DaDek je napisal/-a:daj meni pa narei za Renault laguno letnik 94, obvezno 1.8 RT!haha se zdaj s enemorem nehat smejat, p 206 bi on rad iz amerike, LOL!
Gobavc je napisal/-a:Če ne bi naša država zahtevala toliko dajatev in urejanj, bi bil nakup ugoden. Tako pa![]()
žal ni.
Z garancijo je pa tako. Ko avto zapusti Kanado oz. ZDA garancija propade. Velja pa primeru, da avto transportiraš nazaj v ZDA. Kdo bo pa to počel? Glede garancije sem 100%, ker sem pred mesecem dni govoril z nekom na Autocommercu in mi je dejal da so imeli ravno pred kratkim pogovore v tej smeri, ker so zgleda razni majstri izvohal, da so avti čez lužo cenejši. Vem pa zato, ker sem imel tudi sam podobne želje uvoza iz Floride.
chgotom je napisal/-a:...
- podane cene so vedno FOB CHicago z vsemi nasimi stroski...
Sh3bO je napisal/-a:Sicer pa incotermsi niso le domena ekonomistov ampak jih ogromno uporabljajo prometniki ter logisti. Le v vednost.
f.taunus je napisal/-a:AXioN je napisal/-a:Kako pa je s starejsimi evropskimi avti, se ukvarjate s tem?
Ne razumem, zakaj bi evropski avto želel pripeljati iz Amerike? razumem seveda, da gr za tak model, ki ga v Evropi sploh ni več mooče dobiti, se pa prodaja kak primerek onstran luže, ampak v splošnem pa ne razumem ...
stench je napisal/-a:chgotom je napisal/-a:...
- podane cene so vedno FOB CHicago z vsemi nasimi stroski...
ker se ravno pametnega počutim, bom povedal kaj pomeni FOB (Chicago). To pomeni Free On Bord in pomeni da prodajalec avtomobila nosi vse stroške in tveganje do trenutka, ko avto preide ograjo ladje v pristanišču v Chicagu. Vse stroške glavnega prevoza in seveda tveganje od tega trenutka dalje pa nosi kupec, seveda kupce nosi na sebi vse stroške plačila uvoznih dajatev in dovoljenj.
pametno se je pred nakupom avta pozanimat, če bo avto sploh dobil homologacijo za Slovenijo (oziroma evropo). Znanec je nekaj časa nazaj že pripeljal avto do trsta, potem se je nekaj mesecev ˝nagovarjal˝ in potem avto prodal, ker ga ni mogel v Sloveniji registrirat.
Drugač se da določene modelu dobit po konkurenčnih cenah.
Gobavc je napisal/-a:Če ne bi naša država zahtevala toliko dajatev in urejanj, bi bil nakup ugoden. Tako pa![]()
žal ni.
Z garancijo je pa tako. Ko avto zapusti Kanado oz. ZDA garancija propade. Velja pa primeru, da avto transportiraš nazaj v ZDA. Kdo bo pa to počel? Glede garancije sem 100%, ker sem pred mesecem dni govoril z nekom na Autocommercu in mi je dejal da so imeli ravno pred kratkim pogovore v tej smeri, ker so zgleda razni majstri izvohal, da so avti čez lužo cenejši. Vem pa zato, ker sem imel tudi sam podobne želje uvoza iz Floride.
chgotom je napisal/-a:Gobavc je napisal/-a:Če ne bi naša država zahtevala toliko dajatev in urejanj, bi bil nakup ugoden. Tako pa![]()
žal ni.
Z garancijo je pa tako. Ko avto zapusti Kanado oz. ZDA garancija propade. Velja pa primeru, da avto transportiraš nazaj v ZDA. Kdo bo pa to počel? Glede garancije sem 100%, ker sem pred mesecem dni govoril z nekom na Autocommercu in mi je dejal da so imeli ravno pred kratkim pogovore v tej smeri, ker so zgleda razni majstri izvohal, da so avti čez lužo cenejši. Vem pa zato, ker sem imel tudi sam podobne želje uvoza iz Floride.
Ne cisto tako. Kot ameriski drzavljan pripeljem nov Jeep v Evropo in se vozim par mesecev na amerisko tablo in evropsko zavarovanje. Garancijo in popravila v garancijskem roku mi bo naredil Daimler Chrysler brez problema.
LP iz Chicaga!
traktor TDI je napisal/-a:chgotom je napisal/-a:Gobavc je napisal/-a:Če ne bi naša država zahtevala toliko dajatev in urejanj, bi bil nakup ugoden. Tako pa![]()
žal ni.
Z garancijo je pa tako. Ko avto zapusti Kanado oz. ZDA garancija propade. Velja pa primeru, da avto transportiraš nazaj v ZDA. Kdo bo pa to počel? Glede garancije sem 100%, ker sem pred mesecem dni govoril z nekom na Autocommercu in mi je dejal da so imeli ravno pred kratkim pogovore v tej smeri, ker so zgleda razni majstri izvohal, da so avti čez lužo cenejši. Vem pa zato, ker sem imel tudi sam podobne želje uvoza iz Floride.
Ne cisto tako. Kot ameriski drzavljan pripeljem nov Jeep v Evropo in se vozim par mesecev na amerisko tablo in evropsko zavarovanje. Garancijo in popravila v garancijskem roku mi bo naredil Daimler Chrysler brez problema.
LP iz Chicaga!
Ja, ti kot ameriški državljan. Kaj pa jaz? Imam slovensko državljanstvo.
Problem je tudi z lučmi in ne vem čem še vse, da se lahko avto tu sploh homologira. Če se kupi nov ameriški avto od pooblaščenega prodajalca v evropi, potem je to vse že urejeno, tako pa ni, in je potrebno rihtat vse na novo, kot da bi avto sestavil doma v garaži.
Na to ceno se lahko komot prišteje kakšnih 10k$, potem pa se tako več ne splača. Ampak ameriška j***a vozit v evropi je kot bi hotel v rusiji jahat kamelo. To ne gre, razen če imaš željo it 100 let nazaj in doživet takratno življenje (varnost na cesti) naših pradedov in še to nemogoče, ker tega nivoja tu ni bilo (z varnostnega vidika). Na srečo je bilo takrat pri nas še kar precej konjske vprege. Konja pa mi danes ni jahat, čeprav sem včasih (star 3 leta) hotel biti kavbojec (star 4 leta, pa policaj).
.
Po forumu brska: Google [Bot] in 9 gostov