Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
vilijem
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Pe avg 25, 2006 10:12 am
Kraj: Stajerska

Napisal/-a vilijem Sr jan 30, 2008 9:44 pm

[quote="kixs"]Se predobro vidim... v vsaki drugi temi, kjer nekdo sprasuje o nakupu avta, mu takoj vsi pribijete, da ce je manj kot 100 ali pa 120km, je to samo za nedeljske voznike. Tak avto ni za vozit, je navadna karjola, itd...

Varnosti pa ne mesat poleg.[/quote]

Mislim, da prav razmišljaš.

Moj primer.
Èe se vsak dan vozim v službo, ne potrebujem moèen avtomobil in tako èe kupim šparovèek ne potrebujem posledièno drago plaèevat zavarovanje, aja tudi pri gorivu se privarèuje, gume bolj manj požira :) ....veliko manjši stroški so.....

Jaz bi ravno rekel da vse kar je nad 120KM je za nedeljske voznike :)
Ali kdo rad dirka v službo oz. hodi v službo dirkat?
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Sr jan 30, 2008 9:49 pm

vilijem je napisal/-a:
kixs je napisal/-a:Se predobro vidim... v vsaki drugi temi, kjer nekdo sprasuje o nakupu avta, mu takoj vsi pribijete, da ce je manj kot 100 ali pa 120km, je to samo za nedeljske voznike. Tak avto ni za vozit, je navadna karjola, itd...

Varnosti pa ne mesat poleg.


Mislim, da prav razmišljaš.

Moj primer.
Če se vsak dan vozim v službo, ne potrebujem močen avtomobil in tako če kupim šparovček ne potrebujem posledično drago plačevat zavarovanje, aja tudi pri gorivu se privarčuje, gume bolj manj požira :) ....veliko manjši stroški so.....

Jaz bi ravno rekel da vse kar je nad 120KM je za nedeljske voznike :)
Ali kdo rad dirka v službo oz. hodi v službo dirkat?


Ja, Loeb :P ..drgač pa 90 konjev je čist dost..sam ne za Bravota, ker avto žre preveč bencina za premagovanje svoje lastne teže in posledično žre več kot močnejši motor. Pa tudi druge prednosti so močnejšega motorja, npr da ga manj uničuješ ker ga ne priganjaš ipd...ne pomen, da je vsak divjak če ima močnejši motor, ne rabiš izkoristit 100% zmogljivosti, so pa tu, če jih boš kdaj potreboval oziroma želel izkoristiti. Če bi bil 90 konjski dizel potem bi še šlo zaradi navora, ta avt nima nič navora, s klimo in malo natovorjen je res skoraj nepremičnina in posledično se poraba zelo dvigne ker ga moraš priganjati v višje vrtljaje.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
kixs
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 760
Pridružen: Sr feb 09, 2005 5:06 pm

Napisal/-a kixs Sr jan 30, 2008 10:09 pm

Kar si napisal drzi samo naceloma.

Najbolj "sfukane" mashine so mocnejse, ki se jih splaca turirat.
Glede porabe je tudi vprasanje, ceprav bi lahko bilo kaj na tem. Vemo pa, da je poraba najveckrat odvisna samo od nacina voznje.

Ce je clovek zdaj, na primer, vajen voziti Punto mk2 1.2 60km, potem verjetmi, da mu bo Bravo z 90km cisto dovolj in po tovarniskih podatkih ima celo sekundo boljsi pospesek.

Zato pravim, da naj vsak kupi to kar misli, da je zanj prav oz. dovolj. V realnosti pa tudi tistih, recimo, 20km ne pomeni kaj dosti.

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Sr jan 30, 2008 10:38 pm

a pride kak dizl z manjšo kubikažo ko 1900?
kak 1.5, 1.6
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr jan 30, 2008 10:48 pm

Mislm da 1.6.. Neki sm bral tudi o verziji z enih 120ps
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr jan 30, 2008 10:49 pm

kixs je napisal/-a:Se predobro vidim... v vsaki drugi temi, kjer nekdo sprasuje o nakupu avta, mu takoj vsi pribijete, da ce je manj kot 100 ali pa 120km, je to samo za nedeljske voznike. Tak avto ni za vozit, je navadna karjola, itd...

Varnosti pa ne mesat poleg.


Zakaj pa ne mešat vranost zravn, če pa pride do izraza?? Znaš samo konje gledat??
 
kixs
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 760
Pridružen: Sr feb 09, 2005 5:06 pm

Napisal/-a kixs Sr jan 30, 2008 10:50 pm

CupraR je napisal/-a:
kixs je napisal/-a:Se predobro vidim... v vsaki drugi temi, kjer nekdo sprasuje o nakupu avta, mu takoj vsi pribijete, da ce je manj kot 100 ali pa 120km, je to samo za nedeljske voznike. Tak avto ni za vozit, je navadna karjola, itd...

Varnosti pa ne mesat poleg.


Zakaj pa ne mešat vranost zravn, če pa pride do izraza?? Znaš samo konje gledat??


No, pa mi razlozi kje je razlika v varnosti med 90km in 120km masino?
Slika
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6438
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Sr jan 30, 2008 11:17 pm

kolesar je napisal/-a:a pride kak dizl z manjšo kubikažo ko 1900?
kak 1.5, 1.6


zdele v kratkem bo na voljo tudi nov 1.6 litrski multijet s 120 konji. potem maš v GP-ju tud 1.3 multijet z 90 konji
Slika
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Sr jan 30, 2008 11:27 pm

IcEm4n je napisal/-a:
kolesar je napisal/-a:a pride kak dizl z manjšo kubikažo ko 1900?
kak 1.5, 1.6


zdele v kratkem bo na voljo tudi nov 1.6 litrski multijet s 120 konji. potem maš v GP-ju tud 1.3 multijet z 90 konji

a bo kak model z manj ko 107 konji (recimo 100)

punci se je danes namreč tko bravo dopadu
 
Uporabniški avatar
der_Alte
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Sr jul 02, 2003 3:42 am

Napisal/-a der_Alte Če jan 31, 2008 12:07 am

Ja. 1.6 JTD bo s 105 in s 120 konjiči.
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Če jan 31, 2008 12:11 am

der_Alte je napisal/-a:Ja. 1.6 JTD bo s 105 in s 120 konjiči.

super, čeprav so malo pozni, a v ita. že prodajajo ta motor?
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če jan 31, 2008 12:19 am

kixs je napisal/-a:
CupraR je napisal/-a:
kixs je napisal/-a:Se predobro vidim... v vsaki drugi temi, kjer nekdo sprasuje o nakupu avta, mu takoj vsi pribijete, da ce je manj kot 100 ali pa 120km, je to samo za nedeljske voznike. Tak avto ni za vozit, je navadna karjola, itd...

Varnosti pa ne mesat poleg.


Zakaj pa ne mešat vranost zravn, če pa pride do izraza?? Znaš samo konje gledat??


No, pa mi razlozi kje je razlika v varnosti med 90km in 120km masino?


Močnejš motor= močnejša zasnova vsega. Močnejš zavore, bolj toga karoserija, v tem primeru še esp itd itd...
Bo šlo?? a je preveč za tebe..
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Če jan 31, 2008 12:27 am

http://www.autoscout24.it/Details.aspx?id=118918742

kako je že s tem, lahko v tujini kupiš nov avto?
kaki so dodatni stroški
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Če jan 31, 2008 11:09 am

speedfreak je napisal/-a:Ja, Loeb :P ..drgač pa 90 konjev je čist dost..sam ne za Bravota, ker avto žre preveč bencina za premagovanje svoje lastne teže in posledično žre več kot močnejši motor. Pa tudi druge prednosti so močnejšega motorja, npr da ga manj uničuješ ker ga ne priganjaš ipd...ne pomen, da je vsak divjak če ima močnejši motor, ne rabiš izkoristit 100% zmogljivosti, so pa tu, če jih boš kdaj potreboval oziroma želel izkoristiti. Če bi bil 90 konjski dizel potem bi še šlo zaradi navora, ta avt nima nič navora, s klimo in malo natovorjen je res skoraj nepremičnina in posledično se poraba zelo dvigne ker ga moraš priganjati v višje vrtljaje.

@speedfreak: tudi 90 konjski dizel je premalo. To je isto kot npr. Touran pa 105 KM...

@kixs: vsaka generacija avtomobilov, ki pride ven je težja, večja,... kar za sabo potenge, da preprosto potrebuješ močnejši motor, da se lahko spodobno pelješ. Imel 60KM ibizo 1.4 in vem kaj pomeni kupit avto s švoh motorjem. Dobro, če si stara mama in dedi, ki pele 70 mesto = avtocesta = regionalna cesta, je tudi SDI, al pa 0.9 49 KM golf dovolj, drugače pa, če si človek kupuje avtomobil, je dejansko potem pametno kupit takšen avtomobil, ki bo kos vsem nalogam, katere mu boš zadal, ne da bo uporaben samo takrat, ko boš se vozil s praznim avtom in pozimi brez klime. Dovolj močna mašina ni samo stvar preseravanja, ampak pride mnogokrat prav: pri prehitevanju (posebej k ti kak b****, tik preden si ga do konca prehitel stopi po gasu, ti pa že pred njega zavijaš), pri vožnji več ljudi, poti na počitnice, prevažanju večjega tovora, lagodni vožnji s klimo in konec koncev, če ne pospešuješ ko se premika povprečen šleper, tudi pri speljevanju in posledično porabi goriva. Vedno dejansko moreš kupit najmanj en motor više, kot je mimum za tisti avto. Primer VW Touran: 1.9 TDI 105 KM ji žre, ker je vajena pospeškov 8-9L, če počakaš da prideš ko si že skoraj na cilju do željene hitrosti gre res tudi 2.5L manj. A po drugi strani ima 2.0 TDI s 140KM res nižjo porabo, vendar, ob res šparovni vožnji ti bo žrl 1.9 malenkost manj, sicer pa bo po porabi 2.0 kmalu za liter in več boljši. Podoben rezultat dosežeš, če kupiš avto, ki je prešvoh in bžgeš klimo / ga dodatno obremeniš: npr moja ibiza je s klimo pela skoraj 9L, brez nje sem se vozil s dobrimi 6.6 litri. Poraba ibize 1.4 100KM ali 1.6 je nižja. Zato pravim, da če si kupiš avto, si kupiš takšnega, da se boš spodobno peljal, razen seveda, kot sem rekel, če si dedi wanna be. Za rang Pola, Ibize je 85KM minimum za spodobno vožnjo, za rang Golfa, Leona, Bravota pa zagotovo vsaj 100 do 120 konjev. Vse kar je manj, narediš avto neuporaben - za kaj resnega - razen seveda, če se voziš izključno po mestu, nikoli na počitnice, nikoli polno naložgenega avta, nikoli truge na strehi, itnp. Če pa denarja nimaš za kaj takega (opreme za navednega človeka imajo danes praktično vsi avtomobili v osnovnem nivoju opreme več kot dovolj) potem pač kupiš rabljen avto, manjši avto, avto nižjega cenovnega razreda, ali pa kaj podobnega. Itak pa kupit avto je najlažje, v tem se strinjam s tvojim pointom: vendar pa razlika med 90 in 120 KM avtom ni tako grozna, da če lahko vdržuješ prvega, drugega ne moreš. Če se ti preh teh nekaj € pozna kok nevemkakšna groza, potem si malo čuden, da si v osnovi že, dal toliko za avto.
 
Uporabniški avatar
tili
Novinec
 
Prispevkov: 101
Pridružen: So jun 02, 2007 11:12 am

Napisal/-a tili Če jan 31, 2008 12:14 pm

No ta motor,ki je v Bravu 14. 16V 90KM je zanimiv zato ker je še v Puntu grande z 95KM in Pandi z 100KM.

Bravo: 90KM
Največji navor Nm pri vrt./min 128 pri 4500
Masa vozila (kg) 1280
Največja hitrost (km/h) 179
Pospešek 0 ÷ 100 km/h (s) 12,5

Punto: 95KM
Največji navor Nm pri vrt./min 125 pri 4500
Masa vozila (kg) 1150
Največja hitrost (km/h) 178
Pospešek 0 ÷ 100 km/h (s) 11,4

Panda: 100KM
Največji navor Nm pri vrt./min 131 pri 4250
Masa vozila (kg) 1050
Največja hitrost (km/h) 185
Pospešek 0 ÷ 100 km/h (s) 9,5

Zanimive številke. V Puntu vem da je ta motor več kot dober, glede na številke pa v Bravu ni kaj slabši. Treba je it na testno vožnjo.
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Če jan 31, 2008 1:00 pm

@ kolesar: Ja, racunaj z nekje 1200 - 2000 EUR ekstra stroskov.

- davek na motorna vozila
- ekološka taksa
- homologacija

potem pa se bodisi:

- lasten trasport (prevoz tja, ogled, prenocisce, hrana, prevoz nazaj, stroski zacasne registracije)
- po narocilu (preko podjetja, ki se s tem ukvarja). Tule zavisi od tega kako dalec se nahaja vozilo, v najboljsem primeru pa ceneje kot 400, 500 EUR ne bo slo.

Potem je tu se vprasanje garancije. Suma sumarum, za novo vozilo se to ne izplača. Rabljena vozila hitreje izgubljajo na vrednosti kot pri nas. To pa bi se v določenih primerih ze morda izplačalo.

Poleg tega, razlike med 100 in 107 konji pri tem avtomobilu ne bos opazil izrazito ;)

@ Tili:
Ja pri Pandi so dodatno moc izvlekli iz drugacne programacije racunalnika in bolj odprtega izpuha. Si se pa zmotil pri tezi - Panda ima 950 kg suhe teze ;) In ja, medtem, ko je pri tem avtomobilu ta motor vec kot kos (govorim na podlagi lastnih izkusenj), bo v Bravu za dinamicno voznjo preslaboten. Ampak kakor komu ljubo...
 
Uporabniški avatar
djoti
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: Sr avg 31, 2005 1:46 pm
Kraj: anhovo

Napisal/-a djoti Če jan 31, 2008 2:19 pm

malo pozno pišem
ko ste prej omenjal škodo fabijo, fiat bravo in hyundai i30 sm s vsemi tremi delal testne vožnje. Najslabši mi je bila škoda fabija, 1.4tdi motor kateri do 2000 obratov vleče kot konj, po 2500obratih pa izgubi moč :S, tud notranjost mi ni bla ušeč, nad hyundajem sem bil zelo naudušen veliko opreme 1.6 benzinc ma kr veliko zalogo moči in se ga da voziti zelo uglajeno, vse je na dosegu roke, oprema je zelo konkretna, fiat bravo me je pa najbolj navdušil samo da je mel t-jet 1.4 motor kateri je bil zelo poskočen, notranjost je zelo naudušojoča, stvar ma že v osnovnem paketo veliko opreme, tako da če se bi odločil bi se za slednjega, od 1.4 (90KM) mašince ne moreš pričakovati nekih super pospeškov, vendar je za vsakdanjo rabo kr dobra stvar (relacije 15km),
vendar ker naj bi to bil drug avto v družini bi se rajši odločal zal kakšnega grande puntota katerega za 13k € s kar veliko opreme.

Sicer pa naj si žena sama izbere avto ;)
 
Uporabniški avatar
hondas
Novinec
 
Prispevkov: 216
Pridružen: Če sep 06, 2007 8:28 pm

Napisal/-a hondas Pe feb 01, 2008 4:38 pm

In si ga tudi je:
Zaarano Xara Picasso 1.6 bencinar......
Po tolikih letih bi bil čas, da se preimenujem v Citroenovec.
 
Uporabniški avatar
tili
Novinec
 
Prispevkov: 101
Pridružen: So jun 02, 2007 11:12 am

Napisal/-a tili Pe feb 01, 2008 6:26 pm

Zdej pa hiter 3 otroke nardit, da bo avto izkoriščen :D .
 
kixs
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 760
Pridružen: Sr feb 09, 2005 5:06 pm

Napisal/-a kixs Pe feb 01, 2008 6:44 pm

CupraR je napisal/-a:
kixs je napisal/-a:
CupraR je napisal/-a:
kixs je napisal/-a:Se predobro vidim... v vsaki drugi temi, kjer nekdo sprasuje o nakupu avta, mu takoj vsi pribijete, da ce je manj kot 100 ali pa 120km, je to samo za nedeljske voznike. Tak avto ni za vozit, je navadna karjola, itd...

Varnosti pa ne mesat poleg.


Zakaj pa ne mešat vranost zravn, če pa pride do izraza?? Znaš samo konje gledat??


No, pa mi razlozi kje je razlika v varnosti med 90km in 120km masino?


Močnejš motor= močnejša zasnova vsega. Močnejš zavore, bolj toga karoserija, v tem primeru še esp itd itd...
Bo šlo?? a je preveč za tebe..


Vse kar si napisal je standardno tako v 1.4 90km in 1.4 T-jet 120km motorju - razen ESP, ki je pri obeh za doplacilo.

Vidim, da sanjas :roll: No, sej sanjati je dovoljeno :lol:
Slika
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 19 gostov