Patrik_A3 je napisal/-a:imel ESP v vw touran, blo je res zakon sploh za pozimi. Sedaj mam avto brez ESP pa sem še danes živ, pa je bil tudi že sneg v katerega sem se podal z avtom brez esp in ostalih pomagal.
Imel bixenon v touranu in je blo vredu za ponoči. Sedaj imam avto brez bixenon žarometov pa sem še vse noči prišel živ in zdrav domov.
nekateri pretiravate. če si normalni v glavi, boš tudi brez tega prišel brez posledic ter normalno do cilja. če boš pa šel 100 v ostri ovinek pa je logično da te bo ven zabrisalo, ali pa če boš šel 100 skozi naselje in bo prišlo do določene situacije da se boš moral izognit, če boš se peljal po omejitvi ali pa 70, boš brez težav se izogno problemom. nekateri preveč komplicirate, ker ste razcartani in nebi mogli niti dneva očitno preživet brez raznih tehnoloških pomagal ali pa določene tehnologije..... res pa je, da čez luksuz ga ni ampak pretiravat pa ni potrebno
Saj imaš prav. Da se čisto normalno vozit tudi v 20 let starem avtu, ki se servota nima (saj so se ljudje tako vozili 100 let

), je pa fajn imeti avtomatsko klimo, xenon, parkirne senzorje, tempomat, usnje, električne ogrevane sedeže, samodejno zatemnjena ogledala, vso varnostno elektroniko, štirikolesni pogon...in še bi lahko našteval.
Treba pa je s pametjo uporabljati ves ta luksuz.
Največja bedarija je, če nekdo reče, "oho zdaj imam ESP in mi ni treba zmanjšati hitrost pred ovinkom, me bo že rešil". Takemu bi jaz zaplenil avto in vzel izpit
Večina naših avtov doma ima (je imelo) ESP, eni serijsko, pri drugih se je doplačalo, pa bi lahko na prste ene roke naštel kolikokrat se je ESP vklopil (kakšen akvaplaning na avtocesti ipd.)
Tistim, ki pa namerno izzivajo in iščejo fizikalne meje, prav privoščim da zletijo s ceste, upam pa da ne bodo še koga nedolžnega pobrali s sabo.
Me prav zanima, kaj mislijo tisti, ki imajo radarske tempomate...."ni mi treba zavirati pred kolono in tudi pospeševati ne, avto vse naredi sam."
ON: jaz vem, da bi žrtoval 350€+250€ in doplačal ESP ter stranske zračne zavese, škodit ne more. Raje to kot kaj drugega

Je pa Fabia konstrukcijsko že v osnovi zelo varen avto, že prejšnji model je bil. Moja teta se je s Fabio Classic letnik 2001 (ki je imela samo voznikov airbag) čelno z okoli 55kmh zaletela v betonsko steno in ni imela niti praskice. Avto je bil predaj sesut (totalka), kabina je ostala cela in prednja vrata so se normalno odpirala.
