bostek je napisal/-a: Ima kdo Kio ceed karavan in kako je zadovoljen?
Ob dobrem poldrugem letu druženja s karavansko različico tolikokrat diskutiranega primerka korejske avtomobilske industrije (delane sicer v evropskem Detroitu), je moč potegniti črto ter ugotoviti, da gre za izjemno korekten izdelek, ki sicer ne zbuja pretiranih emotivno, orgazmičnih izpadov ob pogledu na domače dvorišče. Do slednjih mu pač manjka ali italijanski designerski čut ali že skorajda urbano legendo, zrcaljeno skozi image o pretirani večVWrednosti, tako zakoreninjeni v splošni populaciji. Pa četudi določeni osebki vidijo skozi svoje oči
volvov zadek ali pa zelo
golfovo notranjo ergonomijo (beri urejenost ter dostopnost osnovnih stikal, merilnikov, ipd...).
Kupci tovrstnih vozil pač iščejo / iščemo prvenstveno korektnost ter uporabnost, podkrepljeno z dovolj velikim prtljažnikom, primernim otroškim mega-vozičkom, smučarskim ali poletnim dopustovanjem ter
pametno cenovno politiko, kjer ni potrebno doplačevati samoumevnosti v današnji nižjesrednjerazredni avtomobilski konkurenci, kot npr strešni nosilci (halo, Škoda!!!) ali električni pomik zadnjih stekel (halo, Opel!!!) ali ESP (halo, hja, še kar nekaj jih obstaja...).
Srednjeročni
novinarski (beri: dovolj brezbrižni saj ni moj pa lahko delam kar mi paše) test v Delu (50.000km) ter dolgoročni v Auto Bildu (100.000km) sta pokazala mehansko korektnost ter neproblematičnost na daljši rok - objektivno gledano je pač skupek neproblematičnih tehnoloških rešitev, primerljivih s predparletnimi Toyotami - kar pač kupca / uporabnika ne zanima, če vse deluje in funkcionira brez omembe vrednih napak.
Tehnološko čudo kljub vsemu le ni, napake prvega poldrugega leta so se zrcalile skozi scefranost voznikovega varnostnega pasu, pojavu rjastih lis ob zadnjih prtljažnih vratih (tretja zavorna luč) ter zadnjih stranskih, prehitrem izdihu dveh grelnih svečk, ropotu prednje preme je botrovala menjava prednjih manšet (vpoklic!), šlamparija naknadno vgrajenega tempomata pa je botrovala čedalje hujšemu čričkanju - ob uspešni operaciji je golazen premagana, v notranjosti pa blažen mir. Viri (beri: tuji forumi) pričajo še o kakšnih izdihljajočih radijskih sprejemnikih, nadležnih škripanjih ogledal, ipd... Rešitev je kljub vsemu ponujena v obliki 7 letnih blaženih garancij - vrli kritiki bodo nemudoma našli psovke v obliki obveznega servisiranja, ki je menda (???) dražje od Maybachovega. Roko na srce, preprost izračun povprečnih servisiranj pri konkurenci izkaže minorno razliko par 10€!
Ob večjem nabiranju cestnih kilometrov je zanimiv 1.6CRDi s 115 konji, v predfaceliftani verziji še samo s petstopenjskim menjalnikom - ob želeni ceni 11.000€ bo pač težko najti postfaceliftano verzijo. Pri bencinsko gnanih SW-jih je zanimiv le 1.6 motor. Opremskost bo zadovoljila uporabnikove čute v obliki EX Europe +, ki je vsebovala že ESP, Sports Pack pa ga je naredil tudi vizuelno privlačnejšega, v obliki 17" platišč, zatemnjenih zadnjih stekel, alu stopalk ter še nekaj dodatkov.
Kaj pa ostale opcije: rabljen dCi jev Megane v obliki Grandtour zna biti loterija (po x letih kljub pravilni vzgoji in izobraževanju mi je pričel v svojih teenagerskih letih ugovarjati), najbližje sem si ogledoval češki ponos v obliki Octavije Combi, katerega bi zelo priporočal.