Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 So okt 13, 2007 10:12 pm

Jaz tudi osebno ne maram teh malih "dirkalnikov" z 200Km in več. Za tak motor rabiš že eno konkretno karoserijo ki to nosi. Fora je pe res še ta da so lahko še tako majhni so teže noro velike in daleč stran od nekih dirkalnikov. Kot je bilo povedano se tudi tukaj teža giblje 1200kg+. Tako da recimo 200KM na 1200kg ni nič več kot naprimer 265KM na 1450kg (BMW 130i) in tudi 10 cm večja madosna in 25 cm večja dolžina v primerjavi z recimo cliotom ni zanemarljiva. In sigurno je BMW že v osnovi narejen bolj športno kot pa Clio ki je v osnovi čisti ljudksi avto.

Jaz vozim MB 200D ki ma recimo 1500kg pa 75 KM motor pa ga nikoli ne zamenjam za kakšenga Clio-ta Wiliamsa ali kaj podobnega iste vrednosti.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 So okt 13, 2007 11:40 pm

katerega uzet...
pojdi na testno vožnjo po tebi poznani cesti...
nato se odloči..
za vse ostale..
velikost avta, pogon, razmerje teže...
nekje so plusi nekje minusi...
za moj način vožnje, moje užitke po naših okoliških cestah mi moj čisto odgovarja...
drugače pa...
športni avti iz določenega pogleda sploh ne obstajajo.
obstaja športni način vožnje.
s "športnim avtom" na malo drugačen način kot s jajčkom 1.0 :)

ah...
dost filozofiranja...
če hočete si lahko pogledate Top Gear: Best Handling Car

part1
http://video.google.com/videoplay?docid ... &plindex=0
part2 (bistvo)
http://video.google.com/videoplay?docid ... &plindex=1
lp
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN Ne okt 14, 2007 12:31 am

Voith je napisal/-a:
SAVINJCAN je napisal/-a:m3 za 20 mil. pa clio za 4,5 mil. HAHAHAA


ce ni dnarja pac kups navadn avto, ne pa bedn izgovor za sportn avto, ki je ubistvu mobilna truga. masina 150+ konjev, sasija pa od cliota. emm no thanks.


ne govori neumnosti
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN Ne okt 14, 2007 12:33 am

martk je napisal/-a:Ne nabijat. Če je BMW, pa če ima konje, je pa že športni avto. Velja tudi za ostale "športne" avte. Pejd dirkat z M3, al pa audi R8... s takim, kot ga v trgovini dobiš, pa ti od vse športnosti ostane le prestiž, ki so ga pa prigarali dejansko športni avti neke firme.


bravo :clapclap :clapclap :clapclap m3 cliota prehiti samo po avtocesti
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Ne okt 14, 2007 1:43 am

SAVINJCAN je napisal/-a:bravo :clapclap :clapclap :clapclap m3 cliota prehiti samo po avtocesti


ja to bo. zato ker ni kesa za m3, je le ta zdej pocasnejsi od cliota :)
clovek pel zadn pogon po ovinkih pa spredn pol pa porocej..

nevem zakaj naprimer v top gear-u vsakic na novo spluvajo te male kontejnerje v 0 ce so tko mega fajn. sigurn so amaterji in sam neznajo vozt, zato gre vse naravnost v ovinek. se ta mega golf s 650 konji je korit totaln pa ma zadej pogon recimo :)

pac ljudski avto ni bil v osnovi nikol namenjen hitri voznji, zato pac ne gre.
ce se hoce narest hitr avto se zacne ze na risalni mizi s to idejo..
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Napisal/-a martk Ne okt 14, 2007 9:11 am

Če bi bil zadnji pogon oh in sploh... povej, kaj se v ostrih ovinkih bolj obnese, sprednji ali zadnji? Ne posplošuj. Je pa 4x4 kar vredu, se strinjaš? Zakaj WRC furajo 4x4? Zadnji pogon je za na steze, ne za random ceste , ovinke, podlage. Pa če misliš, da je zadnji pogon edina zabava, ki jo nudi svet avtomobilizma, se prekleto motiš. Če pa firma ne zna narediti polgredi in diferencialov za večje moči in zavoljo tega v 21. stoletju še vedno furajo zgolj zadnji pogon, je pa to kao športno. Če ti malo rit odnaša, si totalen drifter. Pa BTW, so za proizvodnjo cenejši homokinetični zglobi ali navadni kardani? Ko si omenjal ekonomijo :bonk
 
speedfight
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 675
Pridružen: Po nov 08, 2004 8:02 am

Napisal/-a speedfight Ne okt 14, 2007 9:22 am

Voith je napisal/-a:zasnova je dosti bolj 'športna' kot pri cliotu naprimer.

sprednji pogon je stvar ekonomije, ne trakcije ali česa podobnega.
hatchback vs coupe?

clio recimo, ali pa katerikol tako imenovani mali športnik je v osnovi podpovprečen avto s podpovprečnimi voznimi lastnostmi, narejen čimbolj ekonomično. če takemu avtomobilu daš motor ki je dosti močnejši kot so imeli snovalci karoserije v glavi ko so jo spacali, je to nevaren in zanič avto.

se pa zgodi pribljižno v enem primeru od petdesetih, da iz take formule izpade nekaj dobrega. recimo stari mini je bil odličen avto po takem receptu.


Spet en "pametn" :lol: Zaenkrat se mi tud mal ni zdel da bi bil Clio RS nevaren oz. kateri kol mali športn avto. Kar se pa podvozja tiče, je pa CUP podvozje pri F1 Cliu daleč najbolše v svojem razredu ;) Drugič je frajersko kak avto probat in ne folozofirat kar se da na najbol neumen način :roll:
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Ne okt 14, 2007 9:30 am

@ voith

Ne vem od kje ti info da pri top gearu spljuvajo vse . Cliota 197 hvalijo na polno in pravijo da je pravi naslednik clia wiliams.
Sem tudi preprican da na zaviti gorski cesti z bmw m3 nikakor ne uides takemu cliu.

Poglej si Stig-ove case http://www.topgear.com/content/tgonbbc2/laptimes/thestig/ in primerjaj npr Alfo 147 3.7 in bmw m3 (Alfa ima 328 konjev BMW pa 350 in en fwd drugi rwd) kje je ze bmw? Pa ne se vleci ven z modelom CSL, ki je resnicno ze dirkasko nastrojen in lazji ter rahlo mocnejsi od navadne m3.

V dirkanju se tudi bmw-jev zadnji pogon nic kaj posebej ne izkaze, v prvenstvu turnih avtomobilov mu cisto lepo štrene mešajo fwd avtomobili.

Ena primerjava je tudi ST alfa 156 in ST bmw 320 (oba poznamo iz slovenskih dirkališč) Alfa nima nobenih problemov z FWD pogonom.

Potem pa še test vodljivosti novih limuzin, kjer je alfa 159 dobesedno deklasirala konkurenco:
http://www.youtube.com/watch?v=zON4bWsl2Ek
Zadnjič spremenil alanq4, dne Ne okt 14, 2007 9:37 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
_Pancho_
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Po jan 02, 2006 5:10 pm
Kraj: OBALA

Napisal/-a _Pancho_ Ne okt 14, 2007 9:32 am

Moj nasvet je, da poiščeš po posameznih forumih podatke, mnenja, našel boš tudi takšne in drugačne primerjave med modeli, ki jih omenjaš.
Vsak med njimi ima "dobre" in "slabe" lastnosti, manjše "napake", ipd.
Sam vozim novega Clia RS 197 in če bi izbiral še enkrat, bi definitivno izbral R27.
Clio je definitivno narejen za vožnjo po ovinkih, podvozje in zavore po mojem mnenju najboljša v svojem razredu. Krateka prestavna razmerja in zvok izpušnega sistema v kabini kar kličeta po igranju z prestavno ročico (meni je v užitek in ni naporno); tudi v 5. in 6. prestavi se da umirjeno pospeševati z nižjih hitrosti. ESP in ASR sta popolnoma izklopljiva, za moje pojme pa pri vklopljeni možnosti ESP ni preveč vsiljiv, saj dopušča tudi manjše in hkrati enakomerno bočno zdrsavanje. Zavor ne bom omenjal, so pa enakih dimenzij kot so na meganu RS, ki je zmoglivejši in težji.
Različica R27 ima nekaj izboljšav. Recaro sedeži, nižje podvozje za 7mm, trše nastavljeno vzmetenje (še boljša lega v ovinkih - si ne predstavljam več :)) ), z mesecem oktobrom podaljšani 5. in 6. prestava (končna hitrost okrog 222km/h), nadgrajena motorna elektronika (predvsem v območju med približno 3000 - 5000obr.).

Če bi moral izbirati med modeli, ki si jih pa naštel, bi se pa omejil samo na RS-a in RC-ja. Izbiram pa nekako po ključu: 1. design, 2. zmogljivosti, 3. cena.

P.S.: Imaš v galeriji par info o cliu.
Včasih vozim hitro, včasih pa počas
 
On
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Po sep 04, 2006 9:03 pm

Napisal/-a On Ne okt 14, 2007 9:36 am

Ojla društvo

Sedaj sem pa še bolj zmeden kot sem bil:) ! Se pravi da naj rajš za ta denar kupim kaj drugega??

Pomoje bo kar corsa OPC, sam bom počakal da se jim naberejo kake zaloge tako da bo avto 19-20 k Eur, saj tako mi je svetoval eden od prodajalcev:)


Včeraj sm probal swifta tega novega in je odličen avto sicer malo manj divji ampak odličen!!!

Bom še prej probal punta, pa bomo vidli kaj bo??

Sicer pa je vsak avto po svoje zanimiv, ampak na podlagi nekih užitkov in pa seveda cen je treba zbrati kompromis.

A morda ima kdo kak avto od teh al to govori ker je tako slišal, vsaj tak občutek imam za večino:), pa brez zamere tisti ki vozijo take "rakete" in ne sanjarjo o M3 in podobnimi avtomobili.

Če znaš vozit je skor vseeno kaj voziš:)

LP
 
Bruned
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Po jul 30, 2007 11:38 am
Kraj: Zagorje

Napisal/-a Bruned Ne okt 14, 2007 9:39 am

RWD RWD sam to poslušam koji k.... ti rab avto ki ti pleše ?? Najbol cestnim situacijam podoben je rally in v njem že zadnjih 15 let ni avta z RWD ,ki bi naredil karkoli pametnega da prec uničm kerga ki bi bil pameten F2000 klasa avtov ( megane maxi 306 maxi .......) ga ni zadnjepogonca ki bi deklasiral te avte na normalnih cestah! Zato so po mojem mnenju tele pocket rocket stvarce za vozit M3 porsche ..... pa za kazat se.


Lp
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Ne okt 14, 2007 10:48 am

Bruned je napisal/-a:Zato so po mojem mnenju tele pocket rocket stvarce za vozit M3 porsche ..... pa za kazat se.



jap tocno tko :D

- katere avtomobilske znamke imajo najvec zmag v motosportih v zgodovini clovestva?

- kje imajo njihovi avtomobili pogon?

(verjetno se ze od samega zacetka motijo in so resitve iz oddelka ekonomije tisto kar se bolje izkaze na cesti/progi ;) )


aja pa se za nekoga zgoraj: torque steer.. kaj je to?

www.wikipedia.org - the place to be

aja pa se nekej, zakaj ima un superduper v6 clio zadi pogon in motor?

Moj nasvet tebi ki kupujes avto pa je: rajs 3x premisl v kaj bos ta denar ulozil ,da ti nebo potem po pol leta lastnistva zal ,da si tok denarja ulozil v eno malo petardo, ki realno ni vredna pol tega denarja. za ta denar dobis odlicen avto srednjega ali celo visokega razreda star 3 leta recimo. in overall razlika med recimo cliotom in kaksnim avtomobilom visokega razreda je ogromna. dam/dobim razmerje je neprimerljivo.
Zadnjič spremenil Voith, dne Ne okt 14, 2007 11:00 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Bruned
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Po jul 30, 2007 11:38 am
Kraj: Zagorje

Napisal/-a Bruned Ne okt 14, 2007 10:57 am

Imajo zmage na zaprti speglani progi!
 
Uporabniški avatar
BAGGIO
Novinec
 
Prispevkov: 151
Pridružen: Ne apr 04, 2004 7:50 pm
Kraj: NM

Napisal/-a BAGGIO Ne okt 14, 2007 11:08 am

Voith - torej katero super duper mašino na zadnji pogon imaš?
 
Uporabniški avatar
ShowDown
Novinec
 
Prispevkov: 453
Pridružen: Po sep 26, 2005 8:54 pm

Napisal/-a ShowDown Ne okt 14, 2007 11:10 am

Če bi se jaz odločal med temi avti, bi vzel ali polota (oz. kakšno cupro) zaradi motorja, ali pa corso zaradi dobrega celotnega paketa.

@Voith: Tudi jaz rad gledam Top Gear, vendar moreš njihove komentarje jemat z veliko mero tolerance. To je zabavna oddaja, ne pa profesionalno ocenjevanje avtomobilov. Že če pogledaš na kakšnem principu temelji (je temeljil ;) ) 'cool wall' ti je marsikaj jasno.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Ne okt 14, 2007 11:10 am

Bruned je napisal/-a:Imajo zmage na zaprti speglani progi!

zanimivo. te proge so za cliote in podobno zaprte ane? :)

BAGGIO je napisal/-a:Voith - torej katero super duper mašino na zadnji pogon imaš?


tut ko sem vozil fwd sem zmeraj trdil, da je rwd boljsi. pac zato ker je to dejstvo.

imam pa
p 944 85/2
p 944S 88
p 944 Turbo S 89

v planu pa je definitivno se p911 (930)

za zimo pa si bom ta teden nabavil verjetno tipo 1.9td :>
Zadnjič spremenil Voith, dne Ne okt 14, 2007 11:15 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Ne okt 14, 2007 11:14 am

@ voith

torque steer? A je treba it z gasom u ovink? Sej ni čudno da nekateri ne znajo peljat fwd hitro. U ovinku se daje gas po občutku ne pa polno da ti pol volan trga iz rok in gra avto ravno u drevo.
Sej če pri rwd u ovinku pohodiš se boš ravno tako zavrtel...

Zmage v motosportu v zgodovini so na rwd zato ker je bil fwd prekompliciran.
Najalazje je vrzt motor spredaj vzdolžno in menjalnik ter potegnit kardan nazaj.

Tehnika gre pač naprej in novi hot hachi so izredno hitri.

Še en lep primer dveh rivalov.
Izvoz z avtoceste, jaz v alfi 155 pred mano mulo v bmw e36 na 17 col super duper gumah.
110 na uro in je komaj zvozil da ga ni vrglo ven, jaz pa sem mu bil za ritjo in se dolgočasil
:D
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Ne okt 14, 2007 11:26 am

alanq4 je napisal/-a:@ voith

torque steer? A je treba it z gasom u ovink? Sej ni čudno da nekateri ne znajo peljat fwd hitro. U ovinku se daje gas po občutku ne pa polno da ti pol volan trga iz rok in gra avto ravno u drevo.
Sej če pri rwd u ovinku pohodiš se boš ravno tako zavrtel...


torque steer je pojav, ki se pojavi pri pospesevanju v ravni crti..
druga trditev ni res. v ovinek rwd pohodis in ko rit odnese jo lahko brez problema lovis ker so krmilna kolesa v popolnem stiku s podlago in jim ni treba skrbeti za pogon, se pravi faktor, ki zmanjsuje trakcijo.

alanq4 je napisal/-a:Zmage v motosportu v zgodovini so na rwd zato ker je bil fwd prekompliciran.
Najalazje je vrzt motor spredaj vzdolžno in menjalnik ter potegnit kardan nazaj.


verjetno se zavedas, da gre v motosport ogromno denarja in ce bi bilo kompliciranje na racun pridobitve vec prostora res stvar ki bi zmagovala dirke, bi v to brezkompromisno vlagali vsi. nic kar se obnese ni prezakomplicirano.

alanq4 je napisal/-a:Tehnika gre pač naprej in novi hot hachi so izredno hitri.

supercar. - hot hatchi nebodo nikoli spadali v ta razred. nazalost.

alanq4 je napisal/-a:Še en lep primer dveh rivalov.
Izvoz z avtoceste, jaz v alfi 155 pred mano mulo v bmw e36 na 17 col super duper gumah.
110 na uro in je komaj zvozil da ga ni vrglo ven, jaz pa sem mu bil za ritjo in se dolgočasil
:D


to je relativno. mogoce je imel gume pozrte do konca, al je bil pa samo newbie voznik. dejstvo je, da bi isti vozik na istih gumah odpeljal v bmwju hitreje, tudi ce je samo 320.
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Ne okt 14, 2007 12:06 pm

Voith je napisal/-a:
alanq4 je napisal/-a:@ voith

torque steer? A je treba it z gasom u ovink? Sej ni čudno da nekateri ne znajo peljat fwd hitro. U ovinku se daje gas po občutku ne pa polno da ti pol volan trga iz rok in gra avto ravno u drevo.
Sej če pri rwd u ovinku pohodiš se boš ravno tako zavrtel...


torque steer je pojav, ki se pojavi pri pospesevanju v ravni crti..
druga trditev ni res. v ovinek rwd pohodis in ko rit odnese jo lahko brez problema lovis ker so krmilna kolesa v popolnem stiku s podlago in jim ni treba skrbeti za pogon, se pravi faktor, ki zmanjsuje trakcijo.


Seveda ujameš avto, če imaš občutek za to, ravno tako boš s fwd hiter čez ovinek, če imaš občutek za to...

Voith je napisal/-a:
alanq4 je napisal/-a:Zmage v motosportu v zgodovini so na rwd zato ker je bil fwd prekompliciran.
Najalazje je vrzt motor spredaj vzdolžno in menjalnik ter potegnit kardan nazaj.


verjetno se zavedas, da gre v motosport ogromno denarja in ce bi bilo kompliciranje na racun pridobitve vec prostora res stvar ki bi zmagovala dirke, bi v to brezkompromisno vlagali vsi. nic kar se obnese ni prezakomplicirano.


Saj je polno fwd vozil v motošportu, turna vozila, rally specialke, avti za khd in ghd...
Ti si govoril o zgodovini motošporta, kako pa naj bi zmagoval fwd, če ga pa še poznali niso?

Voith je napisal/-a:
alanq4 je napisal/-a:Tehnika gre pač naprej in novi hot hachi so izredno hitri.

supercar. - hot hatchi nebodo nikoli spadali v ta razred. nazalost.


Kdo pa je omenjal supercare? Jaz ne.

Voith je napisal/-a:
alanq4 je napisal/-a:Še en lep primer dveh rivalov.
Izvoz z avtoceste, jaz v alfi 155 pred mano mulo v bmw e36 na 17 col super duper gumah.
110 na uro in je komaj zvozil da ga ni vrglo ven, jaz pa sem mu bil za ritjo in se dolgočasil
:D


to je relativno. mogoce je imel gume pozrte do konca, al je bil pa samo newbie voznik. dejstvo je, da bi isti vozik na istih gumah odpeljal v bmwju hitreje, tudi ce je samo 320.


Gume je imel dobre, glede vozniških sposobnosti pa ne vem...

Sicer pa sem ti dal že prej link zgoraj do časov Stig-a. Kako je alfa z manj konji in skoraj enako težo hitrejša od superduper M3-ja z idealno razporeditvijo 50:50 in rwd?
Oba avta sta bila na testu nova, na dobrih gumah in suhi stezi itd...

Sicer to ne bo šlo nikamor, ti pač zagovarjaš rwd (in prav je tako) jaz pa fwd gonim že od 9. leta in sem tudi po vožnji rwd avtov še vedno navdušen nad lego modernih športnih fwd vozil.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ Ne okt 14, 2007 12:08 pm

Voith je napisal/-a:
clovek pel zadn pogon po ovinkih pa spredn pol pa porocej..


hahahhahahaha

ma kaj ti veš da če driftaš v ovinkih dosti izgubiš???

si kdaj gledal reli?? zakaj "driftajo" samo v 180 ovinkih :?: :roll:

sprednji pogon je po ovinkih doooooossssstttt hirejši od tistega zadnjega...
v reliju niso brezveze avti z 4x4 ali z sprednjim pogonom ;)
Slika
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov