Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Pavel_P
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: To jun 26, 2007 8:47 am
Kraj: Kr&Lj

Napisal/-a Pavel_P Pe jan 18, 2008 8:47 pm

Kaj je pa zanimivega na teh slikah? :)
 
Uporabniški avatar
tili
Novinec
 
Prispevkov: 101
Pridružen: So jun 02, 2007 11:12 am

Napisal/-a tili Pe jan 18, 2008 8:49 pm

Hotu sem isto prašat. Kolk ma pa tovarniško končno ?
 
drdamian
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: Ne dec 04, 2005 6:05 pm

Napisal/-a drdamian Pe jan 18, 2008 8:53 pm

ce bi spremljala debato od prej, bi verjetno ugotovila, da se pogovarjamo pri kakih obratih se dosegajo dolocene hitrosti...nic drugega. :)
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8423
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Pe jan 18, 2008 9:01 pm

@drdamian: off
zgleda si ti tudi nekaj spregledal... zmanjsaj fotke na normalno resolucijo
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Pe jan 18, 2008 9:02 pm

Mate je napisal/-a:
Kael je napisal/-a:Motor 1.6 8V je katastrofa, ker avto nikamor ne gre, požrešen je pa ko k****a - poraba ob normalni vožnji je 8.3, malo prtisneš vsaj 9, mesto okoli 10, na avtocesti proti kakih 150 strahovito narašča proti 15L.

S temle se pa žal ne morem strinjati. Sam sem imel 1.6 8V motor v Golfu IV in sem več kot 60kkm prevozil s povprečno porabo 8.2 l/100km, s tem da, razen prvega pol leta, na porabo nisem pazil. Doma imamo še Passata s tem motorjem, povprečna poraba 9 litrov zaradi 3km dolgih voženj. Ata ima A4 z enakim motorjem, povprečna poraba pa malenkost nad 7 - ga lepše vozi, ima daljše relacije, na avtocesti pa vozi med 140 in 150 km/h po števcu. Za normalno uporabo, je ta motor v Golfovem razredu povsem zadovoljiv.
drdamian je napisal/-a:Se ne strinjam glede "jajcnosti" 90 konjskega dizla Golfa V. Sam ga vozim, na AC pri relativno nizkih 3000 obratih gre po stevcu 160km/h, z 4000 presežeš 180km/h, rdeče polje pa se prične pri 4500.

Napisani obrati in hitrosti ne gredo skupaj. Ali 3000 pri 160km/h in 4000 pri 213km/h, ali pa 4000 pri 180 km/h in 3000 pri 135 km/h. Glede na manjšo moč motorja, bo verjetno držal drug podatek..

Glede Golfa IV: ne moreš ti primerjat prejšnje serije WV motorjev in te generacije, ker so tako po porabi, pospeških in verjetno še po čem korak nazaj. 1.6 motor v prejšnji generaciji če se ne motim je bil 16V (mislim da ne 8V...), poskočen kot le kaj, poraba pa sprejemljiva glede na zmogljivosti. Prav tako sta bila tudi stara TDIja 90 konjski in 110 konjski bombi kar se pospeškov tiče in prava šparovčka: Toleda s klimo (1.4 tone) si kamot vozil malo nad 4.5 L in manj na relacijskih furah. Še več: Leon 1 s 90 konjskim dizlom je mnogo bolj poskočen od sedanjega 105 konjsekga dizla, ki ne gre nikamor, pa še pije debel liter več. Tako da pohvale motorju 1.6 iz te generacija absolutno da, novemu 1.6 pa nikakor ne. Prav tako 1.6 16V motorja v Golfu NI, ampak je samo ta kurčev 8valjni sranje. (brez kratice TSI, FSI seveda)
Novi motor v Golf V in Leonu II pa je 1.6 8V in je živa katastrofa za to število konjev. Dobro napram dizlu je res motor neslišen, pa dovolj je močen, da pri praznem avtu ne čutiš klime, pa prehitevat se da. Vendar tukaj je zgodbe konec. Dokler voziš kot po jajcih, res prideš s porabo na malček pod 8l / 100km, ter voziš po avtocesti okoli 100 na uro. Ko voziš normalno, pride poraba krepko čez 8, ko pa želiš malo več od avta, se poraba bliža 10l, mesto je hitro 11. Pa ne mi zdej govorit da ni res, ko sem sprobal testnega Leona s tem motorjem, prevozil precej km, kolegica je lastnica avtohiše in je s tem leonom pred tem redno žgala po avtocestah in je tankala po 10l-12l / 100km (furala je povprečno med 140 do 160 na uro). Tako da podatki držijo. Glede nato kake pospeške ti da ta motor in koliko požre, je nesprememljiv. 1.4 TSI s 125 KM, ali 1.6 FSI je pa druga pesem. Itak je deklarirana poraba motorja 7.5 l / 100km, kar v realnosti pomeni +1 l = 8.5 L.
Glede 1.9 TDI Golfa V je pa tako: 90 konjev je dovolj za dedija, oziroma za mesto vožnjo, oziroma če maš avto za relacijo od A do B, pa ti je vseeno če se počasi pelješ. Vse kar je nad 120, je že pri 105 konjskem dizlu matranje motorja, saj je le ta v 6 ali 5 prestavni verziji vrti s 3.000 rpm in žre proti 8litrov (rečmo tak okol 140 na uro) in s 90 konjskim ni nič boljše. Dobro če se sprijazniš z omejenimi možnostmi prehitevanja, ter se voziš večinoma s praznim avtomobilom, pa ti je na avtocesti kakih 120 dovolj - ok. Če pa hočeš več, pa ne 90 konjev, niti 105 konjev, ni niti približno dovolj. Vsaj pri 105 konjskem so prestavna razmerja skregana z vso logiko, pa močno dvomim, da je pri 90 kaj boljše. 6 prestava pri 130 3000 rpm - lepo prosim no. Probaj peljat 2.0 140 KM - to pa je čist drug svet - motor butne, ko stopiš po gasu, pri višjih hitrostih pije manj, tišji je zaradi boljše postavljenih prestavnih razmerij. Seveda pa to ima svojo ceno... vendar tukaj zdej razpravljamo kaj se splača za svoj denar kupit.
Pa še nekaj moreš vedet: to ni moja pamet, ampak so me opozorili na servisu, naj avta, tudi ko bo enkrat uvožen, ne teram čez 3.000 rpm, če to ni potrebno (sej probaš že, ampak ok...), ker to neugodno precej neugdobno vpliva na sam motor. Idealno delovno območje TDIjev je od 1500 pa recimo do 24000 obratov - vse kar je več, je teranje in temu primerno ti poraba tudi poskoči...
Zadnjič spremenil Kael, dne Pe jan 18, 2008 9:09 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
roomeo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 606
Pridružen: So jul 21, 2007 7:27 pm

Napisal/-a roomeo Pe jan 18, 2008 9:06 pm

no, in lahko kakšno sliko, kakšen je zunaj, pa malo notranjost, zadaj, sredaj!
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo Pe jan 18, 2008 9:25 pm

@kael: ko že tako kritiziraš 90 in 105 konjski motor,kar se moči tiče...
za cca. 300 eu ti npr.RSR naredi skor čudež na avtu.se moreš glih zapelat,da vidiš kako očitna je razliko pol.avtu se dobesedno zmeša pri 2000 obratih in dobr vleče do konca.
fotr ma 90konjskega čipanega,pa ko sva enkrat štoparja pobrala,je ta mislu da je 2.0TDI,dok ni prometne vidu.
tako da je problem moči pri teh dveh motorjih lahko hitro rešen. :idea:
se pa strinjam da je 2.0TDI boljša izbira,pa tudi dražja.pa pije tut dosti več.
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Pe jan 18, 2008 9:57 pm

golfTDI je napisal/-a:@kael: ko že tako kritiziraš 90 in 105 konjski motor,kar se moči tiče...
za cca. 300 eu ti npr.RSR naredi skor čudež na avtu.se moreš glih zapelat,da vidiš kako očitna je razliko pol.avtu se dobesedno zmeša pri 2000 obratih in dobr vleče do konca.
fotr ma 90konjskega čipanega,pa ko sva enkrat štoparja pobrala,je ta mislu da je 2.0TDI,dok ni prometne vidu.
tako da je problem moči pri teh dveh motorjih lahko hitro rešen. :idea:
se pa strinjam da je 2.0TDI boljša izbira,pa tudi dražja.pa pije tut dosti več.

Dokler imam avto v tovarniški garanciji, nimam kej da praskam po motorju. Sem na servisu vprašal (informativno sicer kako je s tem) in sem izvedel, da mi v primeru kakršnih koliko sprememb na motorju, avtomatsko poteče garancija, enako velja če bi želel vgraditi xenon kit - tako da dokler ne bo avto star 2 leti, nimam kaj da drkam po avtu (oboje bi lahko naredil kar pri tej avtohiši, ker smo družinski kolegi) pol ceneje. Prav tako, nekaterim čipan avto deluje super, drugi imajo probleme - in nekako ne grem niti probat. Za toliko kot je bil motor narejen, je pač bil in tako kot gre, pač gre... nekako mi ni jasno, zakaj bi prodajal motorje kot 105 KM če so sposobni delat na 140KM (toliko boljši materiali in tako naprej...). Drugače pa ostaniva pri TDI-jih - daj ti meni razloži nekaj: kako je lahko 90 konjski TDI prejšnje generacije občutno bolj poskočen kot 105 konjski TDI nove generacije in obenem popije vsaj slab liter do dober liter več? Je mogoče komu znano kje so zabluzili inžinerji, kdorkoli, da so motorji tako zaspani?
Kar se tiče pa 2.0 TDI in porabe vsaj, se pa ne strinjam s tabo: na test sem dobil tudi Alteo 2.0 140KM in sem absolutno moral motor pretestirat in preverit v tistih nekaj dneh (prevozil precej km :D) in ob enako nežni vožnji kot pri 105 konjskem Leonu je poraba šla na 5L, s tem da so bile pnevmatike 225/r17 (moje so R16), kar pomeni, da pije ta TDI manj. Podobno pri višjih hitrostih, recimo 160 se je poraba stabilizirala na nekje dobrih 8, medtem ko 105 konjski TDI gre čez 9, v VW Touranu čez skoraj 10. Alteo sem spravil šele pri nad 180 spravil nad dobrih 10, kar pomeni, da je nekako motor podoben biser, kot prejšnji 110konjski TDI, ki si ga lahko tudi tiščal, pa s porabo ni šlo čez 9. Se priporočam za inštrukcije, za kaj je s tema dvema nesrečnima TDIjema tako.
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo Pe jan 18, 2008 10:09 pm

zakaj je prejšni bolj poskočen boš mogu koga druzga vprašat.
razliko med 90 in 105 konjskim smo tut že predebatirali.
povedal sem samo da se da ta dva motorja dokaj močna nardit
da ma vsak motor še zelo zelo dost rezerve pa tut.zaprejo ga na neko povprečje,da bo delal npr. v afriki na velikem plusu in v sibiriji na velikem minusu.

edit: kolega je mel golfa 2.0tdi,pa z dokaj dinamično vožnjo ni mogu pridt pod 8.5,pa tut več je meu včasih.je pogosto iskoristil kar mu mašina nudi.
lahko bi mel pa dosti manj ja,če bi ga šparal.ampak pol bi si verjetno sdi-ja kupu.
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate So jan 19, 2008 7:19 pm

Golf IV je imel v začetku 1.6 8V motor, kasneje ga je nasledil 1.6 16V. Vse podatke, ki sem jih napisal v ni objavi prej, za avtomobile Golf IV, Passat in Audi A4 se nanašajo na 1.6 8V motor, torej ta, ki ga kritiziramo. Mislim, da je ta motor 1.6 8V konstrukcijsko enak nekje od leta 1996 naprej, njegova življenjska doba pa se počasi končuje.
Ko sem še imel tega Golfa (IV, 1.6 8V) sem se s porabo kar precej igral, rezultati:
- minimum: 5.0 l/100 km (BC), ravninska relacija, 38 km.
- maximum: okoli 11 l/100 km, relacija KP-LJ, večinoma okrog 180 kmh po števcu.
- minimum cel tank: 6.58 l/100 km.
- maximum cel tank: 9.45 l/100 km.
- povprečje 57834 km: 8.24 l/100 km.
- poraba pri 190 km/h (gas do konca) po števcu: 17 l/100km po BC.
- najvišja možna hitrost: 208 km/h po števcu, po klancu navzdol in blokada v 5. prestavi.
Še to, BC je kazal precej točne podatke, tako da je napake morda 0.1 ali pa 0.2 l/100 km. Več o porabi tega motorja v tem avtomobilu ne morem napisati, zagotavljam pa, da so vsi podatki točni in da sem do njih prišel sam, s svojo vožnjo.

Zakaj je starejši 90 KM 1.9 TDI bolj poskočen od novejšega? Zato, ker je bil narejen še po starem sistemu, torej z Bosch pumpo zraven pa je imel turbino, ki NI imela variabilne geometrije lopatic, kar se je poznalo kot večja turbo luknja in posledično večji skok navora in moči pri 2000 obratih. Mislim pa, da je ta poskočnost samo subjektivna.
Slika
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 So jan 19, 2008 7:22 pm

Skoraj gotovo je poskočnost subjektivna. Pač neko hudo limanje v sedež in misliš kakšen pospešek ima. Cagar za hitrost pa počasi naprej... Pač placebo efekt. Misliš da je poskočen zato ker lima.
 
Uporabniški avatar
SIMY001
Novinec
 
Prispevkov: 315
Pridružen: Po jan 30, 2006 9:55 pm
Kraj: Stajerska

Napisal/-a SIMY001 So jan 19, 2008 7:52 pm

Razlika je samo v občutku,če pa gledaš števec pa vidiš da sta potegneta nekje enako.
TDi power by VW Golf V sportline
Slika
 
Uporabniški avatar
Walker_P
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Pe maj 06, 2005 5:37 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Walker_P So jan 19, 2008 9:14 pm

In js sm pršu do zaključka. Treba je kupit avto, ne pa voz. :P
 
Uporabniški avatar
vinccent
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Po jan 14, 2008 7:37 pm

Napisal/-a vinccent Ne jan 20, 2008 6:21 pm

SIMY001 je napisal/-a:Razlika je samo v občutku,če pa gledaš števec pa vidiš da sta potegneta nekje enako.

ja vse lepo in prav, ampak mislim da je bolj zanimivo pogledat pospešek 80-120. Tukaj pa se loči seme od plevela. 150 navora proti 250. Prehitevanje v hrib....tralala nekih situacij ,ki so mi najedale živčke le 3 dni z 1,6, 102Ps. Mislim, da sma Kaelom oba bla prav srečna ko sva svoje nazaj dobila. :lol:
Luxus je najhujša oblika primitivzma.
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo Ne jan 20, 2008 6:28 pm

Dr.M3 je napisal/-a:Skoraj gotovo je poskočnost subjektivna. Pač neko hudo limanje v sedež in misliš kakšen pospešek ima. Cagar za hitrost pa počasi naprej... Pač placebo efekt. Misliš da je poskočen zato ker lima.


s fizikalnega vidika to nekak ne gre skup: da te lepi v zic,avto pa skor nikamor ne gre.pa da nebi zdej o medpospeških (ki so zame dosti bolj važni kot sam pospešek od0-100) še kako rekli...
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Uporabniški avatar
vinccent
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Po jan 14, 2008 7:37 pm

Napisal/-a vinccent Ne jan 20, 2008 6:30 pm

golfTDI je napisal/-a:
Dr.M3 je napisal/-a:Skoraj gotovo je poskočnost subjektivna. Pač neko hudo limanje v sedež in misliš kakšen pospešek ima. Cagar za hitrost pa počasi naprej... Pač placebo efekt. Misliš da je poskočen zato ker lima.


s fizikalnega vidika to nekak ne gre skup: da te lepi v zic,avto pa skor nikamor ne gre.pa da nebi zdej o medpospeških (ki so zame dosti bolj važni kot sam pospešek od0-100) še kako rekli...

po moje je fora v tem, da pri tdi prvih 50km močno pospeši bolje od 1,6, potem pa ga ta sila spusti, pač po izkušnjah vem da limanja tam od 60 do 100 ni.
Luxus je najhujša oblika primitivzma.
 
Uporabniški avatar
SIMY001
Novinec
 
Prispevkov: 315
Pridružen: Po jan 30, 2006 9:55 pm
Kraj: Stajerska

Napisal/-a SIMY001 Ne jan 20, 2008 6:43 pm

vinccent je napisal/-a:
SIMY001 je napisal/-a:Razlika je samo v občutku,če pa gledaš števec pa vidiš da sta potegneta nekje enako.

ja vse lepo in prav, ampak mislim da je bolj zanimivo pogledat pospešek 80-120. Tukaj pa se loči seme od plevela. 150 navora proti 250. Prehitevanje v hrib....tralala nekih situacij ,ki so mi najedale živčke le 3 dni z 1,6, 102Ps. Mislim, da sma Kaelom oba bla prav srečna ko sva svoje nazaj dobila. :lol:



Hm,jst sem to govoril za TDI 81kW vs. TDI PD 77kW,pač glede na svoje izkušnje,za bencinarje pa ne vem,pač jih nisem nikoli lastil.
TDi power by VW Golf V sportline
Slika
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Ne jan 20, 2008 11:02 pm

Občutek pospeška pri dizlih je zato tako očiten, ker navor v najbolj uporabljanem območju obratov ob pritisku na plin zelo hitro naraste. Pri bencinerjih je vrh navora običajno pri višjih obratih in višje od obratov, pri katerih običajno vozimo.

Za sam pospešek je pomembna moč, oziroma razporeditev moči. Če primerjamo motorja opisana v tej temi 1.6 8V s 100KM v Golfu IV in 1.9 TDI 90KM v stari Octavii, po občutku neprimerno bolj potegne 1.9 TDI, če sta pa avtomobila na cesti en za drugim, pa Golf z bencinskim motorjem enostavno pobegne Octavii, zaradi 10ih konj in kakšnih 100, 150km razlike. Tole je bilo stestirano v praksi.

Če kdo opazuje naraščanje hitrosti po števcu pri TDIju ni nič hitrejše od tistega pri primerljivo močnem bencinerju.

Razlika je edino v tem, da je treba bencinerja za največjo moč pritisnit v obrate, dizel pa zaradi večjega navora ponuja večjo moč že pri nižjih obratih.

Če bi se spravili meriti pospešek od 80 do 120 z obema motorjema v 3. prestavi bi bila pospeška zelo podobna.
Slika
 
Uporabniški avatar
vinccent
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Po jan 14, 2008 7:37 pm

Napisal/-a vinccent Po jan 21, 2008 1:13 pm

Mate je napisal/-a:Občutek pospeška pri dizlih je zato tako očiten, ker navor v najbolj uporabljanem območju obratov ob pritisku na plin zelo hitro naraste. Pri bencinerjih je vrh navora običajno pri višjih obratih in višje od obratov, pri katerih običajno vozimo.

Za sam pospešek je pomembna moč, oziroma razporeditev moči. Če primerjamo motorja opisana v tej temi 1.6 8V s 100KM v Golfu IV in 1.9 TDI 90KM v stari Octavii, po občutku neprimerno bolj potegne 1.9 TDI, če sta pa avtomobila na cesti en za drugim, pa Golf z bencinskim motorjem enostavno pobegne Octavii, zaradi 10ih konj in kakšnih 100, 150km razlike. Tole je bilo stestirano v praksi.

Če kdo opazuje naraščanje hitrosti po števcu pri TDIju ni nič hitrejše od tistega pri primerljivo močnem bencinerju.

Razlika je edino v tem, da je treba bencinerja za največjo moč pritisnit v obrate, dizel pa zaradi večjega navora ponuja večjo moč že pri nižjih obratih.

Če bi se spravili meriti pospešek od 80 do 120 z obema motorjema v 3. prestavi bi bila pospeška zelo podobna.

samo 2 pripombi:
1) octavia je težja od golfa. Št. ljudi v avto...vsak kg se pozna pri tak mali razliki.
2) pospeški od 80-120 se merijo v 5 oz 6 prestavi, v 3 prestavi pa res nima smisla. ;) ;)
Luxus je najhujša oblika primitivzma.
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Po jan 21, 2008 3:03 pm

2) pospeški od 80-120 se merijo v 5 oz 6 prestavi, v 3 prestavi pa res nima smisla.

Ljubitelji bencincev tudi ne pospešujemo s 80 do 120 s 5,6o naprej ampak z uporabo kvačkalice izberemo primerno prestavo. :roll:
Merjenje v 5 ali 6i brzini od 80-120 je nekako tako marketinško bedno kot od 0-100km/h. Kvačkalica je zato da se jo uporablja. Če hočem udobje si nabavim avtomatika.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov