Ja nekateri imate ta problem, da se kregate o razlikah med CR in PD, medtem ko drugi govorimo o zvočni izolaciji!

Nekateri tukaj jo popolnoma zanemarjajo in potem pride do izjav, kot da je PD glasen kot ferguson brez izpuha, CR pa primerljiv z električnimi avtomobili, kar je daleč od resnice! Noben ne zanemarja razlike v glasnosti in uglajenosti, ampka kdor je vozil 5ko in 6ko in ni gluh, bo opazil, da je razlika v hrupu posledica predvsem tistih stvari, ki sem jih prej citiral iz nekega članka in šele za tem motorjev. Ne poznam pa zvočne izoliranosti nove Octavie, ampak če je vsaj malo podobna Golfovi, si upam trdit, da je tudi PD v njej vse prej kot glasen!
Še vedno čakam glas nekoga, ki je v AKTUALNI Octavii vozil oba motorja, vse ostalo so samo naša sklepanja in ugibanja.
P.S.: Dodal bi še en primer, ki potrjuje, da igra marsikaj vlogo poleg samega skupnega voda. Recimo 1.9 JTD v Stilu, je v notranjosti precej bolj neuglajen (hrup, vibracije), kot 1.9 TDI v Golfu 5. Res da so novi VAG-ovi CR-ji precej bolj uglajeni od PD-jev, ampak ni vse v skupnem vodu.