Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
sevnican
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 556
Pridružen: To okt 04, 2005 6:46 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a sevnican Pe mar 28, 2008 6:54 pm

roomeo je napisal/-a:In...se je kaj nabavlo?


Jutri ga greva naročit, čakalna doba mislim da je nekje 50 - 60 dni. Nimajo na zalogi nobenega v črni barvi, tak da bo treba počakat.
 
roomeo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 606
Pridružen: So jul 21, 2007 7:27 pm

Napisal/-a roomeo Pe mar 28, 2008 7:43 pm

Kakšna mašina? 1.2 TCE?
 
Uporabniški avatar
sevnican
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 556
Pridružen: To okt 04, 2005 6:46 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a sevnican So mar 29, 2008 8:07 am

Ja, sem spobal to mašino pa dobro potegne.
 
roomeo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 606
Pridružen: So jul 21, 2007 7:27 pm

Napisal/-a roomeo So mar 29, 2008 2:21 pm

U lepo! Bo tudi kakšna glarija pole? kaj pa oprema? Sta vzela grande ali navadnega?
 
Uporabniški avatar
sevnican
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 556
Pridružen: To okt 04, 2005 6:46 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a sevnican So mar 29, 2008 4:54 pm

roomeo je napisal/-a:U lepo! Bo tudi kakšna glarija pole? kaj pa oprema? Sta vzela grande ali navadnega?


Grand sva vzela, z motorjem 1.2 TCE (74KW, 100KM) in opremo Dynamique. Dodatno sva še vzela Style paket in komplet odlagalnih prostorov. Dobiva pa ga, če bo vse po sreči v prvem tednu junija.

lp
 
roomeo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 606
Pridružen: So jul 21, 2007 7:27 pm

Napisal/-a roomeo So mar 29, 2008 5:49 pm

Kolko € pa? Čestitam zanakup...pa še črn...mmmmm
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass To apr 01, 2008 1:09 am

roomeo je napisal/-a:Kakšna mašina? 1.2 TCE?

sevnican je napisal/-a:Ja, sem spobal to mašino pa dobro potegne.


No, zdaj se pa že norca delate ... no, če vas to potolaži;... super potegne, res je! :lol:
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
maius28
Novinec
 
Prispevkov: 367
Pridružen: Če jan 05, 2006 11:12 am
Kraj: Gališki slapovi

Napisal/-a maius28 To apr 01, 2008 8:53 am

Lep pozdrav!

Imel sem podoben problem oziroma težavo. Iskal sem, tako kot ti, primeren avto za družino. Sam sem se odločil za ceeda wagon. Čakam da ga dobim. Ni mi žal. Pa še akcija je bila in barantanje se je izplačalo. Aja cena pa je bila 13000€ in to 1,6 motor (benzin). Avto je nov in ne testno vozilo.

Dober in predvsem pameten naup ti želim nakup.
Nikoli ni prepozno.
 
Uporabniški avatar
sevnican
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 556
Pridružen: To okt 04, 2005 6:46 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a sevnican Sr apr 02, 2008 11:14 am

roomeo je napisal/-a:Kolko € pa? Čestitam zanakup...pa še črn...mmmmm


Prvotna cena bi znašala z vso dodatno opremo 14.800€, ker ga bom vzel preko nekega znanca, ga bom dobil za 13.000€.
 
Uporabniški avatar
sevnican
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 556
Pridružen: To okt 04, 2005 6:46 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a sevnican Sr apr 02, 2008 11:26 am

bass je napisal/-a:
roomeo je napisal/-a:Kakšna mašina? 1.2 TCE?

sevnican je napisal/-a:Ja, sem spobal to mašino pa dobro potegne.


No, zdaj se pa že norca delate ... no, če vas to potolaži;... super potegne, res je! :lol:


Ti kopiram opis iz testa:
"Ta mašina je zasnovana na podlagi turbine. 1.2 100 TCE je eden izmed prvih motorjev Renaultove eco2 linije, ki je ekonomičen in ekološki, pri tem pa moč motorja ni zmanjšana. 74 kilovatov za 1000 kg ni malo in to se pozna tudi pri vožnji. Res smo že bili vajeni dobrih pospeškov, ko je Renault uvedel 16V motorje v seriji Clio, ampak takšno moč bi pričakovali pri motorjih prostornine 1.4 ali več. Pri tem pa vozniki izpustimo za okoli 19 gramov na kilometer več CO2 v našo zeleno pokrajino. Torej Renault vzpodbuja prehod z »onesnažujočega« 1.4 litrskega motorja na »ekološkega« 1.2 litrskega, ne da bi pri tem trpeli pri izgubi moči."

In še drugi test:

" V tem primeru je šlo za že znani 1,2-litrski turbo bencinski motor, ki zmore 74 kW (100 KM). Dovolj, da z mesta do 100 km/h pospeši v 11,2 sekunde in doseže 182 km/h. Najmočnejši bencinski motor seveda ni pretresljivo hiter, a je v kombinaciji z ročnim petstopenjskim menjalnikom povsem dovolj zmogljiv za vse potrebe sodobnega prometa. Predvsem se dobro znajde na mestnih ulicah, kjer prav prideta poskočnost in odzivnost v nižjem območju vrtljajev."


Če bi hotel avto, ki še bolj potegne, bi si pa vsekakor kupil staro Alfo... :twisted:
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6429
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Sr apr 02, 2008 11:47 am

pol morš hondo kupt :lol: :lol:
Slika
 
bostjank1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Po sep 15, 2008 10:35 am

Napisal/-a bostjank1 Sr jul 22, 2009 8:22 am

Lep pozdrav sodelujočim v temi o izkušnjah z vozilom Renault Modus .

Moram priznati, da številne želje in zahteve uporabnika, ki je odprl to temo, soupadajo z zahtevami, ki jih imava s punco pri nakupu vozila in lahko rečeva, da je ta tema z vsemi informacijami v zvezi z Modusom za naju zelo dobrodošla.

Če izpostaviva nekatere okoliščine, ki jih je potrebno upoštevati:

1. Novo vozilo (uporabo vozila načrtujeva za najmanj 5 let, nakup bi financirala obročno v podobnem obdobju)
2. Za prevoz na delo se prevozi 2.000 km/mesečno (vijugasta cesta), za prosti čas še dodatnih 1.000 km/mesečno (hodiva pretežno v hribe, tudi pozimi, zato so nama priporočili opcijo ESP (+ASR) ).
3. Trenutno še nimava otrok, v naslednjih 5 letih predvidoma enega ali dva, že sedaj pa s sabo voziva psa (zlati prinašalec), v prtljažniku. Glede varnosti psa sva razmišljala tudi o izdelavi kletke v prtljažniku.
4. Pri prehitevanju mora vozilo kar najhitreje prehiteti drugo vozilo, zato sva se navdušila nad predlaganim motorjem TCE 1.2.
5. Glede dodatne opreme pravzaprav nimava posebnih zahtev - želela bi ohraniti dosedanjo prakso pomične zadnje klopi, kakovostno klimo (predvsem zaradi psa).
6. Zelo nama ustreza pokončna drža v vozilu.
7. Obseg predvidene investicije je okoli 12.000 EUR.

Doslej sva uporabljala Twingota (1999) in z njim bila več kot zadovoljna (v nadaljevanju bova uporabljala obe vozili). Če prav razumeva, velja razmišljati pri Modusu o izvedenki GRAND, čeravno nama je niso pri prodajalcu niti omenili (v ceniku dotičnega prodajalca je doplačilo za GRAND 1.000 EUR z DDV, kaj to pomeni, pa ni navedeno).

Glede izbire paketa opreme nisva popolnoma na jasnem, kaj pravzaprav imeti, priporočili so nama Dynamique. Sprašujeva se tudi, kje so pravzaprav prednosti in slabosti naslednjih bombončkov, ki so sicer vključeni v paket opreme Exception:

- samodejna klimatska naprava
- platišča iz lahke zlitine

Nekdo nama je sicer že omenil, da platišča iz lahke zlitine pomenijo le videz in kvečjemu dodaten strošek pri zimski obutvi vozila. In glede motorja, da naj pri 3.000 km/mesečno in za hiter pospešek pri prehitevanju zagotovo vzameva dizelski motor.

Z Renaultom imava kot rečeno odlično izkušnjo, čeravno nisva omejena in se lahko odločiva za katerokoli drugo znamko oziroma model vozila. Pri Renaultu sva poleg Modusa pomislila (res samo pomislila) tudi na model Scenic (ali Grand Scenic) in novega Kanguja, v tej temi pa postala pozorna (brez preizkusa v praksi) tudi na Nissan Note. Glede Renaulta imava vsekakor zagotovljenega dobrega mehanika.

Renaulta so nama priporočili tudi zato, ker zaradi vrste vožnje potrebujeva bojda mehko vozilo, Volvo, Nemci in podobno pa so bolj trdi avtomobili.

Prosiva, preberite najin prispevek v celoti. Za mnenje in odgovore se zahvaljujeva.
 
roomeo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 606
Pridružen: So jul 21, 2007 7:27 pm

Napisal/-a roomeo Sr jul 22, 2009 9:38 am

Modus 1.5 DCI 80 :!:
 
bostjank1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Po sep 15, 2008 10:35 am

Napisal/-a bostjank1 Sr jul 22, 2009 9:49 am

Vesela bova argumentiranih odgovorov. ;)
 
ales3112
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: Če jul 16, 2009 12:29 pm

Napisal/-a ales3112 Sr jul 22, 2009 10:21 am

Sem imel modusa 2004, 1.4, mislim da okoli 100 konjev. Avto je soliden, predvsem prostoren v potniški kabini, če pa imaš zadnjo klop pomaknjeno čisto nazaj potem ni v kuferamu skoraj nič prostora. Mašina se mi je zdela prešvohna, končno hitrost ima dobro, ampak so bili pospeški bolj tak. Je pa avto precej težak glede na mere in neaerodinamičen. Plastika armature je trda (druga niti ne moreš priačkovat). Če potegnem črto, vredu avto edino se mi zdi da ni najbolj primeren za dolge razdalje (sedeži tudi niso bogvekaj).
 
bostjank1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Po sep 15, 2008 10:35 am

Napisal/-a bostjank1 Sr jul 22, 2009 10:58 am

Prijatelj naju je opozoril predvsem na naslednje:

- ker planirava otroka v času načrtovanega obdobja uporabe vozila, morava zagotovo zadostiti pogoju, da v prtljažnik brez težav spraviva otroški voziček in kletko za srednje velikega psa.

Na podlagi tega se nama zdi Modusov prtljažnik morda premajhen, kljub pomični zadnji klopi? Boljša rešitev bi bil Kangoo ali kakšen od karavanov?
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Sr jul 22, 2009 11:18 am

bostjank1 je napisal/-a:Prijatelj naju je opozoril predvsem na naslednje:

- ker planirava otroka v času načrtovanega obdobja uporabe vozila, morava zagotovo zadostiti pogoju, da v prtljažnik brez težav spraviva otroški voziček in kletko za srednje velikega psa.

Na podlagi tega se nama zdi Modusov prtljažnik morda premajhen, kljub pomični zadnji klopi? Boljša rešitev bi bil Kangoo ali kakšen od karavanov?


Definitivno!
Modus tudi v izvedbi Grand ne bo zadostil omenjenim potrebam. Naprej pomaknjene zadnje sedežne klopi, vsaj v prvih mesecih, ne bo vesela mlada mamica, ko bo sedela skupaj z otrokom zadaj.
Modus je primarno mestni avtomobil z omejenim prtljažnim prostorom, kar se pokaže že ob prvem dopustu. Priporočal bi ga kvečjemu, kot drugi družinski avto. Glede na letno kilometrino predlagam dizla ter kakšnega karavana ali enoprostorca. Kangoo je za moje pojme le preveč "obrtniško" okoren ter posledično manj udoben (beri: glasen).
 
bostjank1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Po sep 15, 2008 10:35 am

Napisal/-a bostjank1 Sr jul 22, 2009 11:28 am

Pa lahko pri karavanu pričakujeva podobno udobno držo pri vožnji (pokončna lega, kot sva imela občutek v Scenicu I ali Modusu)? Karavan se nama na prvi pogled zdi kot klasičen avto s podaljškom, zato imava pomisleke glede drže in seveda glede hribov, da bojda ni tako visok pri podvozju kot kakšen bolj robusten model.

Lahko bi sicer razmišljala o karavanu tipa Megane Grandtour, ampak cene so temu primerne in če primerjava s Kangujem, 2 tisočaka in več.
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Sr jul 22, 2009 11:49 am

Nekaj dejstev, vezanih na prejšnja vprašanja, opombe,...:
* Robustnosti tudi pri Modusu ne pričakujta. Odmik od tal je podoben, kot pri vseh ostalih avtomobilih. Nissan Note je prostorsko podobno odmerjen.
* Mehkobnost Renaultov postaja tudi že mit, saj njihovi novodobni modeli postajajo bolj "nemški" od nemcev.
* Pokončne lege pa ne razumem najbolje, najbrž je mišljena višja lega sedenja?!? Vozne lastnosti so boljše pri avtomobilih z nižjim težiščem (karavan je seveda klasičen avto s povečanim podaljškom).
* Prednost povišanih avtomobilov je večja preglednost, lažje vstopanje in izstopanje vanj (posebej hvaležni so upokojenci), enoprostorske zasnove so povečini v notranjosti praktičnejše (pomične zadnje klopi, mizice na sedežih, več predalov, ipd). Vendar višje težišče prinaša tudi več nagibanja v ovinkih.
* Za omenjeno ceno bo težko najti nov avto z vsemi iskanimi karakteristikami. Glede na vse potrebe bi vama še najraje priporočal kakšnega SUV, ki pa žal cenovno odskakujejo močno navzgor. Malce za šalo, malce zares, se še vsem omenjenim željam najbolj približa kakšna Dacia Logan MCV (če že Renault koncern), drugače pa bi pogledal za kakšno preizkušeno ter dokaj trpežno Octavio (lahko tudi Tour - starejša izvedba).
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Sr jul 22, 2009 12:14 pm

Kaj pa kak Clio Grandtour?

Glede motorja bi pa sam osebno rajši izbral 1.5 dci (82km) kot 1.2 tce. Čeprav je slednji novejši, modernejši ter nasploh postajajo ti mali turbo-bencinarji nek trend, bo dizel pri taki kilometraži (3000 km/mesec, če sem prav prebral) veliko ugodnejši kar se porabe tiče. Pa tudi navor še vedno govori v prid dizlu. Vsekakor pa sprobajta oba motorja in tisti, ki vama bo bolj odgovarjal, ga pač vzemita. ;)
Antiznačkar po prepričanju
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov