Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic To sep 28, 2010 9:55 pm

lizard je napisal/-a:[ Vemo da je Superb bolje izoliran,
Od kod pa to vemo? Sicer bi človek skoraj pričakoval, ampak kako je v resnici?

Sicer pa naj bi veljalo, da so Škode v splošnem bolj glasne (beri slabše zvočno izolirane), Audiji recimo pa od VAG-a menda še najbolje. In Exeo je v bistvu ex-Audi... Tole je sicer bolj špekuliranje in osnovano bolj ali manj na 'rekla-kazala', ampak saj tvoje argumentiranje je tudi bolj tako, se bojim...
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ To sep 28, 2010 9:56 pm

Patrik_A3 je napisal/-a:@sonic no ja takšne znanstvene fantastike pa res ni med temi vag garami glede izolacije :roll: mislim pa da sta touran in golf kar na enakem nivoju kvalitete izolacije, ali se motim?


Mogoče Golf 5 in tvoj bivši Touran sta tam tam oz. je Touran nekoliko boljši. Golf 6 je glede zvočne izolacije res znanstvena fantastika v primerjavi s 5ko, kar je zelo impresivno, glede na to da je že 5ka spodobno zvočno izolirana. Ponavljam, razlika me 5ko in 6ko je ogromna in motorji predstavlja kvečjemu tretjino te razlike!
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard To sep 28, 2010 10:10 pm

sonic je napisal/-a:
lizard je napisal/-a:[ Vemo da je Superb bolje izoliran,
Od kod pa to vemo? Sicer bi človek skoraj pričakoval, ampak kako je v resnici?

Sicer pa naj bi veljalo, da so Škode v splošnem bolj glasne (beri slabše zvočno izolirane), Audiji recimo pa od VAG-a menda še najbolje. In Exeo je v bistvu ex-Audi... Tole je sicer bolj špekuliranje in osnovano bolj ali manj na 'rekla-kazala', ampak saj tvoje argumentiranje je tudi bolj tako, se bojim...


AH daj no. Exeo je ex-Audi, star 10 let, tak Audi je med drugim tudi pri hiši in vem kako je zvočno izolirana ta zadeva, ampak to ni važno, ker vsi vemo kakšna je razlika med avtom ki je star 10 let in ki je ravnokar prišel na trg. Superb je pa podaljšan Passat s katerim sem se kar nekaj prevozil in tudi vem kako je izoliran, ob tem pa je Superb roko na srce bolj prestižen avto kot Passat, čeprav je Škoda.


Ampak res mi ni jasno kaj se nekaj brezveze kregamo, razlike med CR in PD so kristalno jasne, jebelacesta :). To se jasno kaže vsepovsod in ljudje jih hitro opazijo.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ To sep 28, 2010 10:49 pm

Ja nekateri imate ta problem, da se kregate o razlikah med CR in PD, medtem ko drugi govorimo o zvočni izolaciji! :D Nekateri tukaj jo popolnoma zanemarjajo in potem pride do izjav, kot da je PD glasen kot ferguson brez izpuha, CR pa primerljiv z električnimi avtomobili, kar je daleč od resnice! Noben ne zanemarja razlike v glasnosti in uglajenosti, ampka kdor je vozil 5ko in 6ko in ni gluh, bo opazil, da je razlika v hrupu posledica predvsem tistih stvari, ki sem jih prej citiral iz nekega članka in šele za tem motorjev. Ne poznam pa zvočne izoliranosti nove Octavie, ampak če je vsaj malo podobna Golfovi, si upam trdit, da je tudi PD v njej vse prej kot glasen!

Še vedno čakam glas nekoga, ki je v AKTUALNI Octavii vozil oba motorja, vse ostalo so samo naša sklepanja in ugibanja.

P.S.: Dodal bi še en primer, ki potrjuje, da igra marsikaj vlogo poleg samega skupnega voda. Recimo 1.9 JTD v Stilu, je v notranjosti precej bolj neuglajen (hrup, vibracije), kot 1.9 TDI v Golfu 5. Res da so novi VAG-ovi CR-ji precej bolj uglajeni od PD-jev, ampak ni vse v skupnem vodu.
Zadnjič spremenil ~toMmy~, dne To sep 28, 2010 11:11 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder To sep 28, 2010 11:04 pm

Ma tudi odzunaj se sliši razlika v hrupnosti.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Sr sep 29, 2010 8:14 am

Blinder je napisal/-a:Ma tudi odzunaj se sliši razlika v hrupnosti.
No, to je pa sploh druga zadeva... Zunaj se sliši eno, v kabini pa vsa kaj drugega. Ne moreš sklepati, če nikoli nisi bil noter.

Sicer je pa najbrž čez glavo dovolj nakladanja o hrupu. Dizel je dizel - meni recimo ugaja zvok PD TDIja, komu drugemu pač ne.

Jaz osebno pa mislim, da 1.2 TSI sploh ni primeren za octavio, prej za fabio.
Sori ampak skoraj 100% sem da še nobenega avta z 1.2 TSI mašino nisi niti od blizu videl.
Najprej poskusi kakega peljat, pa potem presojaj. Če 1.2 TSI ni primeren za octavio, kaj naj potem rečemo za 1.6 bencinarja, od katerega je 1.2 TSI definitivno boljši?
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr sep 29, 2010 9:09 am

No tale lestvica pove veliko o temu kako je pomembna dejanska izolacija in ne samo motor.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Sr sep 29, 2010 9:40 am

Samo iz te lestvice ni razvidno ali gre za golfe IV, V, VI.
Lahko pa povem za primerjavo med golfom V 1.6 bencinar in golfom VI 1.4 TSI, da je razlika v glasnosti ogromna, pri VI se motorja v kabini praktično ne sliši tudi pri višjih hitrostih. Pa tudi stari 1.6 bencinar ni glih neki glasen, recimo v leru ga skoraj ne slišiš, je pa bolj slišen pri višjih hitrostih, ni pa tako moteče. Pa tudi v izolaciji kolotekov je velika razlika, to je najbolj očitno ko je mokra cesta, pri V se sliši šum vode, pri VI se ne sliši skoraj nič.
 
Uporabniški avatar
zgagaxxl
Novinec
 
Prispevkov: 226
Pridružen: Ne avg 15, 2010 8:49 am
Kraj: Na sončni strani Alp

Napisal/-a zgagaxxl Sr sep 29, 2010 9:42 am

Oj... Sam vozim O2 kombi L.2008 s tem motorjem (1,9TDI / 77kW). Čudim se vsem uporabnikom, ki jim ta motor tako ropota v notranjosti vozila?! Oz. se čudim mojemu 5 mesečnemu malčku, da vtakšni galami sploh lahko zaspi. Pa če dam radio na najnižji nivo, ga še vedno slišim bolje kot pa ropot motorja pri 140 km/h?! Res ne vem kam gre ta svet... :roll:
*** Hoy do I print my voice mail? ***
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Sr sep 29, 2010 11:30 am

Patrik_A3 je napisal/-a:dvomim da je razlika samo 1,5L. me pa zanima kako se bo obnesel tale kafe mlinček v tako težkem avtu po recimo 130 000km.


Patrik samo za primerjavo. Poleg moje Octavije je doma še Golf z 1.2 TSI motorjem in punca brez težav drži porabo med 6 in 6,5l. Zadnjič se je nekaj zafrkavala s porabo in 1.2TSI mlinček v golfu porabi tank goriva na cca 820km :shock: :shock: :shock:

Avto je dnevno na relaciji Postojna - Ljubljana in deloma tudi po mestu.

Torej zakaj tudi v Octaviji nebi prišel do podobnega rezultata? Saj je precej primerljiva z Golfom.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Sr sep 29, 2010 11:59 am

Preveč kompliciranja za prazen nič!

Če je še sploh interes za nakup omenjenega modela, izbrati opcijo, ki bo v danem trenutku cenejša! Pa najsi gre za čiščenje zalog, v obliki 1.9 TDI ali pa kakšno akcijsko ponudbo v obliki sodobnejšega 1.6 TDI. Omembe vrednih razlik med motorjema pač ni - najsi gre za podobne performanse, porabo, stroške vzdrževanja...kar pa se glasnosti tiče, tako drastične razlike tudi ni! Primerjave se pa v tej temi delajo, kot med 3 valjnim mlinčkom ter V6 motorjem...

O različnih percepcijah skozi določen čas: ko sem 1997 sedel v tedaj novem Passatu, s tedaj sodobnim TDI motorjem, sem mislil, da gre na elektriko...ne vem od kdaj so postali PD motorji takšni traktorji, v katerih je skorajda nemogoče preživeti več kot 1 uro?!?!?!
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Sr sep 29, 2010 1:13 pm

sonic je napisal/-a:
peroRS je napisal/-a:1.9TDI PD se počasi poslavlja, ima pa še vedno eno veliko prednost pred CR-om...s čipom leti kot sneta sekira, zmogljivosti CR-a so pa v vsakem primeru povprečne.lp
No, v tem konkretnem primeru to niti ni posledica CR vbrizga, ampak je 1.6 motor najbrž enostavno premajhen, da bi lahko stal ob boku starim TDIjem.


Nima prostornina nič s tem. Enaka zgodba je pri 2.0TDI. Isti avto (Superb), ista moč (103kW), pa se pri PD-ju čuti, da turbina malenkost prej prime kot pri CR-u. Je pa res, da 90% uporabnikov tega ne bo opazilo med vožnjo. Pozna se samo, če se veliko presedaš iz enega v drugega ;)

Kar se pa tiče glasnosti PD vs. CR...CR je sam motor veliko tišji kot PD, pustimo izolacijo avta. Odpret je treba pokrov motorja pa prižgat oba motorja in takoj slišiš razliko. Pa najbolj se pozna ko to storiš na enem zelo oskubljenem avtu, kot je Škoda Roomster Praktik :D

Sicer pa kot že rečeno, 1.9TDI motorja ni več možno naročit, samo še kar je ostalo v zalogi ;)

Ostajam pri temu, da je 1.2TSI veliko bolj finančno sprejemljiva opcija, 1.6TDI pa pogojno, če dobiš veliko popusta oz. če delaš vsaj 25.000km+ na leto ;)
 
Ubuntu
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 35
Pridružen: Po jul 20, 2009 8:36 am
Kraj: Lj

Napisal/-a Ubuntu Sr sep 29, 2010 2:00 pm

Octavie še nisem vozil, lahko pa primerjam golfa VI z 1,6 TDI in golfa V z 1,9 TDI mašinama in je razlika res občutna. Ob umirjeni vožnji porabi novi res nekaj dl manj, če pa voziš "normalno", pa kakšne razlike ni. Je pa 1,6 mašina pod 2000 obrati res zamorjena in res ne gre nikamor, poleg tega pa ima le pet prestav in te so predolgo oziroma preveč šparovno izračunane, tako da je treba res nonstop prestavljati nazaj in čakati na turbino, da prime, da avto kam gre. Šesta na golfu V je 10% krajša od pete na golfu VI, kar se mi zdi precej zanimivo.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Sr sep 29, 2010 6:36 pm

No zanimiva debata se je razvila.

Oba ista avtomobila CR1.6 vs PD1.9 nisem poizkusil - tako da ne bom pametoval.

Bom pa povedal osebne izkušnje.

Mogoče sem pristranski, ker TDIja sovražim že od daleč - pa ne zaradi kvalitete, ampak glasu. V glasnejšem/robatejšem avtomobilu kot je Golf V TDI 105KM PD še nisem sedel oziroma bolje rečeno vozil. Občasno se z njim zapeljem v službi in predvsem zjutraj je zelo robat, tudi volan se trese. To zame ni sprejemljivo in pika, pa naj kdorkoli hvali in prisega na vzdržljivost, pa četudi v Phaetonu - no samo tu je manjkal.

Vozil sem tudi Passat PD 140KM - ki je že bil boljši - no sam ga ne bi kupil ker me dizelski zvok tudi v tem modelu še zmeraj preveč moti. Ko je bil ogret je bil dokaj OK - seveda tu dela svoje tudi izolacija. Ker govorimo predvsem o zvoku drugih težav ne bom omenjal.

No potem je tu Passat 2.0 CR - trenutno novo službeno vozilo, ki je že spodobno tih - tu sem se že začel čuditi oziroma si rekel so na pravi poti - namreč no berite zgoraj moje mišljenje.

Passat CC 2.0 TDI CR DSG : Tega vozim v službi dokaj pogosto in me je prepričal. Priznam brez težav in nedizelsko poreklo - čeravno DSG nima dosti s tem je občutek z avtomatikom malček bolji. Dosti bolje kot v leto novejšem Passatu 2.0 TDI CR 140 KM opisanem točko prej.

1.6 CR sem vozil v Polu - sem se vozil kot sovoznik. Dokaj tih, vendar razlika z TSIjem je občutna.

Vozil sem veliko vozil in ne govorim na pamet.

Od koncernskih - VAG do Toyot, BMWjev in novo S klaso.

Pa da gremo še drugam - zgolj zvokovno :

1- Toyota Avensis 2006 letnik : Tišji od 2.0 TDI PD. Boljši občutek razen na sklopki - bolj vibrira kot pri Golfu 1.9 TDI PD - priznam - mogoča je napaka na avtomobilu. Na servisu jo niso našli.

2. Opel Insignia 2.0 CDTI 130KM : Opet traktor! Kaj delajo ??? Poizkusite!

Sam se imam za dokaj nepristranskega, ampak da mi bo nekdo trdil, da je 1.9 TDI tih in uglajen, bom zelo začuden nad njim. Mogoče kdo to počne tudi zaradi majhne pripadnosti k eni znamki bolj kot drugi, mogoče mu robat zvok paše, mogoče ni sedel v boljšem...

Slišimo in občutimo vsi - mar ne.

Kako interpretiramo je pa druga zgodba. Srečno.

P.s. To je le moje mnenje zato brez hude krvi.
 
Hren
 

Napisal/-a Hren Sr sep 29, 2010 6:50 pm

1.6 TDI je resnično dosti tišji kot predhodnik prostornine 1.9. Tukaj ni kaj filozofirat; sam opažam razliko že, ko sem na parkirišču in pride mimo kak Golf VI 1.6 TDI in je, moram reči, precej tih, medtom ko pa je 1.9 TDI prava ropotulja; slišiš ga že na daleč.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Sr sep 29, 2010 8:10 pm

simply je napisal/-a:V glasnejšem/robatejšem avtomobilu kot je Golf V TDI 105KM PD še nisem sedel oziroma bolje rečeno vozil. Občasno se z njim zapeljem v službi in predvsem zjutraj je zelo robat, tudi volan se trese. To zame ni sprejemljivo in pika


Imaš prav, to dejansko ni sprejemljivo - ampak če volan trese, je nekaj resno narobe z avtom. Meni nikoli volan ne trese.

No, če je službeno vozilo, je najbrž k zjebanoti avta prispevalo tudi to (najbrž delajo z njim kot svinja z mehom, vključno glede servisiranja...)
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Sr sep 29, 2010 8:16 pm

peroRS je napisal/-a:http://www.youtube.com/watch?v=jsxLJQCBDDo


:shock: Ej tisti 2.0 TDI CR se trese kot ena velika kepa želatine, to tudi ni normalno če se mene vpraša...



Imam pa še jaz en link na Youtube - bolj v skladu s temo in kot odgovor na skepso glede zmogljivosti 1.2 TSI v Octavii - takole gre od 0 do 100 kmh (z DSG menjalnikom, v običajnem D programu):
http://www.youtube.com/watch?v=cSrbzi2nLiM&feature=related
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Če sep 30, 2010 3:42 am

No nekateri zagovorniki velecenjenih starejših CR agregatov se tako spotikajo ob zvoke PD-jev, čeprav znajo bit v praksi ravno prvi precej bolj traktorski v sami kabini po letniku primerljivih modelov. Meni osebno zvok normalno delujočega dizla paše, moti jo me pa ostali zvoki pri višjih hitrostih..
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če sep 30, 2010 4:54 am

simply je napisal/-a:Passat CC 2.0 TDI CR DSG : Tega vozim v službi dokaj pogosto in me je prepričal........

........in počasi te bo prepričalo, da boš "zadevo" nekoč kupil :-P (če ne prej, ko bo "štirica+" potrkalana na vrata) - tako je bilo pri meni; dizla ne in ne, ko pa sem bolj "po pomoti" oz pod "nujno" kupil štiri leta nazaj golfa V in ga "prvi dan" čipal, ter se dejansko vozil kot s 180konjskim turbačem, mi je začel pod kožo lest.......

simply je napisal/-a:
Opel Insignia 2.0 CDTI 130KM : Opet traktor! Kaj delajo ??? Poizkusite!

sicer sem vozil 160KM :arrow: tako kot rečeš, pa se mi zdi avto(sploh požarna stena in pokrov motorja) spodobno izoliran, nič kaj slabše kot pri A4,sicer opazš bolj "cenen" zvok pri zapiranju vrat, posledično racimo tanjša tapeta slabša obrobna guma, ampak po moje je stvar v motorju; ne da je samo glasen, tudi nič kaj veliko ne da od sebe, ob kr konstantni porabi tam okoli 7.8

CHAN je napisal/-a:Preveč kompliciranja za prazen nič!

Če je še sploh interes za nakup omenjenega modela, izbrati opcijo, ki bo v danem trenutku [b]cenejša! Pa najsi gre za čiščenje zalog, v obliki 1.9 TDI ali pa [b]kakšno akcijsko ponudbo v obliki sodobnejšega 1.6 TDI. Omembe vrednih razlik med motorjema pač ni - najsi gre za podobne performanse, porabo, stroške vzdrževanja.

autorju bi tudi sam predlagal, da se srži tega posta/nasveta.....
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov