Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
hejho
Novinec
 
Prispevkov: 431
Pridružen: So mar 29, 2008 9:32 pm

Napisal/-a hejho Ne sep 21, 2008 11:10 am

lisko je napisal/-a:Hejho res ne rabiš tolk vprašajev napisat :) Sem pa napisal da mi klima in el. pomagala niso na prvem mestu.......iščem dokaj mlad (letnik okrog 2000) in zanesljiv avto. V osmih letih sem klimo pogrešal mogoče enkrat, tako če nima klime je to še najmanjši problem. Aja pa ne rab met 4 kolesnega pogona sej tega tko al tko mam na drugem avto. Iščem pač nekaj v stilo 5 vratnega (obvezno) , varčnega, poceni za vzdrževanje in zanesljivega. Če rečem , da iščem nekaj tako zanesljivega kot je bila petka boste vsi pokal od smeha.....a vendar v petih letih me ni pustila na cesti......zadnjo leto pa so se začeli problemi ...leta so tu.

Tistega megana z linka ne pozna kdo?


Megana dCi raje ne, boljša odločitev bo megane 1.9 dTi ali pa 1.9 D navaden (sicer ima samo 64 KM, ne vem kakos e obnese), kot v Cliu 2, odličen motor, malo elektronike.

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2287682
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2296261
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2049904
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2299794

VSEKAKOR PA NE DCI. OBVEZNO DTI, če vzameš megana
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne sep 21, 2008 11:18 am

Vprašal sem za tistega megana če pozna kdo ker je sumljivo poceni.....
Glede dci motorjev sem slišal mnogo očitkov.....a vse ki poznam s temi motorji jim služijo brez problemov tudi že po 150.000km.....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4571
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Ne sep 21, 2008 8:08 pm

lisko je napisal/-a:Pozna kdo tega?

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2279627#

Men je malo sumljiv....čeprav po drugi strani pa mi je zanimiv :)


Imaš prav he glej km pol pa volan je prežrt že od motanja pa spredni del je temnejši od bokov komplet nja saj itak pol vse prerihtaš ;) ta ima sigurno ene 300.000km :roll: pejdi pogledat in išči kake nalepke od tujih prodaj ter gravirana stekla pol IT npr. AZ 235 PT i .
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Po sep 22, 2008 5:56 am

lisko je napisal/-a:Kak pa je kaj s HDI motorji pri peguetih? Konkretno 2.0 HDi iz pegueta 206 letnika okol 2000-2002?


"Kilometrino" sicer zgledno "požirajo" (beri:brez težav, s seveda potebnim vzdrževanjem naredijo nekaj 100.000 km) so pa "požrešne nepremičnine" - slabša dinamika vožnje + višja poraba napram konkurenčnim npr. 1,5 DCI - 82 ali 1,9 TDI 90.
V primeru, da iščeš razred P 206 bi osebno raje izbral CLIO (obvezno 1,5-82 agregat) ali FABIO, IBIZO 1,9 TDI. Če dinamika vožnje ni toliko pomembna je na račun neproblematičnosti dobra izbira SDI. Nekaj podobnega velja tudi za ACCENT 1,5 l dizel.

Sicer pa imaš "v sliki" še nekaj predlogov.

p.s. če vztrajaš pri RENAULT dizel bi osebno najraje izbral 1,5 l dizel različico


LP
Priponke
FABIA SDI - 2001.jpg
CLIO 1,5 DCI - 82.jpg
AVENSIS - 2001.jpg
ELANTRA 2002.jpg
 
Uporabniški avatar
Gapiii
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1136
Pridružen: Pe feb 25, 2005 4:28 pm

Napisal/-a Gapiii Po sep 22, 2008 10:04 am

Lisko se oproščam, ker bom uporabil tvojo temo za ta vprašanje :)

Karl Abarth rekel si da mora biti Clio obvezno 82konjski, kaj je pa narobe z 1.5 dci 65 konjev? Tudi sami gledamo za nekaj podobnega, samo smo gledali tudi 65konjske cliote.

Hvala.

Lp, Gapi
 
Uporabniški avatar
hejho
Novinec
 
Prispevkov: 431
Pridružen: So mar 29, 2008 9:32 pm

Napisal/-a hejho Po sep 22, 2008 2:22 pm

@ Karl abarth
Napisal je, da odpadejo mali motorji. Torej pod 1.9 najbrž nič ne bo. Pa še to, doma si lastimo 1.4 hdi v peugeot 206 z 70 KM in nikoli ne bi mogel reči da avto gre slabo. Za svoje konje gre odlično. Jaz sem še vedno za Megane 1.9 dTi, če pa tolko hoče imeti dCi , pa naj njega kupi.
 
Salieri
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 779
Pridružen: To nov 04, 2003 9:43 pm
Kraj: Ptuj
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Sr sep 24, 2008 6:52 am

Torej : glede CLIO 1,5 - 65 DCI oz 1,4 - 70 HDI agregata.

Zakaj CLIO 1,5 - 82 DCI namesto 65 ?

Delno na račun primerjave z 2,0 HDI (če hočeš primerjat 1,5-65 DCI je primernejši 1,4-70 HDI), predvsem pa, ker gre za odličen agregat (boljša dinamika vožnje-praktično enaka poraba, moči ti praktično nikoli ne zmanjka-klanci, prehitevanja ...) in bi v primeru nakupa razmišljal praktično le o tem agregatu.

Svetujem testno vožnjo !

O problemih (šobe, injektorji, ključavnica, akumulatorji .. ) je bilo že kar nekaj napisanega - uporabi iskalnik !

Sicer pa sem ti »na privat« (beri:glej »pošto«) poslal nekaj povezav, ki jih tu ne smemo objavljati.


Glede 1,4 HDI - 70 - Preizkušal sem ga v nekaj vozilih (MAZDA 2, P 207 … ) in je moj vtis naslednji - se rad »vrti« oz moraš »vrtet«, če se hočeš spodobno hitro vozit. Sicer je lahko to nekomu všeč, lahko celo uživa, vendar ne moreš mimo dejstva, da ob dinamični vožnji ne zmore narediti 1000 km z enim polnjenjem (P 207 - slabih 900 km), ter, da na t.i. Vrhniškem klancu (odsek AC Vrhnika - Lom) komaj zmore 130 km/h z dvema osebama v avtu. Mimogrede - predpotopni GOLF 2 dizel je na istem odseku zmogel 120 km/h.

Sicer pa ; vsakemu svoje za nekoga je 1,4 - 70 HDI lahko čisto dovolj zmogljiv, tako kot 1,5 - 65 DCI - pred nakupom seveda preizkusit.

Nenazadnje nekomu ustreza 1,9 DCI oz DTI. Povsem razumem avtorja, ki je navajen na 2,5 l agregat, pa ga je čisto upravičeno »strah« 1,5 l »ventilatorja«. Stvar je treba zgolj preizkusit - prepričan sem, da ga bo 1,5 - 82 DCI navdušil z dinamiko vožnje in zmerno porabo.

LP
 
Uporabniški avatar
hejho
Novinec
 
Prispevkov: 431
Pridružen: So mar 29, 2008 9:32 pm

Napisal/-a hejho Sr sep 24, 2008 1:09 pm

KARL ABARTH je napisal/-a:Torej : glede CLIO 1,5 - 65 DCI oz 1,4 - 70 HDI agregata.

Zakaj CLIO 1,5 - 82 DCI namesto 65 ?

Delno na račun primerjave z 2,0 HDI (če hočeš primerjat 1,5-65 DCI je primernejši 1,4-70 HDI), predvsem pa, ker gre za odličen agregat (boljša dinamika vožnje-praktično enaka poraba, moči ti praktično nikoli ne zmanjka-klanci, prehitevanja ...) in bi v primeru nakupa razmišljal praktično le o tem agregatu.

Svetujem testno vožnjo !

O problemih (šobe, injektorji, ključavnica, akumulatorji .. ) je bilo že kar nekaj napisanega - uporabi iskalnik !

Sicer pa sem ti »na privat« (beri:glej »pošto«) poslal nekaj povezav, ki jih tu ne smemo objavljati.


Glede 1,4 HDI - 70 - Preizkušal sem ga v nekaj vozilih (MAZDA 2, P 207 … ) in je moj vtis naslednji - se rad »vrti« oz moraš »vrtet«, če se hočeš spodobno hitro vozit. Sicer je lahko to nekomu všeč, lahko celo uživa, vendar ne moreš mimo dejstva, da ob dinamični vožnji ne zmore narediti 1000 km z enim polnjenjem (P 207 - slabih 900 km), ter, da na t.i. Vrhniškem klancu (odsek AC Vrhnika - Lom) komaj zmore 130 km/h z dvema osebama v avtu. Mimogrede - predpotopni GOLF 2 dizel je na istem odseku zmogel 120 km/h.

Sicer pa ; vsakemu svoje za nekoga je 1,4 - 70 HDI lahko čisto dovolj zmogljiv, tako kot 1,5 - 65 DCI - pred nakupom seveda preizkusit.

Nenazadnje nekomu ustreza 1,9 DCI oz DTI. Povsem razumem avtorja, ki je navajen na 2,5 l agregat, pa ga je čisto upravičeno »strah« 1,5 l »ventilatorja«. Stvar je treba zgolj preizkusit - prepričan sem, da ga bo 1,5 - 82 DCI navdušil z dinamiko vožnje in zmerno porabo.

LP


Oprosti, ampak z peugeot 206 1.4 HDi je čisto lahko možno narediti 1000 kilometrov z enim tankom (50 litrov). Je pa res, da z relacijo!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr sep 24, 2008 3:19 pm

KARL ABARTH je napisal/-a:Nenazadnje nekomu ustreza 1,9 DCI oz DTI. Povsem razumem avtorja, ki je navajen na 2,5 l agregat, pa ga je čisto upravičeno »strah« 1,5 l »ventilatorja«. Stvar je treba zgolj preizkusit - prepričan sem, da ga bo 1,5 - 82 DCI navdušil z dinamiko vožnje in zmerno porabo.

LP


Nekaj pozabljaš :) 2.5 litrski dizlski agregat ( ki ima "komaj" 115 konjev) imam komaj leto dni tako , da govorit da sem ga navajen in ne dopuščam možnosti manjših motorčkov je skor brez pomena. Vozim pa 1.6 dizla s 55 konji že 6 let oz. prek 200.000km tako da sem malih motorčkov tudi vajen:) Gre se predvsem zato da gledam malo večje avte ( karavane) in tam pa ni nekak ne diši 1.5 motor.....že res da je hudo dinamičen v kakem clio.....ampak vprašanje pa kako se obnaša v meganu karavanu.....logično pa da si ćelim met nek dinamičen zanesljiv in varčen avto, ki bo zmogel "malo" več kot nepremičnina ki jo vozim.....sicer se ne morem pritoževat ker za mene gre super ampak če imam možnost zakaj pa ne.....
Kot drugo pa.....tehnologija je res napredovala motorji so dobili na moči predvsem zarad turbo puhal,ki jih tlačijo na motorčke od kosilnic.....in 1.5 dizl z 82 ali celo 102 konji.....je zame še vseen mal prevelik zalogaj oz. mam upravičen strah ali sum da taki motorčki nimajo svetle prihodnosti....102 konja iz štirih batov ki niso večji od bata tomosovega elektronika? Hmmmm...poleg tega so ti motorji na trgu kako dolgo? Kok mam jaz občutek še niso dodobra stestirani.....med tem ko so 1.9 dizli na trgu že vsaj 15 let in jim nekak bolj zaupam.....pijejo pa tudi komaj opazno več kot 1.5.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4571
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Če sep 25, 2008 5:27 pm

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2061633 laguna Dti 99 ni slaba
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2245739 Scenik 99 Dti
No a boš že kaj ubodu :?: :shock: :D ;) ti bojo vse pred nosom pokupili :roll:
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če sep 25, 2008 5:38 pm

Ivan se ne mudi.....lepo počas se daleč pride:) Pač zbiram mnenja in predloge.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
SpeedyRS
večni novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: Po maj 05, 2008 12:24 pm

Napisal/-a SpeedyRS Če sep 25, 2008 6:04 pm

lisko je napisal/-a:
KARL ABARTH je napisal/-a:Nenazadnje nekomu ustreza 1,9 DCI oz DTI. Povsem razumem avtorja, ki je navajen na 2,5 l agregat, pa ga je čisto upravičeno »strah« 1,5 l »ventilatorja«. Stvar je treba zgolj preizkusit - prepričan sem, da ga bo 1,5 - 82 DCI navdušil z dinamiko vožnje in zmerno porabo.

LP


Nekaj pozabljaš :) 2.5 litrski dizlski agregat ( ki ima "komaj" 115 konjev) imam komaj leto dni tako , da govorit da sem ga navajen in ne dopuščam možnosti manjših motorčkov je skor brez pomena. Vozim pa 1.6 dizla s 55 konji že 6 let oz. prek 200.000km tako da sem malih motorčkov tudi vajen:) Gre se predvsem zato da gledam malo večje avte ( karavane) in tam pa ni nekak ne diši 1.5 motor.....že res da je hudo dinamičen v kakem clio.....ampak vprašanje pa kako se obnaša v meganu karavanu.....logično pa da si ćelim met nek dinamičen zanesljiv in varčen avto, ki bo zmogel "malo" več kot nepremičnina ki jo vozim.....sicer se ne morem pritoževat ker za mene gre super ampak če imam možnost zakaj pa ne.....
Kot drugo pa.....tehnologija je res napredovala motorji so dobili na moči predvsem zarad turbo puhal,ki jih tlačijo na motorčke od kosilnic.....in 1.5 dizl z 82 ali celo 102 konji.....je zame še vseen mal prevelik zalogaj oz. mam upravičen strah ali sum da taki motorčki nimajo svetle prihodnosti....102 konja iz štirih batov ki niso večji od bata tomosovega elektronika? Hmmmm...poleg tega so ti motorji na trgu kako dolgo? Kok mam jaz občutek še niso dodobra stestirani.....med tem ko so 1.9 dizli na trgu že vsaj 15 let in jim nekak bolj zaupam.....pijejo pa tudi komaj opazno več kot 1.5.


Mislim, da podcenjuješ 1.5 dCi-je. 1.5 so najbolj neproblematični dCi. Sicer pa itak dCi-i sploh niso tako problematični, kot hočejo nekateri prikazat/napihnit. Mit ishaja še iz leta 2001/2002. Npr. vojska ma Megane II 1.9 dCi z 150k km in so za zdaj brez problemov. Kaj se tiče Novomeške kasarne. Imajo jih pa pet. Pa verjemi da jih nihče ne špara. (Gas do podna ko je hladn seveda)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če sep 25, 2008 8:41 pm

SpeedyRS je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:
KARL ABARTH je napisal/-a:Nenazadnje nekomu ustreza 1,9 DCI oz DTI. Povsem razumem avtorja, ki je navajen na 2,5 l agregat, pa ga je čisto upravičeno »strah« 1,5 l »ventilatorja«. Stvar je treba zgolj preizkusit - prepričan sem, da ga bo 1,5 - 82 DCI navdušil z dinamiko vožnje in zmerno porabo.

LP


Nekaj pozabljaš :) 2.5 litrski dizlski agregat ( ki ima "komaj" 115 konjev) imam komaj leto dni tako , da govorit da sem ga navajen in ne dopuščam možnosti manjših motorčkov je skor brez pomena. Vozim pa 1.6 dizla s 55 konji že 6 let oz. prek 200.000km tako da sem malih motorčkov tudi vajen:) Gre se predvsem zato da gledam malo večje avte ( karavane) in tam pa ni nekak ne diši 1.5 motor.....že res da je hudo dinamičen v kakem clio.....ampak vprašanje pa kako se obnaša v meganu karavanu.....logično pa da si ćelim met nek dinamičen zanesljiv in varčen avto, ki bo zmogel "malo" več kot nepremičnina ki jo vozim.....sicer se ne morem pritoževat ker za mene gre super ampak če imam možnost zakaj pa ne.....
Kot drugo pa.....tehnologija je res napredovala motorji so dobili na moči predvsem zarad turbo puhal,ki jih tlačijo na motorčke od kosilnic.....in 1.5 dizl z 82 ali celo 102 konji.....je zame še vseen mal prevelik zalogaj oz. mam upravičen strah ali sum da taki motorčki nimajo svetle prihodnosti....102 konja iz štirih batov ki niso večji od bata tomosovega elektronika? Hmmmm...poleg tega so ti motorji na trgu kako dolgo? Kok mam jaz občutek še niso dodobra stestirani.....med tem ko so 1.9 dizli na trgu že vsaj 15 let in jim nekak bolj zaupam.....pijejo pa tudi komaj opazno več kot 1.5.


Mislim, da podcenjuješ 1.5 dCi-je. 1.5 so najbolj neproblematični dCi. Sicer pa itak dCi-i sploh niso tako problematični, kot hočejo nekateri prikazat/napihnit. Mit ishaja še iz leta 2001/2002. Npr. vojska ma Megane II 1.9 dCi z 150k km in so za zdaj brez problemov. Kaj se tiče Novomeške kasarne. Imajo jih pa pet. Pa verjemi da jih nihče ne špara. (Gas do podna ko je hladn seveda)


Mogoče jih res (ker nimam lastnih izkušenj) .Ampak če bi pa primerjal 1.5 in 1.9 pa oba s sto konjev....pa bi sigurno imel 1.9 bolše izhodišče.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Psepi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 563
Pridružen: Pe okt 12, 2007 7:31 am

Napisal/-a Psepi Če sep 25, 2008 10:32 pm

Sam sem preizkusil že vse renojeve DCIje 1.5 , 1.9 in 2.2... DCI 65 v Cliu povsem zadostna izbira. Avto gre solidno tudi ob težji obtežitvi. Vsekakor pa kadar v njemu sedita več kot 2 človeka to ni dinamičen avto. Že tako je dinamika pod vprašajem. Ga pa rešuje poraba. Relacijsko sem z enim polnjenjem naredil hočete-nočete skoraj 1200km. Pri kulturni vožnji 90-100km/h seveda. Rekorda porabe pa je bil okoli 3L/100km z 70km/h ko sem prevozil 200km v takšnem režimu in porabil eno črtico :lol: 8) (j*** ga včasih je treba tut malo pošparat), DCI 82HP odličen v Cliu pa vseeno mislim da najbolj problematičen , mogoče tudi zato ker so največ takih prodali in pridejo napake lažje do izraza. 1.5 DCI z 105HP pa Cliota spremeni v mini rocket, Megana v povsem dobro vozilo in Scenica v spodobno zadovoljivo vozilo. 1.9DCI bi se ognil v velikem krogu z 2.2 pa ne vem kako je z napakami ampak Laguna s tem motorjem gre zelo konkretno ;)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če sep 25, 2008 11:34 pm

Ko sem vido tole temo sem ze mislo da kupujes koncno avto, pa ne renoja :EE

Drugace pa 1.9 - 2.0 motor za kakega karavana je glih tapravi. Priporocam pa ti lahko samo tako karjolo ko jo vidis v mojem avatarju.
Sporoci za kaj se bos odlocil pa cimmanj sraufanja v prihodnje :D
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Pe sep 26, 2008 12:17 am

Lahko potrdim da megan 1.5 dci čisto solidno pelje, tudi če je več ljudi v avtu, ko sem se peljal skoraj nisem verjel da gre res za tako majhen motor

(Še vedno pa prisegam na italijane, francozi, sploh novejši se mi zdijo dolgočasni, brez karakterja, pa ko začneš kaj šravfat te prime da bi fajn sklofutal njihove inžinerje :lol: )
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če dec 04, 2008 12:04 am

Pozna kdo? Men nekak deluje sumljiv...
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2455709#
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če dec 04, 2008 12:10 am

lisko je napisal/-a:Pozna kdo? Men nekak deluje sumljiv...
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2455709#

kot prvo ni metalik, ESP-ja seveda ni, kakor tudi radio je kasetnik...........nekako se mi tudi sveti preveč_mam občutek, da še po barvi diši.................pa ponavadi napišejo "nekaramboliran" "nepoškodovan" v tem primeru piše samo to drugo.....
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Če dec 04, 2008 12:11 am

Meni tudi ''smrdi'' glede barve...nevem no...notranjost se mi zdi ohranjena. Kilometri pa khm khm :?
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov