Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Sonny
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 711
Pridružen: So sep 06, 2003 8:53 pm

Napisal/-a Sonny Ne maj 23, 2010 10:46 pm

Najboljši menjalnik kar jih obstaja ? Pri lepi, normalni vožnji je menjalnik super. Mehak, lepo teče in kar sam gre iz prestave v prestavo. Vendar, v kolikor pa v prvi pospešiš v visoke obrate pa se mi je že parkrat zataknil, ko sem menjal v višje prestave. Moraš res natančno sklopko do konca in lepo v prestavo.
Jaz bi zagotovo DSG vzel,če je mogoče, ker je res zakon menjalnik, ki ga vsi testi hvalijo, vendar kaj, ko boš z V6 v povprečju porabil minimalno 3-4 litre več kot z TFSI. Zaradi 4wd bi rekel še kar lepo več. Če ti rata pa dobiti 2.0T z DSG pa nimaš kaj za razmišljati sploh. To je ubijalska kombinacijal.
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Ne maj 23, 2010 11:46 pm

Jurchi je napisal/-a:@abbe

nisem napisal za 200 konjskega TFSI-ja, da bi bil podhranjen....daleč od tega....sem vozilo octavio RS s to mašino in mi je bila izredno všeč....moj komentar je letel na 150 konjske n/a bencinarje.

Kako je potem s tem quattrom oz. 4motionom je sploh za kaj?

VW trdi, da bi naj v zadnji verziji že postal aktivni štirikolesni pogon, torej naj nebi rabil v prazno zasukat sprednja kolesa, da zadnja začnejo opravljat nalogo. Edino nevem od katerega leta naprej to velja. Mogoče na wikipedii piše bolj podrobno.

osebno bi vzel tfsi, razen če ti je 4x4 in avtomatika res želja.
LP Rok
 
Uporabniški avatar
HaMzO
Uporabnik
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: So sep 30, 2006 1:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a HaMzO Po maj 24, 2010 12:48 am

peroRS je napisal/-a:
VR6+DSG+4motion=zmagovita kombinacija, tako da moj glas gre temu :tomidelej:

Sicer pa:
3.2 FSI VR6:
+zvok
+4x4 pogon
+DSG menjalnik

-dražja registracija (nad 2500ccm)
-dražji servisi za motor
-na vsakih 60.000km je treba menjat olje tako v DSG-ju kot v Haldexu (4x4)
-višja poraba kot pri 2.0TFSI

2.0TFSI:
+ugodnejše vzdrževanje
+s čipom (ca. 250KM, 350Nm) ima boljše zmogljivosti kot 3.2
+ob normalni vožnji zna biti poraba zelo ugodna

lp


točn tko kot si napisal. to je use res
samo nevem zakaj pri tfsi nisi napisal DSG menjalnika, sej dons se use dobi, no mogoče v naši državi res ne :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Po maj 24, 2010 7:36 am

če bi se jaz odločal med tema dvema agregatoma bi izbral "močnejšega" 3.2 V6 predvsem zaradi krajših dnevnih relacij.
 
Jurchi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 699
Pridružen: Pe jul 18, 2003 9:55 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Jurchi Po maj 24, 2010 8:10 am

najprej.....@sonic

Zmenjava celotnega volana in dekorja v standard oz. v R36 dekor košta cca. 300 € + delo......povpraševanje po lesenih volanih na ebay-u pa je nekajkrat večje kot za standardne :)

Ali potem V6 res celiko lažje prenaša kratke relacije kot turbak .....oz. kaj poleg turbine je pri tfsi-ju bolj na udaru kot pri V6?

Glede ročnega menjalnika bi že preživel (saj tudi o DSG-jih obstajajo razne zgodbice), me pa res pri V6 srbi veliko več opreme (DVD, soundsystem, integriran otroški sedež +4 motion, pa predvsem tista dva seksi rorčka zadaj :twisted: )
 
Uporabniški avatar
Zois
Uporabnik
 
Prispevkov: 988
Pridružen: Ne mar 04, 2007 4:00 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

Napisal/-a Zois Po maj 24, 2010 8:56 am

tu piše da ima b6 haldex http://en.wikipedia.org/wiki/Haldex_Traction

jaz tudi navijam za 3.2
Slika pugi.si
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Po maj 24, 2010 10:00 am

HaMzO je napisal/-a:točn tko kot si napisal. to je use res
samo nevem zakaj pri tfsi nisi napisal DSG menjalnika, sej dons se use dobi, no mogoče v naši državi res ne :lol: :lol:


Nisem napisal DSG-ja, ker se je šlo za primerjavo tistih dveh oglasov gor.
Drgač se pa strinjam. Kdor ne rabi 4x4, je idealna kombinacija 2.0TFSI+DSG.

Glede Haldexa. Passat, ki je pod vprašajem (2006 do mislim, da 2009 letnik), ima 3. generacijo Haldex sklopke, ki deluje po principu, "najprej zdrs, potem prenese moč na zadnji kolesi".

Vsi novejši avti v VAG, ki imajo prečne motorje, pa imajo 4. generacijo Haldex sklopke, ki je pro-aktivna ter prenese moč na zadnji kolesi že ob zaznavi morebitnega zdrsa prednjih koles (od modelnega leta 2010 dalje).
 
LukL
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Po feb 09, 2009 9:21 pm

Napisal/-a LukL Po maj 24, 2010 9:13 pm

je varianta 2.0 tfsi + ročni menjalnik
2.0 tfsi +multitronic
2.0 tfsi+ dsg
2.0 tfsi+ dsg+quattro
2.0 tfsi + ročni menjalnik+quattro


kolega ma a4 2.0 tfsi + multitronic pa ima povprečno 9,3 litre pa da kr pogosto v S
 
need 4 speed
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Ne sep 06, 2009 9:17 am

Napisal/-a need 4 speed Po maj 24, 2010 9:37 pm

Misliš 4motion.Sicer oznaka 4motion oz. Quattro ni vezana na sistem pogona, ampak je zgolj oznaka. npr.A3 Quattro ma Haldex,Prejšni model Passata 4Motion pa Torsen.

Ta model, o katerem pa sedaj govirimo ma pa Haldex sistem pogona.
 
LukL
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Po feb 09, 2009 9:21 pm

Napisal/-a LukL Po maj 24, 2010 9:44 pm

need 4 speed je napisal/-a:Misliš 4motion.Sicer oznaka 4motion oz. Quattro ni vezana na sistem pogona, ampak je zgolj oznaka. npr.A3 Quattro ma Haldex,Prejšni model Passata 4Motion pa Torsen.

Ta model, o katerem pa sedaj govirimo ma pa Haldex sistem pogona.

napisal sem kaj je možno v audiju, v passatu VERJETNO :!: enako samo druge fraze, vendar nisem prepričan, lahko da multitronic odpade :!:
 
need 4 speed
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Ne sep 06, 2009 9:17 am

Napisal/-a need 4 speed Po maj 24, 2010 9:47 pm

Ni panike..samo k si napisu Quattro sm mislu, da si mislu Torsen sistem..pa sm samo dopisu da je Haldex. :D
 
Uporabniški avatar
MRV
Uporabnik
 
Prispevkov: 941
Pridružen: Po dec 21, 2009 11:07 am

Napisal/-a MRV To maj 25, 2010 8:37 am

no, nekateri so imeli to srečo da so sprobali oba avta na dirkališču. rezultat je tak da sta oba tam tam. eden je hitrejši na ravnici, drugi v ovinkih. za moje pojme je 2.0T + čip best buy če gledaš golfa. 3.2 je pretežek za karkoli resnega. drugače je v tem rangu tudi S3, kar pa je najboljši v celotni kategoriji. 265KM, quttro pogon in še da ga čipaš pa res dobiš tako raketo da te težko kdo dobi.
 
BraaZ
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: So nov 01, 2008 6:01 pm
Kraj: Grosuplje :) SELO:)

Napisal/-a BraaZ To maj 25, 2010 9:06 am

:D :D Vidim, da je blo spet ene par smešnih komentarjev. :D :D
Od onesnaževanje okolja do popolnih streljanj v prazno...

Če kupuješ tak avto upam, da ne računaš na porabo 6L in upam, da ne bo preveč govora o tem.

2.0 TSI
Nižja poraba v primerjavi z VR6
Turbo-bencinarji so vedno loterija, ker je vprašanje kako je prejšnji voznik vozil (pravilno ogrevanje in hlajenje T)
Večji izkoristek "tunning" potencial (Chipanje itd itd...)
Cenejša registracija
Cenejše vzdrževanje
Pri nas je ZELO težko dobiti dobrega, ker jih je večina uvoženih in je potrebno nekaj sreče.

3.2 VR6
4 Motion, ki zna dodatno popestriti vožnjo
Osebno se mi zdi, da ima najlepši zvok :D
Zelo vzdržljive mašine
Konstantno pospeševanje brez "Kicka" Turba
Dražje vzdrževanje

Drugače pa karkoli vzameš sta res TOP mašince, ki grejo zelo lepo. Upam na čimboljši nakup in da ti bo služil zelo dobro. Samo ga morš obvezno pokazat
:D :D :D
LP
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 To maj 25, 2010 2:59 pm

Vozil obe varianti.. sicer v TTju amapak vseeno...

TFSI daje veliko boljši občutek, 3.2 ima nor zvok in značilen pok ko prestavi. Poraba pri V6 skoraj 2l višja... TFSI je s sprednjim pogonom lahko šparovček

lp
 
Uporabniški avatar
rok46
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2861
Pridružen: Ne avg 01, 2004 6:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a rok46 To maj 25, 2010 3:32 pm

sploh nebi razmišlov o 3.2 ker ti bo konkretno pilo. če boš mel dosti mestne vožnje, kar ti še dodatno dviguje porabo + kombinacija 4 kolesnga pogona + avt. menjalnik (kateri predvidevam da je težji), boš s porabo pršov težko pod 13, če mislš avto saj mal izkoristt. o porabi 10l mislm da lahko samo sanjaš, oz je možna če maš dosti relacijskih voženj. če zi zvok tolko odtehta, potem pa GO 4 it ;)

skratka, 2.0T + čip is my choise ;)
Slika
 
Jurchi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 699
Pridružen: Pe jul 18, 2003 9:55 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Jurchi To maj 25, 2010 10:14 pm

BraaZ je napisal/-a::D :D Vidim, da je blo spet ene par smešnih komentarjev. :D :D
Od onesnaževanje okolja do popolnih streljanj v prazno...

Če kupuješ tak avto upam, da ne računaš na porabo 6L in upam, da ne bo preveč govora o tem.

2.0 TSI
Pri nas je ZELO težko dobiti dobrega, ker jih je večina uvoženih in je potrebno nekaj sreče.

Drugače pa karkoli vzameš sta res TOP mašince, ki grejo zelo lepo. Upam na čimboljši nakup in da ti bo služil zelo dobro. Samo ga morš obvezno pokazat
:D :D :D
LP


Če bi gledal na porabo verjentno ne bi primerjal žejnega in dehidriranega :)

V primeru konkretnih avtov gre za oba slovenska primerka, tako da računam, da bi tudi kaj od zgodovine kaj izvedel.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard To maj 25, 2010 10:16 pm

Kaj zdaj, a gre z VR6 ali V6?
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS To maj 25, 2010 10:27 pm

lizard je napisal/-a:Kaj zdaj, a gre z VR6 ali V6?


Tukaj se gre za 3.2 VR6 motor , čeprav na pokrovu piše V6 (na sliki je sicer 3.6 VR6 ampak to ni važno, bistvena je značilna prečna postavitev)

Slika

:pop:
 
Jurchi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 699
Pridružen: Pe jul 18, 2003 9:55 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Jurchi To maj 25, 2010 10:31 pm

V6 ali VR6.....ampak glasovi se še vedno veliko bolj nabirajo na TFSI-jevi strani :).....res mi pa fali pri tistem DSG :cry:
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard To maj 25, 2010 10:48 pm

Torej pri VAG avtih s prečno postavljenimi motorji gre za VR konfiguracijo (Golf R32, TT 3.2, Passat R36?, Superb s tem podobnim motorjem,...) pri vzdolžno postavljenih (audi A4, A6,...) pa gre za V konfiguracijo? Se jim to splača?
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov