Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Nejko
Novinec
 
Prispevkov: 409
Pridružen: So nov 30, 2002 12:30 pm

Re: RENAULT MOTORJI 1.2 - 1.4 TCE

Napisal/-a Nejko Če dec 09, 2010 8:52 pm

Na Grand Scenicu je po potovalnem abakusu poraba med 10,5 in 11l ... večinoma mestne vožnje. Motor je super, sploh zdaj, ko je tudi cukanje mrzlega "čudežno" ponehalo. Proti 1,6, ki sva ga z ženo vozila, ko se je avto naročal je pa itak raketa.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: RENAULT MOTORJI 1.2 - 1.4 TCE

Napisal/-a Polo78 Pe dec 10, 2010 9:45 am

RaVeN je napisal/-a:
Polo78 je napisal/-a:Glede na razne avtomobilske teste ter opažanja znancev, ki so s tem motorjem prevozili že kar nekaj km bi rekel, da so tile TCE motorji nasplošno kar precej žejni. Pod 8 litrov je baje že v Cliu težko spravit. :?


Jaz imam Cliota z 1.2 TCE motorjem, pa ti lahko povem, da poraba je daleč pod 8l. Pri meni je poraba dobrih 6l, trenutno po 2500km od zadnjega resetiranja potovalnega računalnika je 6,3l/100km. Tako da ta motor so odlično pogruntali pa še vleče lepo, tako da to isto predvidevam za 1.4.


Ja mogoče je taka poraba pri striktno relacijskih vožnjah pri hitrostih 90-100 km/h, na AC pri okoli 130 km/h pa zagotovo ne, da o mestnih vožnjah ali pri priganjanju niti ne govorim. Znanec je imel nekaj časa takega, sicer službenega Clia grandtour in čeprav se je trudil, mu porabo ni uspelo spravit pod 8 litrov. Resda je po AC vozil normalno 120-130 km/h (valda se ne boš po AC jajcal z 90 km/h :roll: ), a se je po drugi strani izogibal sunkovitim pospeševanjem ter vrtenjem motorja v obrate in nasplošno upošteval ostale zakonitosti varčne vožnje. Čim ga je pa bolj konkretno pritisnil, kot se to s službenimi vozili običajno počne :twisted: pa je poraba hitro narasla na 10 litrov in čez. Glede na to, da ima pri privat avtu (Hyundai-u i30 1.6 crdi) porabo pri enaki vožnji (večinoma AC) dobrih 5 litrov, potem mu verjamem, da ve kaj to pomeni varčna vožnja. Sicer pa kot rečeno mojo tezo dokazujejo avtomobilski testi, kjer povsod jamrajo o visoki porabi. TSI, Multiair pa tudi malce starejši T-jet so opazno varčnejši, to je pač realnost pa če se Renault fani na trepalnice postavite.
Antiznačkar po prepričanju
 
FLINK
Uporabnik
 
Prispevkov: 1065
Pridružen: To jul 29, 2003 3:34 pm
Kraj: Novo mesto

Re: RENAULT MOTORJI 1.2 - 1.4 TCE

Napisal/-a FLINK Pe dec 10, 2010 9:51 am

Ti pa iz lastnih izkusenj povem, ce bos tvojega opevanega TSI-ja vozil po avtocesti min 130km/h, ne bo imel nikoli porabe 7, kot eni govorijo. 7 in manj imajo, ko se vozijo 100-110. Pri 130 in vec sigurno ne. Pa sem vozil golfa in vem.
Ne zagovarjam renaulta, ker vem, da ta motor ni biser-proti atmosferskemu 1.6 bi moral imeti absolutno nizjo porabo-pa je nima. Ampak sem proti tem bucam, da imajo s TSI-jem porabo 6-7.....nikoli in nikdar pri 130km/h, kot si omenil (da se ne j***a clovek 100-110).
:)
 
Nejko
Novinec
 
Prispevkov: 409
Pridružen: So nov 30, 2002 12:30 pm

Re: RENAULT MOTORJI 1.2 - 1.4 TCE

Napisal/-a Nejko Pe dec 10, 2010 10:14 am

A lahko vsaj ena debata mine brez kreganja o tem kdo je boljši...človek je vprašal o TCE motorjih in dajmo mu povedat tisti, ki imamo z njimi izkušnje, ne pa nekateri, ki so slišali da ima od znanca bratove žene tete možev prijatelj takšnega im mu pije nenormalno veliko... Jaz sem povedal koliko mi pije pri mojem načinu vožnje in večinoma mestni vožnji.... Pa mislim, da ni samo poraba v igri, ko se kupuje nov avtombil...ali pač? ...samo potem človek verjetno že v osnovi ne bi spraševal za TCe ampak da dCi ali kaj podobnega, če ostanemo pri Francozih.
Konec koncev TCe sploh ni veliko cenejši od malo manj močnega dci-ja...je pa občutek v vožnji neprimerno boljši...moje osebno skromno mnenje.

LP in brez prepucavanja
J
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: RENAULT MOTORJI 1.2 - 1.4 TCE

Napisal/-a Polo78 Pe dec 10, 2010 10:38 am

FLINK je napisal/-a:Ti pa iz lastnih izkusenj povem, ce bos tvojega opevanega TSI-ja vozil po avtocesti min 130km/h, ne bo imel nikoli porabe 7, kot eni govorijo. 7 in manj imajo, ko se vozijo 100-110. Pri 130 in vec sigurno ne. Pa sem vozil golfa in vem.


Mojega?! :lol: :lol: :lol: Ne vozim TSI-ja, niti ga ne opevam (še manj opevam VAG) ampak dejstva so taka kakršna pač so in zdaj kaj, a bi se moral zlagat, da so TCE motorji varčnejši od TSI, če pa to enostavno ni res ali pa bi moral to napisat le zato, da bi zadostil (prizadetim) značkarskim čustvom?! :roll:

Nejko je napisal/-a:človek je vprašal o TCE motorjih in dajmo mu povedat tisti, ki imamo z njimi izkušnje, ne pa nekateri, ki so slišali da ima od znanca bratove žene tete možev prijatelj takšnega im mu pije nenormalno veliko...


...in dobil odgovor! V čem je sedaj problem??! Povedal sem pač izkušnje znanca, ki ga dobro poznam in kaj zdaj?! :roll: Dajmo to ločit, da je eno, če ti nekdo direktno pove kaj je na stvari in drugo, da ti nekdo pove preko treh ali petih ljudi, da je to tako ali tako. To je bistvena razlika! Ker če bi sem gor pisal ta dotični znanec, ki je s takim motorjem povrh vsega verjetno prevozil več km kot ti, bi napisal točno to kar sem sam. A potem bi bilo kaj bolje?

Hudič je to ja, ko človek dregne v osje gnezdo...
Antiznačkar po prepričanju
 
Gadjit
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: Če okt 06, 2005 1:06 pm

Re: RENAULT MOTORJI 1.2 - 1.4 TCE

Napisal/-a Gadjit Pe dec 10, 2010 11:59 am

Zdravo, sem ponosni lastnik Twingota GT z 1,2 TCE motorjem in lahka rečem sam zakon motorček!
Trenutno ma okol 11000 km. Motor od cca 1500 obratov lepo vleče!
Si predstavlate s Twingotom se peleš 130 km/h pa prtisneš pedal do podna pa motor začne vlečit, ko bi hotu rečit ŠE ŠE GASA!
Uglavnem motor oziroma lahka rečem Twingo GT me je zelo pozitivno presenetu!
Poraba je pa tak, bol ko ga tišiš bol je žejn ;)
Se pa držim nekih osnovnih dobrih praks mrzuga ne tišim in tud po mal bol surovi vožnji mal
počakam preden ga ugasnem!

LP!
 
Nepta
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 35
Pridružen: Po mar 02, 2009 10:22 pm

Re: RENAULT MOTORJI 1.2 - 1.4 TCE

Napisal/-a Nepta Pe dec 10, 2010 12:28 pm

Da še jaz dodam svoje

Vozim laguno coupe 2.0T (150kw), lastnik sem slabo leto in v tem letu sem avto vozil po različnih relacijah. Prejšnja služba od mene ni zahtevala prevoznega sredstva, čez teden pa nekih kilometrov tudi nisem nabijal z avtom, sem pa z njim veliko vozil čez vikende in to večinoma relacije od 10 - 15 km takrat je bila poraba vedno okrog 10l (odstapanja cca. 0.2 litra navzdol, navzgor pa odvisno od moje noge - čeprav takega avta ne morem vedno vozit varčno in se jajcat 90km/h), poraba je nekoliko narasla tudi z vključeno klimo, večjih sprememb pa med samimi letnimi časi ni bilo opaziti, skratka poraba okrog 10l, sedaj se dnevno vozim v eno smer skoraj 40km/h, sploh zjutraj ko je avto mrzel pazim na obrate ipd. je pa res da se motor zelo lepo dokaj hitro ogreje in spravi na normalno delovno temperaturo, tako da tam po 15km vožnje ni več nobenih zadržkov glede gasa:) moram pa reč, da tudi pa naravi nisem najboj varčen človek, ampak uživam v določenih stvareh, ki mi jih nudi vozilo:) in ker se motor lepo ogreje, ker je vožna okrog 90 - 110 km/h dopuščojoča je poraba presenteljivo padla in to na kar 7,9l. Od te moje dnevne fure v eno smer je približno 70% izven mestne vožnje.

Pri hiši imamo še nekaj vozil in eno izmed njih je tudi novi vw polo 1.2TSI 77kW petvratni (ročni menjalnik), ki ga vozi sestra in v roke ga občasno dobim tudi jaz. Da naj že vnaprej povem, da nisem nikakršen pristaš oziroma eden izmed tistih, ki se vedno kregajo ipd. glede teh zlajnanih debat glede raznih znamk. Skratka tudi sestra dela dnevne fure le da nekoliko krajše cca. 25km. Avto je star 5 mesecev, poraba pa je približno 6,2 litra. Iz lastnih izkušenj lahko povem, da je mlinčekravno v teh mejah, da je še pri teh kilogramih (nekje okrog 1.1 tona) poskočen, varčen in praktičen ko ga rabiš pri kakšnih prehitevanjih ipd. Glede na to, da sta v mojem avtu skoraj dva taka motorja, morda ne morem biti tako objektiven, vendar kljub temu lahko motor vseeno pohvalim.

Glede na to, da sta oba motorja bencinska in s turbinama se pa oba obnašata nekoliko različno, pa čeprav ju po kubikih in moči in sami sestavi ni mogoče primerjati (v laguni je 16v v polo 8ventilski), razlika v navoru je ogromna, vendar ga polo v največji meri dosega že pri nižjih vrtljajih tam okrog 1700 in vleče nekje tja do 4800 potem občutek "lepljenja" izgine. Pri laguni je stvar drugačna, motor je kultviran vse do 2800 obratov, kar je za način moje vožnje dobro, saj ga zjutraj vozim počasi in previdno, da se lepo ogreje. Svinsjko pa začne lepit tam pri 2800 obratih in lepi vse do konca. Nekaj razlik je tudi ob hladnem vžigu. Oba motorja seveda sama uravnavata obrate tam nekje od 700 - 900 obratov. Čeprav se mi zdi, da je moj motor nekoliko bolj glasen in da je v polu bolj umirjen.

morda še kaj dodam kasneje
lp
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: RENAULT MOTORJI 1.2 - 1.4 TCE

Napisal/-a Energetik81 Po dec 13, 2010 2:13 pm

Kolikokrat bo treba še napisat, da porabo določa v glavnem način vožnje (speljevanja, hitrost, klanci...), masa in aerodinamika avta. Tip motorja določa le nianse v porabi (dobro, razlika diesel/bencin/turbo je prisotna zaradi razlike v termodinamičnih procesih).
Ampak grem pa stavit, da če bi vtaknili 1,2TSI ali 1,2TCE v ISTI avto, z istim menjalnikom, se poraba ne bi razlikovala več kot za 1 decimalko.
Sicer pa bi moral turbaš avtomatično porabiti manj, ker bistvo turbine je, da veča izkoristek celotne mašine.
Prav zaradi tega je tudi pred plinsko turbino v TE Brestanica vgrajen kompresor in prav zato so elektroagregati turbodizli.
Večja poraba, kot jo omenjajo nekateri pri turbobencinarjih je skoraj gotovo posledica hitrejše vožnje oz. bolj gas/bremza vožnje ob navdušenju pri novem avtu.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
RaVeN
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Ne mar 08, 2009 1:16 pm

Re: RENAULT MOTORJI 1.2 - 1.4 TCE

Napisal/-a RaVeN Če dec 16, 2010 4:13 pm

Jaz govorim iz svojih izkušenj o porabi, pa je poraba realno 6,3l/100km MEŠANE vožnje. In tukaj noter ni 80% izven mestne vožnje ampak je kar dost teh kratkih voženj. Na poti na morje je pa avtomobil pil po avtocesti povprečno do morja in nazaj 8l. Glede na to da je bil večji del vožnje opravljen s konstantno hitrostjo okoli 150km/h se mi zdi ta podatek odličen. Avto je pa še vedno lepo vlekel tudi do 190 do koliko sem ga probal.
Veliko je odvisno pa kako zna kdo vozit avtomobil. Sej ni problem imeti porabe 15l pa bilo to na dizlu al pa bencinarju, umetnost je pa znat dinamično in varčno vožnjo nekako skombinirat.

Kar se pa tiče 1.4 TCE pa se še nisem odločil, ampak so mi tudi v salonu povedali, da ni glih najboljši motor kar se porabe tiče, medtem ko so pa pospeški in vožnja odlična. Tako da sem še vedno nekako neopredeljen kar se motorja tiče. :D
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Re: RENAULT MOTORJI 1.2 - 1.4 TCE

Napisal/-a Renault_user Pe dec 17, 2010 9:40 pm

Čeprav moj renault 1.2Tce ni ravno brezhiben, vam lahko povem, da sem imel pri prejšnjem tanku povprečje ob normalni vožnji čez 8L, pa sem se odločil en tank malo bolj varčno odpelat (v mejah sprejemljivega za promet), pa sem prišel do 7.2L... S tem, da je šla avtocesta večinoma 110, 120....
Zame to ni varčno...samo očitno je to le posledica moje hibe na motorju...

Dejansko mora ta mašina piti toliko kot pravi moj predhodnik, torej pod 7L ob normalni vožnji...

LP!
 
Uporabniški avatar
domen_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 714
Pridružen: Pe jan 26, 2007 3:06 pm
Kraj: Varšavski lok

Re: RENAULT MOTORJI 1.2 - 1.4 TCE

Napisal/-a domen_ Pe dec 17, 2010 9:53 pm

Tip motorja določa le nianse v porabi
Pomoje pa z razvojem kar pride do bistvenega izboljšanja. Recimo poglej današnje 1.2 motorje in pa recimo dvajset let nazaj. Tako moč kot poraba sta bistveno izboljšani. Prav tako verjamem, da so opazne razlike tudi med firmami - npr. med (nisem si lastil, ampak sodeč po forumih in testih) motorji TCE in TSI.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: RENAULT MOTORJI 1.2 - 1.4 TCE

Napisal/-a Energetik81 So dec 18, 2010 12:12 pm

domen_ je napisal/-a:
Tip motorja določa le nianse v porabi
Pomoje pa z razvojem kar pride do bistvenega izboljšanja. Recimo poglej današnje 1.2 motorje in pa recimo dvajset let nazaj. Tako moč kot poraba sta bistveno izboljšani. Prav tako verjamem, da so opazne razlike tudi med firmami - npr. med (nisem si lastil, ampak sodeč po forumih in testih) motorji TCE in TSI.

Logično, da je razlika med današnjimi in 20 let nazaj - takrat smo vozili še na frgazarje, ki niso tako natančno odmerjali količine mešanice, poleg tega večinoma niso prekinili dovoda goriva ob zaviranju z mašino. In to, da če iz iste prostornine dobiš sedaj večjo moč, še ne pomeni, da je tud izkoristek boljši. Doma imamo avta podobne mase in velikosti, z isto prostornino motorja. Eden ima 60, drugi 84KM. Vozita se na enak način, po istih poteh - imata skoraj identično porabo. Večja moč še ne pomeni večje porabe, če te moči ne izkoriščaš!

Prav tako verjamem, da so opazne razlike tudi med firmami - npr. med (nisem si lastil, ampak sodeč po forumih in testih) motorji TCE in TSI.

Glede na tehnične podatke imata 1,2TSI v Polotu in 1,2TCE v Cliotu 5,3/5,5L porabe pri kombinirani vožnji, kar je zame praktično identično (razlika je lahko zaradi različne aerodinamike). In sigurno bolj verjamem standardiziranim tovarniškim meritvam, ki se opravljajo v točno določenih pogojih, kot pa izkušnjam in pripovedovanjem uporabnikov na forumih.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
scott
Novinec
 
Prispevkov: 112
Pridružen: Pe avg 08, 2008 1:25 pm

Re: RENAULT MOTORJI 1.2 - 1.4 TCE

Napisal/-a scott So dec 18, 2010 12:59 pm

Sam že 2 leti vozim Grand modus 1.2 TCE ,do sedaj 25ooo km,zelo zadovoljen, voziva oba z ženo,ona pravzaprav več kot jaz,v glavnem relacije v službo cca4km v eno stran.Ko sedem sam za volan poraba na računalniku počasi drsi navzdol a pod 8l nisva še nikoli prišla.Vozim dokaj varčno ,visokih obratov avto praktično ne vidi a porabe ne morem spravit nižje.Svoje gotovo doda precej velika čekna stran.
 
Uporabniški avatar
domen_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 714
Pridružen: Pe jan 26, 2007 3:06 pm
Kraj: Varšavski lok

Re: RENAULT MOTORJI 1.2 - 1.4 TCE

Napisal/-a domen_ So dec 18, 2010 1:33 pm

In to, da če iz iste prostornine dobiš sedaj večjo moč, še ne pomeni, da je tud izkoristek boljši.
Mene kot uporabnika neposredno zanima le poraba, ne pa fizikalna definicija izkoristka.
In sigurno bolj verjamem standardiziranim tovarniškim meritvam, ki se opravljajo v točno določenih pogojih, kot pa izkušnjam in pripovedovanjem uporabnikov na forum
Nisem imel v mislih pripovedovanja uporabnikov na forumu, pač pa testiranja pri raznih revijah (boš podvomil tudi v to? - namreč različni testi mnogokrat pridejo do skupnih zaključkov glede TCE in TSI motorjev) in množične baze podatkov, kamor uporabniki vpisujejo svojo porabo (kot npr. poraba.com, pa tudi večje strani). Zame so te podatki bolj uporabni v praksi, kot pa tovarniški podatki.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: RENAULT MOTORJI 1.2 - 1.4 TCE

Napisal/-a pskoda So dec 18, 2010 2:01 pm

Tovarniški podatki so čisto realni oz se ne lažejo, ker imajo določene predpise kakšne vožnje so mestne, kombinirane,... to seveda delajo vse v idealnih pogojih, kar v praksi teško dosežeš.
Nobenega od uporabnikov ne moreš vprašat kolikšno ima porabo, ker vsak ima drugačnjo vožnjo. Za enega je dinamična vožnja, ko za drugega skoraj dirkanje, zato bo tukaj vedno kreg
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: RENAULT MOTORJI 1.2 - 1.4 TCE

Napisal/-a Energetik81 So dec 18, 2010 2:14 pm

domen_ je napisal/-a:
In sigurno bolj verjamem standardiziranim tovarniškim meritvam, ki se opravljajo v točno določenih pogojih, kot pa izkušnjam in pripovedovanjem uporabnikov na forum
Nisem imel v mislih pripovedovanja uporabnikov na forumu, pač pa testiranja pri raznih revijah (boš podvomil tudi v to? - namreč različni testi mnogokrat pridejo do skupnih zaključkov glede TCE in TSI motorjev) in množične baze podatkov, kamor uporabniki vpisujejo svojo porabo (kot npr. poraba.com, pa tudi večje strani). Zame so te podatki bolj uporabni v praksi, kot pa tovarniški podatki.

V testiranja avto revij še najbolj dvomim - tam jih pritiskajo, kolikor grejo. In s tem dvigajo porabo. Oziroma ne dvomim, da so prav izmerili - amapak tako pač ne moreš delati primerjave med različnimi avti. Logično, da bo v takem primeru močnejši avto porabil več, saj bo na isti progi dosegel večjo povprečno hitrost.
Mene kot uporabnika zanima, koliko bosta 2 različna avta porabila pri enaki vožnji. Če bi hoteli pri avto revijah kaj dati na kredibilnost, bi testirali različne avte s tovarniškimi gumami, v brezvetrju, pri enaki temperaturi in na isti progi - predvsem pa pri istem režimu vožnje (isti pospeški, ista končna hitrost, isto število speljevanj).
Aja, pa saj to delajo že proizvajalci avtov, da lahko sploh dobijo homologacijo. :con
Zato ko jaz gledam razlike v porabi med avti, pogledam izključno tovarniške podatke. Seveda bom imel potem pri moji vožnji porabo drugačno od podatkov, ampak primerjavo se pa dela lahko le tako.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
domen_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 714
Pridružen: Pe jan 26, 2007 3:06 pm
Kraj: Varšavski lok

Re: RENAULT MOTORJI 1.2 - 1.4 TCE

Napisal/-a domen_ So dec 18, 2010 3:57 pm

pskoda je napisal/-a:Tovarniški podatki so čisto realni oz se ne lažejo, ker imajo določene predpise kakšne vožnje so mestne, kombinirane,... to seveda delajo vse v idealnih pogojih, kar v praksi teško dosežeš.
Brez zamere, saj vem kaj si hotel povedati, ampak, prvi in drugi del stavka ne gresta skupaj. :-P
Energetik81 je napisal/-a:Zato ko jaz gledam razlike v porabi med avti, pogledam izključno tovarniške podatke. Seveda bom imel potem pri moji vožnji porabo drugačno od podatkov, ampak primerjavo se pa dela lahko le tako.
Ravno v tem je catch: imel boš različno porabo od tovarniške, ampak za različne avte boš imel različno različno porabo. Zaradi tega imajo testi avtorevij in masovna statistika vendarle nekaj kredibilnosti, saj se ravno na teh kažejo tiste značilnosti, ki v idealnih pogojih ne pridejo do izraza (npr. višja poraba TCE napram TSI). Edini način, da bi bili idealni pogoji fizikalnega merjenja kredibilni, bi bil ta, da bi za vse možne pogoje (lokacije, temperature, obremenitve, načine vožnje, gostote prometa...), ki morajo biti identični za različne avte, v praksi testirali porabo. Žal je to neizvedljivo. Ampak avtotesti in statistika pa nam tukaj lahko pomagajo in tudi nam dajo kredibilne podatke.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: RENAULT MOTORJI 1.2 - 1.4 TCE

Napisal/-a Energetik81 So dec 18, 2010 5:58 pm

domen_ je napisal/-a:Ravno v tem je catch: imel boš različno porabo od tovarniške, ampak za različne avte boš imel različno različno porabo. Zaradi tega imajo testi avtorevij in masovna statistika vendarle nekaj kredibilnosti, saj se ravno na teh kažejo tiste značilnosti, ki v idealnih pogojih ne pridejo do izraza (npr. višja poraba TCE napram TSI). Edini način, da bi bili idealni pogoji fizikalnega merjenja kredibilni, bi bil ta, da bi za vse možne pogoje (lokacije, temperature, obremenitve, načine vožnje, gostote prometa...), ki morajo biti identični za različne avte, v praksi testirali porabo. Žal je to neizvedljivo. Ampak avtotesti in statistika pa nam tukaj lahko pomagajo in tudi nam dajo kredibilne podatke.

Recimo podatki na poraba.com nam dajo sicer realen pogled, vendar le od kje do kje se lahko giblje poraba v realnosti. Kje se boš pa ti našel v tem intervalu, je pa vprašanje.
Zame bi bilo recimo kredibilno merjenje pri avto testu, da bi recimo vzeli Polo 1,2TSi in Clio 1,2TCE (avta podobne mase, velikosti in aerodinamike) in ju hkrati zapeljali 200km po AC s tempomatom na 130km/h. Potem pa recimo še 2h po mestu ob hudi gneči. In vsakič izračunali porabo - grem stavit, da se poraba ne bi razlikovala več kot nekaj %.
Saj veš, kako delajo pri meritvah zavorne razdalje - enkrat na dobrih gumah, drugič slabih, tretjič na zimskih, pri različnih temperaturah, enkrat več prahu na asfaltu drugič manj. In potem pišejo, da ima kakšen avto zanič bremze... :roll:

Sicer pa smo offtopic. Predlagam da se 2, ki imata TSI/TCE mašinci zmenita, natankata polno in zapeljeta 200km po AC, kot sem napisal. In potem prilimata tuki izračunano porabo.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: RENAULT MOTORJI 1.2 - 1.4 TCE

Napisal/-a simply So dec 18, 2010 6:39 pm

Vendar ne moreš prezret dejstev iz različnih občil, kjer TCEji niso tretirani kot varčni motorji, pri TSIjih pa je zgodba drugačna.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: RENAULT MOTORJI 1.2 - 1.4 TCE

Napisal/-a pskoda So dec 18, 2010 6:48 pm

domen_ je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Tovarniški podatki so čisto realni oz se ne lažejo, ker imajo določene predpise kakšne vožnje so mestne, kombinirane,... to seveda delajo vse v idealnih pogojih, kar v praksi teško dosežeš.
Brez zamere, saj vem kaj si hotel povedati, ampak, prvi in drugi del stavka ne gresta skupaj. :-P


Mah, kakšna zamera :D

Ja saj če čisto lajično pogledaš ta dva dela res ne gresta skupaj, ampak oni dajo (po moje da ne bo pomote) tiste realne "njihove" meritve, ki so narejeni v idealnih pogojih.
Jaz sem samo hotel povedat, da se ne lažejo in napišejo ene cifre, ki sploh niso bile dosežene
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: danci1973, Google [Bot], Majestic-12 [Bot] in 4 gostov