Jurchi je napisal/-a:@abbe
nisem napisal za 200 konjskega TFSI-ja, da bi bil podhranjen....daleč od tega....sem vozilo octavio RS s to mašino in mi je bila izredno všeč....moj komentar je letel na 150 konjske n/a bencinarje.
Kako je potem s tem quattrom oz. 4motionom je sploh za kaj?
peroRS je napisal/-a:
VR6+DSG+4motion=zmagovita kombinacija, tako da moj glas gre temu![]()
Sicer pa:
3.2 FSI VR6:
+zvok
+4x4 pogon
+DSG menjalnik
-dražja registracija (nad 2500ccm)
-dražji servisi za motor
-na vsakih 60.000km je treba menjat olje tako v DSG-ju kot v Haldexu (4x4)
-višja poraba kot pri 2.0TFSI
2.0TFSI:
+ugodnejše vzdrževanje
+s čipom (ca. 250KM, 350Nm) ima boljše zmogljivosti kot 3.2
+ob normalni vožnji zna biti poraba zelo ugodna
lp
HaMzO je napisal/-a:točn tko kot si napisal. to je use res
samo nevem zakaj pri tfsi nisi napisal DSG menjalnika, sej dons se use dobi, no mogoče v naši državi res ne![]()
need 4 speed je napisal/-a:Misliš 4motion.Sicer oznaka 4motion oz. Quattro ni vezana na sistem pogona, ampak je zgolj oznaka. npr.A3 Quattro ma Haldex,Prejšni model Passata 4Motion pa Torsen.
Ta model, o katerem pa sedaj govirimo ma pa Haldex sistem pogona.
BraaZ je napisal/-a::DVidim, da je blo spet ene par smešnih komentarjev.
![]()
![]()
Od onesnaževanje okolja do popolnih streljanj v prazno...
Če kupuješ tak avto upam, da ne računaš na porabo 6L in upam, da ne bo preveč govora o tem.
2.0 TSI
Pri nas je ZELO težko dobiti dobrega, ker jih je večina uvoženih in je potrebno nekaj sreče.
Drugače pa karkoli vzameš sta res TOP mašince, ki grejo zelo lepo. Upam na čimboljši nakup in da ti bo služil zelo dobro. Samo ga morš obvezno pokazat
![]()
![]()
![]()
LP
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov