hladni je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:hladni je napisal/-a:Ne razumem zakaj spada 1.6 in 1.2. skupaj? Zaradi letnice proizvodnje mogoče. Drgač pa je 1,6cr napram 1,9 pd pravi lenuh! Hvala za napredek pa tak...
Zato, ker sta to oba nova motorja, bolj napredna, tišja, z manjšo porabo in manjšimi emisijami.
1.6 cr je tako len?? Nisem še probal zaenkrat, ampak 2.0 tdi cr 110km je vse prej kot len. Konkreten napredek v primerjavi z 1.9 po glasnosti, tresenju, porabi, vglavnem dosti bolj uglajen motor in potegne tudi solidno.
Ne razumem, kako je ta 1.6 novi len, kot ti praviš, če bi teoretično naj imel iste zmogljivosti?
Glej tommy saj maš določene stvari prav, samo preveč ozkogleden si. 1,6cr ne more bit bolj napreden, ker je cr sistem na trgu že ohoho let, tudi pri vw. Pol si poglej prednosti pd in cr, so tudi na forumu napisane. Pol upoštevaj, da imata različne karakteristike, čeprav enak navor in performance po podatkih. Napredk je le v tišjem delovanju, trese pa tudi pd ne! Porabo pa ima po mojih opažanjih enako, po spritverbrauch pa ima 1,6cr celo maličko večjo. Evo, taka so ti dejstva!
mirko123 je napisal/-a:Jaz sem do zdaj vozil Fabio letnik 2000, bencinar 1.4 16V 101KM. Zdaj mam pa naročeno octavio business bencinar 1.6 z 102KM iz akcije. Če bo ta nova octavia približno tolk poskočna kot moja stara fabia, bom čist zadovoljen. Če bo šla pa še kaj boljš, bom pa še bolj vesel
uros11 je napisal/-a:Se strinjam.
Jaz sicer lahko primerjam med 115 km PD passat variant in GVI 110 KM 2.0 CR in komot lahko rečem, da ima PD bistveno boljše performanse.
Npr. klanec iz tunela Dekani proti Kozini, iz tunela 100 km/h, CR v 5. vleče medlo, PD v 5. znori in si takoj na 160 kmh, medtem ko pri CR vrh klanca komaj vidiš 140 - 150 km/h. Bi moral praktično šaltati v 4, če bi hotel isto. Ni primerjave, tudi če je passat 200 kg težji.
Ni prav nič živahnega na 110 KM CR, je vse bolj podrejeno uglajenosti kot čemu drugemu. Druga pesem je, če prestaviš navzdol, potem tudi ta znori, vendar pri PD to ni potrebno. PD je za moje pojme odličen motor - glasen, ko ga vžeš, nič posebnega proti CR v glasnosti, ko je ogret, poraba večja pri PD,vendar je tudi oblika karavana drugačna, zlasti pa teža večja.
hladni je napisal/-a:mirko123 je napisal/-a:Matjazy je napisal/-a:Težko bo kaj boljš, če je pa avto težji in nič močnejši.
Matjazy sam pol tud če bi mel dizel 1.9 s 105 KM ne bi bilo neke velike razlike v primerjavi z bencinarjem 1.6, ki ma 102KM ? Dizel ma dosti več navora, ampak če gledam tehnične podatke sta z bencinarjem tam tam...
Ne moreš si zamislit, v kakšni zmoti živiš. Med dizlom (1,9 ali 1,6 cr) in 1,6b je strahotna razlika, večja kot kjer koli drugje. Raje poglej podatke od 80-120, pa te bo kap kakšne razlike so. Cca. 5 sekund pač odvisno od avta itd...
0-100 ti ne rabiš nikoli, od 80-120 pa vsaj jaz osebno vsak dan. Da o tem, da ima skoraj 100nm več navora niti ne govorimo.
mirko123 je napisal/-a:hladni je napisal/-a:mirko123 je napisal/-a:Matjazy je napisal/-a:Težko bo kaj boljš, če je pa avto težji in nič močnejši.
Matjazy sam pol tud če bi mel dizel 1.9 s 105 KM ne bi bilo neke velike razlike v primerjavi z bencinarjem 1.6, ki ma 102KM ? Dizel ma dosti več navora, ampak če gledam tehnične podatke sta z bencinarjem tam tam...
Ne moreš si zamislit, v kakšni zmoti živiš. Med dizlom (1,9 ali 1,6 cr) in 1,6b je strahotna razlika, večja kot kjer koli drugje. Raje poglej podatke od 80-120, pa te bo kap kakšne razlike so. Cca. 5 sekund pač odvisno od avta itd...
0-100 ti ne rabiš nikoli, od 80-120 pa vsaj jaz osebno vsak dan. Da o tem, da ima skoraj 100nm več navora niti ne govorimo.
Uff pa res, nisem si mislil, da je taka razlika, ker tega podatka ni nikjer zaslediti.
1.9 dizel rabi od 80-100km/h okoli 5 sekund, 1.6 bencinar pa okoli 10 sekund.
Jaz večino časa vozim od 0-50km/h, 50-90km/h in 0 do 90 (ali 100) km/h (pač po cestah v naselju ali izven naselja) tukaj pa ne bi smele biti take razlike. Po avtocesti pa 130 do 160 km/h, zdaj bom mel tempomat in bom vozil 130km/h![]()
80-120 km/h pa zelo redko pride v poštev pri meni, sem pa tudi bolj "upokojenski" voznik in se držim predpisov in tudi zaradi porabe probam čimlepše voziti, se pravi brez kakih hudih pospeševanj, če ni razloga za to
.
hladni je napisal/-a:mirko123 je napisal/-a:Matjazy je napisal/-a:Težko bo kaj boljš, če je pa avto težji in nič močnejši.
Matjazy sam pol tud če bi mel dizel 1.9 s 105 KM ne bi bilo neke velike razlike v primerjavi z bencinarjem 1.6, ki ma 102KM ? Dizel ma dosti več navora, ampak če gledam tehnične podatke sta z bencinarjem tam tam...
Ne moreš si zamislit, v kakšni zmoti živiš. Med dizlom (1,9 ali 1,6 cr) in 1,6b je strahotna razlika, večja kot kjer koli drugje. Raje poglej podatke od 80-120, pa te bo kap kakšne razlike so. Cca. 5 sekund pač odvisno od avta itd...
0-100 ti ne rabiš nikoli, od 80-120 pa vsaj jaz osebno vsak dan. Da o tem, da ima skoraj 100nm več navora niti ne govorimo.
mercedes320cdi je napisal/-a:Ja, lahko ti bencinarja šaltaš 3.prestava do 5000 4. do 5000 rpm, samo kakšna poraba je potem ?
bencinarji imajo manj navora in zato nikamor ne gre dokler ga ne zašaltaš po nižjih
speedfreak je napisal/-a:mercedes320cdi je napisal/-a:Ja, lahko ti bencinarja šaltaš 3.prestava do 5000 4. do 5000 rpm, samo kakšna poraba je potem ?
bencinarji imajo manj navora in zato nikamor ne gre dokler ga ne zašaltaš po nižjih
Lej tud dizel žre če ga tišiš, tega mi noben ne bo oporeku, sem mel vseskozi bencinarje, zdaj mam dizla...naslednji bo če bo sreči spet bencinar....
Če smo pa že pri porabi, tud bencinarji ne žrejo glih 20 litrov če ga tu pa tam predihaš, oziroma na toliko več od dizla, sploh če primerjaš N/A proti turbo.
Po forumu brska: kiki13 in 10 gostov