RaVeN je napisal/-a:Polo78 je napisal/-a:Glede na razne avtomobilske teste ter opažanja znancev, ki so s tem motorjem prevozili že kar nekaj km bi rekel, da so tile TCE motorji nasplošno kar precej žejni. Pod 8 litrov je baje že v Cliu težko spravit.
Jaz imam Cliota z 1.2 TCE motorjem, pa ti lahko povem, da poraba je daleč pod 8l. Pri meni je poraba dobrih 6l, trenutno po 2500km od zadnjega resetiranja potovalnega računalnika je 6,3l/100km. Tako da ta motor so odlično pogruntali pa še vleče lepo, tako da to isto predvidevam za 1.4.
FLINK je napisal/-a:Ti pa iz lastnih izkusenj povem, ce bos tvojega opevanega TSI-ja vozil po avtocesti min 130km/h, ne bo imel nikoli porabe 7, kot eni govorijo. 7 in manj imajo, ko se vozijo 100-110. Pri 130 in vec sigurno ne. Pa sem vozil golfa in vem.
Nejko je napisal/-a:človek je vprašal o TCE motorjih in dajmo mu povedat tisti, ki imamo z njimi izkušnje, ne pa nekateri, ki so slišali da ima od znanca bratove žene tete možev prijatelj takšnega im mu pije nenormalno veliko...
Pomoje pa z razvojem kar pride do bistvenega izboljšanja. Recimo poglej današnje 1.2 motorje in pa recimo dvajset let nazaj. Tako moč kot poraba sta bistveno izboljšani. Prav tako verjamem, da so opazne razlike tudi med firmami - npr. med (nisem si lastil, ampak sodeč po forumih in testih) motorji TCE in TSI.Tip motorja določa le nianse v porabi
domen_ je napisal/-a:Pomoje pa z razvojem kar pride do bistvenega izboljšanja. Recimo poglej današnje 1.2 motorje in pa recimo dvajset let nazaj. Tako moč kot poraba sta bistveno izboljšani. Prav tako verjamem, da so opazne razlike tudi med firmami - npr. med (nisem si lastil, ampak sodeč po forumih in testih) motorji TCE in TSI.Tip motorja določa le nianse v porabi
Prav tako verjamem, da so opazne razlike tudi med firmami - npr. med (nisem si lastil, ampak sodeč po forumih in testih) motorji TCE in TSI.
Mene kot uporabnika neposredno zanima le poraba, ne pa fizikalna definicija izkoristka.In to, da če iz iste prostornine dobiš sedaj večjo moč, še ne pomeni, da je tud izkoristek boljši.
Nisem imel v mislih pripovedovanja uporabnikov na forumu, pač pa testiranja pri raznih revijah (boš podvomil tudi v to? - namreč različni testi mnogokrat pridejo do skupnih zaključkov glede TCE in TSI motorjev) in množične baze podatkov, kamor uporabniki vpisujejo svojo porabo (kot npr. poraba.com, pa tudi večje strani). Zame so te podatki bolj uporabni v praksi, kot pa tovarniški podatki.In sigurno bolj verjamem standardiziranim tovarniškim meritvam, ki se opravljajo v točno določenih pogojih, kot pa izkušnjam in pripovedovanjem uporabnikov na forum
domen_ je napisal/-a:Nisem imel v mislih pripovedovanja uporabnikov na forumu, pač pa testiranja pri raznih revijah (boš podvomil tudi v to? - namreč različni testi mnogokrat pridejo do skupnih zaključkov glede TCE in TSI motorjev) in množične baze podatkov, kamor uporabniki vpisujejo svojo porabo (kot npr. poraba.com, pa tudi večje strani). Zame so te podatki bolj uporabni v praksi, kot pa tovarniški podatki.In sigurno bolj verjamem standardiziranim tovarniškim meritvam, ki se opravljajo v točno določenih pogojih, kot pa izkušnjam in pripovedovanjem uporabnikov na forum
Brez zamere, saj vem kaj si hotel povedati, ampak, prvi in drugi del stavka ne gresta skupaj.pskoda je napisal/-a:Tovarniški podatki so čisto realni oz se ne lažejo, ker imajo določene predpise kakšne vožnje so mestne, kombinirane,... to seveda delajo vse v idealnih pogojih, kar v praksi teško dosežeš.
Ravno v tem je catch: imel boš različno porabo od tovarniške, ampak za različne avte boš imel različno različno porabo. Zaradi tega imajo testi avtorevij in masovna statistika vendarle nekaj kredibilnosti, saj se ravno na teh kažejo tiste značilnosti, ki v idealnih pogojih ne pridejo do izraza (npr. višja poraba TCE napram TSI). Edini način, da bi bili idealni pogoji fizikalnega merjenja kredibilni, bi bil ta, da bi za vse možne pogoje (lokacije, temperature, obremenitve, načine vožnje, gostote prometa...), ki morajo biti identični za različne avte, v praksi testirali porabo. Žal je to neizvedljivo. Ampak avtotesti in statistika pa nam tukaj lahko pomagajo in tudi nam dajo kredibilne podatke.Energetik81 je napisal/-a:Zato ko jaz gledam razlike v porabi med avti, pogledam izključno tovarniške podatke. Seveda bom imel potem pri moji vožnji porabo drugačno od podatkov, ampak primerjavo se pa dela lahko le tako.
domen_ je napisal/-a:Ravno v tem je catch: imel boš različno porabo od tovarniške, ampak za različne avte boš imel različno različno porabo. Zaradi tega imajo testi avtorevij in masovna statistika vendarle nekaj kredibilnosti, saj se ravno na teh kažejo tiste značilnosti, ki v idealnih pogojih ne pridejo do izraza (npr. višja poraba TCE napram TSI). Edini način, da bi bili idealni pogoji fizikalnega merjenja kredibilni, bi bil ta, da bi za vse možne pogoje (lokacije, temperature, obremenitve, načine vožnje, gostote prometa...), ki morajo biti identični za različne avte, v praksi testirali porabo. Žal je to neizvedljivo. Ampak avtotesti in statistika pa nam tukaj lahko pomagajo in tudi nam dajo kredibilne podatke.
domen_ je napisal/-a:Brez zamere, saj vem kaj si hotel povedati, ampak, prvi in drugi del stavka ne gresta skupaj.pskoda je napisal/-a:Tovarniški podatki so čisto realni oz se ne lažejo, ker imajo določene predpise kakšne vožnje so mestne, kombinirane,... to seveda delajo vse v idealnih pogojih, kar v praksi teško dosežeš.
Po forumu brska: danci1973, Google [Bot], Majestic-12 [Bot] in 4 gostov