Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Pe mar 13, 2009 7:12 pm

Odvisno od ljudi. Enkrat sva s punco ( bila je ona pobudnik ) vzela dopust in v enem dnevu vozila novi C-razred, novega Mondea in novo Laguno.

Nad prvim sva bila razočarana, nad drugim navdušena, nad tretjim pa ravnodušna.

Vsekakor nisva nobenega kupila, ampak bog si ga vedi.
 
Uporabniški avatar
tdk
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Sr feb 26, 2003 6:03 pm

Napisal/-a tdk Pe mar 13, 2009 7:45 pm

Pred pol leta sem menjal avto in gledal tudi Honde Accord;pa v enem izmed Honda prodajnih centrov v SV sloveniji vprasam za Civic pa Accord;prodajalec zelo prijazen;vzame moje podatke,rad bi seveda probal peljat omenjena avta,me pa nikoli nihce z omenjene avtohise nikoli ni poklical...pa je bila ena od zelo verjetnih variant nakupa tudi Honda Accord;in eden od glavnih razlogov ne-nakupa je bil tudi odnos prodajalca do kupca...in v to hiso vec nisem sel...ce nekdo nekaj obljubi potem se naj tudi drzi;povedal sem moje zelje,financno zmoznost,pohvalil izkusnje Honde povzete od drugih..pa je to ocitno premalo nekomu za prodajo...in v igri 20k eurov

lp tdk
 
cardak
Novinec
 
Prispevkov: 179
Pridružen: Sr dec 03, 2008 12:47 am
Kraj: črnomelj

Napisal/-a cardak Pe mar 13, 2009 9:09 pm

tha_man je napisal/-a:
frgo je napisal/-a:Adria da brez prodajalca avto za par minut, da se zapelješ 3 ovinke. Pri Berusu gre zraven prodajalec. Pri TPV-ju (renault, nissan, dacia) mečejo ključe avtomobila dobesedno za tabo, da se pa ja pojdi zapeljat za 1 uro.


Da dopolnim: pri Velkavrhu (Peugeot) gre s tabo prodajalec za kakih 10 minut, pri Avtomerkurju (Citroen) greš sam za kako uro, pri Slaku (Škoda) pa sem Fabio dobil ko so končali z delom in jo nazaj pripeljal šele naslednji dan zjutraj. Takrat me je skoraj prepričala v nakup, čeprav sem bil pred vožnjo bolj firbec kot kaj resnega, saj je res čisto nekaj drugega če se z avtom lahko v miru zapelješ in si ga ogledaš kot se spodobi.

Pa še Bela krajina: pri Vrtinu (Renault) gre s tabo prodajalec, pa še to le za kakih 10 minut. Stepan (Ford) te lahko pusti samega (za kako urco, lahko pa gre prodajalec, čist odvisno na katerega prodajalca naletiš.










v avto slaku(nm) ti dajo probno voznjo s katerim kolim avtom ki ga imajo na zalogi(brez prodajalca),prav tako je pri vrtinu(ampak moras pripeljat avto natankan kot je bil v prvotnem stanju).

Btw., enkrat sem si sposodil testni avto in se z njim odpeljal do konkurenčnega prodajalca. Ko so videli da sem prišel direkt od konkurence, so bili še posebej zainteresirani zame :) Sicer to ni bil moj namen, saj sem preprosto hotel direkt primerjati dva avtomobila - se je pa definitivno obneslo.
;)
srečno voznjo!
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael So mar 14, 2009 6:44 am

Seat - Avtohiša Drev v Drešinji Vasi
 
Uporabniški avatar
M.Izy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 22
Pridružen: Ne mar 08, 2009 4:10 pm

Napisal/-a M.Izy So mar 14, 2009 7:06 am

In ker večina, ki preizkuša avtomobile brez prodajalca, te izredno "čuva" in "in izredno lepo" vozi po sistemu- saj ni moj-...
pa pride kupec čez 6 mesecev in kupi ta avto, lepo spoliran, z na novo pobarvanim blatnikom in še s čim, po izjavi prodajaca popolnoma kot novim in nedotaknjenim avtomobilom, ki je bil sicer testni, parkiran samo v salonu, števec je kot pri nultemu servisu na cca 4 km .
Veseli kupec pa, če ima srečo, da tega ne ugotovi, in seveda servisira avto v istem salonu, kot je avto kupil, ostane veseli kupec, če pa ima par prijateljev, ki se malce spoznajo, po možnosti pa gre na drugi servis, kjer mu zaradi favšije, ker je kupil vozilo drugje, malce razložijo, kakšen avto je kupil, pa ni več tako vesel kupec.

Jaz sem pristaš testne vožnje s prodajalcem, ker ti lepo razloži sistem vozila, njegove prednosti, pomanjkljivosti in seveda, če nisi pristaš neke določene znamke, greš še drugim prodajalcem na testne vožnje.
Ker kupuješ avto za cca 15000 eur, se potem lahko med 7. ali 8.mimi avtomobili odločiš.Ter seveda neskončno uživaš, ker veš, kaj si dobil.
Lp
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a CockroaC So mar 14, 2009 10:11 am

Če si nesrečen kupec ker ti nekdo pove da avto kao ni vredu ceprav vse dela kot mora in z njim ni problemov, pol pa jaz tud ne vem ...
Slika
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael So mar 14, 2009 11:33 am

M.Izy je napisal/-a:In ker večina, ki preizkuša avtomobile brez prodajalca, te izredno "čuva" in "in izredno lepo" vozi po sistemu- saj ni moj-...
pa pride kupec čez 6 mesecev in kupi ta avto, lepo spoliran, z na novo pobarvanim blatnikom in še s čim, po izjavi prodajaca popolnoma kot novim in nedotaknjenim avtomobilom, ki je bil sicer testni, parkiran samo v salonu, števec je kot pri nultemu servisu na cca 4 km .

Zato pa ne kupujemo testnih vozil - simple kot pasulj.
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Napisal/-a TOYOTA So mar 14, 2009 11:52 am

Kael je napisal/-a:
M.Izy je napisal/-a:In ker večina, ki preizkuša avtomobile brez prodajalca, te izredno "čuva" in "in izredno lepo" vozi po sistemu- saj ni moj-...
pa pride kupec čez 6 mesecev in kupi ta avto, lepo spoliran, z na novo pobarvanim blatnikom in še s čim, po izjavi prodajaca popolnoma kot novim in nedotaknjenim avtomobilom, ki je bil sicer testni, parkiran samo v salonu, števec je kot pri nultemu servisu na cca 4 km .

Zato pa ne kupujemo testnih vozil - simple kot pasulj.


mogoče to velje za avte nižjega ranga...

in zakaj ne kupujete testnih ? spet ena stereotipna mislenost, povejte mi koliko od vas je šlo na testno vožnjo avta višjega ranga, in ti avti, se ne vozijo zato, da z njimi frajariš tisto uro ,ki ga imaš ampak si verjetno res zainteisiran za nakup, ker mulci takih avtov tudi ne dobijo, zakaj bi bil potem avto zanič? ker si ga pristisnil na avtocsti do 200, si malo bolj močno pospeševal....dejte no...pa kako veste, da vaš avto, katerega 3 lastnik ste sedaj vi , ni bil kupljen kot testni...pospolševanje, kot vsi renoji so zanič, pa so res?
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 So mar 14, 2009 11:56 am

TOYOTA je napisal/-a:
Kael je napisal/-a:
M.Izy je napisal/-a:In ker večina, ki preizkuša avtomobile brez prodajalca, te izredno "čuva" in "in izredno lepo" vozi po sistemu- saj ni moj-...
pa pride kupec čez 6 mesecev in kupi ta avto, lepo spoliran, z na novo pobarvanim blatnikom in še s čim, po izjavi prodajaca popolnoma kot novim in nedotaknjenim avtomobilom, ki je bil sicer testni, parkiran samo v salonu, števec je kot pri nultemu servisu na cca 4 km .

Zato pa ne kupujemo testnih vozil - simple kot pasulj.


mogoče to velje za avte nižjega ranga...

in zakaj ne kupujete testnih ? spet ena stereotipna mislenost, povejte mi koliko od vas je šlo na testno vožnjo avta višjega ranga, in ti avti, se ne vozijo zato, da z njimi frajariš tisto uro ,ki ga imaš ampak si verjetno res zainteisiran za nakup, ker mulci takih avtov tudi ne dobijo, zakaj bi bil potem avto zanič? ker si ga pristisnil na avtocsti do 200, si malo bolj močno pospeševal....dejte no...pa kako veste, da vaš avto, katerega 3 lastnik ste sedaj vi , ni bil kupljen kot testni...pospolševanje, kot vsi renoji so zanič, pa so res?


X2
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
E91
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Pe jul 11, 2008 11:36 pm

Napisal/-a E91 So mar 14, 2009 11:59 am

Včeraj sem šel pogledat novega i20 v Lesce in mi je prodajalec dal samo ključe in reku: do 7h ga prpelte nazaj. To se pravi dobil i20 za 2 urci na test, brez da bi mogu karkol podpisat al pa vozniško skopirat al pa kej podobnga. Uglavnm zlo vredu. No ko pa sm kupoval bmw-ja, sem sicer dobil 320d na test, vendar je bil prodajalec z mano, test pa je trajal okol 15 minutk, pred tem pa je blo treba podpisat goro papirjev. Pri dražjih avtih vedno nekaj komplicirajo.

Lp
 
M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 653
Pridružen: Sr jan 12, 2005 5:14 pm

Napisal/-a M So mar 14, 2009 1:31 pm

E91 je napisal/-a:Včeraj sem šel pogledat novega i20 v Lesce in mi je prodajalec dal samo ključe in reku: do 7h ga prpelte nazaj. To se pravi dobil i20 za 2 urci na test, brez da bi mogu karkol podpisat al pa vozniško skopirat al pa kej podobnga. Uglavnm zlo vredu. No ko pa sm kupoval bmw-ja, sem sicer dobil 320d na test, vendar je bil prodajalec z mano, test pa je trajal okol 15 minutk, pred tem pa je blo treba podpisat goro papirjev. Pri dražjih avtih vedno nekaj komplicirajo.

Lp


Me samo zanima, kaj bi ta prodajalec naredil, če te ne bi bilo več nazaj?
 
Uporabniški avatar
sio2
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Ne maj 07, 2006 12:57 pm

Napisal/-a sio2 Ne mar 15, 2009 7:53 pm

Ko sem se odločal za nakup avtomobila pred tremi leti, sem dobil za dve uri Golfa V, Astro in Focusa. Ker sva hodila po salonih skupaj z ženo, sva bila vsekakor verjetna kupca in niti eden od prodajalcev ni trenil z očesom, ko sva si zaželela testno vožnjo.

Pred dobrim letom pa sem šel čisto na blef v Audijevo avtohišo na Verovškovi v Ljubljani in vprašal, če bi lahko dobil novega A4 (tedaj je bila na razpolago le limuzina) za preizkusit. Na moje začudenje je bil prodajalec takoj za. Ko pa sem mu omenil, da bi želel, da je to v soboto, ko bo z mano še žena, pa sploh ni bilo problemov. Dobila sva za za tri ure in se odpeljala v Portorož.

BTW, super avto, a finance žal ne dopuščajo nakupa. :cry:


EDIT: po zunanjosti izgledam precej mlajši kot sem v resnici in me tisto z Audijem kar precej presenetilo.
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Po mar 16, 2009 12:46 pm

Razumeti morate tudi same trgovce - če bi se obremenjevali s samimi firbci in hodili z njimi na testne vožnje, jim samo čas krade. Konev koncev so plačani v veliki večini na učinek prodaje. Resda bi moral biti dober trgovec takšen, ki loči seme od plevela, kdo ki je bil še pred kratkim firbec, lahko kaj hitro postane potencialni kupec. Zato je vsakdo potencialna stranka, tudi 18 letni smrkavec - dostikrat je tudi on decission maker pri nakupu doma, ko se očetu ne da ukvarjati s finesami pri nakupu.

V Sloveniji je bilo v zadnjih letih zelo veliko kraj testnih vozil, zato se marsikateri trgovec mora zaščititi - gore papirjev. Sam pa zelo toplo priporočam prodajalcem testno vožnjo s trgovcem, saj lahko potencialnega kupca zelo zmotiviraš še med preizkusom, seveda ob predpostavki, da trgovec zelo dobro pozna izdelek in ti pokaže kakšno "cvetko", ki je sam ne poznaš - včasih je bil to potovalni računalnik, sedaj kakšen radarski tempomat, HDC, ipd...

Kar pa se tiče testnih vozil je žal res to, da so v veliki večini zelo "zmatrani". Avto pretrpi različne režime voženj in nikakor ni to isto vpeljan avto, kot od prvega kupca. Ne glede na cenovni rang - povečini so najhuje ohranjeni razni 4x4 ter terenci, ki se testirajo tudi v nemogočih razmerah. Saj, bo kdo dejal, avto mora to zdržati - ampak ni vreden cene testnega vozila, ki je povečini prodan s premajhnim % popusta - vsaj pri nas. V zadnjem času je možno dobiti zelo primerljiv popust na novem, testni pa so ponavadi naloženi z vso mogočo in nemogočo opremo, ki je kupec ponavadi ne potrebuje in je na koncu sorazmerno višja MPC.
 
mojca/zvonko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Pe mar 27, 2009 8:26 pm

Napisal/-a mojca/zvonko Pe mar 27, 2009 9:06 pm

jaz sem bil na testni vožnji v mb pri avtohiši koletnik, in sem želel nissan micro in sem dobil nadomestno vozilo, s tem da se je vsedu navzadi en kekec ki ni vedu sploh kolk kojov ima avto , pa mi je bluzu da je 1.4 mašina ni pa šo nikamr. glavnem katastrofa!
 
sa
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: To jan 23, 2007 6:37 pm

Napisal/-a sa Pe mar 27, 2009 9:28 pm

Nekateri saloni, tudi znotraj iste znamke, imajo različno politiko. AH Real (Renault): dobiš brez vprašanja megana za dve uri, pri Malgaju na Tržaški vztrajajo, da je prodajalec zraven. AH Moste, na vprašanje po telefonu, da želiš prezkusiti bencinarja in diesla, odgovorijo da dizla sicer nimajo, da pa ni nobene razlike, ker so pospeški in končna hitrost praktično enaki :roll: !?

Greš pač v drug salon. Jih je precej.
 
Uporabniški avatar
WRC555
Uporabnik
 
Prispevkov: 819
Pridružen: Sr dec 24, 2003 10:13 am

Napisal/-a WRC555 So mar 28, 2009 7:42 am

V avtohisi Vrtac na Primskovem v Kranju, sva z bratom 2x dobila testno Ibizo za 1 uro brez prodajalca.
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael So mar 28, 2009 8:13 am

TOYOTA je napisal/-a:Zato pa ne kupujemo testnih vozil - simple kot pasulj.
mogoče to velje za avte nižjega ranga...
in zakaj ne kupujete testnih ? spet ena stereotipna mislenost, povejte mi koliko od vas je šlo na testno vožnjo avta višjega ranga, in ti avti, se ne vozijo zato, da z njimi frajariš tisto uro ,ki ga imaš ampak si verjetno res zainteisiran za nakup, ker mulci takih avtov tudi ne dobijo, zakaj bi bil potem avto zanič? ker si ga pristisnil na avtocsti do 200, si malo bolj močno pospeševal....dejte no...pa kako veste, da vaš avto, katerega 3 lastnik ste sedaj vi , ni bil kupljen kot testni...pospolševanje, kot vsi renoji so zanič, pa so res?

Bla bla bla bla in še enkrat bla bla bla bla. Zdej ne vem al se s samimi Lexusi in BMW-ji 7 furaš, ampak avtomobili katere si lahko privošči malce bolj premožna raja, so sfukani, pa mi ti lahko še tako trdiš da niso. Pa še dodatek: kupujem samo NOVE avtomobile, in ne nekih 50 lastnikov, zato sem lahko dokaj gotov, da ni nobeden k****n teral avtomobila in delal z njim kot p*****a z drekom. Ko smo kupovali nazadnje avto zame in pred tem za mamo (prvič avto okoli 20.000 €, drugič okoli 30.000 €) smo preizkusili nekaj avtomobilov in
- precej je blo nekaj takih, s 4, 5000 prevoženimi in zjahanih v nulo
- mimogrede sem si te modele tudi zapomnil in sem velikokrat videl kaj vse folk potem s temi avtomobili dela
- direktn bum čez robnike, driftanje, norenje in tako naprej
- kolegica je lastnica Seatove avtohiše, videl in slišal že X zgodb o tem, kakšne testne avtomobile so nazaj dobili
- sodelavc ima precej pri vrhu poznane v WV avtohiši. Redo imajo testne avtomobile pred našo službo, s katerimi hodijo nato sodelavci noret po okolici mesta, naštevam naprej. Daj se malo pozanimaj, kaj vse folk počne s temi avtomobili, po pa govori o stereotipih. In potem poslušaš: pišuka ej sm mel testnega pasata CC ta vikend, pišuka materna ej ko to ESP dober dela, sm nažgal v un ovinek 120 pa veš ko dober je ESP me ven pocuku, pa tam sma z enim dirkala pa sm ga pr 220 tok dobr nažgau, pa sprobu sm kok blokada dela... Za sfukan avto dobit in met strokše z njim so dost trije taki cepci, ne pa vsi ki so sicer vozli testne avtomobile. Pa še to: če maš npr. 105 konjski TDI motor s končno ~ 190 na uro, je vožnja med 120 in 150 normalna in hitra vožnja za zmogljivosti tega motorja, ostalo je pa že matranje, za moje pojme.

Pa še nekaj kolikor je meni znano:
- avtomobil je treba vsaj prvih 5.000 km vozit z zmernimi obrati, da se motor pravilno uteče, z čim manj start stop vožnjami
- teste avtomobile se tak ali drugač tera in testira njihove zmogljivosti in tako ogromno naglih pospeševanj kot sunkovita vožnja skozi ovinke, mi ne bo nobeden rekel, da enako obrablja material kot normalna vožnja. Sunkovito prestavljanje s cukanjem je gotovo zelo dobro za menjalnik, priganjanje motorja do blizu rdečega območja zagotovo dobro vpliva na stanje motorja, saj višji kot so vrtljaji manjša je obraba motorja ane, blažilniki pri normalni vožnji gotovo mnogo bolj trpijo, kot če furaš z nenehno utripajočo lučko, gume pa je treba mal zakurit da so kot pri formuli bolje ogrete, da maš optimalen oprijem, da o stanju zavor in ostalem ne govorimo. Če maš dizla je tako ravnanje še toliko bolj prijazno motorju.

S tem nočem povedat, da je avto iz cukra, ker če npr. kupiš 2.0 motor in 240 KM, nauš to zdej mel zato, da se boš vozil 100 po avtocesti, vendar pa je še vedno ogromna razlika, al ti na avto paziš al ne. Se pravi, si ga prav uvozil prvih nekaj 1000 km, počakaš da se motor segreje, preden ga ugasneš in si ga obremenil, si počakal da se TURBO ohladi, si sicer naglo pospeševal vendar prestavljal o občutkom, vozil hitro z mal pameti (ne pa 200 po avtocesti, bum po bremzi 200 blinkov in pol gas do podna s troblo pa akcija dalje), si kuril gume ali ne, si upočasnil čez železniške prehode / policaje / lepo plezal z robnikov in tako naprej. Pri močnem motorju, tudi 180, 200 ni nobena hitrost, vprašanje je samo kako jo dosežeš in kako nato voziš. Nažalost sem dosedaj videl malo ljudi (pustmo zdej kakšne ladje in enoprostorce), ki dela z testnimi avtomobili lepo.

Dost povejo tudi same objave novinarjev pri testiranju avtomobilov, ko majo porabo po 4 L višjo od deklarirane. Npr. 1.9 TDI motor s porabo 7.5 L v avtomobilu velikosti golfa. Res fajn moreš terat tak avto da dosežeš to porabo...

Še update: praviš da folk s prestižnimi testnimi avtomobili ne dela grdo: zadnjič je imelo eno prepotentno tele na testnu novega BMW 6. Peljel sem se po celju po obvoznici od železniškega prehoda v bližini šolskega centra Lava proti Levcu (smer žalec) ko greš mimo OMV pumpe in nato lahko desno zaviješ proti avtocesti ali greš naprej proti Levcu. No to tele s tesnim avtom je prehitevalo celo kolono (dokaj gost promet tja in nazaj ne v škarje, ampak v škarjice. Človek bi misli da glede na razdalju nebo šel prehitevat, ampak jasno bum po gasu in mimo, nasprot pa en tip z espasom s tremi otroškimi sedeži noter... če nebi v tistem momentu stopu na bremzo pa bi tak poču v unga, ker je falil max pol metra pa bi ga nabil. Še vedno mi je žal, da sm mel nosečnico v avtu pa da ni bil nasproti kamijon.... definitivno nebi bremzal...
Zadnjič spremenil Kael, dne So mar 28, 2009 9:17 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply So mar 28, 2009 8:44 am

Popolnoma se strinjam s predhodnikom. Sam bi se testnemu avtomobilu ognil predvsem zato ker :
1. ljudje počnejo z njimi vse živo
2. če smo realni boš za testno vozilo odštel kakšen tisočak oziroma dva manj ( pustimo ob strani prestižne avtomobile ) kar tudi ni veliko premoženje.
 
Uporabniški avatar
shaggx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 602
Pridružen: Ne nov 30, 2008 8:27 pm

Napisal/-a shaggx So mar 28, 2009 1:00 pm

simply je napisal/-a:Popolnoma se strinjam s predhodnikom. Sam bi se testnemu avtomobilu ognil predvsem zato ker :
1. ljudje počnejo z njimi vse živo
2. če smo realni boš za testno vozilo odštel kakšen tisočak oziroma dva manj ( pustimo ob strani prestižne avtomobile ) kar tudi ni veliko premoženje.

tisočak ali 2 manj ... to se kardosti pozna za 4člansko družino


sploh pa če je trgovec zraven pri testnih vožnjah je bilo tudi z avto lepše delano
 
Uporabniški avatar
gecco
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1726
Pridružen: To nov 13, 2007 2:20 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a gecco So mar 28, 2009 1:25 pm

shaggx je napisal/-a:
simply je napisal/-a:Popolnoma se strinjam s predhodnikom. Sam bi se testnemu avtomobilu ognil predvsem zato ker :
1. ljudje počnejo z njimi vse živo
2. če smo realni boš za testno vozilo odštel kakšen tisočak oziroma dva manj ( pustimo ob strani prestižne avtomobile ) kar tudi ni veliko premoženje.

tisočak ali 2 manj ... to se kardosti pozna za 4člansko družino


sploh pa če je trgovec zraven pri testnih vožnjah je bilo tudi z avto lepše delano


Po mojih izkušnjah še najslabše s takim avtom ravnajo prav delavci v avto hiši, ki si ga vzamejo domov za čez vikend al pa kar tako...
''you cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa''
''Four wheels move the body. Two wheels move the soul.''
Slika
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov