madona ste tečni s tem ESPjem, tako ste pametni, čudno da ga niste vi iznašli.

Ga imam sam + zadnji pogon pa se mi vklopi samo kadar se res prnesem čez ovinek ali nalašč "cuknem" z volanom. Ali seveda uživam ob zadnjem pogonu.

Ob normalni vožnji nikoli!! In zdaj mi povejte zakaj bi ga rabil nek umirjen človek srednjih let?! (predvidevam da je oče avtorja teme star nekje 50 let seveda nekaj let gor dol) Ko ste (smo) ostali srali v plenice se je on vozil z jugoti pa fičoti brez vsega naredil X kilometrov, zdej pa kar naenkrat rabi ABS, ESP, ASR, BBS, ŽŽS, ČČS, ....pa en mali milijon airbagov!?
Nekdo je napisal da mu pomaga ko se hitro pripelje čez ovinek. Če ni njegov oče Niki Lauda mislim da ga ne bo pičil na polno čez ovinek in tut hudih Bridgestone ali Michelin gum ne rabi.
2simpl se opravičujem za offtopic, ampak me pogreje, ko se v vsaki temi nabija o nujnosti nekih stvari, tisto kar pa avtorja dejansko zanima pa nihče ne odgovori.
Iz tega sklepam da je astra najmočnejša ?
iz tega lahko sklepaš da astra da vso svojo moč pri 4k obratih, kar je boljše kot pri kii, ki ima polno moč v višjih obratih, kar bi teoretično pomenilo da se astra boljše pelje v hrib, ker ima moč v nižjih obratih
Vem da sem ti pomagal toliko kot nič, ampak eno so podatki ni listu, eno pa sama vožnja... in res bo najboljši odgovor testna vožnja, da bo oče sam videl kaj mu odgovarja, kje se najboljše počuti....
