RENO911 je napisal/-a:Kot že napisano, nimajo omenjeni ukrepi ničesar z okoljevarstvom. Gre samo za način financinaranja oz. obliko finančne pomoči avtomobilski industriji, ljudje pa so pri prenosu subvencije na podjetje le posredniki in s tem udeleženci nekakšnega popusta, kar se jim zdi fino, istočasno pa jih niti najmanj ne zanima za kaj v bistvu gre. In na koncu tako visi dol za naravo tako državi kot potrošnikom, obojim se gre za denar.
Je pa lepo, da imajo za opravičilo "pomoč naravi". Se lepše sliši, kot pa "raztalajmo malo dnar".
To je tvoje misljenje, OK. Moje ni, pa se marsikoga drugega ne. Taki ukrepi ne bodo resili amerisko avtolmobilsko industrijo, se posebej ne, ker lahko kupis kakrsenkoli avto npr. japonca ali pa VW iz tega programa.
Kdaj torej prispevam vec k okolju:
a) se naprej vozim pozresen Ford Expedition ali pa Chevy Silverado, ga popravljam in zanj placujem rez. dele dokler gre in ne bo razpadel
b) se ga resim in kupim novo hibridno Toyoto ali pa Ford Fusion oz. Escape s porabo tam 6 litrov?
Ne vem ce ves, ampak noben nov Taxi (vsaj v Chicagu in New Yorku) ne more bit vec "normalen" ampak mora bit hibrid. Zunaj je zakon, da morajo vsi taksisti v tam nekaj letih tako zamenjat avte in nabavit hibride. Kdor je bil v NYC ve, da je (bilo) mesto prepravljeno s taxiji, vecinoma odsluzenimi policijskimi V8 4.6L Crown Vic-i. Po tvojem naj to kar obdrzijo, ker "proizvodnja novih tako bolj onesnazuje okolje..." ali kaj?
LP iz Chicaga!