Polo78 je napisal/-a:@toMmy: Nevem kaj mešaš sedaj Golfa 6, če je bil govor o 5. generaciji.
Vse bolj se mi dozdeva, da ste tu in še na parih forumih ravno vi, zadovoljni uporabniki številčno v manjšini, le glasni ste včasih ko hudič zaradi užaljenosti pa čeprav nad dobro argumentiranimi dejstvi. In to užaljenost izkazuje tudi tvoj podpis.
Daj še enkrat preberi tekst, ki si ga citiral, pa mi potem povej ali je s 5k € dražji od konkurence mišljen golf 5 ali 6? Meni se zdi, da je letelo na 6ko, če se govori o upravičeni ceni glede na konkurenco ipd. Malo premisli kdo kaj meša. Kar se pa raznih testov tiče po celem svetu, v svojih časih tudi 5ka ni bila daleč od trenutne "slave" 6ke.
Glede kvalitete sem pa lepo napisal, da nikakor ne trdim, da je kateri VW v vrhu po nepokvarljivosti, kaj šele da je nepokvarljiv. Kar se pola tiče, sem slišal tudi sam ogromno pripomb in vsaj starega nebi niti kupoval nikoli zaradi tega. Izkušnje imam pa zelo pozitivne nasploh s kvaliteto VW, problemov se pa zavedam in jih ne zanikam.
Kar se užaljenosti tiče, očitno slabo razumeš sarkazem. Moj podpis je tak zaradi pacientov, ki so a priori proti golfu in na polno nabijajo o ovcah ipd., kot da se dejansko ne da iz pametnih razlogov kupit golfa. Še parkrat preberi, kaj sem višje napisal in mi povej, če dejansko misliš, da imam golfa za nekaj tako zelo posebnega ali pač zagovarjam svojo in racionalno izbiro mnogih? Je to res tako zelo težko dojet?
Izbira je velika, skoraj vsak lahko najde v tem razredu nekaj zase in če tebi nekaj ne paše iz takšnih ali drugačnih razlogov, še ne pomeni, da so drugi ozkogledni ali naivni, le drugačen okus oz. privilegije imajo mogoče. Če kdo napiše, da je VW najboljši in pika, hkrati doda še kako krepko čez določeno znamko, se ne bom nikakor strinjal z njim!
Vedno sem pripravljan na konstruktivno debato, s tabo to očitno ni mogoče. Lepo dopovem, da se strinjam glede pomankljive kvalitete (posebno pri nekaterih modelih pri VW in tudi drugod, nasplošno pri sodobni tehniki), lepo napišem tudi, da mene zaradi ugodnih razmer vzdrževanje VAG-a stane tako malo, da me s kakšno okvaro vred pride v dolgem roku
kvečjemu toliko, kot bi me en teoretično nepokvarljiv konkurent.
Pri nakupu 90KM 1.9 TDI, sem že vedel, da je motor identičen kot tisti s 105KM, pomankljivost je le 5 prestav. Chip tuning iz 90 na 130KM brez večjega rizika je kakorkoli obrneš zelo dobra lastnost, zaradi financ, porabe in performans. Volanski mehanizem je takrat bil izrazito hvaljen, podvozje je neka zlata sredina med dinamiko in udobjem, dobre gume in feltne z malo manjšim ET-jem pa obnašanje v ovinkih opazno izboljšajo(testna 6ka z istimo colažo in slabšimi gumami se je lahko skrila), prostorsko skoraj ni bilo primerljivega HB-ja v časih 5ke(povdarek na zadnji klopi in višini stropa), kar se ergonomije tiče pa sploh za ta denar. Poleg akcijske ponudbe(champion) je imel avto še nekaj dodatne opreme za isti denar in ugodno financiranje. Avto bo pa na koncu tudi najmanjši problem prodat, verjetno kar na lokalnem nivoju, kjer se za ohranjene in poznane stare avte(posebno VW-je, je kar nekaj takšnih na mojo srečo, kakšen je tudi "ovca", ki dejansko temelji svoje zaupanje na golfu dvojki) zbudi zanimanje še preden se jih lastniki odločijo prodat.
Zdaj mi pa ti povej, kaj je imelo pri tem konkretnem avtu veze z nekimi miti in legendami o golfu dvojki in s črednim nagonom, ne se pa zapičit v neka navidezna mešanja 5ke in 6ke in ko res ne veš več kaj bi, še v moj podpis. Podpis je in bo tak zaradi ljudi, ki posplošijo in poveličujejo določene bolj ali manj resnične argumente proti golfu, najdejo najdražji longlife servis, kar ga je kdo kdaj naredil in ga primerjajo z najcenejšim 15k km od katere druge znamke, govorijo o velikih napakah, za katere so "slišali" in omenijo najdražje možno popravilo. Dokler bo toliko ljudi bodlo v oči, da imam golfa, bo ta podpis ostal! In ne zaradi užaljenosti i moje strani, ampak zaradi "genialnih" izjav nekaterih. Glede na to, da si se spotaknil ob njega, očitno opravlja svojo vlogo.
