Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Žumi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 95
Pridružen: Pe maj 11, 2007 12:47 pm

Napisal/-a Žumi Če okt 29, 2009 1:54 pm

Grega_ je napisal/-a:
Žumi je napisal/-a:šli ste iz celovca preko vršiča??? dobr da niste šli preko brenerja :D


če bi prebral celotno temo, bi cca. tri poste pred temle katerega si napisal videl da sem sem se zmotil in je bila pot preko Ljubelja. :)


imaš prav...prehitra preakcije sorry. sam je pa dobra... no maš tud pajote k grejo okoli rit v varžet :D

CHAN je napisal/-a:
Žumi je napisal/-a:
GiGi1985 je napisal/-a:
Žumi je napisal/-a:
ti pa govoriš bedarije!!! sprednji ali pa zadnji brez elektronike je tko kot igrat igrce na računalniku brez elektrike! ne delaj se zdaj neki , povej tko kot je. pri tvoju e36 kompaktu je treba fejst pazd da te ne odpihne. že 4 kolesni imajo probleme ker se avto zakople v sneg, pa sploh če je nizk.....
tko da glih lagat ni treba


očitno še nisi sedel v avtu z zadnjim pogonom, če bi se pa kdaj dejansko peljal z njim, bi vedel, da se izklopi elektronika, ker drugače ti DSC odvzame plin in se res ustaviš v hribu. :roll:

ne sploh nism :P sploh nevem kaj to je. če je tko kot vi pravte pomen, da elektronke sploh ne rabimo. to pa ste


Govorimo samo o kritičnih razmerah - vožnji v zasnežen klanec. Zato imajo avtomobili izklopljiv ESP (ali ASR). Drugače imaš prav, medkolesna elektronika je v vseh ostalih razmerah več kot nujna ter varnostno pomembna.


kaj pa vem. imam drugačne izkušnje. novi tc/asr itd, so itak tako narejeni da avtu pomagajo pri speljevanju. važna je guma, tko kot je en že pred mano napisal. dobra mehka zimska guma, z globokimi lamelami!!

DDDD je napisal/-a:
Žumi je napisal/-a:ti pa govoriš bedarije!!! sprednji ali pa zadnji brez elektronike je tko kot igrat igrce na računalniku brez elektrike! ne delaj se zdaj neki , povej tko kot je. pri tvoju e36 kompaktu je treba fejst pazd da te ne odpihne. že 4 kolesni imajo probleme ker se avto zakople v sneg, pa sploh če je nizk.....
tko da glih lagat ni treba


Nisem imel kompakta imel sem e36 limo in e39 limo. Po snegu ti elektronika zamori avto na plundri in pa splozki cesti pa zna priti prav. In ne lažem in ne pišem bedarij. Malo pazi kako pišeš. ;) Je pa res če si tele ti tudi 4×4 z elektroniko ne pomaga.


tko ti bom povedal: da od kar imajo avtomobili na zadnji pogon porazdelitev teže cca 50:50. je pesem drugačna. drugače je pa tko avtu pri speljevanju največ pomaga teža. v tem primeru je zadnji pogon dosti izkoristi, ker je pritisk sile na zadnja kolesa veliko večji. jaz sem mel golfa petko(nikoli več) sem enkrat probal po klancu cca. 20 stopinj na 5-10 cm snega: ko sem se pelav naravnost nisem prišel do polovice, potem sem se pa obrnil sem pa prišel do konca, ravno zato ker je bila večina teže porazdeljena na pogonski gredi.


--
edit mactron: Vec postov zapovrstjo ni dovoljeno - glej pravilnik
 
Grega_
Novinec
 
Prispevkov: 422
Pridružen: To dec 30, 2003 12:19 pm

Napisal/-a Grega_ Če okt 29, 2009 3:31 pm

Žumi je napisal/-a:
Grega_ je napisal/-a:
Žumi je napisal/-a:šli ste iz celovca preko vršiča??? dobr da niste šli preko brenerja :D


če bi prebral celotno temo, bi cca. tri poste pred temle katerega si napisal videl da sem sem se zmotil in je bila pot preko Ljubelja. :)


imaš prav...prehitra preakcije sorry. sam je pa dobra... no maš tud pajote k grejo okoli rit v varžet :D



Verjamem ja, kje vse naokoli se vozijo,hehe. No v tem primeru lahko rečem da je bila res skoraj neprevozna cesta in res ornk klanci, saj vemo da največjo štalo naredi prav prvi sneg, ko je enkrat posoljeno in spluženo in sneži naprej se da lepo peljati. Se je pa to zgodilo samo takrat, drugače je avto vedno in povsod prišel.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če okt 29, 2009 3:46 pm

OFF

Dj Big je napisal/-a:Jst kle kokr berem ispade koda je zadnji pogon bolš kokr 4x4. Kar se tiče zadnjega pogona kokr pravjo nekateri folk se voz po lj pa prau nimam problemou, pa tut v lj ko napada več snega mam soseda z 330 se sam v dvorišču vrti še vn ne pride hehehehe :lol: da govorim kolega 520i 2007 pa še en kolega 525d to negre nikamor


Tvoje izražanje v večini postov ni za nikamor! Izboljšaj izražanje! To piše tudi v pravilniku.
Predvsem pa ti bomo vsi hvaležni...

--------------------------------------------------

Žumi

Ne piši več postov zapovrstjo, ampak uporabi C/P ali "uredi" in dodajaj citate in odgovore v en sam post.
In malo bolje pomisli, preden odgovarjaš - v kratkem času Vršič, svečke (ja, tudi dizli imajo svečke, a drugačne in za drug namen - glej, glej - ravno za vžiganje! Zakaj se sploh oglašaš, če tega ne veš? Moramo res bit vsi na tekočem s tvojim dometom?) in sedaj še tole:

ON

Žumi je napisal/-a:tko ti bom povedal: da od kar imajo avtomobili na zadnji pogon porazdelitev teže cca 50:50. je pesem drugačna. drugače je pa tko avtu pri speljevanju največ pomaga teža. v tem primeru je zadnji pogon dosti izkoristi, ker je pritisk sile na zadnja kolesa veliko večji. jaz sem mel golfa petko(nikoli več) sem enkrat probal po klancu cca. 20 stopinj na 5-10 cm snega: ko sem se pelav naravnost nisem prišel do polovice, potem sem se pa obrnil sem pa prišel do konca, ravno zato ker je bila večina teže porazdeljena na pogonski gredi.


Lahko razložiš, kako je pritisk sile na zadnja kolesa veliko večji, če prej praviš, da imajo sedaj 50/50? Je enih 50 veliko večjih od drugih?

Ali tole: "avtu pri speljevanju največ pomaga teža. v tem primeru je zadnji pogon dosti izkoristi, ker je pritisk sile na zadnja kolesa veliko večji. jaz sem mel golfa petko"?
Veliko večji od česa? Od prednjega? Kjer je ponavadi več kot 50 % teže, pri nekaterih celo več kot 60? Če je samo teža pomembna, je zadnji pogon (teoretično - po tvojih predpostavkah) še vedno slabši od naprej obrnjenega Golfa, kjer je na pogonu vedno (tudi naprej v klancu) več teže kot 50 %. Kaj potem zadnji pogon izkoristi in česa sprednji ne, če je prednji glede teže skoraj vedno v prednosti?

Razloži prosim tudi, kam se je prej, ko je bil obrnjen naprej, skrila večina teže pri Golfu, če je bil motor (in ostalo) enako kot kasneje nad pogonom, je pa samo kasneje speljal do vrha - kot praviš "zaradi večine teže"?

BTW - Teža nad gredjo je praktično enaka tudi na klancu, ne glede na to, kako je avto obrnjen.

Prosim, piši raje o stvareh, ki jih bolje obvladaš ali jih vsaj znaš bolje izrazit.
 
Uporabniški avatar
/miha\
Novinec
 
Prispevkov: 450
Pridružen: Sr okt 24, 2007 7:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a /miha\ Če okt 29, 2009 5:21 pm

Če ima avto 50:50 porazdelitev teže, je za v klanec bolje, da ima zadnji pogon kot sprednji.

Zakaj?

Ste se že peljali s kolesom v klanec? Koliko je obremenjeno sprednje kolo med vožnjo s kolesom v klanec? MALO je pravilen odgovor. Iz tega razloga je sprednji pogon na slabšem.

Zakaj je na slabšem?

Zato, ker je trenje med gumo in tlemi direktno odvisno od sile s katero guma pritiska na tla. Pri vožnji v klanec so zadnja kolesa mnogo bolj obremenjena, posledično imajo boljši oprijem.

Če imate avto (sprednji pogon), ki ima porazdelitev 60:40 in boste šli vzvratno v klanec, boste prišli zelo daleč, ker bodo pogonska kolesa bolj obremenjena zaradi vožnje v klanec + dodatna obremenitev zaradi nesimetrične porazdelitve mase.

VSI + ali - posamezne variante pa so nepomembni, če so gume napačne.

Mimogrede:
Zadnji pogon že v sami osnovi povzroča nestabilnost avta. Če boste v ovinku na snegu spustili gas vas bo zavrtelo (če so pogoji pravi) in šli boste dol s ceste. Če bi imeli sprednji pogon bi oddrseli v ravni liniji dol s ceste. Veliko več možnosti, da ostane avto cel, imate v primeru sprednjega pogona, saj lahko med drsenjem kolesa spet dobijo oprijem in boste zvozili ovinek, medtem ko vam pri zadnjem pogonu nič ne pomaga, da imajo sprednja kolesa oprijem.


Kar sem napisal so dejstva... če se kdo s čem ne strinja mu ne morem pomagat
:lol:
Sam ne se kregat :P
 
Uporabniški avatar
Falco'
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2188
Pridružen: Sr apr 06, 2005 10:55 am

Napisal/-a Falco' Če okt 29, 2009 5:27 pm

bmw ima že od začetka '90 let razporejeno tež0 50:50 oziroma pri izjemah je razmerje za kak procent neenakomerno.
[OO-(||||)(||||)-OO]
 
Žumi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 95
Pridružen: Pe maj 11, 2007 12:47 pm

Napisal/-a Žumi Če okt 29, 2009 6:22 pm

Miha lepo si povedal: se strinjam 100%
to sem tudi jaz hotel, nism šel tko v fizične izraze, ampak to sem hotu povedat :) bl po domace
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind Če okt 29, 2009 11:29 pm

Dj Big je napisal/-a:Jst kle kokr berem ispade koda je zadnji pogon bolš kokr 4x4. Kar se tiče zadnjega pogona kokr pravjo nekateri folk se voz po lj pa prau nimam problemou, pa tut v lj ko napada več snega mam soseda z 330 se sam v dvorišču vrti še vn ne pride hehehehe :lol: da govorim kolega 520i 2007 pa še en kolega 525d to negre nikamor


Ure slovenščine si prešprical?
 
Dj Big
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 787
Pridružen: Če apr 02, 2009 6:52 pm
Kraj: LJ-Polje

Napisal/-a Dj Big Pe okt 30, 2009 6:42 am

nevermind je napisal/-a:
Dj Big je napisal/-a:Jst kle kokr berem ispade koda je zadnji pogon bolš kokr 4x4. Kar se tiče zadnjega pogona kokr pravjo nekateri folk se voz po lj pa prau nimam problemou, pa tut v lj ko napada več snega mam soseda z 330 se sam v dvorišču vrti še vn ne pride hehehehe :lol: da govorim kolega 520i 2007 pa še en kolega 525d to negre nikamor


Ure slovenščine si prešprical?


A jebiga če sm čefur
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara Pe okt 30, 2009 7:04 am

Dj Big je napisal/-a:
nevermind je napisal/-a:
Dj Big je napisal/-a:Jst kle kokr berem ispade koda je zadnji pogon bolš kokr 4x4. Kar se tiče zadnjega pogona kokr pravjo nekateri folk se voz po lj pa prau nimam problemou, pa tut v lj ko napada več snega mam soseda z 330 se sam v dvorišču vrti še vn ne pride hehehehe :lol: da govorim kolega 520i 2007 pa še en kolega 525d to negre nikamor


Ure slovenščine si prešprical?


A jebiga če sm čefur


dobr mal te daje slovnica 8) , sam se pa 100 procentno strinjam s tabo, tudi sam imam enaka opažanja, tudi, ko je v ljubljani mogoče 15 ali več centimetrov snega bmw-ji ne "laufajo", tut sosed z 520 i vsakič ko zjutraj kida snega sam pri sebi jamra kok bo hudo danes na cesti..........hehe to je realnost, zadnji pogon in sneg ne gresta ravno z roko v roki, pa naj kdo reče kar hoče to lahko potrdim tudi iz lastnih izkušenj, da se ne bo kdo naslanjal na moj post.........
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
Dj Big
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 787
Pridružen: Če apr 02, 2009 6:52 pm
Kraj: LJ-Polje

Napisal/-a Dj Big Pe okt 30, 2009 7:10 am

xsara je napisal/-a:
Dj Big je napisal/-a:
nevermind je napisal/-a:
Dj Big je napisal/-a:Jst kle kokr berem ispade koda je zadnji pogon bolš kokr 4x4. Kar se tiče zadnjega pogona kokr pravjo nekateri folk se voz po lj pa prau nimam problemou, pa tut v lj ko napada več snega mam soseda z 330 se sam v dvorišču vrti še vn ne pride hehehehe :lol: da govorim kolega 520i 2007 pa še en kolega 525d to negre nikamor


Ure slovenščine si prešprical?


A jebiga če sm čefur


dobr mal te daje slovnica 8) , sam se pa 100 procentno strinjam s tabo, tudi sam imam enaka opažanja, tudi, ko je v ljubljani mogoče 15 ali več centimetrov snega bmw-ji ne "laufajo", tut sosed z 520 i vsakič ko zjutraj kida snega sam pri sebi jamra kok bo hudo danes na cesti..........hehe to je realnost, zadnji pogon in sneg ne gresta ravno z roko v roki, pa naj kdo reče kar hoče to lahko potrdim tudi iz lastnih izkušenj, da se ne bo kdo naslanjal na moj post.........


Končno en k me razume (glede bemfla ne slovenščine) ponavadi me usi napadejo ja golf je pa najbolši :lol: jst sm pač realn, pa proti nobenemu avtu nimam nč bemfli so men konc pa zadn pogon je pošten k isklopš asr :lol: ;)
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara Pe okt 30, 2009 8:07 am

evo točno tko bmw je nasplošno zelo dobr avto in nebi se ga popolnoma nič branil, samo kakor sem rekel, ko je sneg je težava z njim. Konkretno 5 centimetrov mokrega snega, cesta s približno 10 % naklonom vsaj v začetku, bmw 320d, z vso elektroniko je začel v klanec in prvi desni ovinek vleči suvereno, ko tank brez težav, prvi ovinek bp, takoj zatem ponovno ovinek tokrat v levo, malo je začel zgubljati na obratih in začel ga je dušit, ko bi imel športni filter montiran-če veste kaj mislim, uglavnem začel se je dogajat, zadnji konec malo spodrsne, jest se ustrašim in malo spustim plin, ampak takrat pa se avto ustavi in ne gre več nikamor naprej, še huje probam jet nazaj rikverc, da pridem nazaj na ravnino, ne lahek zadnji konec v momentu potegne v jarek ok zdej sem se že pošteno usr.l, kolega, ki je bil z mano je reku, glej tm je en kup peska dejva mal posut in probava speljat vsaj ta ovinek, da prideva malo višje do ravnine, kjer bi se dalo obrnit, no in tako narediva in se ob prvem primernem in varnem mestu obrneva in sam bejž dol s klancov na ravnino, ker tole je pa podn..........druga situacija približno isto snega tudi mokrega avto citroen xsara 1,6 16v, (oba avtomobila z zimskimi gumami starimi cirka 1 leto in tam okol 10000 prevoženimi kilometri) avto zaženem prva kolesa se vrtijo, da bog pomagi, ampak avto gre naprej, držim navor in brzino, kolikor se pač da v takih razmerah, pride ovinek j***a od xsare vleče vn iz ovinka, sam vseeno se ne ustavim, pride drug ovinek, (kjer je bmw upehal oziroma sem se jest ustrašu) tudi xsara zgublja na navoru in moči, jasno sej ne morš kr tišat je treba tudi mal pobremzat saj je le ovinek, ampak nadaljujem, sicer se skor ustavim, ampak z občutkom, ohranim neko hitrost, da lahko nadaljujem in tako vse do vrha približno dva kilometra dolgih zavitih klancev............zdej šele vidim da sem se razpisu, sam občutki od takrat so še kr dobr živi in se prav dobr spomnem...........res da imam veliko več izkušenj z vožnjo po snegu z fwd, ina veliko manj z rwd, sam če tko pogledam večina lastnikov bmw-jev nima neke šole obvladovanja zadnjega pogona, to so moje izkušnje in še enkrat povdarjam bmw je stroj, samo snega ne mara in konec.............zdej me pa spluvite hehe :lol:
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
Uporabniški avatar
DDDD
Novinec
 
Prispevkov: 215
Pridružen: Ne avg 24, 2003 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a DDDD Pe okt 30, 2009 12:50 pm

Jebiga ne znaš vozit.
Šljivovica ljutaaa
Slika
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara Pe okt 30, 2009 12:56 pm

DDDD je napisal/-a:Jebiga ne znaš vozit.


jap zgleda z 18 leti vozniških izkušenj in nešteto kilometri res nimam pojma o vožnji......res pa je da bmw-ja v snegu ne znam peljat, niti ga nočem nikoli več.........
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
Uporabniški avatar
/miha\
Novinec
 
Prispevkov: 450
Pridružen: Sr okt 24, 2007 7:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a /miha\ Pe okt 30, 2009 1:06 pm

xsara je napisal/-a:evo točno tko bmw je nasplošno zelo dobr avto in nebi se ga popolnoma nič branil, samo kakor sem rekel, ko je sneg je težava z njim. Konkretno 5 centimetrov mokrega snega, cesta s približno 10 % naklonom vsaj v začetku, bmw 320d, z vso elektroniko je začel v klanec in prvi desni ovinek vleči suvereno, ko tank brez težav, prvi ovinek bp, takoj zatem ponovno ovinek tokrat v levo, malo je začel zgubljati na obratih in začel ga je dušit, ko bi imel športni filter montiran-če veste kaj mislim, uglavnem začel se je dogajat, zadnji konec malo spodrsne, jest se ustrašim in malo spustim plin, ampak takrat pa se avto ustavi in ne gre več nikamor naprej, še huje probam jet nazaj rikverc, da pridem nazaj na ravnino, ne lahek zadnji konec v momentu potegne v jarek ok zdej sem se že pošteno usr.l, kolega, ki je bil z mano je reku, glej tm je en kup peska dejva mal posut in probava speljat vsaj ta ovinek, da prideva malo višje do ravnine, kjer bi se dalo obrnit, no in tako narediva in se ob prvem primernem in varnem mestu obrneva in sam bejž dol s klancov na ravnino, ker tole je pa podn..........druga situacija približno isto snega tudi mokrega avto citroen xsara 1,6 16v, (oba avtomobila z zimskimi gumami starimi cirka 1 leto in tam okol 10000 prevoženimi kilometri) avto zaženem prva kolesa se vrtijo, da bog pomagi, ampak avto gre naprej, držim navor in brzino, kolikor se pač da v takih razmerah, pride ovinek j***a od xsare vleče vn iz ovinka, sam vseeno se ne ustavim, pride drug ovinek, (kjer je bmw upehal oziroma sem se jest ustrašu) tudi xsara zgublja na navoru in moči, jasno sej ne morš kr tišat je treba tudi mal pobremzat saj je le ovinek, ampak nadaljujem, sicer se skor ustavim, ampak z občutkom, ohranim neko hitrost, da lahko nadaljujem in tako vse do vrha približno dva kilometra dolgih zavitih klancev............zdej šele vidim da sem se razpisu, sam občutki od takrat so še kr dobr živi in se prav dobr spomnem...........res da imam veliko več izkušenj z vožnjo po snegu z fwd, ina veliko manj z rwd, sam če tko pogledam večina lastnikov bmw-jev nima neke šole obvladovanja zadnjega pogona, to so moje izkušnje in še enkrat povdarjam bmw je stroj, samo snega ne mara in konec.............zdej me pa spluvite hehe :lol:


Če:
-bi imela xsara in bmw enake gume
-bi ble identične snežne razmere
-bi bil v obeh primerih dober voznik

Torej bi bla edina razlika v sposobnosti pogona.

Potem bi avto z zadnjim pogonom prišel dlje. Tako pa je ponavadi omejitev znanje voznika, ki mora biti na visokem nivoju, da se izkoristi prednosti zadnjega pogna. Zato ima tudi večina avtov sprednji pogon, saj je za rajo ta veliko bolj primeren. Na ta način je BMW kriv, da je zadnji pogon zanič, čeprav to ni res.
Zadnji pogon je za ljudi, ki znajo vozit in uživajo v vožnji.

XSARA ... v takih ekstremnih razmerah se elektroniko izklopi, ker ni sposobna čudežev. Če voznik brezglavo pritiska plin, ga bo elektronika odvzela, da kolesa ne bodo vrtela v prazno in s tem izgubila oprijema. Ta način pripelje do tega, da avto 'mori' in se na koncu ustavi, saj ne more iti naprej, ne da bi se kolesa vrtela v prazno. Če tega ne veš, tvoj problem.
Sam ne se kregat :P
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe okt 30, 2009 1:11 pm

/miha je napisal/-a:


Če:
-bi imela xsara in bmw enake gume
-bi ble identične snežne razmere
-bi bil v obeh primerih dober voznik

Torej bi bla edina razlika v sposobnosti pogona.

Potem bi avto z zadnjim pogonom prišel dlje. Tako pa je ponavadi omejitev znanje voznika, ki mora biti na visokem nivoju, da se izkoristi prednosti zadnjega pogna. Zato ima tudi večina avtov sprednji pogon, saj je za rajo ta veliko bolj primeren. Na ta način je BMW kriv, da je zadnji pogon zanič, čeprav to ni res.
Zadnji pogon je za ljudi, ki znajo vozit in uživajo v vožnji.

XSARA ... v takih ekstremnih razmerah se elektroniko izklopi, ker ni sposobna čudežev. Če voznik brezglavo pritiska plin, ga bo elektronika odvzela, da kolesa ne bodo vrtela v prazno in s tem izgubila oprijema. Ta način pripelje do tega, da avto 'mori' in se na koncu ustavi, saj ne more iti naprej, ne da bi se kolesa vrtela v prazno. Če tega ne veš, tvoj problem.

še en če je:
da ima voznik "j***a" in da se ne ustraši, kajti potem sledi odvzem gasa in avto se ustavi :arrow: adijo....

sem že na prvi strani napisal, kako lepo se je dalo peljat s Fiatom 132.......(na Roglo recimo, po friškem "cajevcu"..... - noro)
 
Uporabniški avatar
/miha\
Novinec
 
Prispevkov: 450
Pridružen: Sr okt 24, 2007 7:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a /miha\ Pe okt 30, 2009 1:17 pm

Ni treba ''j**c'', treba je znat vozit. Če ti rit odnese, ti jo mora zato, ker si v ovinku gas pohodil in ker si hotel, da jo.
Sam ne se kregat :P
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara Pe okt 30, 2009 1:29 pm

sej pravm ne znam vozit zadnga pogona, če si ga kdaj polastim se bom že naučil hehe......sicer me pa prav zanima kok junakov gre z bemflo v tak klanc v južnem snegu in ovinkih kjer lahko vsak moment pričakuješ nasproti vozeče vozilo, aja pa še to cesta tja gor je ozka, da se komi srečata dva avtomobila, sicer pa dam vsem prav, pač pomanjkanje izkušenj z zadnjim pogonom........pač štartal sem iz tega stališča, da si ga kupi recimo nek starejši možakar, ki ima nekaj klancev pred domom in si je vse živlenje lastil vozila na prednji pogon, potem mora pod opombami za varno upravljanje vozila biti navedeno še (potrebno je imeti opravljeno vožnjo v zimskih razmerah na cesti z vozilom, ki ima zadnji pogon in je potrebno v primeru zdrsa in odnašanja zadnjih koles tkoj izklopiti vsa električna pomagala, da se reši situacija in takoj nato spet vse nazaj vklopiti, da se lahko nadaljuje vožnja), sej pravim z stališča povprečnega kupca, ki mogoče ne ve točno, kako se obnaša zadnji pogon v zimskih razmerah.............nasprotno, pa sem peljal po snegu tut fičota in pa hrošča, to je pa nekaj drugega, seveda zaradi zadnjega pogona in pa postavitve motorja na zadnji osi, to pa leti v klanec po snegu bolj kot pa tank 8)
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
Žumi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 95
Pridružen: Pe maj 11, 2007 12:47 pm

Napisal/-a Žumi Pe okt 30, 2009 3:00 pm

/miha je napisal/-a:Ni treba ''j**c'', treba je znat vozit. Če ti rit odnese, ti jo mora zato, ker si v ovinku gas pohodil in ker si hotel, da jo.


ali pa bremzo! al pa cuknu mal desno pa hitr levo
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind Pe okt 30, 2009 9:01 pm

Dj Big je napisal/-a:
nevermind je napisal/-a:
Dj Big je napisal/-a:Jst kle kokr berem ispade koda je zadnji pogon bolš kokr 4x4. Kar se tiče zadnjega pogona kokr pravjo nekateri folk se voz po lj pa prau nimam problemou, pa tut v lj ko napada več snega mam soseda z 330 se sam v dvorišču vrti še vn ne pride hehehehe :lol: da govorim kolega 520i 2007 pa še en kolega 525d to negre nikamor


Ure slovenščine si prešprical?


A jebiga če sm čefur


OFF
Pa ni pomembno kaj si. Potrudi se bolj pravilno slovnično pisati.
Morda boš tudi ti kdaj rabil pomoč in če boš s takšnim načinom
pisal te forumaši ne bodo resno vzeli.
 
Dj Big
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 787
Pridružen: Če apr 02, 2009 6:52 pm
Kraj: LJ-Polje

Napisal/-a Dj Big So okt 31, 2009 6:50 am

nevermind je napisal/-a:
Dj Big je napisal/-a:
nevermind je napisal/-a:
Dj Big je napisal/-a:Jst kle kokr berem ispade koda je zadnji pogon bolš kokr 4x4. Kar se tiče zadnjega pogona kokr pravjo nekateri folk se voz po lj pa prau nimam problemou, pa tut v lj ko napada več snega mam soseda z 330 se sam v dvorišču vrti še vn ne pride hehehehe :lol: da govorim kolega 520i 2007 pa še en kolega 525d to negre nikamor


Ure slovenščine si prešprical?


A jebiga če sm čefur


OFF
Pa ni pomembno kaj si. Potrudi se bolj pravilno slovnično pisati.
Morda boš tudi ti kdaj rabil pomoč in če boš s takšnim načinom
pisal te forumaši ne bodo resno vzeli.


Važn je da se razumemo kva eni okol tega tok komplicerate nismo hrvati
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov