Če gremo kar po vrsti...
1.4 TSI (90 kW / 122 KM) = turbina
1.4 TSI (103 kW / 140 KM) = kompresor + turbina
1.4 TSI (118 kW / 160 KM) = kompresor + turbina
1.4 TSI (125 kW / 170 KM) = kompresor + turbina
1.8 TSI (118 kW / 160 KM) = turbina
2.0 TSI (125 kW / 170 KM) = turbina
2.0 TSI (147 kW / 210 KM) = turbina
Razlike med 1.4 TSI (122 KM) pri Volkswagnu in 1.4 TFSI (125 KM) pri Audiju / Seatu ni čisto nobene..."razlika" je samo v označevanju oziroma navajanju nazivne moči!

Tudi Volkswagen je kar nekaj časa uporabljal oznake TFSI oziroma tudi Turbo FSI, pred kakšnim letom pa so vse oznake poenotili na
TSI (neglede na to, ali motor za tlačno polnjenje uporablja kombinacijo kompresorja + turbine ali "samo" turbino).
Prav tako je bilo v različnih virih zaslediti, da imajo TSI motorji dejansko bistveno več moči, kot pa jih uradno navaja tovarna...konkretno vem za primer iz SLO, ko se je popolnoma novo Škodo Octavio 1.8 TSI (160 KM) peljalo na valje in so testiranja na valjih pokazale nazivno moč motorja kar okoli
180 KM!
Kar se pa dileme med 1.4 TSI (160 KM) in 1.8 TSI (160 KM) tiče sem pa že v enem od prejšnjih postov napisal, kje so bistvene razlike!

Osebno bi raje izbral 1.8 TSI, saj je nekoliko bolj kulitviran od močnejšega 1.4 TSI motorja, kjer se pri pospeševanju zaradi preklopa med kompresorjem in turbino občasno začuti nekoliko nezvezno pospeševanje...razlike v sami porabi med obema motorjema so pa minimalne (daleč od razlike 1,5 l/100 km ob primerljivi vožnji, pa sem z obema motorjema prevozil kar precej kilometrov)!
In kdor se odloča za nakup tako močnega Golfa, je trenutni akcijski model Siddharta taka ponudba, ki jo že dolgo ni bilo...mi lahko verjamete, da tako močnega in dobro opremljenega Golfa po tako ugodni ceni po odprodaji te omejene serije še dolgo ne bo!

There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway