Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Če mar 25, 2010 6:02 pm

BeMyWagen je napisal/-a:Na tvojem mestu bi definitivno pogledal mazdo 3.

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3597239&show=1

Lp


Si sploh prebal moj post? Ti avti so premajhni!
 
maj-mun
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: To apr 21, 2009 9:51 pm

Napisal/-a maj-mun Če mar 25, 2010 7:02 pm

no preden si dokončno postavim določene kriterije bi še prosu če mi lah povete kolk je dražje vzdrževanje limuzin in karavano od srednjega razreda?
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Če mar 25, 2010 7:10 pm

maj-mun je napisal/-a:no preden si dokončno postavim določene kriterije bi še prosu če mi lah povete kolk je dražje vzdrževanje limuzin in karavano od srednjega razreda?

nič!
seveda če gledaš enak agregat..
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Če mar 25, 2010 7:20 pm

maj-mun je napisal/-a:no preden si dokončno postavim določene kriterije bi še prosu če mi lah povete kolk je dražje vzdrževanje limuzin in karavano od srednjega razreda?


Kako gledaš. Recimo Octavia ima prostornost kot Passat če ne še večjo, pa je v razredu Golfa, čepav je občutno večja od le tega. Vzdrževanje enakih agregatov v različnih avtih je ponavadi enako, a razlike med razredi so v drugih sestavnih delih avta. Sigurno so sestavni deli Passata malenkost dražji od Golfovih, razen tistih ki so seveda enaki, ker je pač Passat razred više. Mogoče temu ni tako, ne poznam VAG grupe tako natančno, ampak med razredi sigurno pričakuj kakšne razlike.
 
maj-mun
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: To apr 21, 2009 9:51 pm

Napisal/-a maj-mun Če mar 25, 2010 7:53 pm

no potem je pa stvar sledeča.. Namreč se danes testiral sosedovega golfa 5 in avto je res fantastičen. Dovol velik prostor za voziček in dodatke (tudi to sem testeral ker voziček namreč že imam) tako da bom ostal kar v tem rang..
Tako da mi samo povejte katerega izmed naslednjih bi izbrali vi?
golf 5
ford focus
fiat bravo
vsi v 5 vratni različici.
 
Uporabniški avatar
branee
Uporabnik
 
Prispevkov: 811
Pridružen: Po feb 15, 2010 9:39 pm

Napisal/-a branee Če mar 25, 2010 8:53 pm

ford focus ma mensezdi najvecji pritljazni prostor, zatorej bi izbral njega ce bi bil v tvojih cevljih
Minds are like parachutes. They only function when they are open.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Če mar 25, 2010 9:18 pm

maj-mun je napisal/-a:no potem je pa stvar sledeča.. Namreč se danes testiral sosedovega golfa 5 in avto je res fantastičen. Dovol velik prostor za voziček in dodatke (tudi to sem testeral ker voziček namreč že imam) tako da bom ostal kar v tem rang..
Tako da mi samo povejte katerega izmed naslednjih bi izbrali vi?
golf 5
ford focus
fiat bravo
vsi v 5 vratni različici.


Boš kaj hitro po nakupu avta s tako kratkimi prtljažniki kot jih imajo Golf in podobni, preklinjal svojo odločitev. Enostavno so to premali avti, sploh če boste šli kam na morje oz. dopust. Taki avti kot jih gledaš so primerni za mladi par brez otrok, ali pa z otrokom starim dovolj, da ne rabi vozička pa plenice, pa ne vem čega vsega.

Ostajam pri tem - Golf Variant, Focus karavan, Octavia (če hočeš res dosti prostora potem Combi, ampak je že navadna 5-vrata s kar 560 litrskim prtljažnikom) in ostali podobni avti.

Daj preberi moj post na 2. strani v tej temi, ker mislim da ga nisi.
 
Samcho
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: So dec 19, 2009 9:29 pm
Kraj: Gorenska

Napisal/-a Samcho Če mar 25, 2010 9:56 pm

lizard je napisal/-a:Boš kaj hitro po nakupu avta s tako kratkimi prtljažniki kot jih imajo Golf in podobni, preklinjal svojo odločitev. Enostavno so to premali avti, sploh če boste šli kam na morje oz. dopust. Taki avti kot jih gledaš so primerni za mladi par brez otrok, ali pa z otrokom starim dovolj, da ne rabi vozička pa plenice, pa ne vem čega vsega.

Ostajam pri tem - Golf Variant, Focus karavan, Octavia (če hočeš res dosti prostora potem Combi, ampak je že navadna 5-vrata s kar 560 litrskim prtljažnikom) in ostali podobni avti.

Daj preberi moj post na 2. strani v tej temi, ker mislim da ga nisi.



Morda pa noče Škode in kokr sm jest "brau" tut karavana ne ... :? Morda mu bo pol žou, sam vrjetno ima razloge zakaj noče "tadouzga" ... ;)

Drgač pa med finalisti, ki jih je dau, bi se jest dau glas Fiat Bravu ... :woohoo
Renault CLIO 3 1.4 16V Dynamique Luxe ..! BOMBA ..!

Slika
 
Uporabniški avatar
SamoK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 792
Pridružen: Po feb 05, 2007 6:36 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a SamoK Če mar 25, 2010 10:47 pm

Glede na vse tvoje kriterije, mislim, da je res najboljsa izbira Ford Focus (5vrat), avto je "majhen", ampak se vedno znotraj zelo prostoren, trendovski, sorazmerno mlad (se vedno v garanciji) in financno ugoden (ce gledas nekje leto stare, ki so ze nekaj izgubili na ceni). Bi pa vseeno na tvojem mestu, mogoce gledal nekje avto do 13-14k€, da imas tista 1-2k€ za neko rezervo.. nikoli ne ves!

Evo, primer..
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3489808&show=1

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3526474&show=1
 
maj-mun
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: To apr 21, 2009 9:51 pm

Napisal/-a maj-mun Če mar 25, 2010 10:55 pm

no tadva kot si mi ju podau SamoK sta mi kar všeč. Nekaj takega sem imel v mislih
 
Uporabniški avatar
SamoK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 792
Pridružen: Po feb 05, 2007 6:36 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a SamoK Če mar 25, 2010 11:06 pm

mislim, da je drugi celo boljsa izbira, ima vec opreme, manj prevozenih, Isofix sistem za pritrditev otr.sedežam kar je tud uporabno.. je pa bolj zalost, kar se tice barve in notranjosti, ampak to je stvar okusa.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Pe mar 26, 2010 8:24 am

SamoK je napisal/-a:Glede na vse tvoje kriterije, mislim, da je res najboljsa izbira Ford Focus (5vrat), avto je "majhen", ampak se vedno znotraj zelo prostoren, trendovski, sorazmerno mlad (se vedno v garanciji) in financno ugoden (ce gledas nekje leto stare, ki so ze nekaj izgubili na ceni). Bi pa vseeno na tvojem mestu, mogoce gledal nekje avto do 13-14k€, da imas tista 1-2k€ za neko rezervo.. nikoli ne ves!

Evo, primer..
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3489808&show=1

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3526474&show=1


Preglej tole.
Zakaj bi kupoval 1 leto starega Focusa, če dobiš pa za isto ceno nov avto, z enako opremo in varnostjo, pa še barvo in blago lahko izbiraš?
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Pe mar 26, 2010 9:26 am

Mislim, da je avtor teme omenil, da mu Korejci ne "pašejo"...sicer brez tehtnega argumenta pa vendar. Ce mu je kolikor toliko do vozne dinamike bi mi skoraj raje svetoval Focusa, ki je sploh v kombinaciji s sport paketom res cuker za vozit. Poleg tega, ce ze ravno vzamemo omenjeno primerjavo, ponuja Focus bistveno bolj zmogljiv turbodiesel.

Se tole - spraseval si o primerjavi med vzdrzevanjem Mondea in Focusa? Kakih bistvenih razlik ni, povprecen servis bo verjetno kak drobiz drazji vendar Mondeo pomojem odtehta z vecjo prakticno uporabnostjo in udobjem voznje. Res pa je, da vecji avto potegne za seboj praviloma vecji motor (zmogljivejsi no), visjo porabo goriva itn...

Meni se zdi 5-vratni Focus s 115 km agregatom dobra izbira glede na tvoje zelje...
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Pe mar 26, 2010 9:48 am

gofra je napisal/-a:Omenil bi ti se tole - 80 km dnevno se zdalec ne pomei, da je diesel edina primerna izbira. Ce bi jih delal se 1x toliko pa morda res. Zavedat se moras, da bos v startu placal kar nekaj vec hkrati pa bos kupil vozilo, ki ima potenicalno gledano lahko vecji strosek vzdrzevanje.
Meni se pa zdi to že kar primerna kilometrina. Sicer mi niso všeč podatki v obliki 'prevozim X km na dan' - veliko boljša informacija je ocena, koliko km boš predvidoma prevozil v enem letu ali v času celotnega lastništva avta.

Ker iz informacije "prevozim 80 km dnevno" sklepam da se človek vozi v službo, ki je oddaljena 40 km od doma. Če greš v službo povprečno 20-krat mesečno in to cca 11 mesecev (upoštevajmo še dopouste, bolniške in podobno), je samo vožnje v službo 17600 km letno. Že tako letno število letnih kilometrov pa je ponavadi že dovolj da se dizel splača.
Pa saj se ne vozimo samo v službo - jaz jo imam 6 km daleč, torej po zgornji formuli prevozim zaradi šihta samo 2420 km letno. Pa sem imel v enem letu tudi krepko čez 15.000 km s svojim avtom. - vožnja v službo je torej samo manjši del vseh kilometrov.

Pri kupovanju rabljenega avta pa tudi najbrž ni več take razlike med dizlom in bencinarjem (nakupna cena).


Glede izbire avta pa tako: če mu je všeč golf V, je to nedvomno dobra izbira (verjetno tudi focus), ampak če kupuješ avto tudi z mislijo na naraščaj, še enkrat premisli glede velikosti avta.

Kot sem že večkrat napisal - če sicer že imaš avto v velikostnem rangu golfa, potem pri samo 1 otroku menjava ni nujna (če je avto sicer še v dobrem stanju). Ker je z menjavo avta veliko stroškov, gre dosti časa, pa prinakupu rabljenega še nekaj tveganja. Če ne potrebuješ, se ne splača ubadati z menjavo.

Ampak ti itak kupuješ avto - zato se ti ni treba omejiti na 'golfov razred'.
Odvisno od tega, koliko let nameravaš imeti avto in če v tem času načrtuješ še drugega otroka, bi bilo zelo smiselno raje kupiti enoprostorca (ko/če boš imel dva otroka, boš vsekakor potrebovall večji avto od golfa/focusa, verjemi - če boš sedaj izbral enoprostorca, se ti takrat ne bo treba ubadati z menjavo).
Ne samo zaradi velikosti, tudi spravljanje otroka v avto in ven je neprimerno lažje (vem, ker sem v tem pogledu dodobra sprobal tako golfa V kot tourana - touran je 100x bolj praktičen). Torej je že pri enem otroku pametno imeti enoprostorca (če že itak kupuješ avto).
Če pišeš da nočeš karavanov in limuzin - zakaj? Če je vzrok prevelika dolžina avta, potem ta problem pri enoprostorcih v veliki meri odpade. Ponavadi so res nekoliko daljši od hatchbackov (kot sta focus in golf), a ne bistveno (nekateri morda celo niso), še vedno pa so praviloma krajši od karavanov.

In če imaš omejitev 15.000 EUR ter letnik 2007, se ob teh pogojih da dobiti že kakega rabljenega tourana ali S-max. Ostali rabljeni enoprostorci iz podobnega velikostnega ranga so pa navadno še cenejši (ali pa imajo ob podobni ceni manj km/več opreme)...
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Pe mar 26, 2010 10:51 am

maj-mun je napisal/-a:glede novega avtomobila je tko..sem si že ugledal skoraj vse nove modele..pa vendar če želim imeti avto v garanciji ga moram servisirati na pooblaščenem serviserju kar pa predstavlja bistveno večji strošek vzdrževanja..tako da še vedno ostajam pri rabljenem vozilu..


Mislim, da si moraš najprej urediti prioritete. Glede na to, da boš kupoval na leasing ter ti najbrž denar ne raste na drevesu, ti toplo priporočam razmišljanje v smeri kupovanja NOVEGA avtomobila. 15.000 € je pač znesek, s katerim lahko že operiraš z nakupom novega vozila. Najbrž ni potrebna razlaga o manjšem riziku pri nakupu; če pa te "žuli" servisiranje na pooblaščenem servisu, imaš še vedno možnost lastne odločitve, da pač servisiraš kjerkoli ter ti propade garancija. Glede na to, da pa bi kupoval 2 leti staro vozilo - marsikateri model je še tudi v garanciji, servisiranje na pooblaščenem servisu je še obvezno! Če že rabljenega, si pusti nekaj rezervnih sredstev za morebitna popravila.
Kar pa se velikostnega razreda tiče, verjemi, da bodo predstavniki nižjega srednjega razreda v kombilimuzinskih različicah premajhni! Volumen prtljažnikov omenjenega razreda redkokdaj preseže 350 l, kar se kmalu izkaže za premajhnega. Rešitev pri večjem prevozu se sicer najde s podiranjem dela zadnje klopi...vendar če ima avtomobil obilico prostora v prtljažniku, mar ni laže?!?
Razlika med kompaktnimi enoprostorci ter karavani nižjega srednjega razreda: večinoma imajo karavani VEČJI prtljažni prostor (primer: Scenic vs. Octavia Combi), zaradi nižjega težišča, lepše vodljivi. Enoprostorci so prilagodljivejši (trije ločeni sedeži zadaj, mizice na hrbtiščih prednjih sedežev, ipd...), preglednejši ter kot je že omenil @sonic, zaradi spravljanja otroka na zadnji sedež!

Pri odločitvi za "družinski" avto je pač potrebno sklepati kompromise ter nemalokrat potlačiti otroške želje (Fiat 500?!?!? :ue , evropski avto ?!?!?). Konec koncev pa je ponudba danes dovolj velika, da lahko najdeš dober kompromis.
 
Uporabniški avatar
C4V4L13R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: To jan 16, 2007 8:34 pm
Kraj: Pod Gorjanci

Napisal/-a C4V4L13R Pe mar 26, 2010 10:58 am

lizard je napisal/-a:
maj-mun je napisal/-a:no potem je pa stvar sledeča.. Namreč se danes testiral sosedovega golfa 5 in avto je res fantastičen. Dovol velik prostor za voziček in dodatke (tudi to sem testeral ker voziček namreč že imam) tako da bom ostal kar v tem rang..
Tako da mi samo povejte katerega izmed naslednjih bi izbrali vi?
golf 5
ford focus
fiat bravo
vsi v 5 vratni različici.


Boš kaj hitro po nakupu avta s tako kratkimi prtljažniki kot jih imajo Golf in podobni, preklinjal svojo odločitev. Enostavno so to premali avti, sploh če boste šli kam na morje oz. dopust. Taki avti kot jih gledaš so primerni za mladi par brez otrok, ali pa z otrokom starim dovolj, da ne rabi vozička pa plenice, pa ne vem čega vsega.

Ostajam pri tem - Golf Variant, Focus karavan, Octavia (če hočeš res dosti prostora potem Combi, ampak je že navadna 5-vrata s kar 560 litrskim prtljažnikom) in ostali podobni avti.

Daj preberi moj post na 2. strani v tej temi, ker mislim da ga nisi.

pr limuzinah je bl problem dostopnost prtljažnika, ker je precej majhna luknja, kar zna bit nerodno za kak voziček pa tako not tlačit. v takem primeru je boljše hatchback, ampak tukaj te tepe spet, ker je prtljažnik toliko manjši.

sam za familijo sploh nebi razmišljal in bi gledal za karavani. že nasploh je to daleč najbolj praktičen avto, ki niti ni nujno da je toliko večji in dražji. vzdrževanje je pa itak enako, kot pri limuzini. po moje bi v poštev prišel še kakšen enoprostorec, vendar so tu potem cene že mnogo višje, pa ponavadi so prtljažniki malo večji, kot v kakšnem golfu. vendar pa, kot rečeno, so toliko bolj praktični za nalagat kaj noter, zaradi velike odprtine.
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Pe mar 26, 2010 11:31 am

sonic je napisal/-a:
gofra je napisal/-a:Omenil bi ti se tole - 80 km dnevno se zdalec ne pomei, da je diesel edina primerna izbira. Ce bi jih delal se 1x toliko pa morda res. Zavedat se moras, da bos v startu placal kar nekaj vec hkrati pa bos kupil vozilo, ki ima potenicalno gledano lahko vecji strosek vzdrzevanje.
Meni se pa zdi to že kar primerna kilometrina. Sicer mi niso všeč podatki v obliki 'prevozim X km na dan' - veliko boljša informacija je ocena, koliko km boš predvidoma prevozil v enem letu ali v času celotnega lastništva avta.

Ker iz informacije "prevozim 80 km dnevno" sklepam da se človek vozi v službo, ki je oddaljena 40 km od doma. Če greš v službo povprečno 20-krat mesečno in to cca 11 mesecev (upoštevajmo še dopouste, bolniške in podobno), je samo vožnje v službo 17600 km letno. Že tako letno število letnih kilometrov pa je ponavadi že dovolj da se dizel splača.
Pa saj se ne vozimo samo v službo - jaz jo imam 6 km daleč, torej po zgornji formuli prevozim zaradi šihta samo 2420 km letno. Pa sem imel v enem letu tudi krepko čez 15.000 km s svojim avtom. - vožnja v službo je torej samo manjši del vseh kilometrov.

Pri kupovanju rabljenega avta pa tudi najbrž ni več take razlike med dizlom in bencinarjem (nakupna cena).


Ne bo drzalo niti priblizno - tole je prevec teoretiziranja, ce mene vprasas.

Pravis najbrz ni razlike v ceni? Preveri. Razlika se ti bo v tem segmentu ob tvoji dani kilometrini povrnila v nekje cca 3 - 4 letih ob predpostavki, da bo diesel kuril 3 litre manj. Pa jih najbrz ne bo...

Potegne pa diesel (kot sem ze omenjal) za seboj tudi druge stvari...kasnejse segrevanje motorja, posledicno kabine, potencialno gledano vecji strosek servisa, nekoliko bolj so obcutljivi (vsaj sodobni) itn...

Prednost pa je vsekakor navor, ki bi pasal vozilu, ki je nekoliko vecje oz. tezje...

Ampak vsakemu svoje - to je pac moj vidik.
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Pe mar 26, 2010 11:47 am

Za eenga otroka sploh ni nujno da imaš karavana, tud z avtom golfovega razreda se da čisto lepo shajat. V primeru pomanjkanja prostora še vedno lahko investiraš par 100€ v "trugo". Je pa res, da je karavan ali enoprostorec bolj praktičen.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Pe mar 26, 2010 11:50 am

C4V4L13R je napisal/-a:sam za familijo sploh nebi razmišljal in bi gledal za karavani. že nasploh je to daleč najbolj praktičen avto, ...
.... po moje bi v poštev prišel še kakšen enoprostorec, vendar so tu potem cene že mnogo višje, pa ponavadi so prtljažniki malo večji, kot v kakšnem golfu. vendar pa, kot rečeno, so toliko bolj praktični za nalagat kaj noter, zaradi velike odprtine.
Ne bi se strinjal, da je karavan najbolj praktičen - enoprostorci jih tu IMO prekašajo.
Ne vem tudi, od kod 'mnogo višje cene' - mislim da razlika ni velika, sploh pri rabljenem avtu.
Posebej ker je treba najprej definirati 'karavan' - ali govorimo o karavanskih verzijah golfov, meganov itd, ali o karavanskih verzijah passatov, lagun itd? Ker vsaj glede prostornosti prtljažnika so enoprostorci bližje slednjim (ali jih celo presegajo).
Pri enoprostorcih prtljažniki ponavadi niso 'malo večji' kot v golfu, ampak včasih občutno večji. Odvisno sicer katere konkretne avte primerjaš, ampak poglej si razliko med prtljažnikov npr. golfa in tourana - povsem neprimerljivo.

gofra je napisal/-a:Ne bo drzalo niti priblizno - tole je prevec teoretiziranja, ce mene vprasas.

Pravis najbrz ni razlike v ceni? Preveri. Razlika se ti bo v tem segmentu ob tvoji dani kilometrini povrnila v nekje cca 3 - 4 letih ob predpostavki, da bo diesel kuril 3 litre manj. Pa jih najbrz ne bo...
Hja, teoretiziranja je res kar nekaj, ker pač nimamo vseh podatkov.
Ampak koliko pa je pri tovrstnih rabljenih (do 15.000 EUR) dejanska razlika v nakupni ceni bencin vs. diesel? Pomojem v realnost ne več kot kakega dobrega jurja, jurja in pol. In ker glede na podatke lahko sklepamo, da bo človek prevozil blizu 20.000 km letno, se mu razlika v nakupni ceni povrne morda že v kakih dveh-treh letih (če ne prej) že če bo dizel kuril samo 2 litra manj/100km, ni treba niti 3.

ban je napisal/-a:Za eenga otroka sploh ni nujno da imaš karavana, tud z avtom golfovega razreda se da čisto lepo shajat. V primeru pomanjkanja prostora še vedno lahko investiraš par 100€ v "trugo". Je pa res, da je karavan ali enoprostorec bolj praktičen.
To za se da shajati z golfom ipd je načeloma res, ampak to je smiselno predvsem če že od prej imaš tak avto in ga sicer še ne bi imel namena menjat. In s pač po potrebi znajdeš s strešnimi kovčki itd, pa gre.
Če pa v vsakem priemru nabavljaš avto, pa si je smiselno čimbolj olajšat življenje in kupiti enoprostorca.

No saj zaradi mene, lahko kdo poskuša par mulcev prevažati tudi v kakem sciroccotu, če mu je všeč in ima nagnjenje k matranju samega sebe (in drugih)... ampak najbolj modro pa ni..
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Pe mar 26, 2010 12:16 pm

Morda par informacij o volumnu prtljažnega prostora najzanimivejših modelov:

* VW Touran se dejansko ponaša z ogromnim 695 l prtljažnikom (prostor še za 6. in 7. sedež)
* VW Golf Variant - 505 l
* Renault Scenic - 437 l
* Renault Grand Scenic - 645 l
* Renault III Megane Grandtour - 479 l
* Kia Cee'd SW - 534 l
* Hyundai I30 CW - 415 l
* Škoda Octavia - 560 l
* Škoda Octavia Combi - 580 l
* Toyota Verso - 440 l
* VW Passat Variant - 603 l

Morda še kot zanimivost: Golf VI - 350 l ter novi Polo - 280 l.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 14 gostov