Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
scmoky
Novinec
 
Prispevkov: 107
Pridružen: Če maj 14, 2009 6:18 pm

Napisal/-a scmoky To dec 08, 2009 7:16 pm

- večjo turbino
- pripasat flanšne na kolektorju in downpipu
- čimbolj pretočen auspuh
- injektorji (če so premajhni, ne vem koliko so)
- pumpo (če ni dovolj velika)
- dovolj velik IC (bi moral videti obstoječega kako velik je)
- drug računalnik, ker pri nas ne vem, kdo ti bi vse skupaj naredil na tovarniškega in da bi dobro delalo (predvsem safe)

To je to.... To enkrat spomladi, da bom lahko mimo mick letel x) :lol: Hec
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda To dec 08, 2009 7:57 pm

scmoky je napisal/-a:- večjo turbino
- pripasat flanšne na kolektorju in downpipu
- čimbolj pretočen auspuh
- injektorji (če so premajhni, ne vem koliko so)
- pumpo (če ni dovolj velika)
- dovolj velik IC (bi moral videti obstoječega kako velik je)
- drug računalnik, ker pri nas ne vem, kdo ti bi vse skupaj naredil na tovarniškega in da bi dobro delalo (predvsem safe)

To je to.... To enkrat spomladi, da bom lahko mimo mick letel x) :lol: Hec


Potem ti bo pa kabum naredlo in boš na havbi videl štiri hribče, ker ti bo bate ven pometal
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5064
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 To dec 08, 2009 7:59 pm

peroRS je napisal/-a:
Jože20 je napisal/-a:To kakšen vbrizg ma, sploh ni tako pomembno.


Pa kje ti živiš?!?!?!?!

on je itak bolan, se ne splača z njim debatirat......in Jože20 alias Tomaž, sem ti že rekel, da moje poste spregledaš/ignoriraš....
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6438
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n To dec 08, 2009 8:12 pm

scmoky, 1.2 turbo pa 200 konj!? Mal dvomim v vzdržjivost.
Slika
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 To dec 08, 2009 9:09 pm

sem se vozil z 1.4 tsi v škodi octavii in lahko samo rečem, da sem bil zelo pozitivno presenečen. Motor je prožen skozi celotno območje vrtljajev, nekje pod 2k obatov začne dihat pa vse do konca, pospešek je nad pričakovanji (sploh če gledamo težo, avto in samo prostornino ter konje...) sem se pa peljal samo 120kmh, tako da nad to hitrostjo nevem kako se avto obnaša,....poraba je "dizelska" od 5 do 7 litrov. Pod in nad to številko težko prideš. Motor pa čisto tih, v prostem teku ga itak ne slišiš, v kabino ga slišiš nekje okol 3k rpm, pa seveda naprej.
Tako da moje mnenje je, da bo 1.2 v golfu zelo solidna zadeva, več kot dovolj za povprečnega voznika, za prave užitke bo pa treba začet gledat po oznaki gti ali višje ;)

lp
Freude am Fahren
 
Uporabniški avatar
scmoky
Novinec
 
Prispevkov: 107
Pridružen: Če maj 14, 2009 6:18 pm

Napisal/-a scmoky To dec 08, 2009 10:07 pm

Spet vsi pametni...
Ni to kar en napisal, kaj je potrebno menjat.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda To dec 08, 2009 10:21 pm

scmoky je napisal/-a:Spet vsi pametni...
Ni to kar en napisal, kaj je potrebno menjat.


Mašino ti bo ob priganjanju razbilo, ker za povečanje moči v tem primeru za 100% ti ne bo zdržala brez večjih posegov, to ve vsak ki vsaj malo ve o motorjih in kako deluje. Jaz niti za enega serijskega avtomobila ne poznam, da bi brez večjega posega v mašino zdržal za 100% povečanje moči, pa še to te tvoje navedene predelave ni napisal noben tak ki se spozna, ker je na bistvo pozabil (varnost oz večje zavore)
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Napisal/-a odprti clio To dec 08, 2009 11:07 pm

pskoda je napisal/-a:
scmoky je napisal/-a:Spet vsi pametni...
Ni to kar en napisal, kaj je potrebno menjat.


Mašino ti bo ob priganjanju razbilo, ker za povečanje moči v tem primeru za 100% ti ne bo zdržala brez večjih posegov, to ve vsak ki vsaj malo ve o motorjih in kako deluje. Jaz niti za enega serijskega avtomobila ne poznam, da bi brez večjega posega v mašino zdržal za 100% povečanje moči, pa še to te tvoje navedene predelave ni napisal noben tak ki se spozna, ker je na bistvo pozabil (varnost oz večje zavore)


Še malo več kot 100%, ker gre za D4F turbo motor, D4F pa da v osnovi od sebe 75KM, če pa pogledamo še malo nazaj, je pa predhodnik tega motorja D7F, ki pa je iz sebe iztisnil 55KM; osnova je potem ostala več ali manj ista, nova glava s 16 ventili in eno odmično... Pa mislm, da tle ni debate o renoju... In ja, 1.2 TSI bi znau bit za golfa dost in povprečnega očeta (tudi zame), za mlade voznike pač ne.
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6438
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Sr dec 09, 2009 12:45 am

scmoky, bi bilo dobro, da bi povedal, kje si te podatke izbrsku, in po možnosti še kkšno referenco (oz. tak avto, ki je toliko navit).

Poleg tega bi pa avto potem rabil kr konkretne bremze.
Slika
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1981
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Sr dec 09, 2009 8:51 am

Tile mali turbobencinarji so zagotovo prihodnost, edino resnično me zanima vzdržljivost le teh (vse od turbine pa do ostalih delov, ki so najbolj podvrženi obremenitvam in obrabi), ko bodo imeli na grbi 100.000+ km oz. ko bodo stari 6, 7 ali več let. Če kakih večjih problemov ne bo, potem je to terna. V nasprotnem primeru pa še en drag "hobi"...
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Sr dec 09, 2009 10:29 am

Polo78 je napisal/-a:Tile mali turbobencinarji so zagotovo prihodnost, edino resnično me zanima vzdržljivost le teh (vse od turbine pa do ostalih delov, ki so najbolj podvrženi obremenitvam in obrabi), ko bodo imeli na grbi 100.000+ km oz. ko bodo stari 6, 7 ali več let. Če kakih večjih problemov ne bo, potem je to terna. V nasprotnem primeru pa še en drag "hobi"...

Nekje sem zasledil, da naj bi bili Volkswagnovi TSI motorji dimenzionirani, da zdržijo vsaj 300.000 km, tako da ob neki "normalni" uporabi načeloma nebi smelo biti kakšnih večjih problemov z vzdržljivostjo...res je pa, da bo pravi odgovor prinesel šele čas! ;)

Ampak, če gre sklepati po vzdržljivosti 1.4 TSI motorjev, potem kakšnih večjih težav tudi z 1.2 TSI nebi smelo biti...
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3608
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Sr dec 09, 2009 11:02 am

Polo78 je napisal/-a:Tile mali turbobencinarji so zagotovo prihodnost, edino resnično me zanima vzdržljivost le teh (vse od turbine pa do ostalih delov, ki so najbolj podvrženi obremenitvam in obrabi), ko bodo imeli na grbi 100.000+ km oz. ko bodo stari 6, 7 ali več let. Če kakih večjih problemov ne bo, potem je to terna. V nasprotnem primeru pa še en drag "hobi"...

Isto se potem lahko vprašaš za TDI-je.
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Sr dec 09, 2009 3:36 pm

O Gofri... :)

albert GP gre dejansko kot Q5... probano... verjetno bi z uporabo ročnega načina prestavlajnja še kaj pridobil... ali pa z vsakodnevnim tišanjem malo izboljšal zmogljivosti.. :)

tsi golf gre isto kot hgt, kljub hgtjevim 200kg manj... zakaj je tako je pokazal dyno, kjer se je pokazalo da ima avto 4 konje več in ne 8 manj kot HGT..

TCE motor sem peljal in lahko mirno zaključim da je neumnost. Prevlika turbo luknja, brez moči... v cliotu sem ga vozil da ne bo pomote... škoda..

in če sem iskren... od 1.2 tsi pričakujem veliko saj je njegov bratec 1.4 se pokazal kot odličen motor z velkim potencialom, odličnim navorom in vsakodnevno uporabnostjo..

še večji potencial pa... 1.8 tfsi audijev motorček... 120 konjev... čipek pri rsr... 190konjev, 300 Nm navora... :) 10€ za konjička... brez popusta :)

lp
 
ggorenc
Novinec
 
Prispevkov: 429
Pridružen: So apr 23, 2005 7:41 pm

Napisal/-a ggorenc Sr dec 09, 2009 4:54 pm

Slab prodajalec avtomobilov si ti, ce trdis, da ima TCE veliko turbo luknjo. Konkretno 1.2TCE omenjas. Ali pa imas se mlecne zobe in ne ves kaj turbo luknja sploh je. Se ti zdi vecja kot pri svojem Puntu? Ali to pravis zato, ker apriori ne prebavljas renoja?
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Sr dec 09, 2009 5:04 pm

mito155 je napisal/-a:O Gofri... :)

albert GP gre dejansko kot Q5... probano... verjetno bi z uporabo ročnega načina prestavlajnja še kaj pridobil... ali pa z vsakodnevnim tišanjem malo izboljšal zmogljivosti.. :)

tsi golf gre isto kot hgt, kljub hgtjevim 200kg manj... zakaj je tako je pokazal dyno, kjer se je pokazalo da ima avto 4 konje več in ne 8 manj kot HGT..

TCE motor sem peljal in lahko mirno zaključim da je neumnost. Prevlika turbo luknja, brez moči... v cliotu sem ga vozil da ne bo pomote... škoda..

in če sem iskren... od 1.2 tsi pričakujem veliko saj je njegov bratec 1.4 se pokazal kot odličen motor z velkim potencialom, odličnim navorom in vsakodnevno uporabnostjo..

še večji potencial pa... 1.8 tfsi audijev motorček... 120 konjev... čipek pri rsr... 190konjev, 300 Nm navora... :) 10€ za konjička... brez popusta :)

lp



Q5 z 2.0 TFSI mašino je mogoče nekje izenačeno, z 3.0 TDI pa puntota pihne za šalo
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Sr dec 09, 2009 5:28 pm

papirji so eno... 10 km v realnosti pa dovolj za test... čipan albert (160 konjev in pa 1200kg) vs. 240 konjev in pa 2000kg. ne bom trdil da gre abarth bolje, vendar krača ni mogla pokazati :shock: ...

@ggorenc... tce cliota sem vozil... leto nazaj.. in ja... pri 1500 ne gre nikamor, pri 2500 se čuti da bo šlo in pri 3000 sledi brca... oz brcka.. sem pričakoval preveč... in takrat sem se aktivno zanimal za cliota (ker sem zaradi službe tako vozilo rabil)... verjetno ti ne veš kako se pelje tsi. Plus doma imamo enega pripadnika stare šole kateri ima luknjo katera je dosti velika da bi oglede notri priredil ;) sem pa v času testa vozil 330i kateri besede luknja v motornem navoru in moči ravno ne pozna...

In nimam nič proti cliotu.. bi z veseljem imel kakšnega rs-a cliota... seveda z recaro sedeži ... si na napačenga pritisnil ;)
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Sr dec 09, 2009 5:46 pm

mito155 je napisal/-a:papirji so eno... 10 km v realnosti pa dovolj za test... čipan albert (160 konjev in pa 1200kg) vs. 240 konjev in pa 2000kg. ne bom trdil da gre abarth bolje, vendar krača ni mogla pokazati :shock: ...

@ggorenc... tce cliota sem vozil... leto nazaj.. in ja... pri 1500 ne gre nikamor, pri 2500 se čuti da bo šlo in pri 3000 sledi brca... oz brcka.. sem pričakoval preveč... in takrat sem se aktivno zanimal za cliota (ker sem zaradi službe tako vozilo rabil)... verjetno ti ne veš kako se pelje tsi. Plus doma imamo enega pripadnika stare šole kateri ima luknjo katera je dosti velika da bi oglede notri priredil ;) sem pa v času testa vozil 330i kateri besede luknja v motornem navoru in moči ravno ne pozna...

In nimam nič proti cliotu.. bi z veseljem imel kakšnega rs-a cliota... seveda z recaro sedeži ... si na napačenga pritisnil ;)


Še Q5 čipaš, men je to full bedno primirjat tuning vs stock. Oba stock in bo Q5 brez problema pusti alberta zadej
 
Uporabniški avatar
scmoky
Novinec
 
Prispevkov: 107
Pridružen: Če maj 14, 2009 6:18 pm

Napisal/-a scmoky Sr dec 09, 2009 5:54 pm

In zakaj bi moral it TCE mašina od 1500rpm odločno pospeševati... Neja veš kaj voziš...
Mala trubina tako da zelo enakomerno fila in ni skoraj nobene turbo luknje.
Pa da slabo gre, nevem no? Za manj kot tono težki avto gre zelo dobro in veliko boljše od drugih konder jajčk... S čipom dobi 130konjev in 200nm navora pri 3k obratih, z kakšnim večjim posegom pa lahko dobiš iz te mašince tudi veliko več, in to bom spomladi če bo dovolj denarja dokazal 8) ...

Govorim pa za Twinga in ne Clia ki je težji da nebo pomote....
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Sr dec 09, 2009 5:57 pm

mito155 je napisal/-a:papirji so eno... 10 km v realnosti pa dovolj za test... čipan albert (160 konjev in pa 1200kg) vs. 240 konjev in pa 2000kg. ne bom trdil da gre abarth bolje, vendar krača ni mogla pokazati :shock: ...

@ggorenc... tce cliota sem vozil... leto nazaj.. in ja... pri 1500 ne gre nikamor, pri 2500 se čuti da bo šlo in pri 3000 sledi brca... oz brcka.. sem pričakoval preveč... in takrat sem se aktivno zanimal za cliota (ker sem zaradi službe tako vozilo rabil)... verjetno ti ne veš kako se pelje tsi. Plus doma imamo enega pripadnika stare šole kateri ima luknjo katera je dosti velika da bi oglede notri priredil ;) sem pa v času testa vozil 330i kateri besede luknja v motornem navoru in moči ravno ne pozna...

In nimam nič proti cliotu.. bi z veseljem imel kakšnega rs-a cliota... seveda z recaro sedeži ... si na napačenga pritisnil ;)


Kako pa ima lahko BMW 330i luknjo v navoru, če ni turbo ampak NA?
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Sr dec 09, 2009 6:03 pm

scmoky je napisal/-a:In zakaj bi moral it TCE mašina od 1500rpm odločno pospeševati... Neja veš kaj voziš...
Mala trubina tako da zelo enakomerno fila in ni skoraj nobene turbo luknje.
Pa da slabo gre, nevem no? Za manj kot tono težki avto gre zelo dobro in veliko boljše od drugih konder jajčk... S čipom dobi 130konjev in 200nm navora pri 3k obratih, z kakšnim večjim posegom pa lahko dobiš iz te mašince tudi veliko več, in to bom spomladi če bo dovolj denarja dokazal 8) ...

Govorim pa za Twinga in ne Clia ki je težji da nebo pomote....


Jaz tudi ne vem kje je najdel da twingo gre sabo za 100km, res je da z BMW 330i ne moreš primerjat. Če twingota čipiraš na 130km gre skoraj sigurno bolje kot RS verzija twingota, predvsem zaradi večjega navora
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov