vilijem je napisal/-a:kixs je napisal/-a:Se predobro vidim... v vsaki drugi temi, kjer nekdo sprasuje o nakupu avta, mu takoj vsi pribijete, da ce je manj kot 100 ali pa 120km, je to samo za nedeljske voznike. Tak avto ni za vozit, je navadna karjola, itd...
Varnosti pa ne mesat poleg.
Mislim, da prav razmišljaš.
Moj primer.
Če se vsak dan vozim v službo, ne potrebujem močen avtomobil in tako če kupim šparovček ne potrebujem posledično drago plačevat zavarovanje, aja tudi pri gorivu se privarčuje, gume bolj manj požira....veliko manjši stroški so.....
Jaz bi ravno rekel da vse kar je nad 120KM je za nedeljske voznike
Ali kdo rad dirka v službo oz. hodi v službo dirkat?
kixs je napisal/-a:Se predobro vidim... v vsaki drugi temi, kjer nekdo sprasuje o nakupu avta, mu takoj vsi pribijete, da ce je manj kot 100 ali pa 120km, je to samo za nedeljske voznike. Tak avto ni za vozit, je navadna karjola, itd...
Varnosti pa ne mesat poleg.
CupraR je napisal/-a:kixs je napisal/-a:Se predobro vidim... v vsaki drugi temi, kjer nekdo sprasuje o nakupu avta, mu takoj vsi pribijete, da ce je manj kot 100 ali pa 120km, je to samo za nedeljske voznike. Tak avto ni za vozit, je navadna karjola, itd...
Varnosti pa ne mesat poleg.
Zakaj pa ne mešat vranost zravn, če pa pride do izraza?? Znaš samo konje gledat??
IcEm4n je napisal/-a:kolesar je napisal/-a:a pride kak dizl z manjšo kubikažo ko 1900?
kak 1.5, 1.6
zdele v kratkem bo na voljo tudi nov 1.6 litrski multijet s 120 konji. potem maš v GP-ju tud 1.3 multijet z 90 konji
kixs je napisal/-a:CupraR je napisal/-a:kixs je napisal/-a:Se predobro vidim... v vsaki drugi temi, kjer nekdo sprasuje o nakupu avta, mu takoj vsi pribijete, da ce je manj kot 100 ali pa 120km, je to samo za nedeljske voznike. Tak avto ni za vozit, je navadna karjola, itd...
Varnosti pa ne mesat poleg.
Zakaj pa ne mešat vranost zravn, če pa pride do izraza?? Znaš samo konje gledat??
No, pa mi razlozi kje je razlika v varnosti med 90km in 120km masino?
speedfreak je napisal/-a:Ja, Loeb :P ..drgač pa 90 konjev je čist dost..sam ne za Bravota, ker avto žre preveč bencina za premagovanje svoje lastne teže in posledično žre več kot močnejši motor. Pa tudi druge prednosti so močnejšega motorja, npr da ga manj uničuješ ker ga ne priganjaš ipd...ne pomen, da je vsak divjak če ima močnejši motor, ne rabiš izkoristit 100% zmogljivosti, so pa tu, če jih boš kdaj potreboval oziroma želel izkoristiti. Če bi bil 90 konjski dizel potem bi še šlo zaradi navora, ta avt nima nič navora, s klimo in malo natovorjen je res skoraj nepremičnina in posledično se poraba zelo dvigne ker ga moraš priganjati v višje vrtljaje.
CupraR je napisal/-a:kixs je napisal/-a:CupraR je napisal/-a:kixs je napisal/-a:Se predobro vidim... v vsaki drugi temi, kjer nekdo sprasuje o nakupu avta, mu takoj vsi pribijete, da ce je manj kot 100 ali pa 120km, je to samo za nedeljske voznike. Tak avto ni za vozit, je navadna karjola, itd...
Varnosti pa ne mesat poleg.
Zakaj pa ne mešat vranost zravn, če pa pride do izraza?? Znaš samo konje gledat??
No, pa mi razlozi kje je razlika v varnosti med 90km in 120km masino?
Močnejš motor= močnejša zasnova vsega. Močnejš zavore, bolj toga karoserija, v tem primeru še esp itd itd...
Bo šlo?? a je preveč za tebe..
Po forumu brska: Google [Bot] in 19 gostov