w!cked je napisal/-a:Lol. Za mene je optimalen motor tist k je primeren tezi in velikosti avta, namenu avta, z majhnimi stroski za zavarovanje, porabo in servisom. Sedaj pa GTI oz 1.8T ima veliko vec konjev kot je potrebno za ta avto, zavarovanje spada v 100-130kw, poraba je 10l ce se furas normalno (kar se noben ki kupuje GTIja nebo), servis ni poceni sploh pa ce kej crkne kot kak fen. To ni optimalna masina to je ponudeno kot Sport paket...
Sam nekaterim je pac tista ki ima najvec kw optimalna pol pa ce so stroski res tak majhni
ka ti bo GTI vzames rajse 3.2.
No in 1.8t z 150ps je lih idealen motor za to težo. Daleč od neke hot hatch zadeve.
Maš še močnješi 1.8T z 180ps, 2.3, 2.8 in R32 mašine..
Poraba 10l ob normalni vožnji samo če cel tank po mestu skuriš (recimo po LJ), da je mal relacije lagano na 8-9l.
Servis isti k. kot drugje pr ostalih bencinarjih, 1.4 oz 1.6 ne bo dost cenejši za vzdrževanje.
Seveda turbine kr crkujejo za brezveze, ti že veš..
Zavarovanje naprom 1.6 ob primerni boniteti višje za 2tanka bencina

kar je res ogromno
Noben pa ne razmišlja ko kupuje rabljene, da so taki GTI-ji z 150ps min dražji od raznih Golf 1.8, 1.6 gajb. Dobiš pa za tistih 500-1000eur več precej boljšo opremo (avtomat klima itd), materiale, boljša izdelava, eni majo še Recarote, da boljšega podvozja, zavor ne omenjam..
Za podoben denar dobiš precej več avta, če je mal več konjev še ne pomen da treba gont naokol

Eni pač to nimate razčiščeno v glavah.
Lih tako se lahko normalno voziš naokoli kot z 1.6, je pa pa nedvomno večji užitev v vožnji, sploh če ti zapaše kdaj mal hitrej vozt.