Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Tomsonman
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: Sr avg 12, 2009 9:47 am

Napisal/-a Tomsonman Pe feb 12, 2010 6:11 pm

Kako je pa kaj 1.4 TSI v primerjavi z ostalimi motorji, oz. s katerim je primerljiv?
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 So feb 13, 2010 8:18 am

1.4 TSI lahko primerjaš z odzivnostjo TDI motorja... res je poskočen, veliko navora, 6. prestav, nizka poraba... to je pač prihodnost.. ;)

lp
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ So feb 13, 2010 9:38 am

hladni je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:
hladni je napisal/-a:Ne razumem zakaj spada 1.6 in 1.2. skupaj? Zaradi letnice proizvodnje mogoče. Drgač pa je 1,6cr napram 1,9 pd pravi lenuh! Hvala za napredek pa tak...


Zato, ker sta to oba nova motorja, bolj napredna, tišja, z manjšo porabo in manjšimi emisijami.
1.6 cr je tako len?? Nisem še probal zaenkrat, ampak 2.0 tdi cr 110km je vse prej kot len. Konkreten napredek v primerjavi z 1.9 po glasnosti, tresenju, porabi, vglavnem dosti bolj uglajen motor in potegne tudi solidno.
Ne razumem, kako je ta 1.6 novi len, kot ti praviš, če bi teoretično naj imel iste zmogljivosti? :shock:


Glej tommy saj maš določene stvari prav, samo preveč ozkogleden si. 1,6cr ne more bit bolj napreden, ker je cr sistem na trgu že ohoho let, tudi pri vw. Pol si poglej prednosti pd in cr, so tudi na forumu napisane. Pol upoštevaj, da imata različne karakteristike, čeprav enak navor in performance po podatkih. Napredk je le v tišjem delovanju, trese pa tudi pd ne! Porabo pa ima po mojih opažanjih enako, po spritverbrauch pa ima 1,6cr celo maličko večjo. Evo, taka so ti dejstva!


Ne vem zakaj bi bil ozkogleden, za 1.6 pač sprašujem oz. ne razumem, kako jim ga je ratalo tako zafušat v primerjavi s tistim začasnim 2.0 110km. Ti trdiš, da cr ni bolj napreden od pd al kaj? A so kr menjali na slabše? Ne vem kaj ma to veze s tem koliko časa je cr na trgu...
Drugače imam pač golfa V 1.9 tdi in tisti 2.0 110km v 6ki je po dvodnevnem testu občuten napredek po uglajenosti in sploh po porabi. Pač sem sklepal, da mu je 1.6 vsaj približno podoben po tem...
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS So feb 13, 2010 11:14 am

Za 1.6TDI ne vem kako je, ker ga nisem še sprobal, lahko pa napišem primerjavo 2.0TDI PD 140 in 2.0TDI CR 140:
-CR je malo tišji (najbolj to opaziš, ko voziš najprej CR pa se potem usedeš v PD)
-PD ima boljšo odzivnost v nizkih obratih (če voziš CR-a v naselju v 4. prestavi pri 55kmh, se zdi kot da ga mori in rabi "nekaj časa" preden pospeši, medtem ko PD takoj skoči)
-poraba je pa enaka pri obeh (1 deci gor ali dol)

Zaključek:
Razlike med CR in PD nek povprečen voznik ne bo opazil.
Če primerjamo 1.6TDI in 1.9TDI z DPF filtrom je cena tam tam in bolje je vzeti 1.6 zaradi tistih nekaj €€€ nižje cestnine na leto.
Komur pa razlika nekaj 100€ pri nabavni ceni veliko pomeni, naj vzame 1.9TDI brez DPF.

lp :pop:
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Napisal/-a uros11 So feb 13, 2010 1:26 pm

Se strinjam.

Jaz sicer lahko primerjam med 115 km PD passat variant in GVI 110 KM 2.0 CR in komot lahko rečem, da ima PD bistveno boljše performanse.
Npr. klanec iz tunela Dekani proti Kozini, iz tunela 100 km/h, CR v 5. vleče medlo, PD v 5. znori in si takoj na 160 kmh, medtem ko pri CR vrh klanca komaj vidiš 140 - 150 km/h. Bi moral praktično šaltati v 4, če bi hotel isto. Ni primerjave, tudi če je passat 200 kg težji.

Ni prav nič živahnega na 110 KM CR, je vse bolj podrejeno uglajenosti kot čemu drugemu. Druga pesem je, če prestaviš navzdol, potem tudi ta znori, vendar pri PD to ni potrebno. PD je za moje pojme odličen motor - glasen, ko ga vžeš, nič posebnega proti CR v glasnosti, ko je ogret, poraba večja pri PD,vendar je tudi oblika karavana drugačna, zlasti pa teža večja.
Zadnjič spremenil uros11, dne So feb 13, 2010 1:33 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
NejcZ
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1506
Pridružen: Po dec 24, 2007 7:35 pm
Kraj: Mozirje

Napisal/-a NejcZ So feb 13, 2010 1:29 pm

Mah tut Sharan nabito poln z 116km gre 160 v šesti v kerkol breg ki ga vidiš na AC... :) Stari 1,9 dizli so super mašine!
 
mirko123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 95
Pridružen: Pe jun 20, 2003 7:31 pm

Napisal/-a mirko123 So feb 13, 2010 5:26 pm

Matjazy je napisal/-a:Težko bo kaj boljš, če je pa avto težji in nič močnejši.


Matjazy sam pol tud če bi mel dizel 1.9 s 105 KM ne bi bilo neke velike razlike v primerjavi z bencinarjem 1.6, ki ma 102KM ? Dizel ma dosti več navora, ampak če gledam tehnične podatke sta z bencinarjem tam tam...
 
mercedes320cdi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Sr feb 10, 2010 9:29 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mercedes320cdi Ne feb 14, 2010 10:27 am

12000€ je nekje realna vrednost te octavie, je pa res da nima tempomata. važno je le preveri naslednje: da ni bil naknadno barvan, poškodovan ter da je res 1. lastnik in pa obvezno potrjena servisna knjiga.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Ne feb 14, 2010 10:36 am

mirko123 je napisal/-a:Jaz sem do zdaj vozil Fabio letnik 2000, bencinar 1.4 16V 101KM. Zdaj mam pa naročeno octavio business bencinar 1.6 z 102KM iz akcije. Če bo ta nova octavia približno tolk poskočna kot moja stara fabia, bom čist zadovoljen. Če bo šla pa še kaj boljš, bom pa še bolj vesel :)


Pomoje boš zadovoljen. 1.6 ima več navora.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Ne feb 14, 2010 12:03 pm

uros11 je napisal/-a:Se strinjam.

Jaz sicer lahko primerjam med 115 km PD passat variant in GVI 110 KM 2.0 CR in komot lahko rečem, da ima PD bistveno boljše performanse.
Npr. klanec iz tunela Dekani proti Kozini, iz tunela 100 km/h, CR v 5. vleče medlo, PD v 5. znori in si takoj na 160 kmh, medtem ko pri CR vrh klanca komaj vidiš 140 - 150 km/h. Bi moral praktično šaltati v 4, če bi hotel isto. Ni primerjave, tudi če je passat 200 kg težji.

Ni prav nič živahnega na 110 KM CR, je vse bolj podrejeno uglajenosti kot čemu drugemu. Druga pesem je, če prestaviš navzdol, potem tudi ta znori, vendar pri PD to ni potrebno. PD je za moje pojme odličen motor - glasen, ko ga vžeš, nič posebnega proti CR v glasnosti, ko je ogret, poraba večja pri PD,vendar je tudi oblika karavana drugačna, zlasti pa teža večja.


Če imata oba 5 prestav, je tvoja primerjava rahlo zgrešena. 2.0 cr, ki sem ga vozil ima bistveno daljša prestavna razmerja! V tretji gre pri 4000 obratih cca. 140, kar je cca. 25-35km več od 1.9 pd, ki sem jih vozil! To je približno tako, kot da bi rekel, da je 1.9 len, ker pri 70km/h v 5. ne potegne! :roll:
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
mirko123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 95
Pridružen: Pe jun 20, 2003 7:31 pm

Napisal/-a mirko123 Ne feb 14, 2010 12:12 pm

hladni je napisal/-a:
mirko123 je napisal/-a:
Matjazy je napisal/-a:Težko bo kaj boljš, če je pa avto težji in nič močnejši.


Matjazy sam pol tud če bi mel dizel 1.9 s 105 KM ne bi bilo neke velike razlike v primerjavi z bencinarjem 1.6, ki ma 102KM ? Dizel ma dosti več navora, ampak če gledam tehnične podatke sta z bencinarjem tam tam...


Ne moreš si zamislit, v kakšni zmoti živiš. Med dizlom (1,9 ali 1,6 cr) in 1,6b je strahotna razlika, večja kot kjer koli drugje. Raje poglej podatke od 80-120, pa te bo kap kakšne razlike so. Cca. 5 sekund pač odvisno od avta itd...
0-100 ti ne rabiš nikoli, od 80-120 pa vsaj jaz osebno vsak dan. Da o tem, da ima skoraj 100nm več navora niti ne govorimo.


Uff pa res, nisem si mislil, da je taka razlika, ker tega podatka ni nikjer zaslediti.
1.9 dizel rabi od 80-100km/h okoli 5 sekund, 1.6 bencinar pa okoli 10 sekund.

Jaz večino časa vozim od 0-50km/h, 50-90km/h in 0 do 90 (ali 100) km/h (pač po cestah v naselju ali izven naselja) tukaj pa ne bi smele biti take razlike. Po avtocesti pa 130 do 160 km/h, zdaj bom mel tempomat in bom vozil 130km/h :)
80-120 km/h pa zelo redko pride v poštev pri meni, sem pa tudi bolj "upokojenski" voznik in se držim predpisov in tudi zaradi porabe probam čimlepše voziti, se pravi brez kakih hudih pospeševanj, če ni razloga za to :)

.
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Napisal/-a Matjazy Ne feb 14, 2010 1:19 pm

mirko123 je napisal/-a:
hladni je napisal/-a:
mirko123 je napisal/-a:
Matjazy je napisal/-a:Težko bo kaj boljš, če je pa avto težji in nič močnejši.


Matjazy sam pol tud če bi mel dizel 1.9 s 105 KM ne bi bilo neke velike razlike v primerjavi z bencinarjem 1.6, ki ma 102KM ? Dizel ma dosti več navora, ampak če gledam tehnične podatke sta z bencinarjem tam tam...


Ne moreš si zamislit, v kakšni zmoti živiš. Med dizlom (1,9 ali 1,6 cr) in 1,6b je strahotna razlika, večja kot kjer koli drugje. Raje poglej podatke od 80-120, pa te bo kap kakšne razlike so. Cca. 5 sekund pač odvisno od avta itd...
0-100 ti ne rabiš nikoli, od 80-120 pa vsaj jaz osebno vsak dan. Da o tem, da ima skoraj 100nm več navora niti ne govorimo.


Uff pa res, nisem si mislil, da je taka razlika, ker tega podatka ni nikjer zaslediti.
1.9 dizel rabi od 80-100km/h okoli 5 sekund, 1.6 bencinar pa okoli 10 sekund.

Jaz večino časa vozim od 0-50km/h, 50-90km/h in 0 do 90 (ali 100) km/h (pač po cestah v naselju ali izven naselja) tukaj pa ne bi smele biti take razlike. Po avtocesti pa 130 do 160 km/h, zdaj bom mel tempomat in bom vozil 130km/h :)
80-120 km/h pa zelo redko pride v poštev pri meni, sem pa tudi bolj "upokojenski" voznik in se držim predpisov in tudi zaradi porabe probam čimlepše voziti, se pravi brez kakih hudih pospeševanj, če ni razloga za to :)

.

No, potem boš zadovoljen s tem motorjem.

Sicer pa pride bencinar tudi hitro od 80 do 100, samo prestavlat je treba znat :)
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Ne feb 14, 2010 2:08 pm

hladni je napisal/-a:
mirko123 je napisal/-a:
Matjazy je napisal/-a:Težko bo kaj boljš, če je pa avto težji in nič močnejši.


Matjazy sam pol tud če bi mel dizel 1.9 s 105 KM ne bi bilo neke velike razlike v primerjavi z bencinarjem 1.6, ki ma 102KM ? Dizel ma dosti več navora, ampak če gledam tehnične podatke sta z bencinarjem tam tam...


Ne moreš si zamislit, v kakšni zmoti živiš. Med dizlom (1,9 ali 1,6 cr) in 1,6b je strahotna razlika, večja kot kjer koli drugje. Raje poglej podatke od 80-120, pa te bo kap kakšne razlike so. Cca. 5 sekund pač odvisno od avta itd...
0-100 ti ne rabiš nikoli, od 80-120 pa vsaj jaz osebno vsak dan. Da o tem, da ima skoraj 100nm več navora niti ne govorimo.

Seveda to drži v primeru, ko ne uporabljaš (ali jo ne znaš) prestavne ročice. :roll: Zanimivo, da dizel fani vedno poudarjajo samo tisto, kar dizlom paše (oz. turbo bencinarjem).
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Ne feb 14, 2010 4:13 pm

TURBO dizel, poje vsakega N/A bencinarja pri pospreševanju od 70 npr v 5 prestavi...samo če bencinarja šataš kake 2 prestave nižje in ga voziš tako, kot ga je treba, se lahko dizel skrije. Preverjeno večkrat ( corsa bencinar proti dizlu, clio dci proti bencinarju ipd....)..N/A bencinarje je pač treba mal v vrtljaje pognat, na 2000 obratih dajo bore malo od sebe oops ( vsaj mlincki tm do 1600 kubikov ).

Zarad tega efekta je vsa ta fama okol tdi-jev in tega kako hudo potegnejo se razvila...sam se s tem ne bom nikoli strinjal.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Ne feb 14, 2010 4:43 pm

Odličen post :tomidelej:

Samo voziti je treba znati. Meni osebno tisto 80-120 v 5 ( :?: :?: ) prestavi pomeni praktično nič. Voziti je treba znat, ne pa s kurcem mahat! :tomidelej:
 
mercedes320cdi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Sr feb 10, 2010 9:29 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mercedes320cdi Ne feb 14, 2010 5:02 pm

Ja, lahko ti bencinarja šaltaš 3.prestava do 5000 4. do 5000 rpm, samo kakšna poraba je potem ?
bencinarji imajo manj navora in zato nikamor ne gre dokler ga ne zašaltaš po nižjih
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Ne feb 14, 2010 5:05 pm

mercedes320cdi je napisal/-a:Ja, lahko ti bencinarja šaltaš 3.prestava do 5000 4. do 5000 rpm, samo kakšna poraba je potem ?
bencinarji imajo manj navora in zato nikamor ne gre dokler ga ne zašaltaš po nižjih


Lej tud dizel žre če ga tišiš, tega mi noben ne bo oporeku, sem mel vseskozi bencinarje, zdaj mam dizla...naslednji bo če bo sreči spet bencinar....

Če smo pa že pri porabi, tud bencinarji ne žrejo glih 20 litrov če ga tu pa tam predihaš ;) , oziroma na toliko več od dizla, sploh če primerjaš N/A proti turbo.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
mercedes320cdi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Sr feb 10, 2010 9:29 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mercedes320cdi Ne feb 14, 2010 5:09 pm

speedfreak je napisal/-a:
mercedes320cdi je napisal/-a:Ja, lahko ti bencinarja šaltaš 3.prestava do 5000 4. do 5000 rpm, samo kakšna poraba je potem ?
bencinarji imajo manj navora in zato nikamor ne gre dokler ga ne zašaltaš po nižjih


Lej tud dizel žre če ga tišiš, tega mi noben ne bo oporeku, sem mel vseskozi bencinarje, zdaj mam dizla...naslednji bo če bo sreči spet bencinar....

Če smo pa že pri porabi, tud bencinarji ne žrejo glih 20 litrov če ga tu pa tam predihaš ;) , oziroma na toliko več od dizla, sploh če primerjaš N/A proti turbo.
 
mercedes320cdi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Sr feb 10, 2010 9:29 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mercedes320cdi Ne feb 14, 2010 5:10 pm

ja kakšnega dizla pa imaš da ti velik pije ko ga pritisneš ?
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Ne feb 14, 2010 5:15 pm

Predvidevam da en turbo dizel s 100km pri 150km/h porabi 5l/100. Prav tako vam verjetno porabi za vožnjo po mestu tudi okrog 5l. :tomidelej:

Če dizla pritisneš prav tako pokuri potrebno zalogo nafte. Nič bat. ;) Ampak se folk pač boji priznat, ker ko kupijo dizla pa mislijo kako se bodo po AC in mestu vozili z magičnimi petimi litri. :wink:

Dizel malo porabi v pravem režimu vožnje. Nek 100 konjski dizel in teranje 150 in več pa seveda prav tako terja svoj davek (pri tem pa seveda upaš, da ne gre turbina rakom žvižgat, ker če gre (in enkrat zagotovo gre) imaš pa itak strošek v vrednosti "popusta", ki si ga pridelal v preteklih 100k km)
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: kiki13 in 10 gostov