Polo78 je napisal/-a:Glede VW-ja lastne izkušnje + izkušnje ljudi, ki jih osebno poznam. Vsaj samemu sebi verjetno ne bom metal pesek v oči, kot si ga tudi ne bo @Kael in še kdo, ki lepo napiše, da se je to in to pokvarilo oz. je imel take in take probleme z dotičnim avtom, a ne?!!

Prej lažejo tisti, kjer je njihov preplačani "dojčevagen" reden gost servisov zaradi okvar, sami pa trdijo, da nimajo nobenih problemov. Tudi take t.i. "fanboye" poznam in verjemi, da jih je precej, ker jih je enostavno sram povedat, da se njihova "sveta" znamka kvari.
Mnja kaj se dogaja z avtomobili pri VW zadnja leta men še zdej ni čisto jasno. Prej smo meli 2 cordobe dva toleda, res vedno servisirana na uradnem servisu, vsakič jih je mat priganjala ko blesava, pa razen kake zlomljene klučavnice od neprstanega zapiranja, varovalk zadnjih luči nismo menjal nič razen kar se pač menja na vsakem servisu. Pa mat vsaj 4x bolj obremenjuje avto ko js. Ma skos dizle, nenehn start stop, šaltanje na 3500 rpm ipd, ampak noben Seat ji ni pisnil. Skos je vozila motorje 1.9 TDI v rangu od 100 do 115 km (kir je pač pršu zraven modela) in poraba je bila vedno zmerna, pri zadnjem 110 konjem toledu, si jo kamot s klimo držal na 4.5 litra na relacijski vožnji. Poleg vseh problemov na Touranu, je tudi ob mal več gasa poraba takoj 8l + (če lepo normalno voziš pa slabih 7em).
Tudi Seati upažam, niso več to kar so bili. Kljub omenjenemu priganjanju in start stop vožnji se njej noben dizel ni pritoževal, pri svojem ker mamo same relacije (od 34.000 km jih je z avtoceste najm,anj 26.000, 5.000 relacijske in mogoče 3.000 mestne), avta ne tišim ko je mrzu, ne ugašam vročga, če grem na črpalko po coca colo ga sploh ne ugasnem... ampak glej čim gre avto (zadnja dve meseca) proti izteku garancije sem vsakih 14 dni na servisu. Ko je avto vroč, vžge tak ko da sm polomil pol motorja (oslabel je dvomasovni vztrajnik, bomo menjal), o zadnjih oknih sploh nebi (kljub temu da na servisu trdim ad skoznje piha, oni ne vidjo da piha - šipe ne dihajo kot je treba), spredaj je pričela na stranici ob šipi (od havbe proti strehi) kjer je spoj oblog na obeh straneh odstopat obloga - zdej je na obeh straneh že cm stran, 1 teden nazaj sem menjal vse sprednje žarnice naenkrat, danes sem menjal vse zadnje žarnice naenkrat (se je odločil kr vse naenkrat ugasnit), v armaturki dokler je avto mrzu so slišijo pri pospeševanju črički (k da bi vzel klado pa tolko gor), poraba pa je tudi liter višja napram starem TDI-ju, potem že prvo leto smo menjaliradio, preprogramirali celoten avto, da je začel delat AUX-IN. Simply toliko problemov za avto vožen praktično samo na avtocesti in to vedno med 100 in 120 na uro... lubi boh, ne predstavljam si, kakšen bi bil avto, če bi npr. mat furala...