Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
pero666
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: Ne apr 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a pero666 Sr jan 13, 2010 3:42 pm

ce delas 20.000 kilometrov letno, pri tem pa z dizlom prihranis cca 4 litre napram bencinarju, je to slabega jurja na leto. Seveda je vprasanje, kakega dizla bos kupil, ampak ponavadi majo precej vec kilometrov in precej vec problematicnih komponent. Sej me bo mogoce kdo zdejle napadel, da so dizli vzdrzljivi, ampak NA bencinarji so zelo enostavni in poceni za vzdrzevanje ter precej bolj vzdrzljivi. Njihova nabavna cena je smesna v primerjavi z zgonjenimi dizli. Pa 4 litre razlike je zelo z rezervo, bo kvecjemu kaj manj. Da ne govorim o zvoku in tresljajih. Mogoce pa je boljse kupit dobrega NA bencinarja ter za razliko v ceni vgradit plin? Voznja pa bo se cenejsa.
 
Uporabniški avatar
C4V4L13R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: To jan 16, 2007 8:34 pm
Kraj: Pod Gorjanci

Napisal/-a C4V4L13R Sr jan 13, 2010 3:43 pm

Drugače so pa res ti accenti super mašine, ker majo porabo do največ 7l/km bencina(Hyundai Accent GLS l.1999 1.5), če ga zelo teraš. Drugače pa tudi Hyundai Elantra ni slaba izbira![/quote]

to ni povsem res, iz lastnih izkušenj, pri hiši je bil 5 let takle accent, resda mlajši letnik in je pil 7.5 + normalne relacijske (do 10km) in pa nekaj mestne vožnje, ob priganjanju zna biti liter več.

je pa ja, še vedno ob varčni vožnji na daljše relacije zna popit pod 7 oz. okoli 7, si pa v veliki prednosti, ker je noro poceni vzdrževanje, kvari se pa praktično nič, samo to je pa škatla na kolesih. dobesedno. kup plastike brez duše, topline in udobja. delovni stroj, traktor, kot stare škode favorit ali golf do 4. generacije...
 
Uporabniški avatar
abcabc
Uporabnik
 
Prispevkov: 800
Pridružen: So jan 17, 2009 1:00 am
Kraj: Zahodna Slovenija

Napisal/-a abcabc Sr jan 13, 2010 6:54 pm

zoltan88 je napisal/-a:
obcasnigledalec je napisal/-a:Si razmišljal o kaki Škodi Octavii?
Recimo kaj takega:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2569261&show=1

Samo za primer.

Pa za malo mlajšega dizla se bo treba stegniti po kakem jurju(če ne celo več) več kot za ekvivalentnega bencinarja. To seveda v istem rangu opreme in predvsem ohranjenosti. Delaš okoli 20.000km letno. Recimo da vzamemo za ceno bencina 1,15 in za dizel 1,09, pa da ti dizel kuri 6.5L povprečno, bencinar pa okoli 8.5L. To je neka kombinirana vožnja.
Torej letno daš za dizla 1417€ za gorivo, za bencinarja 1955€. Torej je razlike okoli 500€. Pa recimo da daš za dobrega dizla okoli 1500€ več(vredu, malo pretiravam, ampak mlajši avti in sploh dizli kar dobro držijo ceno) se ti šele v treh letih amortizira tisti začetni vložek. Potem pa mogoče še kakšen stroškek več ki ga dizel ima, pa bencinar nima, ampak je to lahko tudi obratno.

Ne vem, osebno se raje nebi stegoval po dizlu pri 20.000km letno(ravno tam nekje jih jaz delam).


No letno delam minimalno 20000 km, raje več. Sigurno pa bi jih še več, če bi bila poraba bolj skromna, zato bom definitivno kupil dizla drugače avta sploh ne zamenjam ampak ga raje zgonim do konca.
Najmanjši strošek bi pa itak bil, da bi se peš okoli podil :D


Glede bore sem pa prepričan, da meni ne bi zneslo imeti porabo 6,6, mogoče z dizlom z bencinarjem 1.6 16V pa sigurno ne.

Zanima me kaj si mislite o toledotu http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3352876&show=1. Tale ima pomoje sicer prevrtene kilometre, pa vendarle če je lepo ohranjen zakaj pa ne + ima vso dodatno opremo. Zdaj vprašanje je samo kako je s stroški, ker je avto že malo višjega cenovnega razreda.


Kok si resen glede tega avta iz linka, jutr grem ravno mimo te avtohiše pa ga lahko pogledam na hitro, ampak res na hitro.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Sr jan 13, 2010 7:05 pm

A ni to smešno, tale toledo '99 stane čez 4000 €, potem pa recimo tale Lancia kappa - KLIK - stane 2000 € in je neprimerno boljši avto, od materialov v notranjosti, opreme, do udobja, prostornosti, skratka avto, ki je 2 klasi više, a pol cenejši. Vzdrževanje je sicer dražje oz. razredu primerno, ampak je vožnja v tej Lancia proti temu toledu svetlobna leta naprej. Pa še odličen 5 valjnik je v njej, vozili pa so jo do zdaj kolko je meni znano zgolj ljubitelji znamke. V tem avti si študent, ki se pelje kot direktor.
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Sr jan 13, 2010 7:21 pm

hladni je napisal/-a:
zoltan88 je napisal/-a:
obcasnigledalec je napisal/-a:Si razmišljal o kaki Škodi Octavii?
Recimo kaj takega:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2569261&show=1

Ne vem, osebno se raje nebi stegoval po dizlu pri 20.000km letno(ravno tam nekje jih jaz delam).


Zanima me kaj si mislite o toledotu http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3352876&show=1. Tale ima pomoje sicer prevrtene kilometre, pa vendarle če je lepo ohranjen zakaj pa ne + ima vso dodatno opremo. Zdaj vprašanje je samo kako je s stroški, ker je avto že malo višjega cenovnega razreda.


Avto ni višjega cenovnega razreda, upam si trdit, da je vzdrževanje cenejše kot pri meganu, korejce ne poznam. Avto je zgleda dobro, motor je optimalen in zelo vzdržljiv, delajo tam do 400t km z njim. Dobi se vse dele, ker je to pač golf 4 in a3. Armaturka je identična kot v a3.
Lahk pa vam povem, da so razni korejci in clioti prave škatle proti temu. Porabo lahko sanjaš, da bo mel kak dci nižjo...s tem, da je to prava raketa že. (po avtocesti gre 220 po števcu kdaj hočeš, s 4 os. v avtu).
Vprašanje pa je res kako je s kilometri, čeprav če je redno servisiran to sploh ni problem!
Pa nehajte se jajcat s to porabo, ker četudi bi blo razlike le 1,5l bi vzel dizla, navor je neprecenljiv. In tako lahko gledate le v izpušno cev Tdi-ju v Vrhniški klanec s temi vašimi korejskimi mlinčki.

no DCI se pa kamot primirja s tole staro kripo glede porabe ;) :lol:

leonček pije recimo 6
http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/44-Seat/392-Leon.html?fueltype=1&constyear_s=1998&constyear_e=2002&power_s=80&power_e=82
megane pa 5.4
http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/41-Renault/372-Megane.html?fueltype=1&constyear_s=2004&constyear_e=2006&power_s=70&power_e=80

da boš drugič vedel kaj govoriš...
 
miha_racer
Novinec
 
Prispevkov: 231
Pridružen: Ne dec 27, 2009 2:04 pm
Kraj: Rogaška Slatina/Maribor

Napisal/-a miha_racer Sr jan 13, 2010 7:44 pm

hladni je napisal/-a:si ti mogoče mel ta avto? Jaz sem si ga lastil dragi kolesar, zato ne rabim podatkov iz spritmonitor. In ja, ni dci-ja, ki ima porabo 4l na relaciji. Ja? :roll:
Da o tem, da ima toledo več konjev niti ne govorim, da o tem da je večji sploh ne začenjam! :roll:

Daj rajši malo bolj lepše povej, kateri avto si imel, ne pa da more človek pol ure brat, da skapira, kateri avto si ti imel in za katerega komentiraš! :o
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind Sr jan 13, 2010 8:09 pm

Sem se zadržal eni drugi temi da ti napišem ampak sedaj se ne bom.
Kaj ti sploh pomisliš preden kaj napišeš?
V eni temi si spraševal, kje se vidi, da je mašina mastna :roll:
Sedaj sprašuješ kateri avto je imel. Ja saj je očitno da je imel avto z 1.9 TDI motorjem 80 kW - Seat Toledo.
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Sr jan 13, 2010 8:13 pm

hladni je napisal/-a:si ti mogoče mel ta avto? Jaz sem si ga lastil dragi kolesar, zato ne rabim podatkov iz spritmonitor. In ja, ni dci-ja, ki ima porabo 4l na relaciji. Ja? :roll:
Da o tem, da ima toledo več konjev niti ne govorim, da o tem da je večji sploh ne začenjam! :roll:

očitno še nisi mel dci-ja da bi vedu da to zmore...
vozim tudi 1.9 tdi, pač dejsto je da ma tdi 0,5 l večjo porabo...

ne da se mi več, probi pa boš vidu, ker očitno še nisi!
 
zoltan88
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 70
Pridružen: So maj 23, 2009 8:23 pm

Napisal/-a zoltan88 Če jan 14, 2010 1:09 am

hladni je napisal/-a:
Zanima me kaj si mislite o toledotu http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3352876&show=1. Tale ima pomoje sicer prevrtene kilometre, pa vendarle če je lepo ohranjen zakaj pa ne + ima vso dodatno opremo. Zdaj vprašanje je samo kako je s stroški, ker je avto že malo višjega cenovnega razreda.


Avto ni višjega cenovnega razreda, upam si trdit, da je vzdrževanje cenejše kot pri meganu, korejce ne poznam. Avto je zgleda dobro, motor je optimalen in zelo vzdržljiv, delajo tam do 400t km z njim. Dobi se vse dele, ker je to pač golf 4 in a3. Armaturka je identična kot v a3.
[/quote] Lahk pa vam povem, da so razni korejci in clioti prave škatle proti temu. Porabo lahko sanjaš, da bo mel kak dci nižjo...s tem, da je to prava raketa že. (po avtocesti gre 220 po števcu kdaj hočeš, s 4 os. v avtu).
Vprašanje pa je res kako je s kilometri, čeprav če je redno servisiran to sploh ni problem!
Pa nehajte se jajcat s to porabo, ker četudi bi blo razlike le 1,5l bi vzel dizla, navor je neprecenljiv. In tako lahko gledate le v izpušno cev Tdi-ju v Vrhniški klanec s temi vašimi korejskimi mlinčki.[/quote]

No tale avto sem si šel danes ogledat in navzven izgleda zelo lepo ohranjen, prav tako notri. Vendar pa se kot laik lahko kaj hitro nategnem zato me zanima na kaj moram biti pozoren. Če bo pa vse po sreči ga bo pa itak še mehanik pregledal.

Ceno je pa tip pripravljen spustiti, zdej je samo vprašanje koliko bi mi dal za nubiro, ki bi jo vzel v ceno.
 
Uporabniški avatar
zuzek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1389
Pridružen: Sr sep 13, 2006 6:14 pm

Napisal/-a zuzek Če jan 14, 2010 2:00 am

ne se zaletit, pa mej enga sabo k gledaš avte
probej ne kupovat od avtohiš, od trgovca je veliko bolje!

pa toledo je letnik 99 se pravi 10 let star, pa to ni vredno 4500 :roll:
Alergičen na rjo
 
M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 653
Pridružen: Sr jan 12, 2005 5:14 pm

Napisal/-a M Če jan 14, 2010 8:34 am

1. Za 20.000 km letno ne rabiš diesla. Se z ženo oba dnevno voziva iz KR v LJ, pa imava dva bencinarja. Sva imela tudi diesla, ampak so stroški ob potencialni okvari takšni, da nikakor ne odtehtajo razlike v porabi.

2. 5000 € za 12 let star avto? Midva sva ravnokar kupila 12 let staro mazdo 626, od starejšega 1. lastnika, avto je kot nov, za 1.600 €, pa se mi je zdel drag.

3. JTD, sploh predlaganih letnikov, se ne more kosat s TDI. TDI se lahko poizkusi kosat z JTD.

4. Vzdževanje Kappe pravzaprav niti ni drago in je konkretno cenejše od večine konkurence. Italija je namreč blizu, delov kolikor hočeš. V njej se pelješ res na nivoju. Pa še mnogo je modelov, ki jim cena nesorazmerno pade, samo zato, ker ni prave značke na nosu, ali ker veljajo kot dragi za vzdrževanje. So pa to zelo konkretna vozila, s temu primerno porabo. 9 l ali več je treba računat.

5. Če ze vztrajaš na dieslu, poišči JTD od slovenskega 1. lastnika. Niti ni pomembno ali je stilo, 156, lybra, ali kaj drugega. Phedre imajo težavo z elektroniko, drži. Ravno toliko kot Fiat Ulysee, Citroen C8 in Peugeot 807. To uporabljat za agument zakaj ne kupiti italijana je zgrešeno.

6. Osebno mislim, da boš za mnogo manj denarja dobil precej bolje ohranjenega bencinarja, za razliko v ceni boš kar nekaj časa lahko toleriral nekaj višjo porabo. Kar se pa stroškov vzdrževanja tiče, najprej preveri kaj lahko pri dieslu crkne, pri bencinarju pa ne in koliko stane popravilo.
Never argue with an id*ot. He would just drag you down to his level and beat you with experience.
 
Vseved
Novinec
 
Prispevkov: 229
Pridružen: Če dec 17, 2009 5:17 pm

Napisal/-a Vseved Če jan 14, 2010 11:33 am

kolesar - si toliko "pameten" da se kar kadi. So te same teorije brez ene pametne osnove.
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Če jan 14, 2010 11:55 am

Vseved je napisal/-a:kolesar - si toliko "pameten" da se kar kadi. So te same teorije brez ene pametne osnove.

ja tolk sem pametn da se ne bom s tabo prepiru, če ne znaš brat ;)
Zadnjič spremenil kolesar, dne Če jan 14, 2010 2:32 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 Če jan 14, 2010 1:58 pm

M je napisal/-a:1. Za 20.000 km letno ne rabiš diesla. Se z ženo oba dnevno voziva iz KR v LJ, pa imava dva bencinarja. Sva imela tudi diesla, ampak so stroški ob potencialni okvari takšni, da nikakor ne odtehtajo razlike v porabi.




:tomidelej:

Moj bencinar ima porabe dobre 6 litrov (1.6 16v) dizl jo ima dobre 5l, kar pri 20.000 km letno pride 200 litrov, in nekje 300 eur razlike. Če ti že v štartu crkne turbina (recimo 1000 eur) boš naslednja 3 leta v izgubi. ;) Da o vseh ostalih stroških in traktorskih zvokih in pospeških ne začnem, tako da moje mnenje je, da se za takšne kilometre ne splača dizel, sploh pa ne 10 let star z vprašljivimi km. Odločitev je pa seveda tvoja.

LP
Freude am Fahren
 
Uporabniški avatar
Mindflash
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: To sep 19, 2006 6:27 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mindflash Če jan 14, 2010 2:56 pm

S tem da tvojga bencinarja voziš kot po jajcih za 6l, z dizlom se pa normaln peleš za tistih 5l. Kaj ti bodo neki pospeški, če si na gas niti stopit ne upaš zaradi porabe.
 
Uporabniški avatar
RaW
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Ne dec 27, 2009 11:22 am

poraba

Napisal/-a RaW Če jan 14, 2010 3:34 pm

s tem da malokateri dizel RES rabi 5l v kombiniranem načinu vožnje npr 60% relacija 40% mestna vožnja...
Meni npr. Fiat JTD nekje 6,4 - 6,8l pri 50:50 relacija/mestna...

RaW
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Če jan 14, 2010 3:36 pm

Mindflash je napisal/-a:S tem da tvojga bencinarja voziš kot po jajcih za 6l, z dizlom se pa normaln peleš za tistih 5l. Kaj ti bodo neki pospeški, če si na gas niti stopit ne upaš zaradi porabe.

se strinjam s tem...

bencinarja voziš ko po jajcih da pije 7l, dizl takrat pije 4,5
bencinar pri 150 pije 10, dizl 6,5..
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Če jan 14, 2010 4:55 pm

kolesar je napisal/-a:
Mindflash je napisal/-a:S tem da tvojga bencinarja voziš kot po jajcih za 6l, z dizlom se pa normaln peleš za tistih 5l. Kaj ti bodo neki pospeški, če si na gas niti stopit ne upaš zaradi porabe.

se strinjam s tem...

bencinarja voziš ko po jajcih da pije 7l, dizl takrat pije 4,5
bencinar pri 150 pije 10, dizl 6,5..



ne bi reku.

mam dizla, ce mal bol konkretno vozim, je poraba takoj cez 6.5, pr 150 je prek 7.
Prej sem mel bencinarja, ki je mel porabo ce sm vozil kot po jajcih tud pod 5, čez 8 ni šel nikol, pa če sem ga gonil kot budala ;)

hladni je napisal/-a:
GiGi1985 je napisal/-a:
M je napisal/-a:1. Za 20.000 km letno ne rabiš diesla. Se z ženo oba dnevno voziva iz KR v LJ, pa imava dva bencinarja. Sva imela tudi diesla, ampak so stroški ob potencialni okvari takšni, da nikakor ne odtehtajo razlike v porabi.




:tomidelej:

Moj bencinar ima porabe dobre 6 litrov (1.6 16v) dizl jo ima dobre 5l, kar pri 20.000 km letno pride 200 litrov, in nekje 300 eur razlike. Če ti že v štartu crkne turbina (recimo 1000 eur) boš naslednja 3 leta v izgubi. ;) Da o vseh ostalih stroških in traktorskih zvokih in pospeških ne začnem, tako da moje mnenje je, da se za takšne kilometre ne splača dizel, sploh pa ne 10 let star z vprašljivimi km. Odločitev je pa seveda tvoja.

LP

Gigi predvidevam, da si to napisal sarkastično, ker če si mislil resno to od tebe ne bi pričakoval. 6l si lahko ti le veselo sanjaš in misliš, ker če govorima o povprečni je to dizelska poraba. Če govorima o relaciji in jajcanju 50-70 km/h potem je zate 6l ok, pri dizlu je potem 4 ali 3,5. Približaš se lahko kvečjemu 6,8l in sicer pri tsi, ampak ta ima spet turbino, za katero se treseš če bo crknila. Poleg tega ne vem od kod vam predstava, da turbine tako crkujejo?! Crkne če si i**** ali če je tovarniška napaka, ob normalni vožnji ne crkne.
O kakih pospeških ti govoriš? Od 0-100km/h je kvečjemu enako, če ne boljše za dizla ob približno enaki moči in teži. Pri vmesnih pospeških, ki nastopijo večinoma...50-90, 80-120, pa sem jaz tak hiter, da sem te že prehitel vmes, ko si ti čakal da dobiš primerne obrate. Ja? Na nobenem klancu me ne moreš dohajat, če pa probaš pa tankaš vsakih 200km. Ok? Ampak ti to tak sam veš, napisal sem povzetek za ostale, ki še mogoče niso vozli traktorja.
Kolk pa je vreden stari vag, pa ve vsak zase. Jaz hudičevo dobro vem, zakaj ima ceno in to povsem upravičeno. (pa to ni hitrost,lepota,tehnika...)

Kolesar, zate pa tak ni komentarja. Ti hvališ tisto v nebesa, za kar vse izkušnje in vse možne revije in strokovnjaki trdijo,da so j***a. Pa še ne boš dojel in še hvalisaš, da se ti že vse krave smejijo.


ti tud kvasis kr neki...

golfa v tdi v vrhniski klanec sem zlahka dohajal z bencinarjem z manj moci in sicer manj teze..pa nisem rabuil it na lomu takoj tankat pol :-P
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
abcabc
Uporabnik
 
Prispevkov: 800
Pridružen: So jan 17, 2009 1:00 am
Kraj: Zahodna Slovenija

Napisal/-a abcabc Če jan 14, 2010 5:01 pm

zoltan88 je napisal/-a:
obcasnigledalec je napisal/-a:Si razmišljal o kaki Škodi Octavii?
Recimo kaj takega:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2569261&show=1

Samo za primer.

Pa za malo mlajšega dizla se bo treba stegniti po kakem jurju(če ne celo več) več kot za ekvivalentnega bencinarja. To seveda v istem rangu opreme in predvsem ohranjenosti. Delaš okoli 20.000km letno. Recimo da vzamemo za ceno bencina 1,15 in za dizel 1,09, pa da ti dizel kuri 6.5L povprečno, bencinar pa okoli 8.5L. To je neka kombinirana vožnja.
Torej letno daš za dizla 1417€ za gorivo, za bencinarja 1955€. Torej je razlike okoli 500€. Pa recimo da daš za dobrega dizla okoli 1500€ več(vredu, malo pretiravam, ampak mlajši avti in sploh dizli kar dobro držijo ceno) se ti šele v treh letih amortizira tisti začetni vložek. Potem pa mogoče še kakšen stroškek več ki ga dizel ima, pa bencinar nima, ampak je to lahko tudi obratno.

Ne vem, osebno se raje nebi stegoval po dizlu pri 20.000km letno(ravno tam nekje jih jaz delam).


No letno delam minimalno 20000 km, raje več. Sigurno pa bi jih še več, če bi bila poraba bolj skromna, zato bom definitivno kupil dizla drugače avta sploh ne zamenjam ampak ga raje zgonim do konca.
Najmanjši strošek bi pa itak bil, da bi se peš okoli podil :D


Glede bore sem pa prepričan, da meni ne bi zneslo imeti porabo 6,6, mogoče z dizlom z bencinarjem 1.6 16V pa sigurno ne.

Zanima me kaj si mislite o toledotu http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3352876&show=1. Tale ima pomoje sicer prevrtene kilometre, pa vendarle če je lepo ohranjen zakaj pa ne + ima vso dodatno opremo. Zdaj vprašanje je samo kako je s stroški, ker je avto že malo višjega cenovnega razreda.


Tega Toledota sem šel danes gledat pa je rahlo stolčen od toče in desna stran ma ena manjšo vdolbinco
 
zoltan88
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 70
Pridružen: So maj 23, 2009 8:23 pm

Napisal/-a zoltan88 Če jan 14, 2010 5:07 pm

Uf, vidim da ste se kar razpisali. Torej še enkrat odločil sem se, da kupim dizla drugače avta sploh ne menjam. Bencinarja imam sedaj, ki dela zelo solidno samo poraba je 10l pa imam 1.6 mašino, zato mi ne bo nihče govoril o 5L, razen če imaš kake male gajbice, ki pa pri meni nikakor ne pridejo v poštev. Vsekakor pa ga ne mislim kupit čez noč ampak trenutno še zbiram informacije in čakam na kakšen lep primerek, skratka se mi nikamor ne mudi. In ja že v začetnem postu sem napisal zakaj gledam predvsem avte iz VAG koncerna- zato ker imam mehanika ki to šraufa in bo dolgoročno gledano vzdrževanje cenejše, začetni nakup pa bo dražji.

Drugače pa čestitam vsem, ki z mašinami 1.6 spravite avto na porabo 6-7L. To se meni zdijo bolj iluzije kot kaj drugega razen če po avtocesti furate 100km/h, problem je edino, da jaz nisem eden od tistih.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov