Za tale topic sm se mogu pa kr registrirat... Ste pa take nastrelal da bog pomagej, pa vam bom probu mal pomagat....
Dejstvo št. 1 - VSAK Evo ki je bil pripeljan iz amerike in se prodaja je bil razbit. Vsak.
Pol pa kar se tiče razlik med Evo 8, 9, ameriškimi, MR itd...
Prva razlika so specifikacije za luči, ki so drugačne, predvsem sprednje, ameriški modeli prav tako imajo meglenke.
Evo 8 2003-2004 Ameriški model nima AYC in nima tiste full kull tipke "Tarmac, Gravel, Snow"
Evo 8 2003-2005 Evropski, 2005 Ameriški, imajo vsi AYC, ACD.
Evo 8 2005 Ameriški in evropski imata oba večji izpušni del turbine (10,5)
Potem imamo pri evo 8 različice ki se vozijo okoli po cestah.
RS - Olupljena verzija, ni homoligran za cesto, je pripravljen za naredit dirkalnik iz njega
GSR - "osnovni" model, Enkei platišča, 5 prestav
MR - BBS platisca, 6 prestav, Billstein podvozje, Vortex generator
SSL(sound sun leather) - notranjost iz usnja, ozvocenje, šibedah
Obstajajo pač kombinacije opreme za dodatne cene ki je bila na voljo ampak to so osnovni modeli ki so bili na voljo v osnovi. Večina na (slovenskih) cestah jih je GSR. Prav tako je bil Evo 8 na voljo z nizkim zadnjim spojlerjem (ki je nekje vmes bil tudi na slikah v temu topicu in ta spoiler je ORIGINALEN Mitsubishijev del)
No pa smo pri evo 9.
Prva razlika ki jo ima avto je MIVEC (Mitsubishi Innovative Valve timing Electronic Control system) in je nekdo ze dost lepo in uporabno napisal kaj zares dela in se ne bom spuscal v to - lahko pac povem da ima zaradi tega avto malo boljsi navor pri nizjih obratih oz. po domace povedano, pri lazje modificiranem Evo 9 je primerljiv evotu 8 z istimi modifikacijimi ki že ima nadgrajene odmične gredi.
Druga razlika, ki je nikjer nisem zasledil v temu topicu je TURBO. Evo 9 ima malenkost večji turbo, ki pa se zvrti približno isto hitro, kar se pozna da pri tuningu z istimi modifikacijami Evo 9 vedno vodi priblizno 30 konjev. (govorimo o bolt-on modifikacijah, ne o vecjih posegih, tam se v koncni fazi evo 8 izkaze kot boljsi, ampak to tam pri 600+hp)
Potem mamo pa tu še izgled, odbijaci, luci, barva aluminija v sredini haube (Evo 8 srebern, Evo 9 črn), volana (evo 8 srebrn, evo 9 črn) in miljon nekaterih drugih malenkosti.
Opcije za Evo 9 so pa:
MR - 6 prestav, billstein, BBS...
SSL - Isto kot pri evo 8
RS - Isto kot pri evo 8
GSR - Isto kot pri evo 8
Potem je bila pa se nova zadeva in sicer:
SE - ta opcija je navoljo pri GSR ali MR in vsebuje srebrne namesto grafit (MR) barve BBS platisc, billstein podvozje in pa sprednjo ustnico od odbijaca ki je malo bolj naprej (Ralliart proizvaja lip ki je isti kot SE, samo iz karbona)
Kar se tice pa Vortex Generatorja. Je nekdo opisu zakaj je in kaj dela, je dokazano dobra zadeva in je bil v evropi samo na MR modelih, v ameriki pa na voljo kot dodatna oprema.
Zdej pa posterju topica - ce te se karkoli zanima glede nakupa tega avta, ce bos kupoval Evo 9 ga kupi od Ivanca, lahko me tudi kontaktiras pa ti povem vse o avtu kar te zanima. Ce bos kupoval pa Evo 8 sm ti pa pripravljen tut svojega ponudit (tm nekje 360-370 konjev načeloma, je pa 2005 Evo 8, evropski)
Zdej pa vsem skupaj, upam da vam je posvetila luč na koncu tunela ker to kar ste pa v temu topicu nastrelal... Bog pomagej
LP,
LoCo