zuzek je napisal/-a:
eni se vozmo u avtih za 500€, doma poštimamo kar je... pa pol k gre v 5h letih npr. pa greš po druzga za 500. vprašaj se kolk boš zgubil ti v 5h letih v avtu za 5000€
abcabc je napisal/-a:zuzek je napisal/-a:
eni se vozmo u avtih za 500€, doma poštimamo kar je... pa pol k gre v 5h letih npr. pa greš po druzga za 500. vprašaj se kolk boš zgubil ti v 5h letih v avtu za 5000€
V končni fazi naj dela folk, kar če s svojim gnarjem, izgube so nenormalne in po 2 letih prav šokantne, ko izgubiš 2t evrov, eden je napisal, da je v dveh letih pri seniku izgubil 4000 evrov.
Jaz sem samo v enem letu izgubil na avtu za 700 evrov, ampak avto je že tako star. Pred 1 letom dal za njega 1200 evrov danes dobim 500 evrov in še to je vprašanje.
2000 letnik se prodaja za malo manj kot 3000EVR na avtonetu. ne vem, če je dosti cenejših avtomobilov z enako porabo, zato sem v bistvu odprl to temo.Energetik81 je napisal/-a:In koliko stane potem ves ta aluminij, magnezij? Prineseš to potem notr z 1deci manjšo porabo? In kaj ima tukaj veze dsg menjalnik?
Če nabaviš malo rabljen avto, že v štartu profitiraš veliko več, kot bi kadarkoli s takim dragim šparovčkom.
10Mm je dokaj malo za eno leto. razlika ni 3000 ampak 1000EVR in se povrne v malo več kot enem letu (če računaš 20000km in 3 proti 6l porabe), avto pa kupujem za dosti več časa.a4 je napisal/-a:ob tem da letno nardiš 10.000 km je smiselno met avto za 2.000€ ki troši 6-7 litrov, kot pa avto za 5.000€ ki troši 3 litre
torej goriva maš za vsaj 4 leta (3000€)na istem sta pa malo kasneje. po tistem pa umreš zaradi živčnega zloma
ekonomija štima ? kalkulacija, pa to ?
pa čimveč užitka v škatlici za šibice pri 70km/h
če je bil kiks samo cena, potem je to super, ker ne kupujem novega avtomobila in 3kEVR ni nek hud znesek.CHAN je napisal/-a:Lupo 3l je bil prodajni "kiks", kar je priznal tudi VW - cena. Čeprav ni šlo za slab avto. Podobno se zna zgoditi tudi z novim Polom Bluemotion, ki ravnokar prihaja na trg. Nemške cene se začnejo pri cca 16.000€, ob podobnih slovenskih cenah bi znal igrati stransko vlogo.
1. ekologija me niti malo ne zanima, važna je samo cena transporta (in vzdrževanja)=ZiAn= je napisal/-a:To je bil čisto resen predlog. Torej zakaj, kot si vprašal?
1. Glede na to, da gledaš na nekaj litrov porabe, sklepam, da pri vas denar ne raste na drevesu, ali pa si popolnoma mahnjen na ekologijo in ne želiš onesnaževati (v tem primeru nehaj brati tu, saj bi ti moral ustrezati predlog kolo, ker pravi fanatik bi za čistočo žrtvoval tudi malo samega sebe in šel večkrat do trgovine in nazaj po vrečke).
2. Cena AXa proti Polu, slednji je vsaj 10x dražji in izhajajoč iz prve točke, se ga glede na cenovno ugodnost precej bolj splača kupiti.
3. Kljub temu, da da AX popije liter več kot Polo, boš moral prevoziti zeeeeelo veliko kilometrov, preden bo Polo računsko ustreznejši.
4. Vemo da so francozi pogovorno pokvarljivi, vendar tudi VW ni vsemogočen kot nas skuša prepričati večina lastnikov dotične znamke. Servisi pa so pri AXu veliko cenejši kot pri Polu. Vsak avto je treba vsaj tu in tam servisirati, drugače prej ali slej kaj "zruži". Torej tudi tu je AX v prednosti.
5. Udobje. AX je že staro vozilo ampak po mojem mnenju se vozi zelo udobno (kot skoraj vsak Citroen) in si ne bi upal trditi, da je v tej točki slabši kot Polo. Klime pa tako ali tako ne potrebujemo, ker rabi bencin. tu bi morda lahko rekli, da je neodločeno, če bo Polo imel tempomat (zopet €).
BC je napisal/-a:1. ekologija me niti malo ne zanima, važna je samo cena transporta (in vzdrževanja)
2. tema je o lupotu, ki najbrž ni 10x dražji
3. če je res razlika samo 1 liter, potem je lahko AX zanimiv
4. v mojem primeru ne, ker imam ,,zastonj" vw servis
5. udobje in ostalo ni pomembno
nimam nič proti AXu ampak, če ni hude razlike v ceni imam raje lupota
jaz bi samo rad kupil en ne preveč drag avto s čim manjšo možno porabo.
in lupo 3l za 3000EVR se mi zaenkrat zdi najboljši nakup.
zanimalo me je pa, če se pri nas dobi kak drug avto za podobno ceno z enako ali manjšo porabo. to je to.
tads je napisal/-a:zuzek je napisal/-a:zdj da bi sam zaradi porabe šel kupit taki mali avto, k tudi nikamor nebo šel jaz nebi..
se strinjam, jaz si niti predstavljati ne morem porabe 3l/100km. vendar pa vrjamem da te kar zasvoji, ko vidiš da se voziš skoraj zastonj, če odmisliš vsa mogoča prehitevanja in pospeševanja.
_B3yBo_ je napisal/-a:zate bo najbolj da si kupis Fiata Cinquecentota 900ccm
-prisparas ze na ceni avtomobila namesto 5000 bos dal 500€... in imas ze za 4500€ bencina usparanga![]()
-avto ce ga bos na smrt teru bo pil 5,5litrov ... seveda ko vozis ves cas 150 (po stevcu).
-ce ga lepo vozis in neprekoracis 90km/h bos imel 3,2l porabe. seveda more biti avto ispraven
- gume so poceni saj ima 145/70/13![]()
-poven tank 30€
sam pomoje ni avta ki bi v normalnem prometu porabil pod 3l. ze kar je do 4h litrov je super dosezek.
zgleda da se bom moral zamisliti nad sabo ker zadnja poprecna poraba je bila 17l pa mi je bilo vseeno, saj so bile zimske radosti.
je pa res zanimivo ko se vsedes iz enega avta ki pije cca 10 litrov v avto ki pije max 5 litrov. Kar vozis in vozis se kazalec se pa nepremakne
BC je napisal/-a:700EVR zame ni majhen prihranek in ne vem zakaj bi tvegal kup težav?
imaš slabe izkušnje s tem avtom ali kar nekaj na pamet pišeš?
kolikor jaz vem vw ne slovi ravno po tem, da bi delal hudo pokvarljive avtomobile, prej obratno.
BC je napisal/-a:poraba okrog 6l, ki jo imam zdaj v sciroccotu se mi počasi zdi prevelika, zato mi je vedno bolj všeč lupo 3l...
je še kak avto, ki ima porabo res okoli treh litrov?
ni pomembna znamka, velikost, oblika itd.
samo, da je poraba 3l ali manj (ne 4 ali 5l) in cena nekje do 5000 EVR.
LP
BC je napisal/-a:700EVR zame ni majhen prihranek in ne vem zakaj bi tvegal kup težav?
imaš slabe izkušnje s tem avtom ali kar nekaj na pamet pišeš?
kolikor jaz vem vw ne slovi ravno po tem, da bi delal hudo pokvarljive avtomobile, prej obratno.
BC je napisal/-a:700EVR zame ni majhen prihranek in ne vem zakaj bi tvegal kup težav?
imaš slabe izkušnje s tem avtom ali kar nekaj na pamet pišeš?
kolikor jaz vem vw ne slovi ravno po tem, da bi delal hudo pokvarljive avtomobile, prej obratno.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov