MacAudio je napisal/-a:Kaj vse v cajtngih med seboj primerjajo....
Gre samo zato, da vsak "hot-hatch" lahko na "svojem polju" bije svojo bitko. Vedno, pa se bo nasel nek drugi, ki bo..kako ze pravis, "tapravi". Ni pa seveda s tem nic narobe

LpF
gofra je napisal/-a:@ Ozi: precej prehud strosek za minimalno izboljsavo imho.
@ MacAudio: primerjas NA s turbacem. Menjalnik tudi - povsem drugacna razmerja...Poglej se drag race z mesta na istem video kanalu
LpF
_Ozi_ je napisal/-a:gofra je napisal/-a:@ Ozi: precej prehud strosek za minimalno izboljsavo imho.
@ MacAudio: primerjas NA s turbacem. Menjalnik tudi - povsem drugacna razmerja...Poglej se drag race z mesta na istem video kanalu
LpF
Točno tako. Definitivno slabo tunabilen motor in se enostavno ne splača. Kdor išče straight-line performace avto je pri Cliotu v napačnih vodah.
Za drugo napisano pa
gofra je napisal/-a:@ Ozi: precej prehud strosek za minimalno izboljsavo imho.
@ MacAudio: primerjas NA s turbacem. Menjalnik tudi - povsem drugacna razmerja...Poglej se drag race z mesta na istem video kanalu
LpF
pskoda je napisal/-a:gofra je napisal/-a:@ Ozi: precej prehud strosek za minimalno izboljsavo imho.
@ MacAudio: primerjas NA s turbacem. Menjalnik tudi - povsem drugacna razmerja...Poglej se drag race z mesta na istem video kanalu
LpF
Kaj pa je narobe, če primerjaš turbača z NA? Vse je odvisno v konjih. Npr. Punto Abarth je turbač, pa ne boš nikol prehitel cliota RS, pa čeprav je brez turbota. Tukaj je samo važno koliko konjev imaš. Astra ima pač krepko čez 200km, en ko bo imel močnejši avto od te astre jo bo piču pa lahko z NA motorjem, simpel ko pasul
xsara je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:gofra je napisal/-a:@ Ozi: precej prehud strosek za minimalno izboljsavo imho.
@ MacAudio: primerjas NA s turbacem. Menjalnik tudi - povsem drugacna razmerja...Poglej se drag race z mesta na istem video kanalu
LpF
Kaj pa je narobe, če primerjaš turbača z NA? Vse je odvisno v konjih. Npr. Punto Abarth je turbač, pa ne boš nikol prehitel cliota RS, pa čeprav je brez turbota. Tukaj je samo važno koliko konjev imaš. Astra ima pač krepko čez 200km, en ko bo imel močnejši avto od te astre jo bo piču pa lahko z NA motorjem, simpel ko pasul
ah no ja s turbakom se seveda da v straight linu dol vržt cliota z 197 konji, vrjami mi jest sm ga s turbakom že dol vrgu..........
odprti clio je napisal/-a:Naj bi pa te clioti mel težave z izpušnim kolektorjem; mislm - slabši odlitki; z naknadno obdelavo se bojda neki profitira. Vir: RK forum.
pskoda je napisal/-a:http://www.youtube.com/watch?v=G77lgquR8_I
Tukaj je Ibiza Cupra vs Clio RS, ki naj bi imel baje hud podvozje
pskoda je napisal/-a:gofra je napisal/-a:@ Ozi: precej prehud strosek za minimalno izboljsavo imho.
@ MacAudio: primerjas NA s turbacem. Menjalnik tudi - povsem drugacna razmerja...Poglej se drag race z mesta na istem video kanalu
LpF
Kaj pa je narobe, če primerjaš turbača z NA? Vse je odvisno v konjih. Npr. Punto Abarth je turbač, pa ne boš nikol prehitel cliota RS, pa čeprav je brez turbota. Tukaj je samo važno koliko konjev imaš. Astra ima pač krepko čez 200km, en ko bo imel močnejši avto od te astre jo bo piču pa lahko z NA motorjem, simpel ko pasul
gofra je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:gofra je napisal/-a:@ Ozi: precej prehud strosek za minimalno izboljsavo imho.
@ MacAudio: primerjas NA s turbacem. Menjalnik tudi - povsem drugacna razmerja...Poglej se drag race z mesta na istem video kanalu
LpF
Kaj pa je narobe, če primerjaš turbača z NA? Vse je odvisno v konjih. Npr. Punto Abarth je turbač, pa ne boš nikol prehitel cliota RS, pa čeprav je brez turbota. Tukaj je samo važno koliko konjev imaš. Astra ima pač krepko čez 200km, en ko bo imel močnejši avto od te astre jo bo piču pa lahko z NA motorjem, simpel ko pasul
Delan je bil rolling start. In kolikor jaz vem ima OPCjka 200 konjev (razen ce sem kaj spregledal). Ti pa garantiram, da sem recimo s svojim avtom, ki ima 40 konjev manj, (poelg tega je najbrz tezji) hitrejsi ali vsaj tako hiter kot je Clio 197 pri 100-200 km/h. Ampak sem ze omenil, nic ni narobe s primerjavo - narobe pa jo marsikdo dojema...
@ Ozi, mi se moramo pa enkrat dobit
LpF
_Ozi_ je napisal/-a:Tisto kar si nazadnje napisal je bil tudi eden izmed vzrokov zakaj me je Clio tako prepričal. Porabo sem imel prve kilometre 7,5L/100km po BC in se sedaj kar drži okoli 10.5-11L kar je za moje razmere več kot ugodno. Takšno porabo sem imel pri GTV 2.0TS pa je bilo "samo" 150hp. Pri Cliotu sem sicer tudi že prišel do 13L/100km, ampak je res tako kot sem bral preden sem ga kupil - za 13L/100km se pelješ way beyond.............kot referenco sem takrat vzel Corso OPC. Volan oz. mehkost le tega mi ni bila všeč ravno tako kot ne feedback. Avto se je preveč nagibal in ni se dal lepo placirati v ovinek. Motor je navdušujoč. Subjektivno bi rekel, da tale 1.6T vleče od 1600rpm do blokade konstantno. Problem je z notranjim kolesom v zaprtih ovinkih. To prej pripišem slabo skonfiguriranem e-gasu kot pa preveliki moči, ker se ne more lepo dozirati z pedalu. Pri Cliotu me tudi ta e-gas moti pri normalni uporabi, ker ni dost direktno. Pri hitrejši vožnji je ok. Zvok Corse je nor - pihanje turba skozi izpuh. Sedeži so odlični in tudi notranjost je malo bolj razgibana, ampak ne po mojem okusu. Tisti barvi dodatki so vsaj za mene "fail". Motil me je tudi zelo trd menjalnik in da avto nima prikaza temp.vodesicer obstaja skrivni meni v kateremu je še več informacij, ampak
z podobno vožnjo kot sem prišel pri Cliotu do 13L/100km sem imel pri Corsi 17,6L/100km. Ista relacija in podobne razmere.
Kar se servisev in rezervnih delov tiče je tudi dost poceni Clio glede na to, da je topspec model. 68€ sem dal za oljni servis, ki sem ga delal na 2k km - bargain :P so pa razni rezervni deli kar dragi. Difuzor je čez 700€, sredisnka konzola kot jo ima novi RS200 (antracid) 350€,.....nekatere stvari so pa spet poceni. Glede na layout podvozja nebi rekel, da bo v prihodnosti drago vzdrževanje tega ravno tako kot ne motorja. Se pa priporoča čimvečkrat menjat olje. 3/4 na UK forumu uporablja prava esterska olja.
Sam se nisem odločil za 350Z, 156 GTA, Evo,...itd. ravno zaradi teh morebitnih stroškev. Ne pravim, da so nujno visoki stroški in da veliko crkuje - sploh ni takšnega problema, če sam popravljaš, ampak 250hp+ po možnosti v kombinaciji z 4x4 ali turbo je treba fotrati in vzdrževati in zaenkrat to ni bila moja prioriteta.
Upam, da sem ti kaj pomagal :P v tujino nebi šel iskat Cliota, če pri nas ne dobiš dobrega?gofra je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:gofra je napisal/-a:@ Ozi: precej prehud strosek za minimalno izboljsavo imho.
@ MacAudio: primerjas NA s turbacem. Menjalnik tudi - povsem drugacna razmerja...Poglej se drag race z mesta na istem video kanalu
LpF
Kaj pa je narobe, če primerjaš turbača z NA? Vse je odvisno v konjih. Npr. Punto Abarth je turbač, pa ne boš nikol prehitel cliota RS, pa čeprav je brez turbota. Tukaj je samo važno koliko konjev imaš. Astra ima pač krepko čez 200km, en ko bo imel močnejši avto od te astre jo bo piču pa lahko z NA motorjem, simpel ko pasul
Delan je bil rolling start. In kolikor jaz vem ima OPCjka 200 konjev (razen ce sem kaj spregledal). Ti pa garantiram, da sem recimo s svojim avtom, ki ima 40 konjev manj, (poelg tega je najbrz tezji) hitrejsi ali vsaj tako hiter kot je Clio 197 pri 100-200 km/h. Ampak sem ze omenil, nic ni narobe s primerjavo - narobe pa jo marsikdo dojema...
@ Ozi, mi se moramo pa enkrat dobit
LpF
Kamotsamo moj počiva v garaži čez zimo. Imamo pa doma Brava 1.4 T-Jet 150hp Sport in imam neko predstavo kako se tole premakne. Lažji avto, remapan z več konji kot je od Gofre GPA si predstavljam, da bi v kakšni 5. ali 6. (mogoče celo v 4.) pri isti hitrosti pustil Cliota ob rolling startu odzadaj.
V končni fazi je pospešek odvisen od navora in teže vozila in tle ima GPA prednost 100%!
Lp
scmoky je napisal/-a:Jaz res nevem od kje vam da je Clio RS za drage... Clio RS je predvsem za ovinke svetlobna leta pred Puntom... Če pa se greste za avtocesto, to zna vsaka budala naravnost na gas tišat. Če hočeš to te ti lahko damo novega Megana RS 250 konjičev, pa če boš dal čip noter verjamem da bo do 280HP šel... Kar je tak max na sprednjem pogonu.
Je bila enkrat primerjava R26R pa Focus RS, pa ima Fous 70 konjev več, mislim da do 120km/h iz nule štart je zadi ostal(potem se seveda pokaže 2.5 motor). Kaj šele potem na progi, z zavoji ko sploh ni gripa pri Focusu.
Kdor bo nabavo Clio RS, bo imel strupeno igračko. Veliko pa je tak od voznika odvisno. Meni je reimo Honda S2000 všeč iz 2l dobi 240 zdravih konjev brez turbine. Spoštoanja vreden dosežek(govorimo za stock avte)
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov