Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
cordo
Novinec
 
Prispevkov: 342
Pridružen: Po okt 25, 2004 1:08 pm

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a cordo Po dec 06, 2010 9:37 pm

Passat 3C (1,9tdi) furamo 6L/100km, v tem snegu pa še 0,5l zraven, veliko od tega AC.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a maniaxxx Po dec 06, 2010 9:41 pm

~toMmy~ je napisal/-a:Jao kere debate spet, odvisno pač od živcev in posledično stila vožnje. Jaz recimo pri hiši podiram "rekorde" v najvišji in najnižji porabi, čisto odvisno od razpoloženja in razmer na cesti. Sem pripravljen tudi takrat, ko najbolj gonim, spravit na določenih odsekih porabo na čisti minimum, če vem, da nimam šans prit mimo kakšen kilometer. Še vedno je pa povprečje celega rezervoarja za liter ali več višje od nekaterih tukaj na forumu.

P.S.: Povejte pri kakšnem motorju imate kakšno porabo, če jih že več različnih preizkusite, da lahko tisti, ki smo probali le dva, tri(ali celo samo enega) od teh, primerjamo s svojo porabo in iz tega sklepamo, kakšna bi bila pri drugih motorjih!



Hhe, js sm tud en tistih, ki podira rekorde v porabi, predvsem v najvisnji, pa tudi v sparanju :mrgreen:
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Hren
 

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a Hren Po dec 06, 2010 9:47 pm

Polo 1.6 TDI(90-konjska verzija) - normalna vožnja cca 5,8 l / 100 km, kar je malo bolj dinamično, ne gre pod 7 l / 100 km pa tudi na 8 l nisem prišel povprečno gledano, sicer pa če voziš res penzionistično, lahko voziš s 4,5 l / 100 km, to pa je zgolj relacija v peti pri 100 km/h, ki se vleče v nedogled.

Z Golfom 2.0 TDI 110 KM (pet prestav, motor je umaknjen iz prodaje) sem dosegal pri normalni vožnji porabo cca 6,9 l / 100 km, penzionistična je šla tudi z okoli 5,5 l / 100 km, me je pa precej presenetilo to da sem imel ob precej dinamični vožnji porabo kar 8,4 l / 100 km. Ta 2.0 TDI se mi ni zdel najbolj varčen, predvidevam da je 1.6 TDI varčnejši.

Tako, na kratko povedano..
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a maniaxxx Po dec 06, 2010 9:53 pm

Hren je napisal/-a:Polo 1.6 TDI(90-konjska verzija) - normalna vožnja cca 5,8 l / 100 km, kar je malo bolj dinamično, ne gre pod 7 l / 100 km pa tudi na 8 l nisem prišel povprečno gledano, sicer pa če voziš res penzionistično, lahko voziš s 4,5 l / 100 km, to pa je zgolj relacija v peti pri 100 km/h, ki se vleče v nedogled.

Z Golfom 2.0 TDI 110 KM (pet prestav, motor je umaknjen iz prodaje) sem dosegal pri normalni vožnji porabo cca 6,9 l / 100 km, penzionistična je šla tudi z okoli 5,5 l / 100 km, me je pa precej presenetilo to da sem imel ob precej dinamični vožnji porabo kar 8,4 l / 100 km. Ta 2.0 TDI se mi ni zdel najbolj varčen, predvidevam da je 1.6 TDI varčnejši.

Tako, na kratko povedano..



U primerjavi s 90 konsjki tdi je pol tsi dosti bolj logična izbira, ker imata praktično isto porabo. Najnižnja, ki sem jo za zdaj s tsi-jem dosegel je bila pod 4 litre, ampak to je na relacijo voznja s prometom.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a tristan01 Po dec 06, 2010 10:33 pm

No da dodam še odgovor na izziv. Službeno vozim Octavio 1.9 TDI (105km) računalnika nisem resetiral odkar sem prevzel ključe. Sedaj je to že tretja Octavia in skupaj imam prevoženih krepko čez 150.00km s tem avtomobilom. Na AC vozim med 140 in 150, ni pa redkost da preverim končno hitrost. Na magistralkah vozim med 100 in 120 km/h kjer razmere to dopuščajo Povprečna poraba se vrti 5,9 do 6,0 litra po BC. Kadar se mi ne mudi (npr. ko grem na dopust), pa poraba pade tudi pod 5 litrov. Lansko poletje sva prekrižarila Bosno, ter se nato ob jadranski magistrali vrnila domov. Po AC sem vozil le do Vstopa v Bosno, ostalo pa magistralke. Izračunana poraba neverjetnih 4,9 litra. Vozil sem tekoče s prometom brez izpadov s prehitevanji. Po jadranski magistrali od Maslenice dalje pa je bilo precej živahno (beri slovenci v koloni proti domu).

Punca ima dobre pol leta Golfa z omenjenim TSI motorjem. V glavnem se vozi na relaciji PO - LJ s tempomatom med 120 in 130 km/h. Poraba po BC se vrti okrog 6,1 litra. Kadar ga vzamem sam v roke vozim podobno dinamično kot s Škodo, takrat dosegam povprečno porabo okrog 7 litrov. Avtomobila sta po teži in velikosti med sabo primerljiva. Zato tudi trdim da TSI ni tak požrešnež kot ga nekateri skušajo prikazati. In poraba cca liter večja kot z 1.6 TDI ni nobena umetnost. Novi CR dizli iz VAG hiše pa so me žal močno razočarali.

Še kratek dodatek o slogu vožnje: o tem smo debatirali v tej temi: http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=81156. Dokler se vsaj približno držiš napisanega je vožnja lahko tekoča, hitra in precej varčna.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a Jerch_ Po dec 06, 2010 10:55 pm

tristan01 je napisal/-a:No da dodam še odgovor na izziv. Službeno vozim Octavio 1.9 TDI (105km) računalnika nisem resetiral odkar sem prevzel ključe. Sedaj je to že tretja Octavia in skupaj imam prevoženih krepko čez 150.00km s tem avtomobilom. Na AC vozim med 140 in 150, ni pa redkost da preverim končno hitrost. Na magistralkah vozim med 100 in 120 km/h kjer razmere to dopuščajo Povprečna poraba se vrti 5,9 do 6,0 litra po BC. Kadar se mi ne mudi (npr. ko grem na dopust), pa poraba pade tudi pod 5 litrov. Lansko poletje sva prekrižarila Bosno, ter se nato ob jadranski magistrali vrnila domov. Po AC sem vozil le do Vstopa v Bosno, ostalo pa magistralke. Izračunana poraba neverjetnih 4,9 litra. Vozil sem tekoče s prometom brez izpadov s prehitevanji. Po jadranski magistrali od Maslenice dalje pa je bilo precej živahno (beri slovenci v koloni proti domu).

Punca ima dobre pol leta Golfa z omenjenim TSI motorjem. V glavnem se vozi na relaciji PO - LJ s tempomatom med 120 in 130 km/h. Poraba po BC se vrti okrog 6,1 litra. Kadar ga vzamem sam v roke vozim podobno dinamično kot s Škodo, takrat dosegam povprečno porabo okrog 7 litrov. Avtomobila sta po teži in velikosti med sabo primerljiva. Zato tudi trdim da TSI ni tak požrešnež kot ga nekateri skušajo prikazati. In poraba cca liter večja kot z 1.6 TDI ni nobena umetnost. Novi CR dizli iz VAG hiše pa so me žal močno razočarali.

Še kratek dodatek o slogu vožnje: o tem smo debatirali v tej temi: http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=81156. Dokler se vsaj približno držiš napisanega je vožnja lahko tekoča, hitra in precej varčna.

LP Tristan01



tole zagotovo drži, le da imam jst izkušnjue z octavio karavan in sicer dvema; 1.9TDI 2005 in enak motor 2009 (zadnji model)
off: si opazil mogoče, da ima starejša precej bolj robat zvok (mogoče slabše izolirana) in težje crkne- daljše odmerjeno sklopko?
s TSI-jem pa se občasno srečujem v polotu. poraba je ob varčni vožnji podobna, kot pri octaviji dizel. v mestu tudi. se pa dosti prej segreje in povprečna poraba začne prej padati kot recimo dizlu na mrzel dan.. ni pa res, da da se TSI-ja ne da spraviti v višave s porabo. nevem, z dizli še posebaj na AC nikoli nisem dosegal takih rekordov kot z bencinarji. to vam jasno pove že trenutna poraba pri cigla gasu blizu končne, ki je pri škodi malo manj kot 13l/100km. pri bencinarju pa kar za tretjino višja.. škoda gre po tovarniških podatkih 192, polo je omejen na 190.. tako, da mislim da bodo TSI-ji prevzeli velik trg tudi zato, ker VAGu manjka dizel s 120-130km, ter 150km. tam je 1.4TSI dobro skočil v zelje. tako kot pri malčkih 1.2TSI
 
Hren
 

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a Hren Po dec 06, 2010 10:59 pm

speedfreak je napisal/-a:

U primerjavi s 90 konsjki tdi je pol tsi dosti bolj logična izbira, ker imata praktično isto porabo. Najnižnja, ki sem jo za zdaj s tsi-jem dosegel je bila pod 4 litre, ampak to je na relacijo voznja s prometom.


Hja, je pa za moje pojme precej bolj prijeten za lagodno vožnjo.

Naj še opredelim, kaj je zame normalna vožnja: vožnja večinoma po mestu in AC(moja pretežna vožnja), pa prestavljam ne ravno pri 1700 obr/min :mrgreen: Pri normalni vožnji pospešujem precej hitro in prestavljam pri cca 2500-3200 obr/min. Dinamična vožnja je zame zelo hitro pospeševanje, prestavljanje pa nad 3000 obr/min. Pri bencinarju se vse premakne za tisočaka naprej - pri TSI-ju morda nekoliko manj.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a ~toMmy~ Po dec 06, 2010 11:56 pm

Hren je napisal/-a:Z Golfom 2.0 TDI 110 KM (pet prestav, motor je umaknjen iz prodaje) sem dosegal pri normalni vožnji porabo cca 6,9 l / 100 km, penzionistična je šla tudi z okoli 5,5 l / 100 km, me je pa precej presenetilo to da sem imel ob precej dinamični vožnji porabo kar 8,4 l / 100 km. Ta 2.0 TDI se mi ni zdel najbolj varčen, predvidevam da je 1.6 TDI varčnejši.

Tako, na kratko povedano..


Zanimivo, ravno tako motorizirana 6ka je mene s porabo izredno pozitivno presenetila, ob brezglavem in nepotrebnem gonjenju slabih 9l, ob normalni vožnji do 120km/h po lokalnih brez posebnega šparanja pa 5.3l, so pa bile gor še neke zanič varčne mišelinke. Za takšno porabo po Passatovem(1.9 TDI 100KM) BC sem se moral že konkretno potrudit. Se pa naša TDI-ja držita nekje v povprečju od 5.8 do dobrih 7l, poraba pa hitro naraste pri zimskih temperaturah in kratkih relacijah.

Glavna prednost pred bencinarji mi je ta tipični PD udarec navora v relativno nizkih obratih, ki se potem lepo postopoma zvrti do max konjev, ne zmanjka kar naenkrat moči kot recimo pri dci-jih v kombijih. Poraba za razliko od bencinarja precej manj niha, če ga goniš. Zase imam občutek, da bi me zaradi navade kap rukla, ko bi začel gonit TSI-ja in videl porabo! :D

Še samo ena zanimivost... Kolega je letos na poti na morje imel s 120KM bencinarskim C4 kakšno četrtino poti nižjo porabo od mene s Passatom, ob prihodu v Novaljo je bilo ravno obratno, slabe tri litre manjša pri meni. Ti 1.9 TDI enostavno rabijo čas, da pridejo na svoje, med tem ko je tisti 2.0 110KM CR bil že po nekaj km na nizki porabi.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
acid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1910
Pridružen: Po okt 13, 2003 1:29 am
Kraj: Vuzenica/MariboR

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a acid To dec 07, 2010 12:30 am

No da nebo več dvomov o tem in onem bom še sam napisal moje ugotovitve. Sam vozim motor (1.4 TSI 170KM) v golfu 5 že skoraj 4 leta in lahko podam resnične in kredibilne podatke, glede porabe in motorja nasploh ;) . Nekaterim številkam o porabi se je res za nasmejat :lol: no tisti ki poznamo in vozimo ta motor, vemo kako je v realnosti. Vsekakor je TSI zelo varčen motor z dovolj navora, ob predpostavki, da ga voziš zmerno in ga ne tiščiš v nevem kake obrate, takrat se seveda poraba drastično dvigne, spet pa ne tolko. Mene je TSI motor takrat čist prevzel in prijetno preseneto, sploh z samo odzivnostjo, max navor že pri 1750 vrtljajih noro :D ter seveda porabo glede na konje. Sam imam vožnje večinoma po regionalni cesti in pa mogoče 20x letno po AC. Pri meni je relacijska vožnja med 6 in 8 litri odvisno od načina vožnje. Vožnja po AC med 7 in 9 litri. Mestna vožnja dobrih 9l. Povprečje pa se giblje okoli 7.5l. Tudi če delam cca 25k na leto, ga ne bi zamenjal za podobno močnega dizla, saj ga je užitek vozit pa še motor je praktično skoraj neslišn. 8)


Zdej pa lahk primerjate moje podatke s svojimi TSI-ji =P
*** VOLKSWAGEN GOLF MKV TSI GT 170PS ***
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a tristan01 To dec 07, 2010 1:21 am

Jerch_ je napisal/-a:
tristan01 je napisal/-a:No da dodam še odgovor na izziv. Službeno vozim Octavio 1.9 TDI (105km) računalnika nisem resetiral odkar sem prevzel ključe. Sedaj je to že tretja Octavia in skupaj imam prevoženih krepko čez 150.00km s tem avtomobilom. Na AC vozim med 140 in 150, ni pa redkost da preverim končno hitrost. Na magistralkah vozim med 100 in 120 km/h kjer razmere to dopuščajo Povprečna poraba se vrti 5,9 do 6,0 litra po BC. Kadar se mi ne mudi (npr. ko grem na dopust), pa poraba pade tudi pod 5 litrov. Lansko poletje sva prekrižarila Bosno, ter se nato ob jadranski magistrali vrnila domov. Po AC sem vozil le do Vstopa v Bosno, ostalo pa magistralke. Izračunana poraba neverjetnih 4,9 litra. Vozil sem tekoče s prometom brez izpadov s prehitevanji. Po jadranski magistrali od Maslenice dalje pa je bilo precej živahno (beri slovenci v koloni proti domu).

Punca ima dobre pol leta Golfa z omenjenim TSI motorjem. V glavnem se vozi na relaciji PO - LJ s tempomatom med 120 in 130 km/h. Poraba po BC se vrti okrog 6,1 litra. Kadar ga vzamem sam v roke vozim podobno dinamično kot s Škodo, takrat dosegam povprečno porabo okrog 7 litrov. Avtomobila sta po teži in velikosti med sabo primerljiva. Zato tudi trdim da TSI ni tak požrešnež kot ga nekateri skušajo prikazati. In poraba cca liter večja kot z 1.6 TDI ni nobena umetnost. Novi CR dizli iz VAG hiše pa so me žal močno razočarali.

Še kratek dodatek o slogu vožnje: o tem smo debatirali v tej temi: http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=81156. Dokler se vsaj približno držiš napisanega je vožnja lahko tekoča, hitra in precej varčna.

LP Tristan01



tole zagotovo drži, le da imam jst izkušnjue z octavio karavan in sicer dvema; 1.9TDI 2005 in enak motor 2009 (zadnji model)
off: si opazil mogoče, da ima starejša precej bolj robat zvok (mogoče slabše izolirana) in težje crkne- daljše odmerjeno sklopko?
s TSI-jem pa se občasno srečujem v polotu. poraba je ob varčni vožnji podobna, kot pri octaviji dizel. v mestu tudi. se pa dosti prej segreje in povprečna poraba začne prej padati kot recimo dizlu na mrzel dan.. ni pa res, da da se TSI-ja ne da spraviti v višave s porabo. nevem, z dizli še posebaj na AC nikoli nisem dosegal takih rekordov kot z bencinarji. to vam jasno pove že trenutna poraba pri cigla gasu blizu končne, ki je pri škodi malo manj kot 13l/100km. pri bencinarju pa kar za tretjino višja.. škoda gre po tovarniških podatkih 192, polo je omejen na 190.. tako, da mislim da bodo TSI-ji prevzeli velik trg tudi zato, ker VAGu manjka dizel s 120-130km, ter 150km. tam je 1.4TSI dobro skočil v zelje. tako kot pri malčkih 1.2TSI


Tudi moja je karavanka. Glede hrupa pa je res po faceliftu morda za odtenek tišja, vendar primerjati nov avtomobil in prejšnjega s cca 100.000km na števcu.... Morda je vzrok tudi v že nekoliko načetem izpušnem sistemu, podvozju ki že čuti sledi kilometrov, kar se sklopke tiče pa je verjetno največ posledica sloga vožnje. Sem vmes vozil od sodelavca in je sklopka prijemala čisto drugače kot na moji....

Kar se tiče porabe pri TSI pa je jasno. Ob brezglavem priganjanju ni noben problem narediti dvomestno povprečje. Seveda pa to pomeni preganjanje motorja v max. vrtljaje namesto izkoriščanja velikega navora. Vožnja je res dinamična, vendar dvomim da dosti hitrejša kot če znaš izkoristiti kar motor ponuja.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a Kael To dec 07, 2010 7:09 am

No js sem 1.2 TSIja vozil v Ibizi SC (105 KM varianta). Vsaj pri Seatu velika prednost 1.2 TSI napram 1.6 TDI zbledijo že pri menjalniku - saj je ta v vseh Seatovih modelih petstopenjski. Ibiza je imela res 300 km prevoženih ob prevzemu, vendar pa kakšnih posebnih presežkov o tem motorju ne morem napisat. V eno smer je deževalo in malo pihal veter, poraba na avtocesti 7.8 L / 100km pri vožnji 110 na uro. Ob resetu nazaj in prenehanju deževanja se je gibala okoli 5.5 litra, ko sem dodal že relacijsko vožnjo po regionalni cesti z nekaj mestne, pa se je zadeve ustavila na 6 litrih. Če ga pa malo pritisneš, pa je poraba takoj mnogo mnogo višja (raste hitreje kot pri TDI). Skratka če poenostavljeno povem, da tale motor po občutku nekje v rangu 1.9 TDI s 105 KM v avu velikosti Golfa, mogoče malo bolje potegne. Izmed motorje, ki so na izbiro v Polu / ibizi je ta motor vsekakor edina pametna izbira (1.4 s 85 KM v višnjegorskem klacu umre pri 100), v Golfu, Leonu pa moraš biti res nezahteven voznik, da je motor dovolj (ko enkrat avto naložiš je motor premalo), o Alteji XL pa nebi izgubljal besed - podobno kot 1.9 oz 1.6 TDI - dokler voziš praznega še že gre...

Strinjam se tudi s tem kar ste napisali ostali, 1.2 TSI je raketa proti 1.6 motorju - če druga ne pije debela 2 litra manj kot tisti motor.
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a ban To dec 07, 2010 7:21 am

Kael je napisal/-a:No js sem 1.2 TSIja vozil v Ibizi SC (105 KM varianta). Vsaj pri Seatu velika prednost 1.2 TSI napram 1.6 TDI zbledijo že pri menjalniku - saj je ta v vseh Seatovih modelih petstopenjski. Ibiza je imela res 300 km prevoženih ob prevzemu, vendar pa kakšnih posebnih presežkov o tem motorju ne morem napisat. V eno smer je deževalo in malo pihal veter, poraba na avtocesti 7.8 L / 100km pri vožnji 110 na uro. Ob resetu nazaj in prenehanju deževanja se je gibala okoli 5.5 litra, ko sem dodal že relacijsko vožnjo po regionalni cesti z nekaj mestne, pa se je zadeve ustavila na 6 litrih. Če ga pa malo pritisneš, pa je poraba takoj mnogo mnogo višja (raste hitreje kot pri TDI). Skratka če poenostavljeno povem, da tale motor po občutku nekje v rangu 1.9 TDI s 105 KM v avu velikosti Golfa, mogoče malo bolje potegne. Izmed motorje, ki so na izbiro v Polu / ibizi je ta motor vsekakor edina pametna izbira (1.4 s 85 KM v višnjegorskem klacu umre pri 100), v Golfu, Leonu pa moraš biti res nezahteven voznik, da je motor dovolj (ko enkrat avto naložiš je motor premalo), o Alteji XL pa nebi izgubljal besed - podobno kot 1.9 oz 1.6 TDI - dokler voziš praznega še že gre...

Strinjam se tudi s tem kar ste napisali ostali, 1.2 TSI je raketa proti 1.6 motorju - če druga ne pije debela 2 litra manj kot tisti motor.

Potemtakem bi meni pil 6 litrov (furam 1.6 ) :DDD
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a Kael To dec 07, 2010 7:38 am

Dober si, sam v Leonu 1.6 (5000 prevoženih KM ko sem ga mel na testu) pod 7.8 litra nisem prišel.
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a ban To dec 07, 2010 8:48 am

Kael je napisal/-a:Dober si, sam v Leonu 1.6 (5000 prevoženih KM ko sem ga mel na testu) pod 7.8 litra nisem prišel.

No jst sem prišel na min 6.3, AC do Splita in potem regionalka do hvara in po hvaru. Povprečje v 40kkm pa imam 8.1, če se jajcam v kakšnih kolonah pa tud 9.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a ~toMmy~ To dec 07, 2010 9:00 am

Na testni vožnji so itak precej višje porabe, ker se preverja koliko motor zmore in tudi ob poskusu šparanja, se ga ponavadi ne pozna toliko, da bi bil optimalni izkoristek.

Je pa res, kot je že nekdo napisal, da pri hitri vožnji večino časa ni potrebe po priganjanju v najvišje obrate, ker je razlika v učinku med tem in šaltanjem nekoliko nižje in ne nujno s polnim gasom dokaj majhna, pri porabi se pa precej pozna.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a Polo78 To dec 07, 2010 10:32 am

Torej, če povzamemo, 1.2 in 1.4 TSI motorja se splača imet v Polu in Golfu, vse kar je večje in predvsem težje (Passat, Touran, Altea, Yeti,...) ne pride v upoštev, ker je treba avto bolj gonit, da se le ta kam "premakne", kar pa rezultira v precej povišani porabi. Pa tudi pri Polu ali Golfu TSI le ta pri dinamični vožnji kar precej naraste, ampak ok, recimo da še vedno ostane v mejah normale. Zraven lahko dodamo še rezultate raznih avtomobilskih testov, kjer pravzaprav povsod grajajo relativno visoko porabo, sploh pri večjih (težjih) vozilih. Tega recimo pri dizlih ni, tudi pri dinamičnejši vožnji, da ne rečem gonjenju, se poraba ne dvigne tako drastično.

Novodobnega turbobencinarja (ne velja samo za TSI) se torej splača imeti, če izpolnjuješ naslednje kriterije:
- če misliš nabavit manjši ali srednje velik avto (največ razred Golfa)
- če ne delaš velike kilometrine (do nekje največ 20-25k letno)
- če ti je v praksi v vseh aspektih poznan pojem "varčna vožnja" (vožnja po "hondaško" odpade :mrgreen: )

Za vse ostalo je tu (zaenkrat še vedno) dizel. :D
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
fare
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2085
Pridružen: Po feb 07, 2005 8:10 pm

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a fare To dec 07, 2010 11:55 am

Polo78 je napisal/-a:Torej, če povzamemo, 1.2 in 1.4 TSI motorja se splača imet v Polu in Golfu, vse kar je večje in predvsem težje (Passat, Touran, Altea, Yeti,...) ne pride v upoštev, ker je treba avto bolj gonit, da se le ta kam "premakne", kar pa rezultira v precej povišani porabi. Pa tudi pri Polu ali Golfu TSI le ta pri dinamični vožnji kar precej naraste, ampak ok, recimo da še vedno ostane v mejah normale. Zraven lahko dodamo še rezultate raznih avtomobilskih testov, kjer pravzaprav povsod grajajo relativno visoko porabo, sploh pri večjih (težjih) vozilih. Tega recimo pri dizlih ni, tudi pri dinamičnejši vožnji, da ne rečem gonjenju, se poraba ne dvigne tako drastično.

Novodobnega turbobencinarja (ne velja samo za TSI) se torej splača imeti, če izpolnjuješ naslednje kriterije:
- če misliš nabavit manjši ali srednje velik avto (največ razred Golfa)
- če ne delaš velike kilometrine (do nekje največ 20-25k letno)
- če ti je v praksi v vseh aspektih poznan pojem "varčna vožnja" (vožnja po "hondaško" odpade :mrgreen: )

Za vse ostalo je tu (zaenkrat še vedno) dizel. :D
Mislim da,no vsaj jaz se strinjam.lp.
 
PetS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Pe jul 25, 2008 7:53 am

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a PetS To dec 07, 2010 1:04 pm

Pri Opel Astri 1,4 T (103 kW) mi pri zelooo umirjeni vožnji (po omejitvah) po regionalni cesti poraba ne pade pod 7,3l. V primeru normalne vožnje je poraba cca 8l/100 km s priganjenjem se brez problema dvigne na 12l s tem, da je po testih na netu cca 0,5 l nižja kot pri VW Golf 1,4 (122 KM).
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a ~toMmy~ To dec 07, 2010 1:59 pm

PetS je napisal/-a:Pri Opel Astri 1,4 T (103 kW) mi pri zelooo umirjeni vožnji (po omejitvah) po regionalni cesti poraba ne pade pod 7,3l. V primeru normalne vožnje je poraba cca 8l/100 km s priganjenjem se brez problema dvigne na 12l s tem, da je po testih na netu cca 0,5 l nižja kot pri VW Golf 1,4 (122 KM).


Saj zaenkrat se mi zdi, da sta multair in TSI po porabi in navoru še vedno kak korak pred (turbo) konkurenco(TCE, Opel). Je še kdo tako (ali bolj) prepričljiv, pa sem spregledal?
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a ban To dec 07, 2010 2:08 pm

Foter ma tega TSI 122 KM, pa ma porabo res nizko, tam okoli sedmih litrov se vrti, s tem da se vozi večinoma po mestu in krajše relacije. Če že gre kam ven pa se pelje striktno po omejitvah, takrat pa je poraba še bistveno nižja.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov