Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
tubby
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Sr avg 22, 2007 1:27 pm

Napisal/-a tubby So jan 03, 2009 6:44 pm

aha, no sej ne vem al se mi samo zdi, al je prtlažnik drugačne barve kot odbijač :?:
pri teh evotih zgleda čim so ameriški števci je že neka fora, pa ta je še pocen precej, kolko je pa potem normalna cena za 03 evo 8?
 
wroom
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Po maj 01, 2006 10:23 am

Napisal/-a wroom Ne jan 04, 2009 9:43 pm

prva kjer je prodajalec ivanc... je zihr vredu, je pa vrjetna bla kje usekana. Samo ivanc je majstr in zihr nebidal j***a od sebe, včasih je šravfu logarju (3 leta nazaj je bil prvak v rallyu z EVO VIII) . poglej števce, na kateristrani je izpuh evropska ga ima na desni... poglej katera verzija je evropske rsr imajo 2 din radijo ter avtomatsko klimo. jaz osebno nebi kupu ameriške. tista osmica pa je zihr dala neki čez ker tist spojler ni OEM za več info pošl PM
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Po jan 05, 2009 7:16 pm

Za tale topic sm se mogu pa kr registrirat... Ste pa take nastrelal da bog pomagej, pa vam bom probu mal pomagat....

Dejstvo št. 1 - VSAK Evo ki je bil pripeljan iz amerike in se prodaja je bil razbit. Vsak.

Pol pa kar se tiče razlik med Evo 8, 9, ameriškimi, MR itd...

Prva razlika so specifikacije za luči, ki so drugačne, predvsem sprednje, ameriški modeli prav tako imajo meglenke.

Evo 8 2003-2004 Ameriški model nima AYC in nima tiste full kull tipke "Tarmac, Gravel, Snow"
Evo 8 2003-2005 Evropski, 2005 Ameriški, imajo vsi AYC, ACD.
Evo 8 2005 Ameriški in evropski imata oba večji izpušni del turbine (10,5)

Potem imamo pri evo 8 različice ki se vozijo okoli po cestah.
RS - Olupljena verzija, ni homoligran za cesto, je pripravljen za naredit dirkalnik iz njega
GSR - "osnovni" model, Enkei platišča, 5 prestav
MR - BBS platisca, 6 prestav, Billstein podvozje, Vortex generator
SSL(sound sun leather) - notranjost iz usnja, ozvocenje, šibedah

Obstajajo pač kombinacije opreme za dodatne cene ki je bila na voljo ampak to so osnovni modeli ki so bili na voljo v osnovi. Večina na (slovenskih) cestah jih je GSR. Prav tako je bil Evo 8 na voljo z nizkim zadnjim spojlerjem (ki je nekje vmes bil tudi na slikah v temu topicu in ta spoiler je ORIGINALEN Mitsubishijev del)

No pa smo pri evo 9.

Prva razlika ki jo ima avto je MIVEC (Mitsubishi Innovative Valve timing Electronic Control system) in je nekdo ze dost lepo in uporabno napisal kaj zares dela in se ne bom spuscal v to - lahko pac povem da ima zaradi tega avto malo boljsi navor pri nizjih obratih oz. po domace povedano, pri lazje modificiranem Evo 9 je primerljiv evotu 8 z istimi modifikacijimi ki že ima nadgrajene odmične gredi.
Druga razlika, ki je nikjer nisem zasledil v temu topicu je TURBO. Evo 9 ima malenkost večji turbo, ki pa se zvrti približno isto hitro, kar se pozna da pri tuningu z istimi modifikacijami Evo 9 vedno vodi priblizno 30 konjev. (govorimo o bolt-on modifikacijah, ne o vecjih posegih, tam se v koncni fazi evo 8 izkaze kot boljsi, ampak to tam pri 600+hp)
Potem mamo pa tu še izgled, odbijaci, luci, barva aluminija v sredini haube (Evo 8 srebern, Evo 9 črn), volana (evo 8 srebrn, evo 9 črn) in miljon nekaterih drugih malenkosti.

Opcije za Evo 9 so pa:
MR - 6 prestav, billstein, BBS...
SSL - Isto kot pri evo 8
RS - Isto kot pri evo 8
GSR - Isto kot pri evo 8
Potem je bila pa se nova zadeva in sicer:
SE - ta opcija je navoljo pri GSR ali MR in vsebuje srebrne namesto grafit (MR) barve BBS platisc, billstein podvozje in pa sprednjo ustnico od odbijaca ki je malo bolj naprej (Ralliart proizvaja lip ki je isti kot SE, samo iz karbona)

Kar se tice pa Vortex Generatorja. Je nekdo opisu zakaj je in kaj dela, je dokazano dobra zadeva in je bil v evropi samo na MR modelih, v ameriki pa na voljo kot dodatna oprema.

Zdej pa posterju topica - ce te se karkoli zanima glede nakupa tega avta, ce bos kupoval Evo 9 ga kupi od Ivanca, lahko me tudi kontaktiras pa ti povem vse o avtu kar te zanima. Ce bos kupoval pa Evo 8 sm ti pa pripravljen tut svojega ponudit (tm nekje 360-370 konjev načeloma, je pa 2005 Evo 8, evropski)



Zdej pa vsem skupaj, upam da vam je posvetila luč na koncu tunela ker to kar ste pa v temu topicu nastrelal... Bog pomagej :)

LP,
LoCo
Zadnjič spremenil LoCo, dne Sr jan 13, 2010 12:21 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Tilen18
Novinec
 
Prispevkov: 394
Pridružen: Po nov 08, 2004 2:09 pm

Napisal/-a Tilen18 Po jan 05, 2009 7:24 pm

lepo si napisal ;)
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Po jan 05, 2009 7:28 pm

Sem pred dnevi hotel napisat, naj kdo dokončno razloži razlike :-P
Kaj pomeni AYC :?:
A je to morda tvoj oglas -> http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2384090
Še nekaj. Kako da nekateri EVO-ti imajo xenon eni pa ne - a je to tudi EU/USA razlika :?: Zakaj tisti z xenon nimajo naprave za pranje žarometov - ker pri nas (EU, SLO) moraš imet.
Dej prosim še napiši 0-100, 0-200 pa koliko pokuri, heh :P

LP
 
ND4SPD
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Sr okt 15, 2003 8:01 am

Napisal/-a ND4SPD Po jan 05, 2009 7:28 pm

Mene pa tako iz firbca zanima kako je s servisem telih EVO-tov? Se res dela servis na krajši interval kot 10.000km? Kako je s cenami servisov - rednih na primer? Slišal (rekla-kazala), da naj bi bili kar dragi?
 
Uporabniški avatar
wuky
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: So jul 10, 2004 12:44 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a wuky Po jan 05, 2009 7:49 pm

chevy ni njegov
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Po jan 05, 2009 7:53 pm

AYC - Active Yaw Control, podobna zadeva kot mehanična špera, samo da je elektronsko kontrolirana, daje moč na kolo ki ima grip.

0-100 ko smo ga merili z iPod Touch Virtual Dyno (al neki tazga) moj, je mel 4,3 z 2ma v avtu. Poraba, normalna voznja 11-12, ce bi pa o tem kok je ce ga tiscis,... To se pa ne sprasuje takrat kadar mas gas v podnu te tut ne zanima...

Xenon - MR ima serijsko Xenonke, nima sistema za pranje žarometov.

Servisi so na 7500km in nevem kaj je zate drag servis, menjava olja, oljnega in bencinskega filtra. Na uradnem servisu dobrih 100 eurov.
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Po jan 05, 2009 7:57 pm

ND4SPD je napisal/-a:Mene pa tako iz firbca zanima kako je s servisem telih EVO-tov? Se res dela servis na krajši interval kot 10.000km? Kako je s cenami servisov - rednih na primer? Slišal (rekla-kazala), da naj bi bili kar dragi?


@LoCo - thanks :-P

Moj prijatelj ima Imprezo WRX STI 266 KM. Interval se ne spomnim na koliko km je. Je pokazal račun od servisa pa sploh ni bilo tako drago - kot navaden povprečni avto. Kar spad pod ''bolj drago'' so diski, ploščice, ipd. ...pa spojler vem da je čez +1000€ :o ...ga je menjal z večjim.

LP
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Napisal/-a primozek68 Po jan 05, 2009 7:59 pm

Thanks for sharing...
 
ND4SPD
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Sr okt 15, 2003 8:01 am

Napisal/-a ND4SPD Po jan 05, 2009 8:17 pm

LoCo je napisal/-a:Servisi so na 7500km in nevem kaj je zate drag servis, menjava olja, oljnega in bencinskega filtra. Na uradnem servisu dobrih 100 eurov.

No, to sem hotel vedeti.

Saj vem, "drag" servis je neroden izraz. Sam po tvojem odgovoru vidim, da je bilo tisto, kar sem jaz slišal, res bolj rekla-kazala ;) Pa hvala za odgovor...

@chevy: thanks 8)
 
Uporabniški avatar
aklan86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 614
Pridružen: Po apr 02, 2007 12:35 pm

Napisal/-a aklan86 Po jan 05, 2009 8:19 pm

BTW, sicer malo off ampak.

Tudi Mitshubishi Carisma ima servisni interval po servisni knjigi na 7500km. In na pooblaščenem pride menjava olja in filtra prav tako cca 110€. Torej če govorimo o rednih servisih je vzdrževanje "normalno". Nenormalni stroški pa vrjetno nastanejo ko crkne kaj vitalnega.

Poraba ko maš gas do podna pa je vrjetno kar blizu 20 litrom :) če ne še več.
Slika
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Po jan 05, 2009 8:35 pm

Zelo dobro LoCo - oglasi se še kaj s komentarji ;)
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Po jan 05, 2009 8:40 pm

@LoCo - a bi nam zaupal vse modofikacije, spremebme na svojem EVO-tu, ker praviš da ima 360-370 KM :roll:

LP
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po jan 05, 2009 8:46 pm

kar je men znan so teli evoti full zaprti zarad ene japonske zakonodaje al neki.in se ze samo s cipanjem da dobit okol 100 ps...
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Po jan 05, 2009 8:51 pm

chevy je napisal/-a:@LoCo - a bi nam zaupal vse modofikacije, spremebme na svojem EVO-tu, ker praviš da ima 360-370 KM :roll:
LP


Nebi. Tisti k poznajo avto vejo ;)

Kar se pa porbae 20L tiče pr polnem gasu... FUNNY GUY :D
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Po jan 05, 2009 8:52 pm

abbe je napisal/-a:kar je men znan so teli evoti full zaprti zarad ene japonske zakonodaje al neki.in se ze samo s cipanjem da dobit okol 100 ps...


Tvoj podpis preklet dobr drži. Sorry.
 
wroom
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Po maj 01, 2006 10:23 am

Napisal/-a wroom Po jan 05, 2009 8:53 pm

LoCo pa je tvoj evo še cel?
 
wroom
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Po maj 01, 2006 10:23 am

Napisal/-a wroom Po jan 05, 2009 8:59 pm

kar se pa tiče zakonodaje to bl za honde vela.... pa loco je še pozabu oment da majo samo evropski EGR ventil ameriški pa ne k se gremo glih v detajle :-P
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po jan 05, 2009 9:06 pm

LoCo je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:kar je men znan so teli evoti full zaprti zarad ene japonske zakonodaje al neki.in se ze samo s cipanjem da dobit okol 100 ps...


Tvoj podpis preklet dobr drži. Sorry.

zakaj sorry?
pac tko sm slisau an pa napisal.ocitno ni res.bi pa lah povedal na kok se jh da cipat,domnevam da ves an
Ni vse res kar napišem
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Zodd in 13 gostov