zoltan88 je napisal/-a:obcasnigledalec je napisal/-a:Si razmišljal o kaki Škodi Octavii?
Recimo kaj takega:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2569261&show=1
Samo za primer.
Pa za malo mlajšega dizla se bo treba stegniti po kakem jurju(če ne celo več) več kot za ekvivalentnega bencinarja. To seveda v istem rangu opreme in predvsem ohranjenosti. Delaš okoli 20.000km letno. Recimo da vzamemo za ceno bencina 1,15 in za dizel 1,09, pa da ti dizel kuri 6.5L povprečno, bencinar pa okoli 8.5L. To je neka kombinirana vožnja.
Torej letno daš za dizla 1417€ za gorivo, za bencinarja 1955€. Torej je razlike okoli 500€. Pa recimo da daš za dobrega dizla okoli 1500€ več(vredu, malo pretiravam, ampak mlajši avti in sploh dizli kar dobro držijo ceno) se ti šele v treh letih amortizira tisti začetni vložek. Potem pa mogoče še kakšen stroškek več ki ga dizel ima, pa bencinar nima, ampak je to lahko tudi obratno.
Ne vem, osebno se raje nebi stegoval po dizlu pri 20.000km letno(ravno tam nekje jih jaz delam).
No letno delam minimalno 20000 km, raje več. Sigurno pa bi jih še več, če bi bila poraba bolj skromna, zato bom definitivno kupil dizla drugače avta sploh ne zamenjam ampak ga raje zgonim do konca.
Najmanjši strošek bi pa itak bil, da bi se peš okoli podil![]()
Glede bore sem pa prepričan, da meni ne bi zneslo imeti porabo 6,6, mogoče z dizlom z bencinarjem 1.6 16V pa sigurno ne.
Zanima me kaj si mislite o toledotu http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3352876&show=1. Tale ima pomoje sicer prevrtene kilometre, pa vendarle če je lepo ohranjen zakaj pa ne + ima vso dodatno opremo. Zdaj vprašanje je samo kako je s stroški, ker je avto že malo višjega cenovnega razreda.
hladni je napisal/-a:zoltan88 je napisal/-a:obcasnigledalec je napisal/-a:Si razmišljal o kaki Škodi Octavii?
Recimo kaj takega:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2569261&show=1
Ne vem, osebno se raje nebi stegoval po dizlu pri 20.000km letno(ravno tam nekje jih jaz delam).
Zanima me kaj si mislite o toledotu http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3352876&show=1. Tale ima pomoje sicer prevrtene kilometre, pa vendarle če je lepo ohranjen zakaj pa ne + ima vso dodatno opremo. Zdaj vprašanje je samo kako je s stroški, ker je avto že malo višjega cenovnega razreda.
Avto ni višjega cenovnega razreda, upam si trdit, da je vzdrževanje cenejše kot pri meganu, korejce ne poznam. Avto je zgleda dobro, motor je optimalen in zelo vzdržljiv, delajo tam do 400t km z njim. Dobi se vse dele, ker je to pač golf 4 in a3. Armaturka je identična kot v a3.
Lahk pa vam povem, da so razni korejci in clioti prave škatle proti temu. Porabo lahko sanjaš, da bo mel kak dci nižjo...s tem, da je to prava raketa že. (po avtocesti gre 220 po števcu kdaj hočeš, s 4 os. v avtu).
Vprašanje pa je res kako je s kilometri, čeprav če je redno servisiran to sploh ni problem!
Pa nehajte se jajcat s to porabo, ker četudi bi blo razlike le 1,5l bi vzel dizla, navor je neprecenljiv. In tako lahko gledate le v izpušno cev Tdi-ju v Vrhniški klanec s temi vašimi korejskimi mlinčki.
hladni je napisal/-a:si ti mogoče mel ta avto? Jaz sem si ga lastil dragi kolesar, zato ne rabim podatkov iz spritmonitor. In ja, ni dci-ja, ki ima porabo 4l na relaciji. Ja?
Da o tem, da ima toledo več konjev niti ne govorim, da o tem da je večji sploh ne začenjam!
hladni je napisal/-a:si ti mogoče mel ta avto? Jaz sem si ga lastil dragi kolesar, zato ne rabim podatkov iz spritmonitor. In ja, ni dci-ja, ki ima porabo 4l na relaciji. Ja?
Da o tem, da ima toledo več konjev niti ne govorim, da o tem da je večji sploh ne začenjam!
hladni je napisal/-a:
Zanima me kaj si mislite o toledotu http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3352876&show=1. Tale ima pomoje sicer prevrtene kilometre, pa vendarle če je lepo ohranjen zakaj pa ne + ima vso dodatno opremo. Zdaj vprašanje je samo kako je s stroški, ker je avto že malo višjega cenovnega razreda.
Vseved je napisal/-a:kolesar - si toliko "pameten" da se kar kadi. So te same teorije brez ene pametne osnove.
M je napisal/-a:1. Za 20.000 km letno ne rabiš diesla. Se z ženo oba dnevno voziva iz KR v LJ, pa imava dva bencinarja. Sva imela tudi diesla, ampak so stroški ob potencialni okvari takšni, da nikakor ne odtehtajo razlike v porabi.
Mindflash je napisal/-a:S tem da tvojga bencinarja voziš kot po jajcih za 6l, z dizlom se pa normaln peleš za tistih 5l. Kaj ti bodo neki pospeški, če si na gas niti stopit ne upaš zaradi porabe.
kolesar je napisal/-a:Mindflash je napisal/-a:S tem da tvojga bencinarja voziš kot po jajcih za 6l, z dizlom se pa normaln peleš za tistih 5l. Kaj ti bodo neki pospeški, če si na gas niti stopit ne upaš zaradi porabe.
se strinjam s tem...
bencinarja voziš ko po jajcih da pije 7l, dizl takrat pije 4,5
bencinar pri 150 pije 10, dizl 6,5..
hladni je napisal/-a:GiGi1985 je napisal/-a:M je napisal/-a:1. Za 20.000 km letno ne rabiš diesla. Se z ženo oba dnevno voziva iz KR v LJ, pa imava dva bencinarja. Sva imela tudi diesla, ampak so stroški ob potencialni okvari takšni, da nikakor ne odtehtajo razlike v porabi.
![]()
Moj bencinar ima porabe dobre 6 litrov (1.6 16v) dizl jo ima dobre 5l, kar pri 20.000 km letno pride 200 litrov, in nekje 300 eur razlike. Če ti že v štartu crkne turbina (recimo 1000 eur) boš naslednja 3 leta v izgubi.Da o vseh ostalih stroških in traktorskih zvokih in pospeških ne začnem, tako da moje mnenje je, da se za takšne kilometre ne splača dizel, sploh pa ne 10 let star z vprašljivimi km. Odločitev je pa seveda tvoja.
LP
Gigi predvidevam, da si to napisal sarkastično, ker če si mislil resno to od tebe ne bi pričakoval. 6l si lahko ti le veselo sanjaš in misliš, ker če govorima o povprečni je to dizelska poraba. Če govorima o relaciji in jajcanju 50-70 km/h potem je zate 6l ok, pri dizlu je potem 4 ali 3,5. Približaš se lahko kvečjemu 6,8l in sicer pri tsi, ampak ta ima spet turbino, za katero se treseš če bo crknila. Poleg tega ne vem od kod vam predstava, da turbine tako crkujejo?! Crkne če si i**** ali če je tovarniška napaka, ob normalni vožnji ne crkne.
O kakih pospeških ti govoriš? Od 0-100km/h je kvečjemu enako, če ne boljše za dizla ob približno enaki moči in teži. Pri vmesnih pospeških, ki nastopijo večinoma...50-90, 80-120, pa sem jaz tak hiter, da sem te že prehitel vmes, ko si ti čakal da dobiš primerne obrate. Ja? Na nobenem klancu me ne moreš dohajat, če pa probaš pa tankaš vsakih 200km. Ok? Ampak ti to tak sam veš, napisal sem povzetek za ostale, ki še mogoče niso vozli traktorja.
Kolk pa je vreden stari vag, pa ve vsak zase. Jaz hudičevo dobro vem, zakaj ima ceno in to povsem upravičeno. (pa to ni hitrost,lepota,tehnika...)
Kolesar, zate pa tak ni komentarja. Ti hvališ tisto v nebesa, za kar vse izkušnje in vse možne revije in strokovnjaki trdijo,da so j***a. Pa še ne boš dojel in še hvalisaš, da se ti že vse krave smejijo.
zoltan88 je napisal/-a:obcasnigledalec je napisal/-a:Si razmišljal o kaki Škodi Octavii?
Recimo kaj takega:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2569261&show=1
Samo za primer.
Pa za malo mlajšega dizla se bo treba stegniti po kakem jurju(če ne celo več) več kot za ekvivalentnega bencinarja. To seveda v istem rangu opreme in predvsem ohranjenosti. Delaš okoli 20.000km letno. Recimo da vzamemo za ceno bencina 1,15 in za dizel 1,09, pa da ti dizel kuri 6.5L povprečno, bencinar pa okoli 8.5L. To je neka kombinirana vožnja.
Torej letno daš za dizla 1417€ za gorivo, za bencinarja 1955€. Torej je razlike okoli 500€. Pa recimo da daš za dobrega dizla okoli 1500€ več(vredu, malo pretiravam, ampak mlajši avti in sploh dizli kar dobro držijo ceno) se ti šele v treh letih amortizira tisti začetni vložek. Potem pa mogoče še kakšen stroškek več ki ga dizel ima, pa bencinar nima, ampak je to lahko tudi obratno.
Ne vem, osebno se raje nebi stegoval po dizlu pri 20.000km letno(ravno tam nekje jih jaz delam).
No letno delam minimalno 20000 km, raje več. Sigurno pa bi jih še več, če bi bila poraba bolj skromna, zato bom definitivno kupil dizla drugače avta sploh ne zamenjam ampak ga raje zgonim do konca.
Najmanjši strošek bi pa itak bil, da bi se peš okoli podil![]()
Glede bore sem pa prepričan, da meni ne bi zneslo imeti porabo 6,6, mogoče z dizlom z bencinarjem 1.6 16V pa sigurno ne.
Zanima me kaj si mislite o toledotu http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3352876&show=1. Tale ima pomoje sicer prevrtene kilometre, pa vendarle če je lepo ohranjen zakaj pa ne + ima vso dodatno opremo. Zdaj vprašanje je samo kako je s stroški, ker je avto že malo višjega cenovnega razreda.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov