kljukec je napisal/-a:DIrk je napisal/-a:mito155 je napisal/-a:jay je napisal/-a:jaz dobesedno znorim, da mi reče 300eur![]()
Jaz osebno še nikoli nisem avta servisiral na pooblaščenem servisu in ga niti nikoli ne-bom
me zanima kako bi bil pameten če bi kupil nov avto... nič na pooblaščenem servisu... ode garancija pa pa...
Zamenjaš samo filter pa olje!! In to je to!
moj avto je zaenkrat videl le uradni servis- prvi 4 servisi- simbio- in je vse zastonj- razen bremz, in bi bil neumen, da ga ne bi vozil tja in bi nekumu plačeval- pa čeprav malo
lp
DIrk je napisal/-a:mito155 je napisal/-a:jay je napisal/-a:jaz dobesedno znorim, da mi reče 300eur![]()
Jaz osebno še nikoli nisem avta servisiral na pooblaščenem servisu in ga niti nikoli ne-bom
me zanima kako bi bil pameten če bi kupil nov avto... nič na pooblaščenem servisu... ode garancija pa pa...
Zamenjaš samo filter pa olje!! In to je to!
pod redni servis sodi olje, filtri, kontrola ostalih tekočin, kontrola bremz, izpuha....
in če kaj ni uredu, se popravi
blind3k je napisal/-a:ko začne drnil železo na železo nastanejo iskrice in se ti lahko kaj vžge. Prehitro se to lahko zgodi in zato nevem kak je lahko kdo zmožen se vozit tak.
To je letelo na tebe sonček.
Meni v servisni knjigici točno piše kaj morajo narediti na vsakem servisu. Pregled in menjava zavornih ploščic in dolivanje vseh tečin je obvezno pri vsakem servisu.
Edino kar jaz pri tem vsem vidim da je sporno je to, da so ti prej rekli da bo cena nekje 90€, potem pa naenkrat 300€. Le to bi ti morali sporočiti in potem če se nebi strinjal z menjavo, bi pač odpisal da prevzameš odgovornost v primeru nesreče zaradi nepravilnega delovanja.
DIrk je napisal/-a:mito155 je napisal/-a:jay je napisal/-a:jaz dobesedno znorim, da mi reče 300eur![]()
Jaz osebno še nikoli nisem avta servisiral na pooblaščenem servisu in ga niti nikoli ne-bom
me zanima kako bi bil pameten če bi kupil nov avto... nič na pooblaščenem servisu... ode garancija pa pa...
Zamenjaš samo filter pa olje!! In to je to!
RENO911 je napisal/-a:Glejte, vi se kregate kaj je prav, kaj ni, gre pa dejansko samo za to, da servis ni deloval korektno in je stranka užaljena. Korekten odnos je, da se zadovolji želje stranke in se ji, glede na poprejšen odnos in želje, pove kaj lahko pričakuje. V tem primeru servis nikakor ni deloval korektno, saj je že po pristopu stranke bilo znano, da strošek predstavlja že pred opravljeno storitvijo stranki skrb in se v takem primeru stranko iz korektnosti kontaktira v vsakem primeru spremembe dogovorjenega izdanega naloga. Drug primer je, da nekdo pripelje avto na servis in pričakuje samo še prevzem vozila in korektno opravljeno storitev. Servis je v tem primeru storil napako in izgubil stranko zaradi svoje nekorektnosti in neposlušnosti do stranke, da niti ne omenjamo navadne "nategancije" z vitreksom, ki bi stranki opravičila zraven neplačila celotne storitve (zaradi možne diskreditacije servisa s strani stranke in odvzema prometa) še dodatne sankcije zaradi (ne samo poskusa) goljufije, ki ji glede na ustaljeno prakso ne moremo reči napaka.
Po forumu brska: Google [Bot] in 19 gostov