Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Gorch
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: Pe mar 24, 2006 4:08 pm

Napisal/-a Gorch Ne feb 14, 2010 12:29 pm

_BosTeK_ je napisal/-a:2002-2003 motorji 88kw so imeli težave, vendar so od letnik 2004 te motorje popravli.


In ti vrjameš v te pravljice?!
Imel sem dci-ja 05/06 letnik...težave z egr ventilom,visokotlačno črpalko,šobe...itd.
Aja pa še to...pri 130kmh mi je snelo cevi iz IC-ja,baje odpovedal ventil,ki uravnava pritisk.
Nočem metati vseh v isti koš,ker vrjamem,da nekomu deluje in služi super,ampak jaz in moja denarnica sva imela zelo slabe izkušnje. :lol:
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 Ne feb 14, 2010 5:11 pm

primožek68, prepričanih ne moreš prepričat, nevem zakaj se razburjaš? Folk bo vedno kupoval renault in VW, ne glede na to, kako se kvarijo, ker pač samo to poznajo in že celo življenje vozijo eno znamko, ne glede na to, koliko jih stane. Dizla pa itak moraš imet, pa čeprav delaš samo 8.000 letno, če nimaš dizla, si drek, to je naša miselnost. Dokler bo folk tako razmišljal in se dal jeba** za vsak deci porabe, povrh pa še tankal kurilnega, bodo trgovine z rezervnimi deli fajn služile :lol:
Freude am Fahren
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne feb 14, 2010 5:19 pm

primozek68 je napisal/-a:Ja p!zda, a znate še kej druzga lapat kukr: ja so popravl so popravl.
Kaj so popravl!!?? A si prebral moj post??

Po 100kkm da mam takole odmično?? Dej ne s***...


Servisni interval na 30 tisoč.....pa še miljon stvari....
Sodelavec ima cliota II 1.5DCI 82 konjskega letnik 2002 od prvega servisa dalje čipan na 102km...Je prvi lastnik in ima že 180 tisoč prevoženih....Do sedaj ni menjal nič kaj drugega kot pa dve grelni svečki in pa par zadnjih kolesnih ležajev ter spredaj eno kuglo ( posledica nižanja in pa 205 gum). Ostalo je tipi topi in motor niti približno ne kaže kilometrine....
In lih ne verjamem da je izmed tisočih ( ne vem številke koliko je bilo narjenih) lih on dobil dobrega glede na to , da so delani tako ali tako na traku.....
Je pa res da dela z njim lepše kot bilokdo s kakim otrokom.....servise redno na 10-15 tisoč....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
kiki13
Novinec
 
Prispevkov: 323
Pridružen: Ne nov 16, 2008 8:11 pm

Napisal/-a kiki13 Ne feb 14, 2010 5:23 pm

Sam imam cliota dci in moram povedati, da odkar spremljam forum (in prebiram, kako dci renault motorji naj ne bi bili dobri), samo poslušam, kdaj mi bo turbina začela žvižgat, ko mi bo posvetilka kakšna lučka ...

Sam sem še vedno mnenja in upam, da je tako, da če z avtomobilom delaš tako kot je treba in ga redno vzdržuješ, mora delati brez problemov vsaj 200 tkm.

Vem pa, da ne bom več kupil dizla (kljub temu, da samo za službo delam dnevno 100 km), ne glede na znamko. Razlog je preprost - ni računice.

Naj pa še povem, da si z mojo boljšo polovico lastima še megana bencinarja in nama oba do zdaj delata brez problemov.
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a WMB Ne feb 14, 2010 5:25 pm

lisko je napisal/-a:
primozek68 je napisal/-a:Ja p!zda, a znate še kej druzga lapat kukr: ja so popravl so popravl.
Kaj so popravl!!?? A si prebral moj post??

Po 100kkm da mam takole odmično?? Dej ne s***...


Servisni interval na 30 tisoč.....pa še miljon stvari....
Sodelavec ima cliota II 1.5DCI 82 konjskega letnik 2002 od prvega servisa dalje čipan na 102km...Je prvi lastnik in ima že 180 tisoč prevoženih....Do sedaj ni menjal nič kaj drugega kot pa dve grelni svečki in pa par zadnjih kolesnih ležajev ter spredaj eno kuglo ( posledica nižanja in pa 205 gum). Ostalo je tipi topi in motor niti približno ne kaže kilometrine....
In lih ne verjamem da je izmed tisočih ( ne vem številke koliko je bilo narjenih) lih on dobil dobrega glede na to , da so delani tako ali tako na traku.....
Je pa res da dela z njim lepše kot bilokdo s kakim otrokom.....servise redno na 10-15 tisoč....


1. lastnik in pazil je nanj.
Čakaj še malo, ko bo menjal vse 4 šobe, pumpo....in bo prec porinil 2000€ od sebe.
Pri teh renojevih dizlih sploh nima veze kako ga voziš, poznam veliko lastnikov, ki ga full pazijo, pa menjajo turbino na 100kkm, šobe, elektronske sklope itd....tko da se mi zdi da ni kaj preveč povezano z vožnjo, sicer pa bl kt ga gonš, dlje bo delal.
Službena vozila pri nas na šihtu so po večini renoji, 1.5dci 105KM in 1.9 dci z 120km.
Po večini vsi nad 120.000km, pa še nobenmu nč ni crknil, pa ga vsak dan drug gon, pa ne pazi na turbino, pregretega ugašajo itd.....
 
belkaena
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 586
Pridružen: So nov 11, 2006 7:49 pm

Napisal/-a belkaena Ne feb 14, 2010 5:26 pm

primozek68 je napisal/-a:V novem autobildu ( nemški) je dauertest Lagune 2.0 dci Grandtour. Po 100.000 km so jo razmontiral in kaj so ugotovili: razpoke med kanali na glavi, totalno zrisana odmična, dročniki požrti, izpuh prerjavel,...V malo lepšem smislu je tudi napisano, da je ničvreden motor. Test je relevanten, vse je dokumentirano s slikami in ne gre za naklonjenost novinarjev nemškim znamkam.

Tako,da nobene napake niso odpravili leta gospodovega 2003 kot se navaja.

Kdor ne verjame,naj kupi revijo in če ni tako, kot sem rekel, vrnem denar, pa še celoletno naročnino častim.

P.s.: ogled revije priporočam vsem Renault fanom v izogib morebitnim nevšečnostim.


A to je prvi tak test ali so prej že kakih 10 drugih takole razstavili in primerjali?

Če je prvi je to nemška revija Avtobulšit.

LP
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne feb 14, 2010 5:46 pm

WMB je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:
primozek68 je napisal/-a:Ja p!zda, a znate še kej druzga lapat kukr: ja so popravl so popravl.
Kaj so popravl!!?? A si prebral moj post??

Po 100kkm da mam takole odmično?? Dej ne s***...


Servisni interval na 30 tisoč.....pa še miljon stvari....
Sodelavec ima cliota II 1.5DCI 82 konjskega letnik 2002 od prvega servisa dalje čipan na 102km...Je prvi lastnik in ima že 180 tisoč prevoženih....Do sedaj ni menjal nič kaj drugega kot pa dve grelni svečki in pa par zadnjih kolesnih ležajev ter spredaj eno kuglo ( posledica nižanja in pa 205 gum). Ostalo je tipi topi in motor niti približno ne kaže kilometrine....
In lih ne verjamem da je izmed tisočih ( ne vem številke koliko je bilo narjenih) lih on dobil dobrega glede na to , da so delani tako ali tako na traku.....
Je pa res da dela z njim lepše kot bilokdo s kakim otrokom.....servise redno na 10-15 tisoč....


1. lastnik in pazil je nanj.
Čakaj še malo, ko bo menjal vse 4 šobe, pumpo....in bo prec porinil 2000€ od sebe.
Pri teh renojevih dizlih sploh nima veze kako ga voziš, poznam veliko lastnikov, ki ga full pazijo, pa menjajo turbino na 100kkm, šobe, elektronske sklope itd....tko da se mi zdi da ni kaj preveč povezano z vožnjo, sicer pa bl kt ga gonš, dlje bo delal.
Službena vozila pri nas na šihtu so po večini renoji, 1.5dci 105KM in 1.9 dci z 120km.
Po večini vsi nad 120.000km, pa še nobenmu nč ni crknil, pa ga vsak dan drug gon, pa ne pazi na turbino, pregretega ugašajo itd.....


Ja sej čak malo , vsak avto zahteva vzdrževanje....Pri dizlu je pač stvari za vzdrževat več kot pri bencinarju kjer imaš 4 svečke 4 šobe in pa basta...

Eno je da motor kleple , drugo je pa da motor lepo teče....In skoraj upam se it stavit da bo vsak motor še vedno klepal pri 200 tisoč....a kako bo tekel je pa vprašanje.

Ko boš (boste probal oz. doživel izkušnjo) kaka je razlika med motorjem, ki ima za sabo 300 tisoč a še vseeno (kao) normalno gre in vžiga lepo in gladko ( si misliš ja) in potem z ljubega mira nardiš generalko in imaš motor ki ima za sabo 0 km....šele potem vidiš razliko.
Osnovno vzdrževanje je enako ampak zaradi več stvari je pač ostalo vzdrževanje dražje. Ne vem kdaj bodo ljudje dojeli da ni vse v porabi.....in da je treba avto vzdrževat.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Ne feb 14, 2010 6:25 pm

itak da se obrablajo odmicne pa crkujejo turbne pa nevem kaj se vse.ce so pa vsi lastniki renojeu tko ponosni da se pri njihovi znamki dela servis na 30.000 km
to enostavno negre.recmo da je 15.000 ok.pa se to pogojno k mjao tok velk filtr za olje koks skatlca za fuge.pr takmu avtu se olje menja na 10.000.sam k ti to poskusis stranki povedat pa pokazat kasn je olje oni sam misljo da jh hoces okol prnest in da bojo v renoju ze bol vedl.
p.s. sm preprican da se bi olje menjal na 15.000 da bi blo teh tezav z renoji za 30% manj.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing Ne feb 14, 2010 6:30 pm

lahko nabijete milijon in eden post, ampak vedno je bilo tako: malo denarja malo muzike :!:

Vzdržljivost in tehnologija renaultovih motorjev je primerna njegovi ceni, pa se lahko postavite na trepalnice. Enako je z ostalimi znamkami.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Ne feb 14, 2010 7:36 pm

Torej trdiš za Kio, Hyundai in Fiata enako? Namreč ta vozila so cenejša od Renaultovih.
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a WMB Ne feb 14, 2010 7:41 pm

mihaing je napisal/-a:lahko nabijete milijon in eden post, ampak vedno je bilo tako: malo denarja malo muzike :!:

Vzdržljivost in tehnologija renaultovih motorjev je primerna njegovi ceni, pa se lahko postavite na trepalnice. Enako je z ostalimi znamkami.


Ne meci vseh renaultovih motorjev v isti koš.
Bencinarji so izredno vzdržljivi.
Definitivno je 1.2 8V motor odličen, 1.4 8V tudi...2.0 16V odličen brez težav....seveda ob rednem vzdrževanju.
Pri dizlih je drugače, tu se strinjam, da niso ravno oh in sploh, skoraj da ni junaka, ki nebi vrgel par tisoč € izrednega stroška...
 
MMNeo
Novinec
 
Prispevkov: 107
Pridružen: To okt 09, 2007 2:16 pm

Napisal/-a MMNeo Ne feb 14, 2010 7:45 pm

Ne morem verjeti kaj vse lahko prebereš in kaj vse si lahko misliš ob prebranem.
Enostavno žalostno. Zmeraj ta renault. Čeprav vsi testi, ki so bili narejeni za novega scenica, tudi za dci motorje, pričajo o dobrem, mogoče celo najugodnejšem nakupu v razredu. Samo kaj, ko je pač reno.
Glede na to, koliko renojev je prodanih v naši lepi deželi me zanima, če druge znamke ne bi imele enkaih težav.
ADAC lestvica z novo laguno priča o zanesljivem vozilu in tudi drugi tipi kažejo na to. Zakaj še vedno primerjamo kaj je bilo leta 2001 s turbinami in 2005..., pa saj smo v letu 2010. Kot da bi še vedno živeli v bivši lepi ...
Ker pa je dobro samo kritizirati, pa čeprav je vsem, ki še niso sedeli v novi laguni všeč, ko sedejo vanjo, renault bo ostal "j***a" in tega ne bomo v norih glavah spremenili. Enim pa nam je vseeno všeč in nimamo težav. Smo pa tisti očitno nori, čeprav nas je največ na cesti :)
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing Ne feb 14, 2010 8:19 pm

simply je napisal/-a:Torej trdiš za Kio, Hyundai in Fiata enako? Namreč ta vozila so cenejša od Renaultovih.


Ja normalno. Zakaj bi si lagal in prepričeval sam sebe, da je avto katerega vozim best buy. Za hyundai-ja sem dal 16k (rabljenega) in mi ni žal, samo ima felerje katere pa se zlahkoto odpravijo z nakupom višjega cenovnega razreda. Simpl kot pasulj.

Zakaj ljudje pričakujejo, da jim bo poceni avto služil v vseh okoliščinah in večno. Samo ozrite se nazaj in poglejte kateri avti so ostali danes že stari in vozni kot nikoli prej. Zastave, fiati, tudi renaulti,... sigurno ne (in prosim ne mi najedat z nekimi izjemami)

Poleg vsega pa je že samoumevno, da ludje vedno (razen drugih okoliščin) svoje naslednjo vozilo kupijo razred višje. Zakaj že???
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Ne feb 14, 2010 9:34 pm

Najbrž zaradi osebne rasti.

Sicer pa ljudje ostajajo predvsem v istih razredih. Zanimivo je to, da si pred časom hvalil Hyundaie, zatem kupoval GTIja in nato še BMWja.

Torej bi lahko rekel da si se motil in si zdaj na pravi poti ?
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9988
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Ne feb 14, 2010 9:44 pm

primozek68
Če imaš pri roki test, napiši še, kakšno povprečno porabo je imela Laguna. Tako bomo približno videli, kako je bila vožena. In če je bila vožena tako, kot je na testih običajno, hkrati pa imela servise na 30000 km (morajo se držat navodil proizvajalca), je verjetno predvsem tu vzrok za obrabo delov motorja. Za običajno divje vožene testirane avte bi bil še 10000 km servisni interval preveč...

Sicer pa lahko ravno z dosledno forsiranim načinom vožnje "objektivno dokazujejo" (po tvoje), da se Renault ni popravil. "Objektivnost" je lahko zelo prilagodljiva in nekateri se tega poslužujejo. Ne vem, če bi si Autobild to privoščil, možno pa seveda je...
 
Uporabniški avatar
radar
Uporabnik
 
Prispevkov: 936
Pridružen: Po maj 09, 2005 9:44 am

Napisal/-a radar Ne feb 14, 2010 9:46 pm

primozek68 je napisal/-a:Ja p!zda, a znate še kej druzga lapat kukr: ja so popravl so popravl.
Kaj so popravl!!?? A si prebral moj post??

Po 100kkm da mam takole odmično?? Dej ne s***...


ti si pa car...glede na to, da ima laguna 150 kkm garancijo, si lahko brez skrbi...je pa res, da je autobild .... :?

Moja izkušnja z dci-je je enaka, kot jo opisuje lisko, da se ne ponavljam...v glavnem servisi na 15 kkm in kvalitetno olje, imam pa 175 kkm.... tako, da ni vse v k*** kot nekateri trdite...

Osebno bi se tudi vprašal kako je s kvaliteto servisov in tudi če je bilo vse tudi potrebno menjati v vrednosti 2-3 k eurov...

lep primer..
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... c&start=20
Zadnjič spremenil radar, dne Ne feb 14, 2010 9:48 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
belkaena
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 586
Pridružen: So nov 11, 2006 7:49 pm

Napisal/-a belkaena Ne feb 14, 2010 9:46 pm

mihaing je napisal/-a:Zastave, fiati, tudi renaulti,... sigurno ne (in prosim ne mi najedat z nekimi izjemami)


Ti si ravnokar naredil izjemo. Dejstvo pa je da izjeme so pri vseh znamkah in upal bi si trditi da se starih renaultov največ vozi iz preprostega dejstva ker jih je bilo največ prodanih in tako bo tudi čez 20 let.

LP
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2055
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Napisal/-a Gosic Ne feb 14, 2010 9:47 pm

simply je napisal/-a:Najbrž zaradi osebne rasti.

Sicer pa ljudje ostajajo predvsem v istih razredih. Zanimivo je to, da si pred časom hvalil Hyundaie, zatem kupoval GTIja in nato še BMWja.

Torej bi lahko rekel da si se motil in si zdaj na pravi poti ?


:lol: > :pop:
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne feb 14, 2010 9:55 pm

mihaing je napisal/-a:
simply je napisal/-a:Torej trdiš za Kio, Hyundai in Fiata enako? Namreč ta vozila so cenejša od Renaultovih.


Ja normalno. Zakaj bi si lagal in prepričeval sam sebe, da je avto katerega vozim best buy. Za hyundai-ja sem dal 16k (rabljenega) in mi ni žal, samo ima felerje katere pa se zlahkoto odpravijo z nakupom višjega cenovnega razreda. Simpl kot pasulj.

Zakaj ljudje pričakujejo, da jim bo poceni avto služil v vseh okoliščinah in večno. Samo ozrite se nazaj in poglejte kateri avti so ostali danes že stari in vozni kot nikoli prej. Zastave, fiati, tudi renaulti,... sigurno ne (in prosim ne mi najedat z nekimi izjemami)

Poleg vsega pa je že samoumevno, da ludje vedno (razen drugih okoliščin) svoje naslednjo vozilo kupijo razred višje. Zakaj že???


Kot primer....Jeep z VM motorjem. Poznam nemalo primerov ko jim na veliko pokajo glave....pa o tem noben razpravlja na veliko ( mislim da sma na celem foruma dva ki to sploh vema). Pa se vprašam zakaj....Cena novega pa 39 tisoč naprej....Torej lih ni poceni a vseeno je veliko primerov , ko jim v garanciji menjavajo glave....Pa tega noben ne obeša na velik zvon....se je mogoč kdo vprašal zakaj? Mogoč zato ker jih ni toliko....vsak drug avto pa reno....
Sicer pa....Avto bo delal tako kot bo lastnik delal z avtom.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
AU
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 41
Pridružen: To maj 23, 2006 10:30 am

Napisal/-a AU Po feb 15, 2010 10:35 am

Na pa še malo ostalih testov, da se vidi kje so ostali:
http://www.autobild.de/artikel/das-gros ... 14682.html

Pa še en primer opevanega iz svete trojice(glede avatarja enega uporabnika), ki je povrhu še precej dražji, tako da tudi to glede kolkor daš tolko imaš ne drži ravno najbolj.
http://www.autobild.de/artikel/dauertes ... 85569.html

Pa še laguna, sicer ni test autobild, ker tam da ga ne najdem, mogoče je zaenkrat samo v tiskani izdaji...
http://www.autozeitung.de/vergleichstes ... 00-km-test.

Kot sem že v eni temi napisal: Ne se preveč ozirati na to kaj je sosed od soseda reku in kako, ampak kupite kar vam je všeč. Veliko je namreč odvisno od sreče!
Pa lp
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov