Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Sr apr 14, 2010 11:26 am

~toMmy~ je napisal/-a:
sonic je napisal/-a:
damek1a je napisal/-a:dokler nisem imel vw, sploh nisem vedel kaj je to vztrajnik :lol: Sedaj pa prvič pri 120k, drugič pri 180k. Seveda narejeni vsi redni servisi pri pooblaščencu (pod 400eur itak ne pridejo),.
Morda moraš pa zamenjati pooblaščenca. Sicer ne vem kaj točno si mislil pod 'redni servisi', ampak pred par tedni sem za menjavo olja in filtra (kar je treba vsakih 15.000 km) dal dobrih 130 EUR (na pooblaščenem servisu), večji servis pri 30.000 je pa prišel okoli 200 EUR (se ne spomnim točno, bi moral pogledati na račun).


x2, mene so stali pr Slaku servisi podobno kot sonica, mogoče še malo manj.

X3, za golfa bencinarja so servisi pri slaku že kar smešno nizki, mene je prišel 92€. :lol:
Sicer je pa tako, lahko si kupiš tudi audija za 50 k€ pa ga boš imel stalno na servisu, sicer naj bi bilo tako, da več kot daš za avto boljši naj bi bil, vendar v teh časih temu ni več tako, na žalost.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Sr apr 14, 2010 12:36 pm

damek1a je napisal/-a:bili so t.i. longlife servisi in samo olje so računali po 28eur/l
Hehe, prej bi to povedal...

Ampak potem tudi olja ni treba menjati na 15.000 km, temveč šele na 30.000...

In kje je potem tvojih "minimalno 400 EUR za redni servis"? Tudi če plačaš longlife olje po 28 EUR, te pride pri 4-5 litrih olja (ne vem koiko ga je točno) torej skupaj 112-140 EUR, plus še oljni filter, ki pa tudi menda ne stane 260 EUR (ker ne vem kako pol prideš na 400 EUR)..
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Dj Big
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 787
Pridružen: Če apr 02, 2009 6:52 pm
Kraj: LJ-Polje

Napisal/-a Dj Big Sr apr 14, 2010 2:22 pm

~toMmy~ je napisal/-a:Še enkrat; si ti prepričan, da je s sklopko sploh bilo kaj narobe ali so "preventivno" skupaj z vztrajnikom menjali? Ker do zdaj so vsi omenjali le vztrajnik, sklopko so nekaterim dodatno menjali po nepotrebnem, ti pa dokaj nejasno pišeš.


Se opravičujem, jst sm mogoče tko nejasno napisal ker sm bolj tako nasplošno povedal. Ja problem je vztrajnik, pri meni je pa bil tudi potisni ležaj zanič kokr sm razumeu mehanika. Pri meni ko si pritisnil sklopko se je slišala, recimo umes če jo nisi stisnil do konca ampak nekako na sredini in si dobro poslušal se je slišalo kot neka razmajana kovina ko bi se tresla :?
 
Uporabniški avatar
stenlyt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 87
Pridružen: So avg 16, 2008 8:14 pm

Napisal/-a stenlyt Sr apr 14, 2010 3:21 pm

imam 1.9 tdi 105km. Čipan je že 100k km. avto delo ko urca, brez kateregakoli problema.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Sr apr 14, 2010 6:22 pm

Če ga primerjamo s Hondo Civic - Golfa namreč, mi ne deluje dražji, kvečjemu obratno.

Poleg tega manjko motorjev pri Civicu marsikoga odvrne od nakupa.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Če apr 15, 2010 8:08 am

damek1a je napisal/-a:
Saj ne rečem, da je avto slab, vendar me moti vsaka taka stvar, kot je vztrajnik, egr, problem s toplim vžigom, ipd. Golf se vedno šteje med vodilne v razredu in stane tudi po 5k več kot konkurenca in naj ima potem vsaj pameten razlog za tako ime in ceno. Marsikateri znanec ima bistveno slabšo znamko avta in je dal tudi konkretno manj zanj in pri istih km ni menjaval še nobenih vztrajnikov, sklopk, ventilov, regulatorjev, itd.


Pač značka ter neka kvazi-tradicija in mit o kvaliteti, ki se vleče še iz stare Juge za časa 1. in 2. generacije. Ter posledično navada ljudi, ki kot pravijo je "železna srajca". Že 100x predebatirano.

Je pa zgleda tudi mal loterija - enim dela brezhibno oz. z minimalnimi stroški izrednih popravil, drugi imajo pa nonstop neke probleme. Sam sem bil med slednjimi, ko sem imel še Pola, zato bom rekel samo 'Ne hvala VW', dokler ne bom zaznal, da so drastično dvignili nivo kvalitete. Pač zame je to nesprejemljivo, da se pri takih kilometrih menjavajo razne sklopke in še mnogo ostalih stvari, ki bi morale zdržati precej dlje. Do nadaljnega sam osebno gledam samo za japonci in korejci, četudi bom pač na leto plačal tistih 20 ali 30€ več za redni servis. Vsaj vem pri čem sem. 8)
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Če apr 15, 2010 10:11 am

Polo78 je napisal/-a:
damek1a je napisal/-a:
Saj ne rečem, da je avto slab, vendar me moti vsaka taka stvar, kot je vztrajnik, egr, problem s toplim vžigom, ipd. Golf se vedno šteje med vodilne v razredu in stane tudi po 5k več kot konkurenca in naj ima potem vsaj pameten razlog za tako ime in ceno. Marsikateri znanec ima bistveno slabšo znamko avta in je dal tudi konkretno manj zanj in pri istih km ni menjaval še nobenih vztrajnikov, sklopk, ventilov, regulatorjev, itd.


Pač značka ter neka kvazi-tradicija in mit o kvaliteti, ki se vleče še iz stare Juge za časa 1. in 2. generacije. Ter posledično navada ljudi, ki kot pravijo je "železna srajca". Že 100x predebatirano.

Je pa zgleda tudi mal loterija - enim dela brezhibno oz. z minimalnimi stroški izrednih popravil, drugi imajo pa nonstop neke probleme. Sam sem bil med slednjimi, ko sem imel še Pola, zato bom rekel samo 'Ne hvala VW', dokler ne bom zaznal, da so drastično dvignili nivo kvalitete. Pač zame je to nesprejemljivo, da se pri takih kilometrih menjavajo razne sklopke in še mnogo ostalih stvari, ki bi morale zdržati precej dlje. Do nadaljnega sam osebno gledam samo za japonci in korejci, četudi bom pač na leto plačal tistih 20 ali 30€ več za redni servis. Vsaj vem pri čem sem. 8)


Še malo OFF:
100x predebatirano in še vedno se določena dejstva zanemarjajo. Cena je mogoče v veliki meri posledica kakega mita, to da je vodilni v razredu se pa potrjuje s konkretnimi argumetni po celem svetu in ne vem kaj imajo recimo srednjeevropski, angleški in avstralski novinarji veze z bivšo Jugo, nemških in balkanske lahko izključimo, ker imajo kao sprane možgane. Pri 6ki recimo govorimo o svetovnem avtu leta, najbolj varnem od vseh testiranih v 2009, velika večina, če ne celo vsi testi, ga postavljajo v vrh razreda kot celoto. Tehnično je trenutno s posodobljeno motorizacijo, DSG-jem, DCC-jem, varnostjo, volanskim mehanizmom je pri/v vrhu razreda.

Dober primer se mi zdi ta test, mislim da je precej nepristranski. Povedana so objektivna in subjektivna mnenja, zamerijo mu pa le dolgočasnost in to, da ga določeni kupujejo, ker je pač "golf".

http://www.siol.net/Avtomoto/Testi/Avto ... f_7-7.aspx

Se strinjam, da je za marsikoga bolj primeren avto(bolj zanesljiv, bolj športen, lepši,..), še vedno me pa moti metanje vseh kupcev v isti koš. Nekateri imamo z zelo dobrimi razlogi golfa. Kar se kvalitete tiče, je pri večini znamk večinoma odvisna od agregata in modela, recimo Polo78, ti si fasal eno slabših kombinacij! ;) Pri nas je bilo tako s Frontero, zdaj ko sem vozil novo astro 1.6T, mi zaradi opozoril o napakah ni uspelo priti niti do podatka o porabi, pri nekaterih je pa tudi z japonci in korejci tako. Nekateri pa ravno z Opelom nimajo nobenih težav. Meni je nesprejemljivo videt rjo na praktično novih avtih( Ceed, Mazda 6, Opel,...) , slabo prenašam tudi slab izkoristek prostora in nizek strop (zadaj), slabo ergonomijo, stotine nepotrebnih gumbov, sterilen občutek na volanu in nasploh pri vožnji, "mrtve" motorje, ki svoje papirnate konjenice nikakor ne upravičijo itd. S tem odpade večina konkurentov...
Raje sprejmem nekoliko slabšo kvaliteto(še vedno bližje vrhu kot dnu razreda), kot en kup drugih kompromisov, vsaj dokler lahko golfa oz. VW tako poceni in kvalitetno vzdržujem/popravljam.

Nekdo, ki pa recimo dela 10k km letno na kratke relacije z največ dvema potnikoma v avtu in kupi golfa TDI na podlagi stare slave, pa itak da meče denar stran po nepotrebnem! Pri takšnih in podobnih nakupih se vsekakor strinjam, da niso smiselni...
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Dj Big
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 787
Pridružen: Če apr 02, 2009 6:52 pm
Kraj: LJ-Polje

Napisal/-a Dj Big Če apr 15, 2010 12:15 pm

~toMmy~ je napisal/-a:
Polo78 je napisal/-a:
damek1a je napisal/-a:
Saj ne rečem, da je avto slab, vendar me moti vsaka taka stvar, kot je vztrajnik, egr, problem s toplim vžigom, ipd. Golf se vedno šteje med vodilne v razredu in stane tudi po 5k več kot konkurenca in naj ima potem vsaj pameten razlog za tako ime in ceno. Marsikateri znanec ima bistveno slabšo znamko avta in je dal tudi konkretno manj zanj in pri istih km ni menjaval še nobenih vztrajnikov, sklopk, ventilov, regulatorjev, itd.


Pač značka ter neka kvazi-tradicija in mit o kvaliteti, ki se vleče še iz stare Juge za časa 1. in 2. generacije. Ter posledično navada ljudi, ki kot pravijo je "železna srajca". Že 100x predebatirano.

Je pa zgleda tudi mal loterija - enim dela brezhibno oz. z minimalnimi stroški izrednih popravil, drugi imajo pa nonstop neke probleme. Sam sem bil med slednjimi, ko sem imel še Pola, zato bom rekel samo 'Ne hvala VW', dokler ne bom zaznal, da so drastično dvignili nivo kvalitete. Pač zame je to nesprejemljivo, da se pri takih kilometrih menjavajo razne sklopke in še mnogo ostalih stvari, ki bi morale zdržati precej dlje. Do nadaljnega sam osebno gledam samo za japonci in korejci, četudi bom pač na leto plačal tistih 20 ali 30€ več za redni servis. Vsaj vem pri čem sem. 8)


Še malo OFF:
100x predebatirano in še vedno se določena dejstva zanemarjajo. Cena je mogoče v veliki meri posledica kakega mita, to da je vodilni v razredu se pa potrjuje s konkretnimi argumetni po celem svetu in ne vem kaj imajo recimo srednjeevropski, angleški in avstralski novinarji veze z bivšo Jugo, nemških in balkanske lahko izključimo, ker imajo kao sprane možgane. Pri 6ki recimo govorimo o svetovnem avtu leta, najbolj varnem od vseh testiranih v 2009, velika večina, če ne celo vsi testi, ga postavljajo v vrh razreda kot celoto. Tehnično je trenutno s posodobljeno motorizacijo, DSG-jem, DCC-jem, varnostjo, volanskim mehanizmom je pri/v vrhu razreda.

Dober primer se mi zdi ta test, mislim da je precej nepristranski. Povedana so objektivna in subjektivna mnenja, zamerijo mu pa le dolgočasnost in to, da ga določeni kupujejo, ker je pač "golf".

http://www.siol.net/Avtomoto/Testi/Avto ... f_7-7.aspx

Se strinjam, da je za marsikoga bolj primeren avto(bolj zanesljiv, bolj športen, lepši,..), še vedno me pa moti metanje vseh kupcev v isti koš. Nekateri imamo z zelo dobrimi razlogi golfa. Kar se kvalitete tiče, je pri večini znamk večinoma odvisna od agregata in modela, recimo Polo78, ti si fasal eno slabših kombinacij! ;) Pri nas je bilo tako s Frontero, zdaj ko sem vozil novo astro 1.6T, mi zaradi opozoril o napakah ni uspelo priti niti do podatka o porabi, pri nekaterih je pa tudi z japonci in korejci tako. Nekateri pa ravno z Opelom nimajo nobenih težav. Meni je nesprejemljivo videt rjo na praktično novih avtih( Ceed, Mazda 6, Opel,...) , slabo prenašam tudi slab izkoristek prostora in nizek strop (zadaj), slabo ergonomijo, stotine nepotrebnih gumbov, sterilen občutek na volanu in nasploh pri vožnji, "mrtve" motorje, ki svoje papirnate konjenice nikakor ne upravičijo itd. S tem odpade večina konkurentov...
Raje sprejmem nekoliko slabšo kvaliteto(še vedno bližje vrhu kot dnu razreda), kot en kup drugih kompromisov, vsaj dokler lahko golfa oz. VW tako poceni in kvalitetno vzdržujem/popravljam.

Nekdo, ki pa recimo dela 10k km letno na kratke relacije z največ dvema potnikoma v avtu in kupi golfa TDI na podlagi stare slave, pa itak da meče denar stran po nepotrebnem! Pri takšnih in podobnih nakupih se vsekakor strinjam, da niso smiselni...


Da nebo gdo mislu da sm VW Fan, res si lastim golfa. Pri nakupu sem imel željo po Audiju A3 samo je ispadlo kokr pač je. Uglavnem to sm povedu zato da se nebo gdo zapiču vame z takimi in podobnimi komentarji.... ker si ga lastim. ;) No hotu sm te uglavnem pohvalit, zelo lepo napisano in se povsem strinjam :D Glede kvalitete so pa vsi avtomobili v današnjem času tam tam, vsak ima svoje minuse in pluse :tomidelej:
 
Uporabniški avatar
stenlyt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 87
Pridružen: So avg 16, 2008 8:14 pm

Napisal/-a stenlyt Če apr 15, 2010 2:00 pm

hladni je napisal/-a:
stenlyt je napisal/-a:imam 1.9 tdi 105km. Čipan je že 100k km. avto delo ko urca, brez kateregakoli problema.

Kje pa, če ni skrivnost?

kaj misliš s tem
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo Če apr 15, 2010 3:21 pm

stenlyt je napisal/-a:
hladni je napisal/-a:
stenlyt je napisal/-a:imam 1.9 tdi 105km. Čipan je že 100k km. avto delo ko urca, brez kateregakoli problema.

Kje pa, če ni skrivnost?

kaj misliš s tem


kdo ti ga je čipal,verjetno :roll:
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Uporabniški avatar
stenlyt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 87
Pridružen: So avg 16, 2008 8:14 pm

Napisal/-a stenlyt Če apr 15, 2010 3:46 pm

el_diablo je napisal/-a:
stenlyt je napisal/-a:
hladni je napisal/-a:
stenlyt je napisal/-a:imam 1.9 tdi 105km. Čipan je že 100k km. avto delo ko urca, brez kateregakoli problema.

Kje pa, če ni skrivnost?

kaj misliš s tem


kdo ti ga je čipal,verjetno :roll:

aja :) čipan je bil pr RSR-ju
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Pe apr 16, 2010 12:46 pm

@toMmy: Nevem kaj mešaš sedaj Golfa 6, če je bil govor o 5. generaciji. "Šestka" je na trgu zaenkrat premalo časa, da bi pisali o kvaliteti oz. vzdržljivosti. Če so naredili napredek tudi v tej smeri bo pokazal čas oz. prevoženi kilometri (100k in več).

Moj post se je navezoval na VW-je iz zadnjih 10 let, ko jim je dejansko padla kvaliteta pa če se ti in še vsi ostali VAG fani postavite na trepalnice. Statistika nemškega AutoBilda je zgovorna: Touran zadnji, Polo predzadnji, tudi Golf ni bil kaj dosti višje,... Enako je zgovorno tudi dejstvo o nezadovoljnih uporabnikih - nikakor ne gledam tu le nase ampak še na vse ostale, ki so razočarani nad njihovimi izdelki (ne le po komentarjih na forumih, tudi osebno jih kar nekaj poznam). Če bi bil samo jaz daleč naokoli edini s smolo, bi še rekel ajde, sem pač naletel na gnilo jajce in bi bil tiho. Ampak vsa našteta dejstva mi pravijo, da le nisem bil izjema in zato tudi ne morem biti tiho!

Vse bolj se mi dozdeva, da ste tu in še na parih forumih ravno vi, zadovoljni uporabniki številčno v manjšini, le glasni ste včasih ko hudič zaradi užaljenosti pa čeprav nad dobro argumentiranimi dejstvi. In to užaljenost izkazuje tudi tvoj podpis. Sicer sem vesel zate, da ti Golf dobro služi, ampak daj že vendar enkrat glej na situacijo malce širše oz. poglej si bolj celovito sliko. Pa brez zamere.

P.S. Da ne bo kdo mislil, da sem 'VW hater' ali kaj podobnega - menim, da je Golf 6 zelo dober avto, navdušujejo novi TSI motorji, ergonomija,... In če se bo čez nekaj časa izkazalo, da so popravili tudi vzdržljivost, se zna zgoditi, da bi v prihodnosti prišel v ožji izbor za naslednji avto. Pač nisem čustveno vezan na nobeno znamko, samo mimo določene mere objektivnosti oz. resnice pa nikoli ne bom mogel iti :!:
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe apr 16, 2010 2:59 pm

Polo78 je napisal/-a:Moj post se je navezoval na VW-je iz zadnjih 10 let, ko jim je dejansko padla kvaliteta pa če se ti in še vsi ostali VAG fani postavite na trepalnice. Statistika nemškega AutoBilda je zgovorna: Touran zadnji, Polo predzadnji, tudi Golf ni bil kaj dosti višje,... Enako je zgovorno tudi dejstvo o nezadovoljnih uporabnikih - nikakor

rade volje ti VW fani potrdijo(mo) da je resnično padla kvaliteta recimo na pamet govoreč 25%..........AAAAAAAAAAAAMPAK sedaj pa bodi realen in priznaj(te) da je padla tudi Renaultu, Peugeotu, Hondi, Hyundaju, Mazdi ipd.(pardon to skropucalo je " kvaliteto" dvignilo_od 2006 ne rjavijo več, ko stari jugeci...)ampak njim je padla za 30% .....in kr naenkrat vam je Auto-bild merodajen, še "včeraj" ste trdili da je to čisti VW "cajtng" :lol: .............
in še o nezadovoljnih uporabnikih: 90 od 100 lastnikov Vag group ponovno kupi isto znamko (ankete se delajo zadnje desetletje) to ti je isto kot pri mobilcih; 1x Nokia :arrow: vedno Nokia.........
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Pe apr 16, 2010 3:10 pm

sašo5 je napisal/-a:
Polo78 je napisal/-a:Moj post se je navezoval na VW-je iz zadnjih 10 let, ko jim je dejansko padla kvaliteta pa če se ti in še vsi ostali VAG fani postavite na trepalnice. Statistika nemškega AutoBilda je zgovorna: Touran zadnji, Polo predzadnji, tudi Golf ni bil kaj dosti višje,... Enako je zgovorno tudi dejstvo o nezadovoljnih uporabnikih - nikakor

rade volje ti VW fani potrdijo(mo) da je resnično padla kvaliteta recimo na pamet govoreč 25%..........AAAAAAAAAAAAMPAK sedaj pa bodi realen in priznaj(te) da je padla tudi Renaultu, Peugeotu, Hondi, Hyundaju, Mazdi ipd.(pardon to skropucalo je " kvaliteto" dvignilo_od 2006 ne rjavijo več, ko stari jugeci...)ampak njim je padla za 30% .....in kr naenkrat vam je Auto-bild merodajen, še "včeraj" ste trdili da je to čisti VW "cajtng" :lol: .............
in še o nezadovoljnih uporabnikih: 90 od 100 lastnikov Vag group ponovno kupi isto znamko (ankete se delajo zadnje desetletje) to ti je isto kot pri mobilcih; 1x Nokia :arrow: vedno Nokia.........


sašo, a je tvoja prva beseda bila golf ali audi? :lol:
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Pe apr 16, 2010 3:17 pm

~toMmy~ je napisal/-a:
Polo78 je napisal/-a:
damek1a je napisal/-a:
Saj ne rečem, da je avto slab, vendar me moti vsaka taka stvar, kot je vztrajnik, egr, problem s toplim vžigom, ipd. Golf se vedno šteje med vodilne v razredu in stane tudi po 5k več kot konkurenca in naj ima potem vsaj pameten razlog za tako ime in ceno. Marsikateri znanec ima bistveno slabšo znamko avta in je dal tudi konkretno manj zanj in pri istih km ni menjaval še nobenih vztrajnikov, sklopk, ventilov, regulatorjev, itd.


Pač značka ter neka kvazi-tradicija in mit o kvaliteti, ki se vleče še iz stare Juge za časa 1. in 2. generacije. Ter posledično navada ljudi, ki kot pravijo je "železna srajca". Že 100x predebatirano.

Je pa zgleda tudi mal loterija - enim dela brezhibno oz. z minimalnimi stroški izrednih popravil, drugi imajo pa nonstop neke probleme. Sam sem bil med slednjimi, ko sem imel še Pola, zato bom rekel samo 'Ne hvala VW', dokler ne bom zaznal, da so drastično dvignili nivo kvalitete. Pač zame je to nesprejemljivo, da se pri takih kilometrih menjavajo razne sklopke in še mnogo ostalih stvari, ki bi morale zdržati precej dlje. Do nadaljnega sam osebno gledam samo za japonci in korejci, četudi bom pač na leto plačal tistih 20 ali 30€ več za redni servis. Vsaj vem pri čem sem. 8)


Še malo OFF:
100x predebatirano in še vedno se določena dejstva zanemarjajo. Cena je mogoče v veliki meri posledica kakega mita, to da je vodilni v razredu se pa potrjuje s konkretnimi argumetni po celem svetu in ne vem kaj imajo recimo srednjeevropski, angleški in avstralski novinarji veze z bivšo Jugo, nemških in balkanske lahko izključimo, ker imajo kao sprane možgane. Pri 6ki recimo govorimo o svetovnem avtu leta, najbolj varnem od vseh testiranih v 2009, velika večina, če ne celo vsi testi, ga postavljajo v vrh razreda kot celoto. Tehnično je trenutno s posodobljeno motorizacijo, DSG-jem, DCC-jem, varnostjo, volanskim mehanizmom je pri/v vrhu razreda.

Dober primer se mi zdi ta test, mislim da je precej nepristranski. Povedana so objektivna in subjektivna mnenja, zamerijo mu pa le dolgočasnost in to, da ga določeni kupujejo, ker je pač "golf".

http://www.siol.net/Avtomoto/Testi/Avto ... f_7-7.aspx

Se strinjam, da je za marsikoga bolj primeren avto(bolj zanesljiv, bolj športen, lepši,..), še vedno me pa moti metanje vseh kupcev v isti koš. Nekateri imamo z zelo dobrimi razlogi golfa. Kar se kvalitete tiče, je pri večini znamk večinoma odvisna od agregata in modela, recimo Polo78, ti si fasal eno slabših kombinacij! ;) Pri nas je bilo tako s Frontero, zdaj ko sem vozil novo astro 1.6T, mi zaradi opozoril o napakah ni uspelo priti niti do podatka o porabi, pri nekaterih je pa tudi z japonci in korejci tako. Nekateri pa ravno z Opelom nimajo nobenih težav. Meni je nesprejemljivo videt rjo na praktično novih avtih( Ceed, Mazda 6, Opel,...) , slabo prenašam tudi slab izkoristek prostora in nizek strop (zadaj), slabo ergonomijo, stotine nepotrebnih gumbov, sterilen občutek na volanu in nasploh pri vožnji, "mrtve" motorje, ki svoje papirnate konjenice nikakor ne upravičijo itd. S tem odpade večina konkurentov...
Raje sprejmem nekoliko slabšo kvaliteto(še vedno bližje vrhu kot dnu razreda), kot en kup drugih kompromisov, vsaj dokler lahko golfa oz. VW tako poceni in kvalitetno vzdržujem/popravljam.

Nekdo, ki pa recimo dela 10k km letno na kratke relacije z največ dvema potnikoma v avtu in kupi golfa TDI na podlagi stare slave, pa itak da meče denar stran po nepotrebnem! Pri takšnih in podobnih nakupih se vsekakor strinjam, da niso smiselni...


Dobre argumente imaš za nakup golfa ni kaj, samo nekaj mi ni jasno...slab občutek na volanu?, golf nikoli ni bil ravno med najbolj vodljivimi in zabavnimi v razredu, niti ne nad bolj prostornimi, da o mrtvih motorjih raje ne bi, tako da ne vem če ti resno verjameš svojim besedam ali si kupil golfe zato ker si slišal da je najboljši, koliko si dejansko prevozil drugih avtomobilov pred njim?

Nimam nič proti golfu, je dober avto, ne najboljši ampak korekten, ampak ni pa nad avto kot nekateri tako vztrajno trdite, vse preveč stvari se kvari, ki senikakor ne bi smele, pa mislim da sem za lmm, vztrajnike ipd slišal predvsem zarad vw, pri katerem se te okvare pač štejejo pod manjši "kiks", če bi kaj takega crknal na fiatu ali renaultu bi bila pa nacionalna katastrofa primerljiva s tem da zmanjka bureka :lol: .

Mam opla, pa priznam da je daleč od popolnega avta, ampak trenutno ne vem niti kako se zamenja žarnica, ker ni bilo potrebe, kako bo pa v nadalje pa ne vem, ker če berem forume bo itak zarjavel, crknil mi bo motor ( italian pač ), turbino bo menjal vsak drugi mesec, vmes pa še ne vem kaj... :roll:

Pa še tole, toliko, kot smo v družini imel okvar na vw in njegovih derivatih ( seat ), nismo imeli na vseh renoji in oplih skupaj, dejansko je bil edini avto, ki me je pustil na cesti vw, edini avto, pri katerem nam je prišlo res do okvare motorja pa seat z vw motorjem ( vw pri cca 100km, seat pri cca 80kkm )...
Zadnjič spremenil maniaxxx, dne Pe apr 16, 2010 3:22 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Pe apr 16, 2010 3:17 pm

Polo78 je napisal/-a:@toMmy: Nevem kaj mešaš sedaj Golfa 6, če je bil govor o 5. generaciji.

Vse bolj se mi dozdeva, da ste tu in še na parih forumih ravno vi, zadovoljni uporabniki številčno v manjšini, le glasni ste včasih ko hudič zaradi užaljenosti pa čeprav nad dobro argumentiranimi dejstvi. In to užaljenost izkazuje tudi tvoj podpis.


Daj še enkrat preberi tekst, ki si ga citiral, pa mi potem povej ali je s 5k € dražji od konkurence mišljen golf 5 ali 6? Meni se zdi, da je letelo na 6ko, če se govori o upravičeni ceni glede na konkurenco ipd. Malo premisli kdo kaj meša. Kar se pa raznih testov tiče po celem svetu, v svojih časih tudi 5ka ni bila daleč od trenutne "slave" 6ke.

Glede kvalitete sem pa lepo napisal, da nikakor ne trdim, da je kateri VW v vrhu po nepokvarljivosti, kaj šele da je nepokvarljiv. Kar se pola tiče, sem slišal tudi sam ogromno pripomb in vsaj starega nebi niti kupoval nikoli zaradi tega. Izkušnje imam pa zelo pozitivne nasploh s kvaliteto VW, problemov se pa zavedam in jih ne zanikam.

Kar se užaljenosti tiče, očitno slabo razumeš sarkazem. Moj podpis je tak zaradi pacientov, ki so a priori proti golfu in na polno nabijajo o ovcah ipd., kot da se dejansko ne da iz pametnih razlogov kupit golfa. Še parkrat preberi, kaj sem višje napisal in mi povej, če dejansko misliš, da imam golfa za nekaj tako zelo posebnega ali pač zagovarjam svojo in racionalno izbiro mnogih? Je to res tako zelo težko dojet?
Izbira je velika, skoraj vsak lahko najde v tem razredu nekaj zase in če tebi nekaj ne paše iz takšnih ali drugačnih razlogov, še ne pomeni, da so drugi ozkogledni ali naivni, le drugačen okus oz. privilegije imajo mogoče. Če kdo napiše, da je VW najboljši in pika, hkrati doda še kako krepko čez določeno znamko, se ne bom nikakor strinjal z njim!

Vedno sem pripravljan na konstruktivno debato, s tabo to očitno ni mogoče. Lepo dopovem, da se strinjam glede pomankljive kvalitete (posebno pri nekaterih modelih pri VW in tudi drugod, nasplošno pri sodobni tehniki), lepo napišem tudi, da mene zaradi ugodnih razmer vzdrževanje VAG-a stane tako malo, da me s kakšno okvaro vred pride v dolgem roku kvečjemu toliko, kot bi me en teoretično nepokvarljiv konkurent.

Pri nakupu 90KM 1.9 TDI, sem že vedel, da je motor identičen kot tisti s 105KM, pomankljivost je le 5 prestav. Chip tuning iz 90 na 130KM brez večjega rizika je kakorkoli obrneš zelo dobra lastnost, zaradi financ, porabe in performans. Volanski mehanizem je takrat bil izrazito hvaljen, podvozje je neka zlata sredina med dinamiko in udobjem, dobre gume in feltne z malo manjšim ET-jem pa obnašanje v ovinkih opazno izboljšajo(testna 6ka z istimo colažo in slabšimi gumami se je lahko skrila), prostorsko skoraj ni bilo primerljivega HB-ja v časih 5ke(povdarek na zadnji klopi in višini stropa), kar se ergonomije tiče pa sploh za ta denar. Poleg akcijske ponudbe(champion) je imel avto še nekaj dodatne opreme za isti denar in ugodno financiranje. Avto bo pa na koncu tudi najmanjši problem prodat, verjetno kar na lokalnem nivoju, kjer se za ohranjene in poznane stare avte(posebno VW-je, je kar nekaj takšnih na mojo srečo, kakšen je tudi "ovca", ki dejansko temelji svoje zaupanje na golfu dvojki) zbudi zanimanje še preden se jih lastniki odločijo prodat.

Zdaj mi pa ti povej, kaj je imelo pri tem konkretnem avtu veze z nekimi miti in legendami o golfu dvojki in s črednim nagonom, ne se pa zapičit v neka navidezna mešanja 5ke in 6ke in ko res ne veš več kaj bi, še v moj podpis. Podpis je in bo tak zaradi ljudi, ki posplošijo in poveličujejo določene bolj ali manj resnične argumente proti golfu, najdejo najdražji longlife servis, kar ga je kdo kdaj naredil in ga primerjajo z najcenejšim 15k km od katere druge znamke, govorijo o velikih napakah, za katere so "slišali" in omenijo najdražje možno popravilo. Dokler bo toliko ljudi bodlo v oči, da imam golfa, bo ta podpis ostal! In ne zaradi užaljenosti i moje strani, ampak zaradi "genialnih" izjav nekaterih. Glede na to, da si se spotaknil ob njega, očitno opravlja svojo vlogo. ;)
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Pe apr 16, 2010 4:08 pm

speedfreak je napisal/-a:Dobre argumente imaš za nakup golfa ni kaj, samo nekaj mi ni jasno...slab občutek na volanu?, golf nikoli ni bil ravno med najbolj vodljivimi in zabavnimi v razredu, niti ne nad bolj prostornimi, da o mrtvih motorjih raje ne bi, tako da ne vem če ti resno verjameš svojim besedam ali si kupil golfe zato ker si slišal da je najboljši, koliko si dejansko prevozil drugih avtomobilov pred njim?

Nimam nič proti golfu, je dober avto, ne najboljši ampak korekten, ampak ni pa nad avto kot nekateri tako vztrajno trdite, vse preveč stvari se kvari, ki senikakor ne bi smele, pa mislim da sem za lmm, vztrajnike ipd slišal predvsem zarad vw, pri katerem se te okvare pač štejejo pod manjši "kiks", če bi kaj takega crknal na fiatu ali renaultu bi bila pa nacionalna katastrofa primerljiva s tem da zmanjka bureka :lol: .

Mam opla, pa priznam da je daleč od popolnega avta, ampak trenutno ne vem niti kako se zamenja žarnica, ker ni bilo potrebe, kako bo pa v nadalje pa ne vem, ker če berem forume bo itak zarjavel, crknil mi bo motor ( italian pač ), turbino bo menjal vsak drugi mesec, vmes pa še ne vem kaj... :roll:

Pa še tole, toliko, kot smo v družini imel okvar na vw in njegovih derivatih ( seat ), nismo imeli na vseh renoji in oplih skupaj, dejansko je bil edini avto, ki me je pustil na cesti vw, edini avto, pri katerem nam je prišlo res do okvare motorja pa seat z vw motorjem ( vw pri cca 100km, seat pri cca 80kkm )...


Kar se volana tiče, ne govorim o zabavnosti ampak o tem variabilnem servotu, nemalokrat hvaljenem(ne vem, če je pravi izraz, vendar pomoje veš o čem govorim). Vse kar rabi, je pravi ET in že s 16" primerno otrdi, s hitrostjo se to stopnjuje in tudi vse manj je potrebno obračat volan. Kot sem napisal v prejšnjem postu, je občutek dosti boljši kot npr. pri golfu 6. S sterilnimi volani(in tudi gasom, sklopko ipd.) sem ciljal recimo na francoze, to je sicer lahko za koga prednost, zame nikakor ni. Vsekakor ne trdim, da se obnaša kot GTI, vendar bi ob morebitni vožnji z njim v prvem ovinku vedel o čem govorim. Po prostornosti na zadnjih sedežih(in tudi po višini samega naslona zadaj) je zame(190cm) v tem razredu bil približno prepričljiv le Ceed(ki je pa novejši avto), recimo Focus ima precej prostora za noge, ampak z glavo rahlo zapnem ob strop(pri Meganu jo imam konkretno prislonjeno ob strop), astra se lahko skrije, še v novi so pošteno zaje**** z obliko prednjih sedežev, zaradi katerih zadaj nimam prostora za kolena, za voznikom, za katerim v golfu lahko sedim normalno. Za druge, razen mogoče Stilota, mi ne pade na pamet noben, ki bi v tistih letih bil hvaljen kot prostoren in prostor za potnike je zelo pomemben faktor pri tem avtu.
Veliko jih je takrat odpadlo zaradi vzdrževanja, (ne)prostornosti, slabe motorizacije, cene ipd. tako, da večje potrebe po testnih vožnjah ni bilo, glavno je bilo da je bil golf zadovoljiv tudi kar se vožnje tiče, ostalo mu je že itak šlo v prid pred konkurenco. Več avtov tega razreda sem vozil pozneje, recimo novega megana 1.5 dci, novo astro 1.8T, novega focusa 120KM dizel, v ostalih sem pa "samo" sedel zaenkrat. Drugače sem vozil sem precej km naredil z golfom 5, s sprinterji, masterji, passatom variantom, nekaj s frontero, golfom 6, mini cooperom S, novim polotom, dvema različnima vectrama l. cca. 03, cliotom I, dacio sandero, nissanom kaškajem in še bi se dalo naštevat, kot sopotnik sem se pa tudi v precej različnih avtih prevozil. Toliko naštevanja le da ne boš mislil, da "vem" samo za golfa. ;)

Osebno ne trdim, da se ne kvari, glede vztrajnika opozorim skoraj vsakega, ki ga ima namen kupit. Kar se opela tiče, sem napisal, da ni nujno, da se vsem kvari, je pa naš bil obupen(in to se dogaja praktično pri vseh znamkah). Višek sarkazma je, da se je nekje frontera prodajala pod hondinim okriljem. :D

Kar se tvojih negativnih izkušenj tiče, so mi znani problemi in jih nikoli nisem zanikal. Pri nas je bilo pa ravno obratno, s frontero je bilo od 0 do slabih 140k km narobe VSE(rja že od samega začetka,abs računalnik,alarm,kuhala je(dihtunge), auspuh je prerjavel, še kakih 10 stvari sem sigruno pozabil in na koncu je zaribala zaradi oljne pumpe). :D Nekateri imajo pa recimo s starimi poloti podobne izkušnje... Pač moj point je, da se preveč napak pojavlja pri večini znamk in izjeme je že težko najt. Kar je pri nas prednost, je dober popoldanc in dokler so okvare v mejah normalne(v 100k km je to bil "le" vztrajnik), je vzdrževanje poceni.

P.S.: Kar se tiče "mrtvosti" motorjev, je ta TDI s svojimi 90KM(oz. dejanskih malo več in 240Nm navora namesto papirnatih 210) proti kakšnim primerljivim hdi-jem in dci-jem prava raketa, če ga le znaš pravilno zavrtet po potrebi. Glavna pozitivna stvar je pa "chip tuning potencial", s 130KM je pa že zelo poskočna in hkrati varčna zadeva.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Pe apr 16, 2010 4:25 pm

speedfreak je napisal/-a:Nimam nič proti golfu, je dober avto, ne najboljši ampak korekten, ampak ni pa nad avto kot nekateri tako vztrajno trdite, vse preveč stvari se kvari, ki senikakor ne bi smele, pa mislim da sem za lmm, vztrajnike ipd slišal predvsem zarad vw, pri katerem se te okvare pač štejejo pod manjši "kiks", če bi kaj takega crknal na fiatu ali renaultu bi bila pa nacionalna katastrofa primerljiva s tem da zmanjka bureka :lol:


Osebno ga nimam za nadavto, je pa najboljša celota za moje zahteve v tem razredu, nekomu je to kateri drugi model. Glede okvar, pa verjetno veš, da te nacionalne katastrofe delujejo v obe oz. več smeri. Vedno se najde kdo, ki pri eni znamki napake pomanjšuje, pri drugi pa poveličuje. En zanimiv primer so recimo trditve, da je npr. na kakem fiatu problem le del, ki ga izdelujejo v Nemčiji! :D Potem bi jaz lahko trdil, da je VW čisto zanesljiv in za vztrajnik krivil Sachs! Ne vem zakaj imajo nekateri tak materinski nagon do zagovarjanja določenih okvar :D
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
/miha\
Novinec
 
Prispevkov: 450
Pridružen: Sr okt 24, 2007 7:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a /miha\ Pe apr 16, 2010 4:39 pm

Jz pa golfa nebi kupil samo zato, ker jih toliko ukradejo :twisted:
Sam ne se kregat :P
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Pe apr 16, 2010 5:04 pm

/miha je napisal/-a:Jz pa golfa nebi kupil samo zato, ker jih toliko ukradejo :twisted:


hahahahahaha :D :D :D :D
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov