Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Po nov 23, 2009 10:51 am

MacAudio je napisal/-a:Kaj vse v cajtngih med seboj primerjajo.... :roll:


Gre samo zato, da vsak "hot-hatch" lahko na "svojem polju" bije svojo bitko. Vedno, pa se bo nasel nek drugi, ki bo..kako ze pravis, "tapravi". Ni pa seveda s tem nic narobe ;)

LpF
 
Uporabniški avatar
_Ozi_
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Ne sep 23, 2007 10:56 am
Kraj: Rivercity

Napisal/-a _Ozi_ Po nov 23, 2009 11:09 am

gofra je napisal/-a:@ Ozi: precej prehud strosek za minimalno izboljsavo imho.
@ MacAudio: primerjas NA s turbacem. Menjalnik tudi - povsem drugacna razmerja...Poglej se drag race z mesta na istem video kanalu ;)

LpF


Točno tako. Definitivno slabo tunabilen motor in se enostavno ne splača. Kdor išče straight-line performace avto je pri Cliotu v napačnih vodah.

Za drugo napisano pa :tomidelej:
 
Uporabniški avatar
colecutter
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: So mar 07, 2009 9:17 pm

Napisal/-a colecutter Po nov 23, 2009 6:32 pm

_Ozi_ je napisal/-a:
gofra je napisal/-a:@ Ozi: precej prehud strosek za minimalno izboljsavo imho.
@ MacAudio: primerjas NA s turbacem. Menjalnik tudi - povsem drugacna razmerja...Poglej se drag race z mesta na istem video kanalu ;)

LpF


Točno tako. Definitivno slabo tunabilen motor in se enostavno ne splača. Kdor išče straight-line performace avto je pri Cliotu v napačnih vodah.

Za drugo napisano pa :tomidelej:


Se strinjam. Pa nas je verjetno kar dosti takih, ki tega avta nismo kupili zaradi končne hitrosti in brutalnih pospeškov(to pa sedaj ne pomeni, da je avto počasen), temveč zaradi več kot izvrstne lege v ovinkih. Še največ za nekakšno primerno ceno se da doseči z nakupom lažjih kvalitetnih platišč (da se dobiti tudi po 3kg in več lažje od originala) in dobrimi gumami, pa mogoče, no vsaj zame bo v prihodnosti prišlo v poštev kompletno nastavljivo vzmetenje KW - V3 (nastavljiva višina, trdota in hod blažilnikov), ki sicer ni poceni, ampak je vredno vsakega evra. S temi modifikacijami se da še dodatno izboljšati lego in ves izgubljen čas na ravnini proti brutalnejšemu vozilu se lahko nadoknadi v zavojih, seveda, če je tudi voznik sposoben hitro peljati. Kar se pa trenutno tiče izboljševanja motornih zmogljivosti, je pa možni prirastek moči premajhen proti vloženim sredstvom. Mogoče pa velja omeniti še en ekstrem, in sicer zmanjševanje teže, da se iz avta pomeče vse nepotrebno. Tudi to nekateri počnejo, ampak potem vozilo ni več ne vem kako praktično za vsakdanjo uporabo.

Xsara, ne vem, če si ta avto že vozil, če nisi, ti vsekakor predlagam predhodno testno vožnjo, da ti mogoče kasneje ne bi bilo dolgčas po manjkajočem turbu :D . Ker že voziš francoski avto, mislim, da si že vajen kakšnega nadležnega črička, ki se ga z dolgotrajnim in vztrajnim iskanjem ponavadi da najti, torej s tem ne bo problema, ročke v notranjosti za zapiranje vrat tudi niso ne vem kakšen dosežek, ker rade spuščajo zvoke ali pa se želijo razstaviti ob potegu), pa vsekakor usmeri pozornost na morebitno zračnost v volanskem mehanizmu (s tem ima probleme moj prijatelj), kangarooing ob neogretem motorju se odpravi z hitrim šaltanjem v višjo prestavo, čez par minut, ko se motor ogreje pa mine sam od sebe - saj ni tako hudo, te vsaj spomni, da je potrebno motor ogret). Pozoren bodi tudi na prednji odbijač, ker pri zgodnjih verzijah rad skoči iz pritrditvenih mest - pri lučeh (tudi to se je dogajalo prijatelju). Pozoren pa bodi tudi na morebitne čudne zvoke, ki bi izvirali iz področja jermenov, črpalke... ob bolj ogretem motorju.
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Napisal/-a odprti clio Po nov 23, 2009 7:04 pm

Naj bi pa te clioti mel težave z izpušnim kolektorjem; mislm - slabši odlitki; z naknadno obdelavo se bojda neki profitira. Vir: RK forum.
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara Po nov 23, 2009 7:12 pm

no ja enega sem pred kratkim peljal, samo nisem mogel probati vseh njegovih potencialov, ker je bil zraven še prodajalec, prvi občutki: dobra lega, odlične zavore, menjalnik je tut uredu, bo treba še kje kakšnega dobit za malo daljši test 8) sicer pa vidim, da je debata tekla tudi o tuningu, no če lahko dodam ga nebi popolnoma nič rihtal, ker zato mam v garaži parkiranega turbaka (uno t) in popolnoma zadovolji potrebe po pospeških in nekako špartanskem filingu, pač imam predelanega že skoraj v ghd specialko :lol: , clio bi bil pač skoraj vsakdanji avto, letno nebi naredil veliko kilometrov, za družinski avto pa imam karavana, ne vem ta bi bil nekje vmes med napol dirkalnikom (uno turbo) in family karavanom 8)
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Po nov 23, 2009 7:47 pm

gofra je napisal/-a:@ Ozi: precej prehud strosek za minimalno izboljsavo imho.
@ MacAudio: primerjas NA s turbacem. Menjalnik tudi - povsem drugacna razmerja...Poglej se drag race z mesta na istem video kanalu ;)

LpF


Kaj pa je narobe, če primerjaš turbača z NA? Vse je odvisno v konjih. Npr. Punto Abarth je turbač, pa ne boš nikol prehitel cliota RS, pa čeprav je brez turbota. Tukaj je samo važno koliko konjev imaš. Astra ima pač krepko čez 200km, en ko bo imel močnejši avto od te astre jo bo piču pa lahko z NA motorjem, simpel ko pasul
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Po nov 23, 2009 7:58 pm

http://www.youtube.com/watch?v=G77lgquR8_I
Tukaj je Ibiza Cupra vs Clio RS, ki naj bi imel baje hud podvozje
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara Po nov 23, 2009 8:04 pm

pskoda je napisal/-a:
gofra je napisal/-a:@ Ozi: precej prehud strosek za minimalno izboljsavo imho.
@ MacAudio: primerjas NA s turbacem. Menjalnik tudi - povsem drugacna razmerja...Poglej se drag race z mesta na istem video kanalu ;)

LpF


Kaj pa je narobe, če primerjaš turbača z NA? Vse je odvisno v konjih. Npr. Punto Abarth je turbač, pa ne boš nikol prehitel cliota RS, pa čeprav je brez turbota. Tukaj je samo važno koliko konjev imaš. Astra ima pač krepko čez 200km, en ko bo imel močnejši avto od te astre jo bo piču pa lahko z NA motorjem, simpel ko pasul


ah no ja s turbakom se seveda da v straight linu dol vržt cliota z 197 konji, vrjami mi jest sm ga s turbakom že dol vrgu..........
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Po nov 23, 2009 8:11 pm

xsara je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:
gofra je napisal/-a:@ Ozi: precej prehud strosek za minimalno izboljsavo imho.
@ MacAudio: primerjas NA s turbacem. Menjalnik tudi - povsem drugacna razmerja...Poglej se drag race z mesta na istem video kanalu ;)

LpF


Kaj pa je narobe, če primerjaš turbača z NA? Vse je odvisno v konjih. Npr. Punto Abarth je turbač, pa ne boš nikol prehitel cliota RS, pa čeprav je brez turbota. Tukaj je samo važno koliko konjev imaš. Astra ima pač krepko čez 200km, en ko bo imel močnejši avto od te astre jo bo piču pa lahko z NA motorjem, simpel ko pasul


ah no ja s turbakom se seveda da v straight linu dol vržt cliota z 197 konji, vrjami mi jest sm ga s turbakom že dol vrgu..........


Ti vrejamem, samo problem v štartu je da ti mal zavrti v prazno ali prekasno prestaviš v drugo, takoj zgubiš nekaj sekund, kar se pa zelo pozna
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po nov 23, 2009 9:37 pm

Mah to niso 100ps mlinčki, tukaj se gleda 100-200 km/h :twisted: Kaj je bolš kaj ni je stvar okusa, vsekakor sm pa mnenja da obvezno R27, že zarad zicov s esplača več dat, kaj šele zarad podvozja 8)
 
Uporabniški avatar
_Ozi_
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Ne sep 23, 2007 10:56 am
Kraj: Rivercity

Napisal/-a _Ozi_ To nov 24, 2009 8:17 am

odprti clio je napisal/-a:Naj bi pa te clioti mel težave z izpušnim kolektorjem; mislm - slabši odlitki; z naknadno obdelavo se bojda neki profitira. Vir: RK forum.


Prvič slišim. Se pa zgodi, da pokrov ventilov spušča in se malenkost olja nabira pri prvi svečki. Quick fix ubistvo.

pskoda je napisal/-a:http://www.youtube.com/watch?v=G77lgquR8_I
Tukaj je Ibiza Cupra vs Clio RS, ki naj bi imel baje hud podvozje


Vsaj kar se mene tiče sem ob pogledu filmčka opazil kar nekaj možnosti izboljšav pri liniji Cliota. Sploh pri 0:29 bi lahko z veliko večjo hitrostjo speljal ovinek saj se pri izstopu iz ovinka vidi kje je avto :? ne pravim, da je Ibiza slab avto in da je Clio superioren, ampak je toliko odvisno od voznika in poznavanja proge. Kje so šele gume, pritisk v njih,...itd. kar vse na koncu vpliva na performance. Pri Cliotu je pa še toliko bolj pomembno tudi pravo šaltanje za maksimalni izkoristek moči.

@xsara - kar vzemi si čas in pojdi na kakšno daljšo testno vožnjo z Cliotu preden se odločiš zanj. Jaz sem vozil 156 GTA, 350Z, Focus ST, Corso OPC, Clio 197, Golf GTI DSG Edition 30...in še kakšen HH se bi našel preden sem se za Cliota odločil. S tem ne želim povedati, da so ostali avtomobili slabši, ampak za sebe sem našel to kar sem iskal ravno v Cliotu. Edini minus z katerim sem razočaran je notranjost, ki bi lahko za takšno ceno bila boljša/lepša. Žal mi je tudi, da nisem uspel voziti Honde Type R tako gen.7 kot 8. in Astre OPC.

@colecutter - se popolnoma strinjam. KW V3 bo "tapravo". Kolikor sem spremljal tiste, ki so montirali, so vsi zadovoljni. Še manj nagibanja in manj nemiren avto pri zaviranju itd. ampak je kar nekaj € :? če bi kdo rad zmanjšal težo lahko tudi vrže ven zadnje sedeže in polico - cca.20kg manj. Recaroti so tudi kar težki, ampak ubistvo, če imaš avto za daily-driver se bolj malo lahko naredi. Jaz bom edino druga platišča nabavil in bo verjetno to to.
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara To nov 24, 2009 8:43 am

ja clio notr res ni nič posebnega vsaj navadn sport, pač ni videt da gre za bolj športni model, pri drugih hot hatcih so notranjosti veliko bolj doterane in športno naravnane, no ja kakor komu.......kaj pa vem zakaj sem se zagrel za cliota in katerega drugega, turbaka že imam in poznam njegove pomankljivosti od turbo laga do slabše odzivnosti v bolj vročih dnevih ko enostavno ne moreš dovolj ohladiti zraka, da bi avto oziroma turbina optimalno delovala, pa do stalnega problema turbakov, prenosa vse te moči na cesto, ker enostavno je nemogoče spraviti vso to moč, ko prime turbina na cesto............golf mi ne sede, hondo type r generacije 7 sem sicer že peljal, ampak trenutna ponudba je taka, da so že kar stare in povečini zgonjene............mogoče. če bi imel kakšen euro več, kakšen 350z ali pa micka evo, no ja pravzaprav bi mogu met za ohranjenga, kar dost eur več :? , kaj pa vem nekak na koncu vedno ostaja clio, dobri performanski, ugodne cene, vsa oprema, moč/poraba dokaj ugodna............
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra To nov 24, 2009 9:23 am

pskoda je napisal/-a:
gofra je napisal/-a:@ Ozi: precej prehud strosek za minimalno izboljsavo imho.
@ MacAudio: primerjas NA s turbacem. Menjalnik tudi - povsem drugacna razmerja...Poglej se drag race z mesta na istem video kanalu ;)

LpF


Kaj pa je narobe, če primerjaš turbača z NA? Vse je odvisno v konjih. Npr. Punto Abarth je turbač, pa ne boš nikol prehitel cliota RS, pa čeprav je brez turbota. Tukaj je samo važno koliko konjev imaš. Astra ima pač krepko čez 200km, en ko bo imel močnejši avto od te astre jo bo piču pa lahko z NA motorjem, simpel ko pasul


Delan je bil rolling start. In kolikor jaz vem ima OPCjka 200 konjev (razen ce sem kaj spregledal). Ti pa garantiram, da sem recimo s svojim avtom, ki ima 40 konjev manj, (poelg tega je najbrz tezji) hitrejsi ali vsaj tako hiter kot je Clio 197 pri 100-200 km/h. Ampak sem ze omenil, nic ni narobe s primerjavo - narobe pa jo marsikdo dojema...

@ Ozi, mi se moramo pa enkrat dobit :)

LpF
 
Uporabniški avatar
_Ozi_
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Ne sep 23, 2007 10:56 am
Kraj: Rivercity

Napisal/-a _Ozi_ To nov 24, 2009 9:32 am

Tisto kar si nazadnje napisal je bil tudi eden izmed vzrokov zakaj me je Clio tako prepričal. Porabo sem imel prve kilometre 7,5L/100km po BC in se sedaj kar drži okoli 10.5-11L kar je za moje razmere več kot ugodno. Takšno porabo sem imel pri GTV 2.0TS pa je bilo "samo" 150hp. Pri Cliotu sem sicer tudi že prišel do 13L/100km, ampak je res tako kot sem bral preden sem ga kupil - za 13L/100km se pelješ way beyond.............kot referenco sem takrat vzel Corso OPC. Volan oz. mehkost le tega mi ni bila všeč ravno tako kot ne feedback. Avto se je preveč nagibal in ni se dal lepo placirati v ovinek. Motor je navdušujoč. Subjektivno bi rekel, da tale 1.6T vleče od 1600rpm do blokade konstantno. Problem je z notranjim kolesom v zaprtih ovinkih. To prej pripišem slabo skonfiguriranem e-gasu kot pa preveliki moči, ker se ne more lepo dozirati z pedalu. Pri Cliotu me tudi ta e-gas moti pri normalni uporabi, ker ni dost direktno. Pri hitrejši vožnji je ok. Zvok Corse je nor - pihanje turba skozi izpuh. Sedeži so odlični in tudi notranjost je malo bolj razgibana, ampak ne po mojem okusu. Tisti barvi dodatki so vsaj za mene "fail". Motil me je tudi zelo trd menjalnik in da avto nima prikaza temp.vode :? sicer obstaja skrivni meni v kateremu je še več informacij, ampak :? z podobno vožnjo kot sem prišel pri Cliotu do 13L/100km sem imel pri Corsi 17,6L/100km. Ista relacija in podobne razmere.

Kar se servisev in rezervnih delov tiče je tudi dost poceni Clio glede na to, da je topspec model. 68€ sem dal za oljni servis, ki sem ga delal na 2k km - bargain :P so pa razni rezervni deli kar dragi. Difuzor je čez 700€, sredisnka konzola kot jo ima novi RS200 (antracid) 350€,.....nekatere stvari so pa spet poceni. Glede na layout podvozja nebi rekel, da bo v prihodnosti drago vzdrževanje tega ravno tako kot ne motorja. Se pa priporoča čimvečkrat menjat olje. 3/4 na UK forumu uporablja prava esterska olja.

Sam se nisem odločil za 350Z, 156 GTA, Evo,...itd. ravno zaradi teh morebitnih stroškev. Ne pravim, da so nujno visoki stroški in da veliko crkuje - sploh ni takšnega problema, če sam popravljaš, ampak 250hp+ po možnosti v kombinaciji z 4x4 ali turbo je treba fotrati in vzdrževati in zaenkrat to ni bila moja prioriteta.

Upam, da sem ti kaj pomagal :P v tujino nebi šel iskat Cliota, če pri nas ne dobiš dobrega?

gofra je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:
gofra je napisal/-a:@ Ozi: precej prehud strosek za minimalno izboljsavo imho.
@ MacAudio: primerjas NA s turbacem. Menjalnik tudi - povsem drugacna razmerja...Poglej se drag race z mesta na istem video kanalu ;)

LpF


Kaj pa je narobe, če primerjaš turbača z NA? Vse je odvisno v konjih. Npr. Punto Abarth je turbač, pa ne boš nikol prehitel cliota RS, pa čeprav je brez turbota. Tukaj je samo važno koliko konjev imaš. Astra ima pač krepko čez 200km, en ko bo imel močnejši avto od te astre jo bo piču pa lahko z NA motorjem, simpel ko pasul


Delan je bil rolling start. In kolikor jaz vem ima OPCjka 200 konjev (razen ce sem kaj spregledal). Ti pa garantiram, da sem recimo s svojim avtom, ki ima 40 konjev manj, (poelg tega je najbrz tezji) hitrejsi ali vsaj tako hiter kot je Clio 197 pri 100-200 km/h. Ampak sem ze omenil, nic ni narobe s primerjavo - narobe pa jo marsikdo dojema...

@ Ozi, mi se moramo pa enkrat dobit :)

LpF


Kamot ;) samo moj počiva v garaži čez zimo. Imamo pa doma Brava 1.4 T-Jet 150hp Sport in imam neko predstavo kako se tole premakne. Lažji avto, remapan z več konji kot je od Gofre GPA si predstavljam, da bi v kakšni 5. ali 6. (mogoče celo v 4.) pri isti hitrosti pustil Cliota ob rolling startu odzadaj.

V končni fazi je pospešek odvisen od navora in teže vozila in tle ima GPA prednost 100%!

Lp
 
Uporabniški avatar
scmoky
Novinec
 
Prispevkov: 107
Pridružen: Če maj 14, 2009 6:18 pm

Napisal/-a scmoky To nov 24, 2009 5:19 pm

Jaz res nevem od kje vam da je Clio RS za drage... Clio RS je predvsem za ovinke svetlobna leta pred Puntom... Če pa se greste za avtocesto, to zna vsaka budala naravnost na gas tišat. Če hočeš to te ti lahko damo novega Megana RS 250 konjičev, pa če boš dal čip noter verjamem da bo do 280HP šel... Kar je tak max na sprednjem pogonu.

Je bila enkrat primerjava R26R pa Focus RS, pa ima Fous 70 konjev več, mislim da do 120km/h iz nule štart je zadi ostal(potem se seveda pokaže 2.5 motor). Kaj šele potem na progi, z zavoji ko sploh ni gripa pri Focusu.
Kdor bo nabavo Clio RS, bo imel strupeno igračko. Veliko pa je tak od voznika odvisno. Meni je reimo Honda S2000 všeč iz 2l dobi 240 zdravih konjev brez turbine. Spoštoanja vreden dosežek(govorimo za stock avte)
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda To nov 24, 2009 6:42 pm

_Ozi_ je napisal/-a:Tisto kar si nazadnje napisal je bil tudi eden izmed vzrokov zakaj me je Clio tako prepričal. Porabo sem imel prve kilometre 7,5L/100km po BC in se sedaj kar drži okoli 10.5-11L kar je za moje razmere več kot ugodno. Takšno porabo sem imel pri GTV 2.0TS pa je bilo "samo" 150hp. Pri Cliotu sem sicer tudi že prišel do 13L/100km, ampak je res tako kot sem bral preden sem ga kupil - za 13L/100km se pelješ way beyond.............kot referenco sem takrat vzel Corso OPC. Volan oz. mehkost le tega mi ni bila všeč ravno tako kot ne feedback. Avto se je preveč nagibal in ni se dal lepo placirati v ovinek. Motor je navdušujoč. Subjektivno bi rekel, da tale 1.6T vleče od 1600rpm do blokade konstantno. Problem je z notranjim kolesom v zaprtih ovinkih. To prej pripišem slabo skonfiguriranem e-gasu kot pa preveliki moči, ker se ne more lepo dozirati z pedalu. Pri Cliotu me tudi ta e-gas moti pri normalni uporabi, ker ni dost direktno. Pri hitrejši vožnji je ok. Zvok Corse je nor - pihanje turba skozi izpuh. Sedeži so odlični in tudi notranjost je malo bolj razgibana, ampak ne po mojem okusu. Tisti barvi dodatki so vsaj za mene "fail". Motil me je tudi zelo trd menjalnik in da avto nima prikaza temp.vode :? sicer obstaja skrivni meni v kateremu je še več informacij, ampak :? z podobno vožnjo kot sem prišel pri Cliotu do 13L/100km sem imel pri Corsi 17,6L/100km. Ista relacija in podobne razmere.

Kar se servisev in rezervnih delov tiče je tudi dost poceni Clio glede na to, da je topspec model. 68€ sem dal za oljni servis, ki sem ga delal na 2k km - bargain :P so pa razni rezervni deli kar dragi. Difuzor je čez 700€, sredisnka konzola kot jo ima novi RS200 (antracid) 350€,.....nekatere stvari so pa spet poceni. Glede na layout podvozja nebi rekel, da bo v prihodnosti drago vzdrževanje tega ravno tako kot ne motorja. Se pa priporoča čimvečkrat menjat olje. 3/4 na UK forumu uporablja prava esterska olja.

Sam se nisem odločil za 350Z, 156 GTA, Evo,...itd. ravno zaradi teh morebitnih stroškev. Ne pravim, da so nujno visoki stroški in da veliko crkuje - sploh ni takšnega problema, če sam popravljaš, ampak 250hp+ po možnosti v kombinaciji z 4x4 ali turbo je treba fotrati in vzdrževati in zaenkrat to ni bila moja prioriteta.

Upam, da sem ti kaj pomagal :P v tujino nebi šel iskat Cliota, če pri nas ne dobiš dobrega?

gofra je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:
gofra je napisal/-a:@ Ozi: precej prehud strosek za minimalno izboljsavo imho.
@ MacAudio: primerjas NA s turbacem. Menjalnik tudi - povsem drugacna razmerja...Poglej se drag race z mesta na istem video kanalu ;)

LpF


Kaj pa je narobe, če primerjaš turbača z NA? Vse je odvisno v konjih. Npr. Punto Abarth je turbač, pa ne boš nikol prehitel cliota RS, pa čeprav je brez turbota. Tukaj je samo važno koliko konjev imaš. Astra ima pač krepko čez 200km, en ko bo imel močnejši avto od te astre jo bo piču pa lahko z NA motorjem, simpel ko pasul


Delan je bil rolling start. In kolikor jaz vem ima OPCjka 200 konjev (razen ce sem kaj spregledal). Ti pa garantiram, da sem recimo s svojim avtom, ki ima 40 konjev manj, (poelg tega je najbrz tezji) hitrejsi ali vsaj tako hiter kot je Clio 197 pri 100-200 km/h. Ampak sem ze omenil, nic ni narobe s primerjavo - narobe pa jo marsikdo dojema...

@ Ozi, mi se moramo pa enkrat dobit :)

LpF


Kamot ;) samo moj počiva v garaži čez zimo. Imamo pa doma Brava 1.4 T-Jet 150hp Sport in imam neko predstavo kako se tole premakne. Lažji avto, remapan z več konji kot je od Gofre GPA si predstavljam, da bi v kakšni 5. ali 6. (mogoče celo v 4.) pri isti hitrosti pustil Cliota ob rolling startu odzadaj.

V končni fazi je pospešek odvisen od navora in teže vozila in tle ima GPA prednost 100%!

Lp


Tole se pa ne strinjam s tabo, jaz jo nisem mogel dobit več kot dobre 13l pa sem res dobesedno norel z njo. Z cliotom govorite da pije okrog 11l, jaz imam po računalniku na 12kkm porabo 10,4l, pa ne vozim počasi, ker imam zdajle dobrih 15kkm in imam prednje gume čisto hin. Glede udobja pa jaz imam 18 col z 35 serijo zmajšano togost avtomobila in je čisto prav trd, že z 18 je dovolj trd
Vidim da imaš bravota 150km, ta bravo ne gre nikamor proti cliotu oz corsi. Oče ima m-jeta 150 sport in gre bolje kot t-jet. 1.4 za tako velik avto je premajhna, ker ga ima ena ženska ki dela v novem mestu v adriji in se vozi 90% po mestih in ima 9.8l porabe pa ni neka huda voznica. Ko sem ga dobil za probo se je poraba takoj dvignila na 12l in grem stavit, da ti pri 180kmh več žre kot pri meni
Zadnjič spremenil pskoda, dne To nov 24, 2009 7:01 pm, skupaj popravljeno 3 krat.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda To nov 24, 2009 6:49 pm

scmoky je napisal/-a:Jaz res nevem od kje vam da je Clio RS za drage... Clio RS je predvsem za ovinke svetlobna leta pred Puntom... Če pa se greste za avtocesto, to zna vsaka budala naravnost na gas tišat. Če hočeš to te ti lahko damo novega Megana RS 250 konjičev, pa če boš dal čip noter verjamem da bo do 280HP šel... Kar je tak max na sprednjem pogonu.

Je bila enkrat primerjava R26R pa Focus RS, pa ima Fous 70 konjev več, mislim da do 120km/h iz nule štart je zadi ostal(potem se seveda pokaže 2.5 motor). Kaj šele potem na progi, z zavoji ko sploh ni gripa pri Focusu.
Kdor bo nabavo Clio RS, bo imel strupeno igračko. Veliko pa je tak od voznika odvisno. Meni je reimo Honda S2000 všeč iz 2l dobi 240 zdravih konjev brez turbine. Spoštoanja vreden dosežek(govorimo za stock avte)


Ne moreš ti primerjat ta dva avtomobila, megan ima plastične šipe, kletko brez zadnjih sedežov, ubistvu je čisto olupljen in neudoben in ni za vsakdanjo uporabo, focus ima pa vse kar rabi voznik v vsakdanji uporabi
 
AudiQUATTRO
Novinec
 
Prispevkov: 483
Pridružen: Ne jan 30, 2005 3:10 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a AudiQUATTRO To nov 24, 2009 11:46 pm

Povprečna poraba Cliota R27

http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=7519

Je bila pa to dinamična vožnja malo uživanja malo lepe vožnje ;) ;)
Megane RS250 Cup Extreme Blue
Clio RS182 Cup Liquid Yellow
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara Sr nov 25, 2009 8:05 am

kaj je to ena fora, mogoče ga prodaja pr dveh dilerjih?............

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3227940&show=1

in še enkrat isti, sam pri drugi firmi

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3187252&show=1
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Sr nov 25, 2009 8:38 am

Glede porabe je tkole - eno je gledat povprecje, ki bazira na nekaj 100 ali nekaj tisoc kilometrih in drugo, ce resetiras BC, ga zulis ces paket lokalnih ovinkov in se 20 km kasneje cudis, koliko je pil...po moznosti v hrib.

Tole so podatki z edinega kredibilnega vira pomojem (nemski sprit monitor):

Abarth GP: 8.54
Bravo T-Jet: 8.62
Corsa OPC: 9.32
Clio RS : 10.08

@ pskoda: Bravo ima vsaj 200 kilogramov, tako od Corse kot od Clia, poleg tega ima manjka za 40 konjev zato neposredno ni primerljiv. Kljub temu pa tezko prebavim besede, da ne gre nikamor. Gre, suvereno, ni pa dirkalec. In ko bos enkrat vozil 1.4 litrskega Tjeta bos videl, da je vec kot kos avtomobilu.

@ scmoky: Ti resno navajas Top Gear in besedico "test" v istem stavku? :D Poglej si kak kredibilnejsi review pa bos nemara spremenil mnenje;)
Aja, in ce se ti zdi, da je Clio svetlobna leta pred Puntom (najbrz mislis RSa in Abarth GP?), te povabim spomladi na en krog - nemara bos tudi okrog tega spremenil mnenje :) Upam si trdit, da se Clio pelje opazno bolje (nisem ga vozil), ce gre za svetlobna leta pa nisem preprican. Cisto za hec: mislim, da je L'Automobille (bom probal zbrskat review) testiral Clia Cup proti AGP SS, ki je na 3 minute dolgi progi kljub 20 konjem vec dosegel prakticno identicen cas. In lepo prosim, SS ima usnjene fotelje noter, ne pa klopc :D

Preden pa bom pametoval dalje, moram shecat Ozija, da me zapelje kak krog. Verjamem, da je Clio fantasticna zverina - ko bi le bil malcek bolj dodelan znotraj...

LpF
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov