Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
AM
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 748
Pridružen: Pe apr 07, 2006 10:32 am

Napisal/-a AM Sr jun 20, 2007 6:31 am

To gre po sistemu videno kupljeno in nima šans, da bi uveljavljal kakšne skrite napake...
Kakih 8 dni , pa kr neki si nekateri namišljujete... Ni to to... Če bi bilo tako kot pravite nekateri, potem bi to z pridom izkoriščali in bi kupovali avtomobile, ki bi jim premenjavali vse možne dele , po 8 dneh bi pa zahteval nazaj denar itd, ker so kao bile skrite napake... Lol... Ni šans... V pogodbi je potrebno navesti, da gre za kakeršno koli garancijo s strani prodajalca ali kaj podobnega, drugače se lahko kar obrišete pod nosom.. Pa mi razložite kako boste dokazali skrite napake ? Kako ? Lol... Avto si videl in avto si kupil takšen kot je, če si ga uničil je pač tvoj problem sedaj... Pač ne moreš nikoli vedeti točno kdo je sedaj kriv... Ali je prodajalec resno vedel za napako ali ne ne boš nikoli vedel, lahko pa da je sam kupec premenjal kakšne stvari, zdaj pa hoče denar nazaj... Tukaj se kupec skuša prikazati kot pošten človek in da ni on nič naredu... Kako boš zdaj to vedu kdo je kdo... Zato pa ostaja še vedno enak sistem videno kupljeno, kjer pač moraš sam pregledat avto dovolj da veš v kakšnem stanju je.. Če pa nisi sam sposoben tega narest, ga pa pelji na kakšen pregled ali pa pripelji s sabo kakšnega avtomehanika ali podobno....
 
kandy
Novinec
 
Prispevkov: 223
Pridružen: Pe feb 25, 2005 2:51 pm

Napisal/-a kandy Sr jun 20, 2007 8:07 am

Potem tudi garancijo v primeru prodaje avta ni pametno dajat,ker te res lahko kupec izkoristi,menja kakše dele in zahteva denar za skrite napake,ki jih v resnici ni bilo. Po moje najboljše da pač ko se avto kopuje se razkira nekaj litrov bencina in se gre na dolgo vožnjo in preizkušnjo,pa še kakšega mehanika je fajn zraven met...čeprav tudi takrat ne moreš biti ziher.Največja glupost je, da nekateri avto samo pogledajo od zunaj pa da bo vzel.Sem mel kupca ki se sploh peljati ni hotel pred nakupom..avto pa si je ogledal pod ulično razsvetljavo zvečer.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Sr jun 20, 2007 8:07 am

nebivedu je napisal/-a:Pero imel sem kar nekaj avtomobilov, kilometrino merim kar nekaj čez miljon in pol kilometrov, pa se mi kaj takega še ni zgodilo, da bi iz pete šaltal v drugio in pri tem polomil odmično gred.

Če imaš namesto jermena ketno(R5GTT), bi se to moralo še prej zgodit, pa mi ni nikoli ratalo, so pa gume blokirale zaradi takega šaltanja.


sicer ni nikjer napisano, ampak jaz sem predvideval da gre za ročično gred.

''Pobral'' sem pa to veliko let nazaj v eni knjihi o konstrukcijah gredi, pa če se ne motim je bila ta knjiga včasih v CTK (tehnična knjižnica). Glede na to da se v takem trenutku pojavijo nepvidene obremenitve (10.000 obratov namesto 5000 + velika obremenitev na strani sklopke), pa gred zvije ravno prav da začne pobirat ležaje. Sicer je res bolj teoretičen primer, ampak recimo da je možno.

Pri tvoji praksi in kilometrih bi bilo pa čudno če bi še uničeval motorje. Čeprav stvari včasih crkujejo bolj po Murphy-jevih pravilih.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr jun 20, 2007 8:35 am

Pero je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Pero imel sem kar nekaj avtomobilov, kilometrino merim kar nekaj čez miljon in pol kilometrov, pa se mi kaj takega še ni zgodilo, da bi iz pete šaltal v drugio in pri tem polomil odmično gred.

Če imaš namesto jermena ketno(R5GTT), bi se to moralo še prej zgodit, pa mi ni nikoli ratalo, so pa gume blokirale zaradi takega šaltanja.


sicer ni nikjer napisano, ampak jaz sem predvideval da gre za ročično gred.

''Pobral'' sem pa to veliko let nazaj v eni knjihi o konstrukcijah gredi, pa če se ne motim je bila ta knjiga včasih v CTK (tehnična knjižnica). Glede na to da se v takem trenutku pojavijo nepvidene obremenitve (10.000 obratov namesto 5000 + velika obremenitev na strani sklopke), pa gred zvije ravno prav da začne pobirat ležaje. Sicer je res bolj teoretičen primer, ampak recimo da je možno.

Pri tvoji praksi in kilometrih bi bilo pa čudno če bi še uničeval motorje. Čeprav stvari včasih crkujejo bolj po Murphy-jevih pravilih.


Večina sodobnih avtomobilov(vsaj od leta 1994 ali pa še prej) imajo blokade obratov, kar pomeni da preko teh obratov naj nebi prišel, tako da če ti šaltaš pri 4000 obratih v peti prestavi v drugo, ti nabije obrate samo do blokade, potem pa začne zabijat vse skupaj. Mislim, da so zato take obremenitve predvidene in vkalkulirane v izračun in potem izdelavo odmične gredi ali glavne(ročične gredi). Sklopka pa tudi ni tok močna, da nebi popustila, pri takih obratih na večini avtomobilov.
Lahko pa je to ročično gred ukriviti z malo vode. Dihtunga pušča in pri višjih obratih priteče zaradi večjega pritiska več vode v cilinder in naredi svoje. Tko da jaz predvidevam, da je tale avto imel več problemov, ki so se združili do te mere, da je mašina šla po gobe.

Če pa je bil to starejši avto, ki je bil brez blokade obratov(tako kot moja kišta, ki se vrti normalno do 9000 obratov(pa ni honda)), potem pa je lahko tudi to vzrok.

Ker pa ni niti napisano kateri avto je ina kaka mašina, pa tukaj ne moremo dost filozofirat.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Sr jun 20, 2007 9:42 am

Večina sodobnih avtomobilov(vsaj od leta 1994 ali pa še prej) imajo blokade obratov, kar pomeni da preko teh obratov naj nebi prišel, tako da če ti šaltaš pri 4000 obratih v peti prestavi v drugo, ti nabije obrate samo do blokade,...



To si se pa zmotil.

Blokada ti samo preprečuje da bi motor SAM naredil obrate večje od predvidenih. Če ga kaj poganja (naprimer masa karoserije) lahko naredi katerekoli obrate. Ponavadi sicer prej zaruži menjalnik, ampak...

Sicer je pa res da je brez veze da odkrivamo toplo vodo ko sploh ne vemo v kakšnem stanju je bil avto in čigava krivda je res bila.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr jun 20, 2007 9:45 am

Recimo na R19 16V, nisem mogu čez 7000 obratov, pa tut če sem iz pete pri blokadi šaltal v četrto mi je začela blokada pet dokler nisem gasa spustil.

Sprobano pa je bilo to pri končni hitrosti na avtocesti - 230KM/h po višnjegorskem klancu navzdol. Je avto zatresl k pr norcih in sm mogu nogo dat dol iz gasa.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Sr jun 20, 2007 10:12 am

Recimo da imamo avto ki ima pri 50 kmh v drugi 4500 obratov, pa pri 100 prešaltamo iz pete v drugo bo imel pri 100 kmh točno 9000 obratov, za kar recimo en star dizel sigurno ni bil predviden + šok pri prestavljanju. In dokler ne bo hitrost padla bo delovala blokada, ampak obrati bodo pa vse eno začeli padati OD 9000.

Podoben primer si napisal tudi ti, samo malo manj drastične številke.
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Sr jun 20, 2007 10:13 am

Blokada obratov samo motorju odvzame dotok goriva, ko motor doseže določene obrate. Če pa motor ženeš z nečim drugim, v tem primeru z maso avtomobila preko fiksnega prenosa, pa ne more biti drugače, kot da se motor zavrti preko blokade. Možno je edino to, da je sam upor motorja pri obratih nad blokado tako velik, da sklopka popusti ali da se kolesa zavrtijo počasneje od hitrosti avtomobila (nikakor pa ne zablokirajo). Če seveda ne popusti kakšen drug del pogonskega sklopa.
Slika
 
Gost
 

Napisal/-a Gost Sr jun 20, 2007 10:44 am

AM je napisal/-a:To gre po sistemu videno kupljeno in nima šans, da bi uveljavljal kakšne skrite napake...
Kakih 8 dni , pa kr neki si nekateri namišljujete... Ni to to... Če bi bilo tako kot pravite nekateri, potem bi to z pridom izkoriščali in bi kupovali avtomobile, ki bi jim premenjavali vse možne dele , po 8 dneh bi pa zahteval nazaj denar itd, ker so kao bile skrite napake... Lol... Ni šans... V pogodbi je potrebno navesti, da gre za kakeršno koli garancijo s strani prodajalca ali kaj podobnega, drugače se lahko kar obrišete pod nosom.. Pa mi razložite kako boste dokazali skrite napake ? Kako ? Lol... Avto si videl in avto si kupil takšen kot je, če si ga uničil je pač tvoj problem sedaj... Pač ne moreš nikoli vedeti točno kdo je sedaj kriv... Ali je prodajalec resno vedel za napako ali ne ne boš nikoli vedel, lahko pa da je sam kupec premenjal kakšne stvari, zdaj pa hoče denar nazaj... Tukaj se kupec skuša prikazati kot pošten človek in da ni on nič naredu... Kako boš zdaj to vedu kdo je kdo... Zato pa ostaja še vedno enak sistem videno kupljeno, kjer pač moraš sam pregledat avto dovolj da veš v kakšnem stanju je.. Če pa nisi sam sposoben tega narest, ga pa pelji na kakšen pregled ali pa pripelji s sabo kakšnega avtomehanika ali podobno....


ja ampak šans je tako da lol, sem že dolgo na netu in prebiram a.com in sem tudi zasledil, da je kupec dobil povrnjen stroške
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 6 gostov