Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
vinccent
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Po jan 14, 2008 7:37 pm

Napisal/-a vinccent Sr jan 16, 2008 8:22 pm

SIMY001 je napisal/-a:Kar se tiče podvozja novega leona je ta na žalost bolj identičen podvozju golfa IV.Človek bi mislu da ima isto podvozje kot golf V ampak ni tako.

A ni tako, kako pa potem je? :roll: Prej sem imel toledota ki ima res enako kot golf iv, niti malo ni podobno leonu, v bistvu ne more bit enako ker nima enake konstukcije, medtem ko jo golf 5,a3 in leon imajo. Dajte mal čekirat zadeve, drugače pa vsak ima svoje predstave. Z leonom imam 15t km, z a3(od matere) sem ji uspel naredit cca. 19t. Vsaj nek osnoven občutek pa menda imam. Mislim, da nekdo ki jih je peljal čez 3 ovinke tega ne more ocenit. Pa brez zamere!
LP
Luxus je najhujša oblika primitivzma.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr jan 16, 2008 10:45 pm

SIMY001 je napisal/-a:Kar se tiče podvozja novega leona je ta na žalost bolj identičen podvozju golfa IV.Človek bi mislu da ima isto podvozje kot golf V ampak ni tako.


Ne prbijaj.

Stari Leon je imel identično podvozje kot Golf IV.
Novi Leon pa ima podvozje od A3!! Fedre in mislm da tut amortizerjepa ima recimo enake kot Golf V. (če bo kdo pametoval pejt na eibach.de pa preber kataloške cifre)

Kaj pomeni to v praksi?? DA se GTI Golf slabše pelje kot en soliden Leon 140ps TDI.
Sm se pogovarjal z prodajalcem pr Malgaju, ki je mel v lasti GTI-ja in mu ni bilo težko priznat, da se je golf slabše peljal.

Avto je širši, kar se pa zelo pozna na legi. Tist ki je kdaj dal distančnike gor, ve kaj govorim..

Glede vsega drugega: sedaj stare in nove verzije Leona težko primerjam, ker imam opravka le z starim Sport modelom, kjer pa so materiali mal bolj na visokem nivoju (razn ročajev, ki so se luščili pr 1000 modelh), armaturka in volan super,sedeži zelo športno trdi..

Pr novem mi gre predvsem na k. grda sredinska konzola (preglomazna) in zelo cheap panele na vratih :? :?

Sam k. nekaj morjo zajb, drugače noben neb za Golfom oz A3 gledal. In tukaj pol rata dilem pr enih. Pr men je žal ni, če se bo menjalo se bo Leon, edini Audi ki bi prišel v izbor, je predrag, prav tako Golf 230 je precej dražji..
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5064
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Sr jan 16, 2008 10:59 pm

CupraR je napisal/-a:Ne prbijaj.
Novi Leon pa ima podvozje od A3!! Fedre in mislm da tut amortizerjepa ima recimo enake kot Golf V. (če bo kdo pametoval pejt na eibach.de pa preber kataloške cifre)

....kaj je pa A3 kot golf V ? - na obojih + octavija je zadaj prostorska prema "multi link" z dvojnimi vodili (spredaj pa s štirimi) komplet aluminij....
...in ne "pametujem" 101% je tako, da se pa "različno" vozijo je pa seveda res in tudi logično(si si že sam odgovoril - en od dejavnikov je širina in višina avta), verjetno sam veš kolk dejavnikov vpliva na to.....
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Sr jan 16, 2008 11:13 pm

vinccent je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:a3 je za ceu razred visje k pa leon,kar se voznje in udobja tice.
jst se v audiju velik bl pocutm k u leonu

Jah to pa sploh ne vem zakaj bi tako blo, popolna neumnost. Lahk bi vedel, da imata a3 in leon IDENTIČNO podvozje. a3 tam do 2005 je mel težave da je poskakoval po cesti, kasneje so to odpravili. Ja, leon je naravnan bolj športno kot a3, drugače vožnja pa je zelo podobna, kaj te nebo če pa sta kot jajce jajcu. A3 ima notri bolj mehko plastiko od leona, ampak ne nujno bolj kvalietno. Srednje opremljen a3 je zelo blizu leonu, drugače je ko se začne pri a3 z lesom, alumijijem,bež sedeži. Pač na oko je a3 znotraj lepši to moramo priznat. Imaš tudi več izbire pri opremi, čeprav jo preplačaš.
V končni fazi, pa dobiš pri leonu za to ceno 30% več opreme že serisko, ki je a3 nima serisko.
Bil sem v dilemi al 2 let starega a3 ali dam nekaj več in mam novega leona. Imam pa ogromno izkušenj z obema in mi ni žal.
LP

ce je zate udobje pa voznja sam v podvozju ok.ampak men pocutje v avtu velik pomen pri voznji.an v audiju sm se bol pocutu.pa ne zato ker je audi ampak zarad malenkosti ki se vecini zdijo nepomembne.aj pa materjali mislm da so malo boljsi
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr jan 16, 2008 11:26 pm

sašo5 je napisal/-a:
CupraR je napisal/-a:Ne prbijaj.
Novi Leon pa ima podvozje od A3!! Fedre in mislm da tut amortizerjepa ima recimo enake kot Golf V. (če bo kdo pametoval pejt na eibach.de pa preber kataloške cifre)

....kaj je pa A3 kot golf V ? - na obojih + octavija je zadaj prostorska prema "multi link" z dvojnimi vodili (spredaj pa s štirimi) komplet aluminij....
...in ne "pametujem" 101% je tako, da se pa "različno" vozijo je pa seveda res in tudi logično(si si že sam odgovoril - en od dejavnikov je širina in višina avta), verjetno sam veš kolk dejavnikov vpliva na to.....


Itak, se strinjam, osnova je res ena in ista platforma: PQ35

Vendar so rešitve določenih stvari drugačne izvedene. Res pa do so to bolj malenkosti zaradi karoserije, za katero sva pa že ugotovila da precej pripomore k končni legi.

Na kratko: Leon je bolj podoben A3 kot Golfu V kar se lege tiče...
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Če jan 17, 2008 7:44 am

Audi A3 1.9 TDI dizel pride 21.800 €, Leon 1.9 TDI Reference pa pride 18.105€. Se pravi razlike je 3.500€, Golf V 1.9 TDI Trendline pa 17.840€ s tem da nima klime. Poleg 4 krogcev katere plačaš za Audija, je samoumevno, da bo za skoraj 4.000€ dražji audi boljši... Toliko denarja toliko muzike (s tem pa tudi povezanimi stroški... zavarovanje, cena servisev,...).
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Če jan 17, 2008 8:55 am

No jst vem,da sem pred pol leta gledal nov avto v rangu do 19.000€ in sem gledal in imel v mislih najprej tudi WAG skupino,ker sem že prej imel v lasti Leona mk1 in sem gledal tko Leona mk2,Audi A3 in tudi Golf V ter še neke druge znamke a osredotočimo se na WAG group in torej vsi ti trije avtomobili so bili v rangu od 17500€ do nekje 20000€ o paketih opreme zj trenutno nebi več vedu a vem,da leon bi naj bil z nitro paketom z 105KM motorjem in sem še vedno mnenja,da pri Audi-ju in WV preplačaš značko,ki je nalimana na avtomobilu pa čeprav si modeli v grupi precej delov delijo in so več ali manj narejeni na enakih platformah.A še vseeno se najdejo razlike med znamkami kar je vrjetno politika znotraj koncerna in najboljše si delita AUDI in VW.SEAT in ŠKODA pa sta nekje enaka in se morata podrejati idejam,ki jih narekuje sam koncern.
Torej kaj hočem povedat pri koncernu so začeli varčevat z materiali,kar pa ni precej dobro za končne kupce.Zj kdo ima več opreme in podobno se nebi spuščal a zagotovo lahko iz lastnih izkušenj povem,da sem ravno zaradi opreme presedlal k konkurenci in lahk povem,da bi me Golf V z primerljivo opremo in primerljivim agregatom prišel 3500€ dražje kot me je prišla Honda pa tega ne pišem zato,ker bi Hondo poveličeval a to so dejstva,ki jih lahko tudi utemeljim z predračuni.
Zj koliko bo posamezni avtomobil zgubil na vrednosti pa tudi nebom razglabljal,o nemcih je itaq znano,da relativno malo zgubijo na vrednosti o hondah pa itaq pravi legenda,da na ceni zgolj pridobijo,če so nekaj let stare:P :P :P :P :P
Bodočemu lastniku pa svetujem naj se z vsemi avtomobili zapelje in kupi tisto kar se mu dopade tko vizuelno kot po zmogljivostih.Zj kdo več porabi goriva pa visdim,da se tuki na forumih ne splača razglabljat,ker vsi govorijo,da jim avto nič ne pije jst pa lahk povem,da mam z 140hp bencinskemu motorju porabo okol 9l z 110hp TDI-jem pa ob priganjanju tudi nisem prišel kaj velik nižje.Dizli so primerni pač za nizke obrate in ne za priganjanje to je dejstvo,ki ga sedaj vidim pač zlo velik je odvisno kakšen tip vožnje ugaja samemu lastniku.Jst vem,da naslednji avto bo vrjetno s5 z bencinskim agregatom,ker res skor nič ne profitiraš razen kakega deci nižjo porabo.
Namreč HONDA 2.2 dizel bi me prišla 2300€ dražje kot 1.8iVTEC(pa imata enako konjenico le dizel ima enkrat večji navor)in se mi 2300€ niti pod razno nebi z dizlom nikol poplačalo pa še cestnina bi z dizlom bla kr neki višja.Izjeme so akcije kjer je cena dizla enaka ceni bencinskega motorja tko kot se to imel pri Leonu.
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo Če jan 17, 2008 9:12 am

seat je napisal/-a:Namreč HONDA 2.2 dizel bi me prišla 2300€ dražje kot 1.8iVTEC(pa imata enako konjenico le dizel ima enkrat večji navor)in se mi 2300€ niti pod razno nebi z dizlom nikol poplačalo pa še cestnina bi z dizlom bla kr neki višja.Izjeme so akcije kjer je cena dizla enaka ceni bencinskega motorja tko kot se to imel pri Leonu.


eni pač ne gledajo na to koliko se jim dizel splača pa koliko prevozijo letno,ampak ga kupijo zaradi navora in samega načina vožnje.dosti je takih.
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Če jan 17, 2008 9:40 am

golfTDI je napisal/-a:eni pač ne gledajo na to koliko se jim dizel splača pa koliko prevozijo letno,ampak ga kupijo zaradi navora in samega načina vožnje.dosti je takih.


Ja res je kar si napisal in se čist strinjam z tabo.A živimo v času ko vsi preračunavamo kaj se nam splača in kaj ne.Sej ne rečem tudi meni je vožnja z TDI-jem bla v veselje a žal mi je sedaj računica pokazala,da se mi enostavno ne splača razen,če bi dobil dizla po enaki ceni kot bencinerja potem takoj zamenjam.
Pri Leonu sem dobu dizla za enako ceno kot 1.6 bencinerja in se mi je splačalo zj pa ne več.Če bodo imeli avti enake cene bom presedlal nazaj na dizla drugače bomo pa preračunavali.
Je pa z dizlom pravi užitek vozit pozimi,ker navor in nizki obrati delata svoje pa tudi prestavljanja je precej manj.
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če jan 17, 2008 10:59 am

Kael je napisal/-a:Audi A3 1.9 TDI dizel pride 21.800 €, Leon 1.9 TDI Reference pa pride 18.105€. Se pravi razlike je 3.500€, Golf V 1.9 TDI Trendline pa 17.840€ s tem da nima klime. Poleg 4 krogcev katere plačaš za Audija, je samoumevno, da bo za skoraj 4.000€ dražji audi boljši... Toliko denarja toliko muzike (s tem pa tudi povezanimi stroški... zavarovanje, cena servisev,...).


Itak da more bit boljši (predvsem materiali) in da ma nek imidž drugače ga neb noben kupil. Samo en ki ni obremenjen z tem bo hitro ugotovil da kljub temu da je mal boljši ni vreden take razlike v ceni..

Je pa žal, res več razlike v materialih kokr je blo pr prvi generaciji, kjer je blo pa res vse identično (A3 in Leon), še armaturka isti k..
Razlika v ceni pa j ebila precej večja.. :roll: :roll:
Samo primer: Leon 180ps sport 3,9 mio; Golf GTI 180ps 6mio; Audi 1.8Tmislm da 5,9 mio.
Je pa res da je mel Golf 18 col :lol: :lol: to je blo pa to.

Sedaj so cenovno tm tm (manj razlike), vendar tako ali drugače delajo razlike..
Zadnjič spremenil CupraR, dne Če jan 17, 2008 11:08 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če jan 17, 2008 11:04 am

seat je napisal/-a:
golfTDI je napisal/-a:eni pač ne gledajo na to koliko se jim dizel splača pa koliko prevozijo letno,ampak ga kupijo zaradi navora in samega načina vožnje.dosti je takih.


Ja res je kar si napisal in se čist strinjam z tabo.A živimo v času ko vsi preračunavamo kaj se nam splača in kaj ne.Sej ne rečem tudi meni je vožnja z TDI-jem bla v veselje a žal mi je sedaj računica pokazala,da se mi enostavno ne splača razen,če bi dobil dizla po enaki ceni kot bencinerja potem takoj zamenjam.
Pri Leonu sem dobu dizla za enako ceno kot 1.6 bencinerja in se mi je splačalo zj pa ne več.Če bodo imeli avti enake cene bom presedlal nazaj na dizla drugače bomo pa preračunavali.
Je pa z dizlom pravi užitek vozit pozimi,ker navor in nizki obrati delata svoje pa tudi prestavljanja je precej manj.


J. ga zato pa recimo zdele pride v Leona 1.8TFSI z 160ps (3000eur ceneje od 140ps dizla), za povprečnega uporabnika super zadeva..

Oz celo 1.4 TSI z 125ps (cca 1000eur manj od TDI 105ps) :D

Tako da se pol najde navor, razlike v porabi pa ni take, da bi prevagala večji užitek v vožnji ki ga predstvalja bencinar (ga le lahko preganjaš, dizla je škoda).
 
Uporabniški avatar
vinccent
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Po jan 14, 2008 7:37 pm

Napisal/-a vinccent Če jan 17, 2008 1:57 pm

na srečo so se očitno pri seatu zavedali, da so nekatere stvari bolj čip narejene in ponujajo ogromno stvari kot dodatek. Skratka zadeva zna zelo lepo zgledat, žal so tudi cene temu primerne. Komplet alu delov na vratih je 120eur recimo. Ampak ok....tako pač je.
Luxus je najhujša oblika primitivzma.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če jan 17, 2008 2:11 pm

J. ga rešitev je ebay.de :D velik stvari se oz se bo cenej dobilo..
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Če jan 17, 2008 2:37 pm

vinccent je napisal/-a:na srečo so se očitno pri seatu zavedali, da so nekatere stvari bolj čip narejene in ponujajo ogromno stvari kot dodatek. Skratka zadeva zna zelo lepo zgledat, žal so tudi cene temu primerne. Komplet alu delov na vratih je 120eur recimo. Ampak ok....tako pač je.


Res je za orginal dodatno opremo je pri WAG koncernu treba kr precej globoko seči v žep a tko je tudi pri ostalih znamkah namreč mene je cena sprednje maske od typeR kr vrgla na tla.A kljub temu,da v Leona namečeš še toliko dodatkov in toliko kroma se nekak plastičnega izgleda žal ne morem znebit.Fantje ne grajam zj samo Leona ampak tudi VW Golfa V,ki ni nič boljši tipični nemec v notranjost.Motor je pa filozofija zase.
žal so se za moje pojme nemci malo pokvarli in z tem ne mislim motorjev ampak njihove filozofije varčevanja pri izbiri kvalitete materialov in pri izbiri serijske opreme vse je treba namreč doplačat.Mogoče je to zgolj filozofija koncerna a mene je roko na srce novi Leon proti prvemu zeloo razočaral in z tem mislim več ali manj samo na notranjost v kateri se rad počudim domače ne pa kot v enih korejskih avtih nižjega razreda.A mislim,da bi avto za 17k€ pa le lahko imal malo bolj domiselno notranjost a to je le moje mnenje.
Zj o samih motorjih koncerna WAG se slišijo same pohale in kr nekaj priznanj so že dobili tko,da o tem ni dvomit.
Sicer je pa že bilo neštetokrat rečeno,da je v koncernu AUDI predstavnik prestiža,VW je nekje na sredini,SEAT naj bi bil bolj športen,ŠKODA pa nekje vmes.
A po cenah sodeč VW ni več tisto kar je bil in to "ljudski voz",ker marsikaterega od nakupa odvrne prav cena samega avtomobila pa čeprav se jih na leto še zlo velik proda.A mislim,da Golf nikoli več ne bo dosegel slovesa golfa mk1 in golfa mk2.
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če jan 17, 2008 2:52 pm

Osebno sm pa prišel do zaključka, da se bolj splača dat tisti 2000eur (okvirno) oz še malce več za močnejšo, bolj opremljeno različico.
Če pomisliš kolk več dobiš in opreme, in da je kvaliteta precej bolša (usnjen volan, boljša plastika itd), se res splača malce več dat. da ne omenjam samo vožnje, boljši motor itd...

Konec koncev top verzije (ali po moči oz opremi), sploh niso več toliko dražje od ene srednje zadeve..
Lep primer je Seat: CupraR je bila 30.00eur, sedaj pa maš podobno različico že za 26.000eur. In drugje je podobno. 1000eur več pa je zadeve precej bolj na nivoju, če gledaš izvedenko z boljšo opremo in istim motorjem..
 
Uporabniški avatar
SIMY001
Novinec
 
Prispevkov: 315
Pridružen: Po jan 30, 2006 9:55 pm
Kraj: Stajerska

Napisal/-a SIMY001 Če jan 17, 2008 11:19 pm

Bom povedal na kaj sem ciljal pri podvozjih: Golf IV in novi leon imata zadaj takole podvozje
Slika

Golf V pa ima pritrjeno na šasijo zadnje desno in levo kolo fizično ločeno,zato je tudi vožnja čez ovinke pri ''poflikanem'' asfaltu lepša-ne odnaša zadnjega konca.
TDi power by VW Golf V sportline
Slika
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če jan 17, 2008 11:55 pm

SIMY001 je napisal/-a:Bom povedal na kaj sem ciljal pri podvozjih: Golf IV in novi leon imata zadaj takole podvozje
Slika

Golf V pa ima pritrjeno na šasijo zadnje desno in levo kolo fizično ločeno,zato je tudi vožnja čez ovinke pri ''poflikanem'' asfaltu lepša-ne odnaša zadnjega konca.


in poj ko jest napisem da je audi za en razred visje,se jh najde par pa praujo da je moja izjava naumna da mata enak podvozje.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Pe jan 18, 2008 9:27 am

SIMY001 je napisal/-a:Bom povedal na kaj sem ciljal pri podvozjih: Golf IV in novi leon imata zadaj takole podvozje

Golf V pa ima pritrjeno na šasijo zadnje desno in levo kolo fizično ločeno,zato je tudi vožnja čez ovinke pri ''poflikanem'' asfaltu lepša-ne odnaša zadnjega konca.


In zakaj v praksi Golfu bolj rit odnaša???
Zadnjič spremenil CupraR, dne Pe jan 18, 2008 10:14 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5064
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe jan 18, 2008 9:29 am

...to na sliki je takoimenovana "pol toga" prema in je res od golfa IV - "petica" in novi leon imata drugačno premo in seveda drugačno vpetje (vsako kolo zase, ter stabilizator)) (bo treba slike poiskat slike ali pa ko bo avto na dvigalki, poslikat da bo jasneje)
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Pe jan 18, 2008 10:13 am

Sej smo že višje napisal da je čist druga platforma.. A5 (PQ35), prej je bla pa A4..
Sam enii bodo še vedno trdil da mata Leon P1 in Golf IV isto podvozje :lol: :lol: kako to pa da fedri niso isti pol??
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov