kljuke od vrat ni crknalo nič. Očitno bo pri Seatu, v koliko je ta redno servisiran, to dovolj. Da mama ma težko nogo, ti pove dejstvo, da ima v touranu dizlu porabo 8.8l / 100km :D. No dva zadnja Seata sta bila Toleda, oba so potem odkupili mehaniki servisa avtohiše in še vedno gresta... kar je dosežek :D. Drugi razlog za ljubezen pa je seveda izdelava avta z lastnim imenom (da ne pozabiš kir avto imaš :P) - saj veš, ko raztresen greš iz faxa iz mb domov z vlakom, pred faxom te pa ibiza čaka...; pri Leonu se mi to še ni zgodilo :P.
Sedaj pa k taveliki Seat Altei - taveliko Alteo dobiš s 2.0 140 KM in 2.0 s 170 KM, 140 KM se meni zdi dovolj, razen če res moreš tudi ladjo pelat preko 200 na uro. Motor 2.0 s 140 KM je na voljo 6 stopenjskih ročnim menjalnikom v verziji z in brez DPF ter s DSG avtomatskim menjalnikom brez DPF; slednje da je motor brez DPF še v ponudbi je prednost, saj bodo kmalu vsi VW dizli (tako kolegica iz avtosalona) DPF (če sm narobe razumel, se opravičujem) - filter DPF pa ni poceni. Večji problem pa je, kje dobit kaj podobnega za vozit. Pri kolegici v avtohiši vem da imajo dve testni Altei XL - eno bencinsko 1.6 in eno dizelsko, katera mislim, da je 1.9; če pa bi hotel it peljat 2.0 140 KM lahko dobiš črno tamalo Alteo da vidiš motor, s DSG menjalnikom pa ne vem če boš Seat Alteo XL našel za furat -> največ dizlov pri Seatu se proda 1.9 TDI (price/performance). Itak hiter pogled na avtonet in prodajo vozil pove, da se trenutno prodajata dve testni Seat Altea XL 2.0 kot testno vozilo - http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1148926 to bi gotovo lahko šel peljat in http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1292773, kateri bi tudi lahko šel peljat, vendar ni nobena DSG. Seveda pa js ne vem vsega ane... predlagam da se usedeš v avto, pa greš do najbližje avtohiše Seata oz prodajalne, pa rečeš za testno vožnjo tavelike Alteje XL, da vidiš ako ti avto sede in četi (razen motorja) lahko dobiš osebno gsm številko direktorice celjske avtohiše Drev (kolegica) pa ti potem ona poišče točno tako vozilo kot bi ga ti rad peljal, sestavi kakšno dobro ponudbo; ti samo povej ;).
No v tvojem primeru gre za nakup službenega vozila je stvar drugačna, a za recimo družino, ki je recimo 20.000 € za avto trdo šparala, pa ne bo glavni podatek DSG menjalnik, pa al je avto mal bol glasn al mal manj pri 130 (pustmo zdej razvajence) ampak tudi kakšni bodo potem stroški vzdrževanja, rezervni deli, pogoji financiranja, poraba goriva ipd. Kar se tiče kredita je Porchee relativna špica (vse banke pelje scat - preverjeno ko sem iskal najugodnejši kredit za Leona) - okoli 8% obr mera, še dlje gre Renault npr s 5.4% obr mero + 4 letno garancijo (a kaj ko je to drug razred kvalitete, servisi dragi ko žafran - ja tukaj dobijo tisto garancijo nazaj, leto kaska pa tak plača zavarovalnica kateri delajo reklamo), v koliko furaš VW koncern nežno pije tudi malo in tudi kakšnega dobrega, sicer ne uradnega serviserja najdeš - pri nas že skos furamo Seate na servis h kolegu, ki za smešno ceno napram uradnemu servisu naredi stvari enako dobro; ponavadi še porihta kakšno stvar, katero na uradnem servisu ne znajo. In ko to skup seštejem... mi kljub določenim slabostim VW koncerna ne zapuščam - je pa odkrito, vsak svoj ekonomist (zase vem, da je bila tista rabljena ibiza prvi in zadnji rabljen avto...). Sicer pa seveda Seat ni nobena popolnost - znan je na tem forumu problem tipa s Alteo FR katere zaboga ne morejo zrihtat, vem za primer iz NM avtohiše, ko je baba frišno Altero 2.0 s 170 konji (tamalo) prtisnala na 160 prvi dan pa ji je jermen na avtocesti utrgal - se prevračala kot nora a preživela brez večjim poškodb, pa avto tudi dobila drug. Ampak to se dogaja pri vseh znamkah (BMW 5 in preverjeno, C4), kolega od mame imata C-MAX pa so v 8 mesecih menjal vse 4 armortizerje dvakrat, elektroniko 3x ipd fore. Ampak kaj češ... zgodbo o novem A6 3.0 TDI z avtomatskim menjalnikom in ceno blizu 20 mio, kateri se sam ugasne po minuti stanja pri miru (novo vozilo) in katerega niso znali niti na uradnem servisu v Lj popravit pa kdaj drugič... (pač ni vse odvisno od tega, koliko mio bivših si dal za avto... pa če predpostavimo, da nima nobeden serijske napake... bo nekomu, ki zna z avtom po 12 letih KIA še vedno šla, BMW bo pa po 2 letih reden gost servisov...)
 
Tjaša Cerar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Po jun 04, 2007 10:33 am

Napisal/-a Tjaša Cerar Pe jun 22, 2007 8:35 am

Lep pozdrav vsem skupaj!
Samo, da povem, da sva se po doooooolgotrajnih pogovorih odločila za ..... Tourana. Torej javlja se ponosna lastnica 1,9 TDI tourana. Upam, da nam bo avto dobro služil. Včeraj sem ga odpeljala domov - res je malo trd, ampak bo že. Mojemu je zelo všeč, jaz pa še vedno malo žalujem za Toyoto :? Lahko mi recimo poveste, če sem iztržila dobro ceno :). Torej od opreme ima avtomatsko dvojno klimo, eloksirane strešne letve, kovinsko barvo, serijsko pa je že alarm, tempomat in potovalni računalnik in cena - baje je ocenjen na bivših 5.700 000, kupila pa sva ga za slabih 5.400 000?
Še enkrat hvala za vse vaša mnenja.

Lp
Tjaša
 
Uporabniški avatar
urbn
Uporabnik
 
Prispevkov: 1184
Pridružen: Po maj 09, 2005 7:22 pm

Napisal/-a urbn Pe jun 22, 2007 8:38 am

Dobr sta izbrala glede Tourana in ne bo vama žal za nakup :D
Lp
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Pe jun 22, 2007 9:00 am

@Tjaša: glede trdote: če imata športno podvozje, oz trše blažilnike, je res ta avto samo trd? ali imata povsem serijsko podvozje - tisti je samo malo trd; drugače pa nimata gum napumpanih na 2.4 bara :P, ker je res Touran trd, kot p*****a :P, vsaj s omenjenim podvozjem, ali pa imamo različni občutek nad trdoto. Sicer pa saj to niti ni važno, mogoče pri tem ko ga imat mama, na trdoto vplivajo nizkopresečne gume...

Kar se tiče pa cene avtomobila, je pa tako: zdej sta kupla avto, dala nista malo, dobila sta pa vsaj na papirju velik in prilagodljiv avto, z dosti prostora in odlagalnimi mesti in kolikor bosta nežno vozila, več kot 6.5 l / 100km ne sme popit (malo pametne uporabe klime, pa bosta to porabo brez težav dosegla... hint... osnovna stran avtomobilizem.com). Pa tudi VW so vdzdržljivi in vedno ga bosta dobro prodala, pa tudi v trčenjih je prejel 5 zvezdic. Jokat, ko enkrat kupiš nima smisla. Odločila sta se, kupila sta, uživajta v novem avtu, peljita se na kakšen izlet do Kopra pa nazaj (ene 110 po avtocesti bo motorju krasno delo ob bolj nežnem režimo prvih 1500km) in lepo uživajta. Zakaj se zdej žret, a je blo par € preveč ali ne, poti nazaj tako ni - vsaj brez izgube denarja ne. Kar se tiče pa cene, pa boš morala napisat kaj več kot to, da ima avto potovalni računalnik, tempomat in dvojno klimo. Vsaj naprimer še kateri nivo opreme (ConceptLine, TrendLine, HighLine, morebiten paket lux, dodatna oprema, in ali je povsem novo, ali testno, ali rabljeno vozilo) - potem pa se lahko pogovarjamo naprej.

Še samo en namig glede servisev: če sta kupila povsem novo vozilo, predlagam da na forumu odpreta temo, povesta lokacijo s kot sta in se pozanimata na katerem VW servisu so uredu in na katerem so kurbe. Sam nekako nebi zaupal avta servisu, čez katerega ima folk miljon pripomb.
 
Uporabniški avatar
povh
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: To jan 31, 2006 12:34 am
Kraj: med ovinki

Re: VW touran in podobno

Napisal/-a povh Pe jun 22, 2007 9:43 am

Čestitam za nakup, jaz bi isto zbral.Velik srečnih kilometrov.

Experto je napisal/-a:@Kael, tudi sam sem razmišljal o Setau Altei, ki mi je ful všeč po obliki pa mi je malo premajhna, Altea XL, pa mi od zadaj nekako ne leži. Ampak če vzamem Seata, pridem ponovno na ta nemogoči pumpne duze diesel. Tega pa si nočem več narediti, če pa vam povem od Maribora do Frankfurta, da me boli glava.


Tega pa ne razumem, zakaj bi bil pumpe dize motor nemogoč. Vozil sem 1.9tdi, 1.5dci, 2.0hdi, 2.8dti, 1.9d... Pa je TDI od vseh najbolj brutalno potegnu, najbolj vleku že brez gasa, pa (glede na to kva je dal od sebe) najmanj pil. Nevem kva bi blu tle tko nemogočga.
 
Tjaša Cerar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Po jun 04, 2007 10:33 am

Napisal/-a Tjaša Cerar Pe jun 22, 2007 1:14 pm

No, res sem podala zelo skromen opis, torej oprema je trendline, podvozje pač običajno :) , avto je povsem nov, od tako imenovane dodatne opreme pa kot sem že rekla, tonirana bočna stekla, električni pomik stekel, avtomatska dvojna klimatska naprava, avtomatski vklop dnevnih luči - se opravičujem če sem mogoče navedla že katero od serijskih značilnosti. Drugače pa saj ne jokam za denarjem, baje da mora krožiti :).
Hvala za nasvet glede servisa.
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Pe jun 22, 2007 1:57 pm

Tjaša Cerar je napisal/-a:No, res sem podala zelo skromen opis, torej oprema je trendline, podvozje pač običajno :) , avto je povsem nov, od tako imenovane dodatne opreme pa kot sem že rekla, tonirana bočna stekla, električni pomik stekel, avtomatska dvojna klimatska naprava, avtomatski vklop dnevnih luči - se opravičujem če sem mogoče navedla že katero od serijskih značilnosti. Drugače pa saj ne jokam za denarjem, baje da mora krožiti :).
Hvala za nasvet glede servisa.


Tjaša: razen dvopodročne klime, ki je za doplačilo 40jurjev in temnjenih stekel, ki je tukaj od oka 100-200€, js nekako ne uspem prit s konfiguratorjem vozil na ceno 5,7 milijona. V trendline verziji je namreč alarmna naprava serijska, električni pomik stekel in tako naprej. Imata morda še lita platišča in podobne zadeve, da je bil res Touran v osnovi "ocenjen" na 5.7 mio? V kolikor bomo prišli skupaj na 5.7 mio in potem cena 5.4 mio - dokaj poštena cena,... mogoče bi lahko prišla do 5.3 če bi komplicirala ampak ok. Sicer sta ga pač kupila s majhnim popustom in bi se dalo iztržiti še nižjo ceno :P, preplača pa ga vsaj napram ceniku nista. Je pa res, da so morda podatki na spletni strani stari in v nekaj mesecih dvig cene takemu vozilu za 500-800€ ni noben problem. Dajmo ugotovit, kaj sta dobila za tistih 220.000 sit več, kot je v serijski opremi, razen klime. Ta velja 43.000 sit. Naprej :?:

Sicer url opreme: http://www.volkswagen.si/files/si/download/datei/touran_tehnicni.pdf?rel=download
Konfigurator vozila: http://cc.volkswagen.at/nwapp/nws_si?SVC=CC_MODELLTRICHTER&SELECT=NEU&STYLE=VWNEU&LANG=sl&FAB=V&MGN=120&AUVN=&rel=statBanner_Konfigurator%20vozil|statCc_Touran

Da razložim zakaj me zanima - mama je dala za Tourana 7.5 mio s HighLine opremo, xenonkam, športnim podvozjem, bla bla opreme in me zanima, kaj imata vidva za 2mio manj in ali je bila cena njenega sploh realna (sam za enga Tourana ne dam 7.5 mio, pa da je zlat).

Prav tako js pojem dobrega nakupa pravim tedaj ko za npr mojega novega Leona dobim ceno iz 18.447,15 (cena za moj model brez te dodatne opreme katera je noter, redne cene mojega konkretnega avta niti ne vem...) po ceniku na 17,990 € + zraven dobim: temnjena stekla vsa zadaj, radio mp3 s 8 zvočniki, lita platišča, meglenke, kromirana ogledala, gretje ogledal, električno nastavljiva ogledala, kovinsko barvo, multifunkcijski volan z opravljanjem radia na volanu, zastojn narejen nulti servis, 500 € več od povsod drugot za rabljen avto katerega sem dal noter.
 
Experto
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Pe nov 03, 2006 6:35 pm
Kraj: Sl.Konjice

Re: VW touran in podobno

Napisal/-a Experto Po jun 25, 2007 8:22 pm

hladni je napisal/-a:
povh je napisal/-a:Čestitam za nakup, jaz bi isto zbral.Velik srečnih kilometrov.

Experto je napisal/-a:@Kael, tudi sam sem razmišljal o Setau Altei, ki mi je ful všeč po obliki pa mi je malo premajhna, Altea XL, pa mi od zadaj nekako ne leži. Ampak če vzamem Seata, pridem ponovno na ta nemogoči pumpne duze diesel. Tega pa si nočem več narediti, če pa vam povem od Maribora do Frankfurta, da me boli glava.


Tega pa ne razumem, zakaj bi bil pumpe dize motor nemogoč. Vozil sem 1.9tdi, 1.5dci, 2.0hdi, 2.8dti, 1.9d... Pa je TDI od vseh najbolj brutalno potegnu, najbolj vleku že brez gasa, pa (glede na to kva je dal od sebe) najmanj pil. Nevem kva bi blu tle tko nemogočga.


to mene tudi zanima ja! danes so primerjali passata,avensisa in 407. Vidi vraga, najboljši motor je mel passat 2.0.tdi, sicer ima turbo luknjo vendar so zmogljivosti brutalne. Poraba passat 7.6, avensis 7.5 in 407...celo 8,2 litra! Torej kaj za vraga nekim PD ni všeč?


Se opravičujem sem bil na dopustu, tako da nisem mogel odgovorit. Zamislite iz Hvara do doma sem se na pot podal s Touranom!!! Povprečna hitrost 105 km/h (cestnina, meja), poraba 8,2 ltr. Ni tako malo ne??
Torej kako je to s PD motorjem. Pač splošno znano je, da je bil TDI motorju v času razvoja konkurenca FIAT, ki je skupaj s Bosch-em, razvijal tehniko common rail. Tako VW oz. AUDI, ki je motor razvijal, kot FIAT oz. ALFA ROMEO, ki je common rail prvi predstavil v serijskem vozilu, sta si nadejala s predstavitvijo vsak svojega direktnega vbrizga goriva pri dieselskih vozilih, zanimanja tudi drugih proizvajalcev in posledično s tem možnost prodaje svojega sistema.
Na veliko presenečenje, se je common rail tehnologija pokazala kot naprednejša z veliko možnostjo nadaljnega razvoja in uporabe tudi pri bencinskih vozilih in kar je najvažnejše z novo Piezzo tehniko in možnostjo večih krajših vbrizgov goriva tudi veliko tišja.
VW je tukaj dolgo trmaril in v svoji režiji nekaj razvijal na motorju poiskušal s pumpe duze in vse večjimi pritiski pri vbrizgu. To je tudi največji vzrok za izreden navor s katerim lahko postreže ta motor, posledično pa tudi ropot, ki spominja enostavno na trakor in pa majhno porabo. Zato pa VW niti v sanjah ne more pomisliti na aluminjasto glavo motorja, kot je to naredil pri najnovejšem diesel motorju BMW, ker bi mu verjetno cel motor razneslo. Tako pa ostaja glava motorja skoraj nespremenjena t.p. siva litina, velika teža, in zaradi robatosti zobati jermen za pogon odmične gredi in ostalih agregatov. Verjetno veriga tudi ne bi absorbirala velikih tresljajev, ki jih povzroča motor pri izgorevanju. Zato pa tudi enormni stroški pri menjavi zobatega jermena in veliko motorjev, ki so zaradi tega jermena šli rakom žvižgat.
Kot sem omenil, je prednost PD motorja pač velik navor, ampak glej ga zlomka, tudi ta ne pride zvezno torej postopoma, ampak brutalno in v ozkem področju vrtljajev. Od tukaj tudi občutek večje moči kot pri ostalih dieslih. Poznavalci pa pravijo, da je to samo prevara oz., da imajo tudi novi Piezzo CR motorji enak navor in enako porabo ampak veliko prednost, da je navor na uporabo v večjem območju vrtljajev.
Če PD motor vrtiš še višje od 2800 v/min razen še večjega ropota ne dobiš nič. Tako je pravilo pri PD TDI, dosti dela z prestavno ročico, če hočeš biti hiter, pri tem opravilu, pa zopet izgubiš veliko časa in te drugi dohitijo ali pa prehitijo. In to te prehitijo v tišini.
To sta seveda spoznala tudi AUDI in VW, tako da prvi v zadnjem A8 in A6 (razen 2,0 TDI), PD sploh ne ponuja več, VW pa bo ta motor postopoma vzel iz programa.
Je pa res, da nočem niti vedeti koliko stane recimo popravilo oz. menjava common rail sistema zadnje generacije, ki bo kot ponavadi crknil, ko bo garancija že minila. Tukaj si upam trditi, da je PD v prednosti.
@Tjaša: Prepričan sem, da je vaša odločitev pravilna. Moje opazke so se rojevale skozi leta in vsakodnevno uporabo vozila in veliko kilometrov, ki jih delam. Ko je bil avto še nov tudi jaz vsega tega nisem opazil in vem da je včasih boljše, da ti nekdo ne pove vsega slabega o avtu, ki si ga kupil, ker sam, verjetno večino stvari sploh ne bi opazil oz. nekoga sploh ne motijo.
Torej Touran ima tudi veliko dobrih lastnosti, kot je recimo ergonomičnost, prostornost in veliko prostora in meni osebno je kar je zanimivo, v nasprotju z mnenjem velike večine, eden od lepših enoprostorcev in če imate družino je zelo uporaben, pregleden in še ne prevelik avto tudi kar se tiče parkiranja. Ima pač po moje, nekaj slabših lastnosti, kateri avto pa jih nima, vam lahko povem, da jih pri drugih enoprostorcih naštejem veliko več, in pa za moje pojme preveliko ceno.
@Kael se bom verjetno odločil za S-MAXA čeprav je FORD in me je ža sedaj strah kako se bo pa to končalo. No saj privat pa še lahko vozim Passata od žene, da se potolažim.
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Po jun 25, 2007 11:11 pm

@experto: dobra razlaga o delovanju motorjev :). No sam ne delam toliko kilometrov, da bi me predenje motorja motilo, je pa res da so bencinci mnogo tišji (npr Seat Leon bencinca skoraj ne slišiš napram dizelskem motorju) in kakšen Renault tudi. Ampak na koncu se ustavim na pumpi s smešno nizko porabo + vzdržljivim motorjem, pa sem zadovoljen. Seveda pa če ti je avto "druga postla" zna takšna stvar biti še kako pomembna. V kolikor si boš premislil in vzel Aleto... pošlji PM ;). Kar se tiče pa Tjašinega Tourana, bo mnenje tudi držalo - za parkirat in še marsikatero stvar je uporaben. Mnogo lažje parkiram to ladjo, kot svojega Leona :D.

Glede S-max pa odkrito: avto na zunaj izgleda hudo, da o tistih snežinka felgah, ki jih imajo S-maxi ne govorim. Res lep avto :). Samo kaj pa kakovost?...
 
Experto
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Pe nov 03, 2006 6:35 pm
Kraj: Sl.Konjice

VW touran in podobno

Napisal/-a Experto To jun 26, 2007 11:22 am

hladni je napisal/-a:časi ko je bil ford slab so mimo. Naš mondeo prede kot mačka, dober in kvaliteten. S max je bil avto leta menda in ne more bit slab. So pa primerjali okorg 10 enosprostocev in je zmagal touran, na 2. mestu pa seat altea. S max šele na 4 mestu.


Mislim da je bil tisto C-Max, če misliš Master test v oddaji Auto motor und Spot.
Sem pa v istem testu opazil, pri vožnji skozi dež, da so pri novem (Face lifting)Touranu brisalci, brisali kot na začetku pri starem Touranu. Torej levi proti desnemu. Ker imam zadevo posneto na VHS sem zavrtel nekajkrat nazaj in sem, skoraj prepričan, da je tako.
Sedaj pa ne vem, prečekiral sem nove Tourane pri Porsche Maribor in vsi imajo brisalce kot Cady ali moj, ki je letnik 2005. Mar to pomeni, da nemci dobijo boljša vozila kot mi?? Tehnično je to na tekočem traku čisto enostavno. To lahko pomeni tudi, da ima slabšo zvočno izolacijo, da mu manjka kaj pri elektroniki da mu manjkajo kateri airbagi ipd.
Mah včasih se mi zdi, da je avto res bolje kupiti preko sivega uvoznika iz nemčije. Ker je konkurenca tam večja, zahteve po emisijah in varnosti višje so avtomobili tam vsaj kaj se tega dela tiče, tam bolje opremljeni.
Da so VW motorji pri nas, brez DPF (Diesle Partikel Filter), pa je tako znano. Mislim, da je celo v nemčiji na voljo samo za doplačilo in sicer 2.0 140 KM s samo 8 ventili. Torej ne novi 2.0 TDI s 16 ventili, ampak neki derivat s staro tehniko in znanim hruščem in ropotom.
Fantje jaz še zmeraj mislim, da so nemci, stari diesel pionirji pri teh motorjih popolnoma zaspali. Opel kupuje nekaj pri Fiatu, pa potem pri nekih Italijanih VM motorji, pa še malo pri Isuzu, Ford ima se mi zdi nove motorje od Peugeota, VW ima to zastarelo ropotuljo za katero lahko vsaj trdi, da jo je sam razvil, ponosen pa ne more biti prav na njo. No vsaj BMW in Mercedes jih tukaj rešujeta.
Pri Fordu pa so zadeve takšne, znamka si mora pridobit čim večji tržni delež v evropi in imajo ravno zaradi tega trenutno največ opreme za denar. Tudi diesel motor od Peugeota ni tako slab, kar jih še malo muči je uskladitev elektronike in motorja. Torej prvi motorji so imeli veliko turbo luknjo pri speljevanju. Tako so komaj po letu in pol v mesecu maju večino nastavitev spremenili in tisti ki lahko primerjajo stari in novi model pravijo, da je razlika očitna. Spremenili so tudi nekaj na podvozju in notranjosti, ampak za mene to pomeni, da vsaj upoštevajo pripombe in želje kupcev, ne pa VW, ki je pri Touranu po 2 letih začel vgrajevati dele od Cadya, da je zmanjšal stroške proizvodnje.
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: VW touran in podobno

Napisal/-a Tattoo- To jun 26, 2007 7:17 pm

Experto je napisal/-a:Sedaj pa ne vem, prečekiral sem nove Tourane pri Porsche Maribor in vsi imajo brisalce kot Cady ali moj, ki je letnik 2005. Mar to pomeni, da nemci dobijo boljša vozila kot mi?? Tehnično je to na tekočem traku čisto enostavno. To lahko pomeni tudi, da ima slabšo zvočno izolacijo, da mu manjka kaj pri elektroniki da mu manjkajo kateri airbagi ipd.
Mah včasih se mi zdi, da je avto res bolje kupiti preko sivega uvoznika iz nemčije. Ker je konkurenca tam večja, zahteve po emisijah in varnosti višje so avtomobili tam vsaj kaj se tega dela tiče, tam bolje opremljeni.

:rofl

Vsi avti so narejeni na enem in istem tekočem traku, pa ni važno ali so namenjeni nemškemu / turškemu / francoskemu ali pa slovenskemu trgu...ne vem od kje tebi take ideje?! :roll: Prav tako pa so minimalna odstopanja pri deželnih opremah med posameznimi državami...

Experto je napisal/-a:Da so VW motorji pri nas, brez DPF (Diesle Partikel Filter), pa je tako znano.

Seveda so brez DPF filtra, če pa pri nas nihče (z res redkimi ekološko ozaveščenimi izjemami) noče odšteti dobrih 1000 € doplačila za DPF filter?! Ti pa lahko zagotovim, da če imaš izrecno željo po DPF filtru, da se da ob naročilu novega avta tudi to urediti...za katerikoli TDI motor! ;) In tudi v Nemčiji nihče ne bi kupoval motorjev z DPF fitri, če država ne bi nudila ugodnih davčnih olajšav za kupce vozil s temi filtri! :!:

Experto je napisal/-a: Mislim, da je celo v nemčiji na voljo samo za doplačilo in sicer 2.0 140 KM s samo 8 ventili. Torej ne novi 2.0 TDI s 16 ventili, ampak neki derivat s staro tehniko in znanim hruščem in ropotom.

Spet rekla kazala, ali imaš kakšen konkretni dokaz za te trditve?! :roll:

Experto je napisal/-a:..ampak za mene to pomeni, da vsaj upoštevajo pripombe in želje kupcev, ne pa VW, ki je pri Touranu po 2 letih začel vgrajevati dele od Cadya, da je zmanjšal stroške proizvodnje.

Lahko postrežeš z konkretnimi podatki kaj od Caddya je vgrajeno v Tourana?!
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Sr jun 27, 2007 8:21 am

Pred dvema meseca pri večini motorjev pri VW in Seatu DPFa, razen pri modelu 1.4 TDI s 80 KM in modelu 2.0 TDI 170 KM DPF različice motorja sploh ni bilo v ceniku. Če greste pogledat sedaj cenike, imate v ceniku obe različici motorja, oziroma avtomobila z in brez DPF. Nekako imam občutek (lahko se pozanimam kako je s tem na stvari - bom to storil na napisal) da je trenutno vsaj pri VW in Seatu prehodno obdobje, ko je še moč dobiti obe verziji motorjev, potem pa bo še DPF. V ceniki za Veliko Britanji naprimer, drugih dizlov, kot DPF sploh ni.

Tudi sam pa ne vidim razloga, zakaj bi prvič doplačal 1000 € za nek glup filter in nato plačeval še za njegovo vzdrževanje, ki je tudi zelo "poceni". Itak da raje vsi kupujemo avte brez DPF.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 4 gostov