DeNalDo je napisal/-a:Avtu res ne zmanka moči saj na avtocesti pri 200 km/h ko pritisneš na plin še kar lima na sedeže

sajer je napisal/-a:Polo78 je napisal/-a:Če gledamo povsem iz racionalnega vidika in pustimo pripadnost določeni znamki ob strani, pridemo do dejstva, da boš pri Pro_ceed-u dobil največ avta za enak denar. Poleg tega se da motor 2.0 Crdi baje čipat na 170 konjev, brez da bi izgubil garancijo. Samo zdaj če ti je imidž oz. tradicija zelo pomembna in finančno nisi omejen, boš najbrž pogledal za čem drugim. Torej vprašanje je v prioritetah, to pa sam najbolj veš kaj ti je bolj važno - je to racionalnost, so to zmogljivosti, morda ugled znamke ali kaj četrtega...
Brezveze je pa favorizirat en avto oz. eno znamko (kot nekateri fanboy-i tu gor p
očnejo), ker imajo vsake oči svojega malarja.
Potemtakem tut ti favoriziraš kio,pa nimam nč proti avtu,dejstvo pa je,da se da čipat tut naprimer bravota na tolk ozeroma več konjev!
Polo78 je napisal/-a:sajer je napisal/-a:Polo78 je napisal/-a:Če gledamo povsem iz racionalnega vidika in pustimo pripadnost določeni znamki ob strani, pridemo do dejstva, da boš pri Pro_ceed-u dobil največ avta za enak denar. Poleg tega se da motor 2.0 Crdi baje čipat na 170 konjev, brez da bi izgubil garancijo. Samo zdaj če ti je imidž oz. tradicija zelo pomembna in finančno nisi omejen, boš najbrž pogledal za čem drugim. Torej vprašanje je v prioritetah, to pa sam najbolj veš kaj ti je bolj važno - je to racionalnost, so to zmogljivosti, morda ugled znamke ali kaj četrtega...
Brezveze je pa favorizirat en avto oz. eno znamko (kot nekateri fanboy-i tu gor p
očnejo), ker imajo vsake oči svojega malarja.
Potemtakem tut ti favoriziraš kio,pa nimam nč proti avtu,dejstvo pa je,da se da čipat tut naprimer bravota na tolk ozeroma več konjev!
Kje ti vidiš favoriziranje, če sem poudaril, da če gledamo iz racionalnega vidika? Številke (razmerje med končno ceno, opremljenostjo in motorjem + najboljši garancijski pogoji) govorijo zase in to je dejstvo, ne pa favoriziranje. Favoriziral bi, če bi rekel, da je KIA naj-naj-naj avto v vseh pogledih, pri tem pa ne bi navedel nikakršnega argumenta zakaj je to tako.
Polo78 je napisal/-a:sajer je napisal/-a:Polo78 je napisal/-a:Če gledamo povsem iz racionalnega vidika in pustimo pripadnost določeni znamki ob strani, pridemo do dejstva, da boš pri Pro_ceed-u dobil največ avta za enak denar. Poleg tega se da motor 2.0 Crdi baje čipat na 170 konjev, brez da bi izgubil garancijo. Samo zdaj če ti je imidž oz. tradicija zelo pomembna in finančno nisi omejen, boš najbrž pogledal za čem drugim. Torej vprašanje je v prioritetah, to pa sam najbolj veš kaj ti je bolj važno - je to racionalnost, so to zmogljivosti, morda ugled znamke ali kaj četrtega...
Brezveze je pa favorizirat en avto oz. eno znamko (kot nekateri fanboy-i tu gor p
očnejo), ker imajo vsake oči svojega malarja.
Potemtakem tut ti favoriziraš kio,pa nimam nč proti avtu,dejstvo pa je,da se da čipat tut naprimer bravota na tolk ozeroma več konjev!
Kje ti vidiš favoriziranje, če sem poudaril, da če gledamo iz racionalnega vidika? Številke (razmerje med končno ceno, opremljenostjo in motorjem + najboljši garancijski pogoji) govorijo zase in to je dejstvo, ne pa favoriziranje. Favoriziral bi, če bi rekel, da je KIA naj-naj-naj avto v vseh pogledih, pri tem pa ne bi navedel nikakršnega argumenta zakaj je to tako.
CupraR je napisal/-a:Ne vidiš da kupuje mal bolj zmogljive zadeve![]()
Vrhunskih 10,1 do sto pri Kii..
Lahko KIo čipa na 170 pa bo še vedno počasnejša kot stock 150 Bravo. ĐAbe ti dejstva če avto ne gre nikamor in je ok za povprečne voznike, ki so nezahtevni..
CupraR je napisal/-a:Ne vidiš da kupuje mal bolj zmogljive zadeve![]()
Vrhunskih 10,1 do sto pri Kii..
Lahko KIo čipa na 170 pa bo še vedno počasnejša kot stock 150 Bravo. ĐAbe ti dejstva če avto ne gre nikamor in je ok za povprečne voznike, ki so nezahtevni..
KARL ABARTH je napisal/-a:Osebno bi - posebno glede na proračun + tvojo željo po manjšem vozilu izbral nov FIAT G. PUNTO z opremo SPORT - izbiro agregata (1,4 T-jet : 1,9 M-jet) prepuščam tebi.
Prednost je tu predvsem nov avto - izbiraš po želji kot pravimo »od A do Ž«, imaš garancijo, …
Poleg tega je »konjenice« v ravno pravšnji meri. Z večanjem moči pri malčkih pridobiš samo »težavnejšo« vožnjo. Vozit »malčka« z 200 »konji« kot pravimo »na meji« ni priporočljivo za začetnika, pa tudi izkušeni bolj redko izkoristijo vso konjenico. Tako je 120 oz 130 »konjev« povsem solidna porcija.
Če gremo med rabljena vozila - odličen paket nudi GOLF GT 1,4 TSI - 170. Posebnost tega vozila je, da imaš ob (razmeroma) ugodni registraciji (razred do 130 Kw + »samo« 1,4 l prostornine) odlične zmogljivosti. Konkurenca s takšnimi zmogljivosti »pade« v višje razrede.
LP
Polo78 je napisal/-a:CupraR je napisal/-a:Ne vidiš da kupuje mal bolj zmogljive zadeve![]()
Vrhunskih 10,1 do sto pri Kii..
Lahko KIo čipa na 170 pa bo še vedno počasnejša kot stock 150 Bravo. ĐAbe ti dejstva če avto ne gre nikamor in je ok za povprečne voznike, ki so nezahtevni..
Hja, Kio je postavil v prvem postu med izbiro, zato se jo tud omenja, a ne...![]()
In glede številk sem imel v mislih predvsem razmerje med ceno/vrednostjo avta in NE zmogljivosti. Jasno je, da je Bravo 1.4 t-jet 150 po performansah precej boljša izbira od Kie (pa še od marsikoga drugega, da se razume). Se pa za ta denar najde še kaj rabljenega, kar bo še močnejše od Brava, če so torej performanse prioriteta pri nakupu...
sajer je napisal/-a:Bel pa steklena streha mislm da je en tak na avtonetu
AudiFreak je napisal/-a:Zm3d3n1 je napisal/-a:Med temi se ne morem odločit![]()
Nikakor prvih dveh, ampak Bravota iz 3. slike.
gofra je napisal/-a:Bel + Sky Dome = zakon!
Ce ne to pa vzami Maserati blu - barva je v živo fenomenalna!
LpF
ban je napisal/-a:Kaj pa golf npr.
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2272203#
na spodnji strani imaš enga edition za 17.200
http://porscheinterauto.domovanje.com/akcija/golf.htm
Po forumu brska: Google [Bot], IcEm4n in 20 gostov