
Mate je napisal/-a:Kael je napisal/-a:Motor 1.6 8V je katastrofa, ker avto nikamor ne gre, požrešen je pa ko k****a - poraba ob normalni vožnji je 8.3, malo prtisneš vsaj 9, mesto okoli 10, na avtocesti proti kakih 150 strahovito narašča proti 15L.
S temle se pa žal ne morem strinjati. Sam sem imel 1.6 8V motor v Golfu IV in sem več kot 60kkm prevozil s povprečno porabo 8.2 l/100km, s tem da, razen prvega pol leta, na porabo nisem pazil. Doma imamo še Passata s tem motorjem, povprečna poraba 9 litrov zaradi 3km dolgih voženj. Ata ima A4 z enakim motorjem, povprečna poraba pa malenkost nad 7 - ga lepše vozi, ima daljše relacije, na avtocesti pa vozi med 140 in 150 km/h po števcu. Za normalno uporabo, je ta motor v Golfovem razredu povsem zadovoljiv.drdamian je napisal/-a:Se ne strinjam glede "jajcnosti" 90 konjskega dizla Golfa V. Sam ga vozim, na AC pri relativno nizkih 3000 obratih gre po stevcu 160km/h, z 4000 presežeš 180km/h, rdeče polje pa se prične pri 4500.
Napisani obrati in hitrosti ne gredo skupaj. Ali 3000 pri 160km/h in 4000 pri 213km/h, ali pa 4000 pri 180 km/h in 3000 pri 135 km/h. Glede na manjšo moč motorja, bo verjetno držal drug podatek..
golfTDI je napisal/-a:@kael: ko že tako kritiziraš 90 in 105 konjski motor,kar se moči tiče...
za cca. 300 eu ti npr.RSR naredi skor čudež na avtu.se moreš glih zapelat,da vidiš kako očitna je razliko pol.avtu se dobesedno zmeša pri 2000 obratih in dobr vleče do konca.
fotr ma 90konjskega čipanega,pa ko sva enkrat štoparja pobrala,je ta mislu da je 2.0TDI,dok ni prometne vidu.
tako da je problem moči pri teh dveh motorjih lahko hitro rešen.![]()
se pa strinjam da je 2.0TDI boljša izbira,pa tudi dražja.pa pije tut dosti več.
SIMY001 je napisal/-a:Razlika je samo v občutku,če pa gledaš števec pa vidiš da sta potegneta nekje enako.
Dr.M3 je napisal/-a:Skoraj gotovo je poskočnost subjektivna. Pač neko hudo limanje v sedež in misliš kakšen pospešek ima. Cagar za hitrost pa počasi naprej... Pač placebo efekt. Misliš da je poskočen zato ker lima.
golfTDI je napisal/-a:Dr.M3 je napisal/-a:Skoraj gotovo je poskočnost subjektivna. Pač neko hudo limanje v sedež in misliš kakšen pospešek ima. Cagar za hitrost pa počasi naprej... Pač placebo efekt. Misliš da je poskočen zato ker lima.
s fizikalnega vidika to nekak ne gre skup: da te lepi v zic,avto pa skor nikamor ne gre.pa da nebi zdej o medpospeških (ki so zame dosti bolj važni kot sam pospešek od0-100) še kako rekli...
vinccent je napisal/-a:SIMY001 je napisal/-a:Razlika je samo v občutku,če pa gledaš števec pa vidiš da sta potegneta nekje enako.
ja vse lepo in prav, ampak mislim da je bolj zanimivo pogledat pospešek 80-120. Tukaj pa se loči seme od plevela. 150 navora proti 250. Prehitevanje v hrib....tralala nekih situacij ,ki so mi najedale živčke le 3 dni z 1,6, 102Ps. Mislim, da sma Kaelom oba bla prav srečna ko sva svoje nazaj dobila.
Mate je napisal/-a:Občutek pospeška pri dizlih je zato tako očiten, ker navor v najbolj uporabljanem območju obratov ob pritisku na plin zelo hitro naraste. Pri bencinerjih je vrh navora običajno pri višjih obratih in višje od obratov, pri katerih običajno vozimo.
Za sam pospešek je pomembna moč, oziroma razporeditev moči. Če primerjamo motorja opisana v tej temi 1.6 8V s 100KM v Golfu IV in 1.9 TDI 90KM v stari Octavii, po občutku neprimerno bolj potegne 1.9 TDI, če sta pa avtomobila na cesti en za drugim, pa Golf z bencinskim motorjem enostavno pobegne Octavii, zaradi 10ih konj in kakšnih 100, 150km razlike. Tole je bilo stestirano v praksi.
Če kdo opazuje naraščanje hitrosti po števcu pri TDIju ni nič hitrejše od tistega pri primerljivo močnem bencinerju.
Razlika je edino v tem, da je treba bencinerja za največjo moč pritisnit v obrate, dizel pa zaradi večjega navora ponuja večjo moč že pri nižjih obratih.
Če bi se spravili meriti pospešek od 80 do 120 z obema motorjema v 3. prestavi bi bila pospeška zelo podobna.
2) pospeški od 80-120 se merijo v 5 oz 6 prestavi, v 3 prestavi pa res nima smisla.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov