Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
a_sist
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1528
Pridružen: To jun 26, 2007 8:36 am

Re: Novi PASSAT

Napisal/-a a_sist Sr jan 12, 2011 11:31 pm

domen_ je napisal/-a:Pri Yugotu in MB bi bilo za pogledati razmerje med težo in konji. Ampak js sem mislil samo na dizla: v čem je razlika, če 105 konjev dobiš iz 1.6 ali pa iz 2.2 litra prostornine? Saj se gre za isto moč, mogoče je le malo drugače razporejena, nič drugega. Ne vem zakaj bi se 1.6 slabše peljal od 2.2.


s konji tekmujejo otroci v vrtcu... malo si navor poglej in krivuljo le-tega (sploh začetek in konec). oz.. kot sem nekje prebral.. konji 'prodajajo' avtomobile, navor pa zmaguje dirke...
No escape from the mass mind rape...
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Novi PASSAT

Napisal/-a sonic Sr jan 12, 2011 11:31 pm

domen_ je napisal/-a:v čem je razlika, če 105 konjev dobiš iz 1.6 ali pa iz 2.2 litra prostornine? Saj se gre za isto moč, mogoče je le malo drugače razporejena, nič drugega. Ne vem zakaj bi se 1.6 slabše peljal od 2.2.
Najprej se moraš vprašati, kdaj pride teh 105 konjev? Odgovor je: praviloma takrat, ko so obrati blizu maksimalnim dovoljenim, v vsake primeru pa 95% časa (ali več) vozimo pri občutno nižjih obratih od teh, kjer so maksimalni konji.
Pomembno je predvsem, koliko konjev (in navora!) je pri 1500, 2000, 3000... obratih in kako hitro se motor zavrti v višje obrate. Pa ne pozabit na menjalnik in njegova prestavna razmerja.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Novi PASSAT

Napisal/-a sonic Sr jan 12, 2011 11:32 pm

a_sist je napisal/-a:s konji tekmujejo otroci v vrtcu... malo si navor poglej in krivuljo le-tega (sploh začetek in konec). oz.. kot sem nekje prebral.. konji 'prodajajo' avtomobile, navor pa zmaguje dirke...
Šit! To sem hotel še dodati, pa si me prehitel! :D
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
niksson_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 94
Pridružen: To maj 17, 2005 2:14 pm

Re: Novi PASSAT

Napisal/-a niksson_ Če jan 13, 2011 12:43 am

sonic je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a: nafta je manj explozivna in kalorično švohnejša od bencina

WTF? Ravno obratno je: dizel gorivo je kalorično 'močnejše' (ima več kilojoulov na kg oz. na liter) kot bencin. Ravno od tukaj (plus še nekaj zaradi boljšega izkoristka dizel motorja napram bencinskemu) izvira manjša poraba dizlov...

Glede 'eksplozivnosti' pa ne vem kaj bi odgovoril, ker ne vem kaj si točno mislil... res je, da je dizel manj hlapljiv in zato manj vnetljiv, sicer pa ne vem če imaš prav.

Molekula oz veriga dizel goriva je daljša napram bencinski, zato potrebuje dlje časa, da popolnoma zgori (=se razcepi)
Zato tudi omejitev obratov na max 5000rpm, in zato tudi črni dim (saje = ostanki nerazcepljenih verig), ko šaltaš nižje in pohodiš ;)

Glede razlike med 1.6 pa 2.2 motorja je pa vsa razlika v navoru. Sašo je kar lepo razložil.
Manjši motorji ga pač nimajo dovolj, sploh pa ne v nižjih vrtljajih, tam od 2000 naprej razlika ni tako opazna.
Tudi če bo na papirju enako navora, recimo 240Nm, bo oni z večjo prostornino lažje opravljal potrebno delo, in pri speljevanju se ne bo mučil, dočim lahko z "tamali" že crkne, če nisi pazljiv.

Še en realen primer, vsi ste se kdaj vozili s kolesom.
Ko naletiš na kakšen klanec hitrost upade, obrati se znižajo, zato moraš prestavit. Prestave so samo delilnik navora.
In nekdo, ki nima dobre kondicije in močnih nog (velike prostornine (mišic)), ga bo klanec prej ustavil, mora prej prestaviti v nižjo. Kakšen Armstrong z bikovskimi nogami bo lahko prevozil klanec ne da bi mu bilo treba zamenjati.
In tukaj se ne gre za moč, ampak za silo. Navor je vbistvu samo sila, ampak takšna, ki se vrti.
Če imata dva motorja isto moč, bosta v klanec vozila enako hitro, samo tisti z manjšim navorom bo moral šaltati nižje.

Velik motor = manj šaltanja = večje udobje (večja cena)
Vse skupaj nič novega :)

In da ne bom samo pametoval, povem še realne izkušnje.
Fotr ima 1.3m-jeta v Astri Karavan. Na papirju se 200Nm zdi dovolj za normalno uporabo, saj je to precej več kot 1.6 bencin.
Ampak motor ima enostavno premalo kubaturo, in do 2000 obratov je mrtev ko crknjen konj. Pa ZELO je treba paziti pri speljevanju, pogosto mi crkne če hočem hitreje speljati. Ok, 1.6l je več kot 1242ccm, ampak vseeno...
jst guvurim tku de me ldje zastuopjo
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: Novi PASSAT

Napisal/-a Polo78 Če jan 13, 2011 8:05 am

Se strinjam s komentarji. Veliko bolj kot konji, je pomemben navor. Večja kubatura je pri dizlu win-win kombinacija. Ker tudi sam opažam enako pri dizlih manjših kubatur (neodvisno od znamke), da so enostavno pod 2.000 obratov mrtvi, potem pa skočijo in nam dajejo (lažen) občutek, da so zmogljivi. Nisem pa recimo še preizkusil novega 1.6 dizel motorja iz koncerna PSA (116km, 6 prestav), ki bo menjal starega 1.6 110km in bo poganjal novega Focusa, Citroene, Peugeote, Mazdo 3 in še kak avto. Vsaj na papirju obljubljajo, da bo dosegel max. navor že krepko pod 2.000 obrati, zato me prav zanima kako bo to v praksi (ob priliki ga sprobam). Ostajam pa mnenja, da so ti manjši turbodizli primerni največ za avto C segmenta, večjim pa enostavno ne pristojijo.
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: Novi PASSAT

Napisal/-a simply Pe jan 14, 2011 6:51 pm

Nekako se strinjam z vsem napisanim. Pri 1.6 TDI zadevo močno izboljša 7 st. DSG.

Vsekakor pa je 1.6 TDI motor v Passatu tista najosnovnejša motorizacija, od katere se ne pričakuje brutalnih pospeškov.
Hkrati je vozilo tudi stroškovno ugodno ( zavarovanja... ).
Če primerjamo : 1.9 TDI 90, 1.9 TDI 105 in sedaj 1.6 TDI 105 - torej osnovne motorizacije so vrednosti ( pospeški )- tam tam.
 
nejc1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1962
Pridružen: Ne maj 30, 2010 9:39 am

Re: Novi PASSAT

Napisal/-a nejc1 Pe jan 14, 2011 6:57 pm

DSG je mogoče res boljša izbira, sploh pri 1.6tdi..., ampak vseeno imam raje 2.0tdi z ročnim menjalnikom, kot pa 1.6tdi z DSG-jem za podobno ceno...
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Re: Novi PASSAT

Napisal/-a Jerch_ Pe jan 14, 2011 7:22 pm

vem da ne paše v to temo, ampak po izkušnji z octavio lahko povem le eno.. da papir vse prenese ampak 1.6TDI je proti staremu 1.9TDI PD, oba 105km in enak navor (vendar zelo drugače razporejen) boljši le pri glasnosti. tolikokrat kot sem si z novim 1.6TDI na redil sramoto, mi v življenju skupaj ni ratalo. avto mi je crknil 3x na 5km. in tukaj se vidi, da prostornina igra vlogo.

če je pri bencinskem polotu 1.2TSI turboluknja še znosna in avto ne podrhti v prenizkih obratih ob štartu, je pri dizlih drugače. razen za penzionistično vožnjo ne verjamem, da bo 1.6TDI pametna izbira pri passatu. nevem zakaj ne morejo pustiti lepo motor 2.0TDI s 110km kot osnovnega. poglejte samo bmw, ki je imel v 3ki do nedavnega z 2.0 literskim motorjem paleto od 115-177km oz 204 pri določenih modelih (123d). tisti s 115km se je še vedno peljal gosposko. po novem bodo pa tlačili 1.6 115km in ne verjamem, da bo občutek enak. jah treba je ugodit okoljevarstvenikom namesto, da bi par krav zaklal..
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: Novi PASSAT

Napisal/-a simply Pe jan 14, 2011 7:31 pm

Verjamem, da si imel težave v 1.6 TDI pri speljevanju. Ampak ščasoma se navadiš. Verjemi.


Pač moderni SDI :)
 
Uporabniški avatar
domen_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 714
Pridružen: Pe jan 26, 2007 3:06 pm
Kraj: Varšavski lok

Re: Novi PASSAT

Napisal/-a domen_ Pe jan 14, 2011 7:35 pm

sonic, niksson_ hvala za razlago! Nisem vedel, da je taka občutna razlika v navoru med večjimi in manjšimi dizelskimi motorji.
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Re: Novi PASSAT

Napisal/-a Jerch_ Pe jan 14, 2011 7:47 pm

domen_ je napisal/-a:sonic, niksson_ hvala za razlago! Nisem vedel, da je taka občutna razlika v navoru med večjimi in manjšimi dizelskimi motorji.


sej na papirju recimo ni.. ko pogledamo grafe je drugače.. recimo pri 1.9TDI PD je 80%navora navoljo pri 1250 obratih (205nM) in 93% navora pri 1500 obratih (235nM) ter max okoli 1800 obratov (250nM).
za 1.6TDI nevem podatkov, ker še ni točnih grafov, sem pa prepričan da niti slučajno ni tako prožen. in ta downsizeing bo povzročil, da tako zelo prožnih motorjev pač nebo več in vožnja vstopnih dizlov ne bo več ležerna in primerna niti za penzioniste..
 
Uporabniški avatar
domen_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 714
Pridružen: Pe jan 26, 2007 3:06 pm
Kraj: Varšavski lok

Re: Novi PASSAT

Napisal/-a domen_ Pe jan 14, 2011 7:52 pm

Ima kdo mogoče kakšno povezavo do grafov?
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Re: Novi PASSAT

Napisal/-a Jerch_ Pe jan 14, 2011 8:01 pm

domen_ je napisal/-a:Ima kdo mogoče kakšno povezavo do grafov?


evo pa sem končno najdu!

Slika

že tukaj se vidi, čeprav so bolj bogi grafi, da ima 1.9 TDI motor 145nM in 15KM pri 1000/o, medtem ko 1.6 TDI 120nM in 5KM pri 1000/o.
sej ni čudno, da mi je crkoval, če pa je do 1700/o vedno za več kot 25% manj prožen!
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Novi PASSAT

Napisal/-a peroRS Pe jan 14, 2011 8:04 pm

Jerch_ je napisal/-a:
domen_ je napisal/-a:sonic, niksson_ hvala za razlago! Nisem vedel, da je taka občutna razlika v navoru med večjimi in manjšimi dizelskimi motorji.


sej na papirju recimo ni.. ko pogledamo grafe je drugače.. recimo pri 1.9TDI PD je 80%navora navoljo pri 1250 obratih (205nM) in 93% navora pri 1500 obratih (235nM) ter max okoli 1800 obratov (250nM).
za 1.6TDI nevem podatkov, ker še ni točnih grafov, sem pa prepričan da niti slučajno ni tako prožen. in ta downsizeing bo povzročil, da tako zelo prožnih motorjev pač nebo več in vožnja vstopnih dizlov ne bo več ležerna in primerna niti za penzioniste..


Mah grafi so eno, realnost pa drugo:

http://photo.netcarshow.com/Skoda-Fabia ... oto_48.jpg

Evo glede na ta graf naj bi imel 1.6TDI max navor že na 1500 obratih, najvišjo moč pa na okoli 4200 :roll:
V resnici pa je pod 2000 čista nula, ne vleče popolnoma nič, na drugem koncu pa na 3500 že neha vleči.
Tako, da tale graf ni vreden, da si rit obrišeš z njim...upal bi si celo trditi, da je graf pri 1.6TDI-ju popolnoma zlagan, medtem ko pri 1.9 PD 99% drži tudi v praksi.

Stari 1.9TDI PD s 77 kW je bil (sploh v kombinaciji z DSG-jem) prekleto poskočen motor za vstopno motorizacijo (s čipom pa je bila že orng veselica).
Ti novi CR motorji pa so ena velika žalost, vsaj za nekoga, ki je bil vajen PD-jev :cry:
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: Novi PASSAT

Napisal/-a sašo5 Pe jan 14, 2011 8:19 pm

danes bral v novem AM. popljuvali sedeže totalno......se strinjam, celo pri Highline razočara (tako vizualno, kot funkcionalno)

PS. in o tem smo že debatirali.........ma vidim ga na uč, da ne more bit nekaj dobrega
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: Novi PASSAT

Napisal/-a Blinder Pe jan 14, 2011 8:33 pm

peroRS je napisal/-a:
Jerch_ je napisal/-a:
domen_ je napisal/-a:sonic, niksson_ hvala za razlago! Nisem vedel, da je taka občutna razlika v navoru med večjimi in manjšimi dizelskimi motorji.


sej na papirju recimo ni.. ko pogledamo grafe je drugače.. recimo pri 1.9TDI PD je 80%navora navoljo pri 1250 obratih (205nM) in 93% navora pri 1500 obratih (235nM) ter max okoli 1800 obratov (250nM).
za 1.6TDI nevem podatkov, ker še ni točnih grafov, sem pa prepričan da niti slučajno ni tako prožen. in ta downsizeing bo povzročil, da tako zelo prožnih motorjev pač nebo več in vožnja vstopnih dizlov ne bo več ležerna in primerna niti za penzioniste..


Mah grafi so eno, realnost pa drugo:

http://photo.netcarshow.com/Skoda-Fabia ... oto_48.jpg

Evo glede na ta graf naj bi imel 1.6TDI max navor že na 1500 obratih, najvišjo moč pa na okoli 4200 :roll:
V resnici pa je pod 2000 čista nula, ne vleče popolnoma nič, na drugem koncu pa na 3500 že neha vleči.
Tako, da tale graf ni vreden, da si rit obrišeš z njim...upal bi si celo trditi, da je graf pri 1.6TDI-ju popolnoma zlagan, medtem ko pri 1.9 PD 99% drži tudi v praksi.



Meni se zdi, da ima ta 1.6 tdi samo večji turbo lag kot 1.9. Če mu daš čas - da turbo dobi obrate -, 1.6 vleče dobro tudi pri 1500 rpm. To je tudi tisto, kar se vidi na grafih - največji navor že pri 1500 rpm. Zaradi manjšega turbo laga je 1.9 odzivnejši.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
niksson_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 94
Pridružen: To maj 17, 2005 2:14 pm

Re: Novi PASSAT

Napisal/-a niksson_ Pe jan 14, 2011 9:21 pm

simply je napisal/-a:Verjamem, da si imel težave v 1.6 TDI pri speljevanju. Ampak ščasoma se navadiš. Verjemi.


Pač moderni SDI :)

A-a.
SDIja sem tudi dosti prevozil. Crknil mi je samo parkrat kmalu po opravljenem izpitu, in samo zato, ker sem mislil, da imam v prvi, pravzaprav sem pa pozabil v tretji (pač se ustavil in stisnil kuplungo :) )
Z drugo se ga je dalo bp speljevati.
SDI ima dosti navora v nizkih vrtljajih, spet - zaradi kubature. Zmanjka ga pa nad 2000, ker je pač turbo-less.

Čeprav verjamem, da je 1.6 vseeno bolje kot 1.3 ;)
Oboje je pa namenjeno nižjemu razredu.

Je pa res da je za nezahtevne voznike lahko popolnoma dovolj (ko se enkrat navadijo speljevati :-P ) in se oddolžijo z zelo nizko porabo.
Kreh, khm, nizka poraba - pri nezahtevni (beri: penzionistični) vožnji, pri normalni pa ne.

In ja, kot pravi Blinder, saj ti novi motorji niso švohnejši kot stari - oba imata 105 konjev.
Samo navor je drugače (bolj švoh) razporejen.

Zanimivo je to:
Novi turbo bencinci so po karakterju čedalje bolj dizelski.
In novi (mali) turbo dizli so po karakterju kot včasih mali bencinci.
Narobe svet =P
jst guvurim tku de me ldje zastuopjo
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Re: Novi PASSAT

Napisal/-a Jerch_ Pe jan 14, 2011 9:33 pm

peroRS je napisal/-a:
Jerch_ je napisal/-a:
domen_ je napisal/-a:sonic, niksson_ hvala za razlago! Nisem vedel, da je taka občutna razlika v navoru med večjimi in manjšimi dizelskimi motorji.


sej na papirju recimo ni.. ko pogledamo grafe je drugače.. recimo pri 1.9TDI PD je 80%navora navoljo pri 1250 obratih (205nM) in 93% navora pri 1500 obratih (235nM) ter max okoli 1800 obratov (250nM).
za 1.6TDI nevem podatkov, ker še ni točnih grafov, sem pa prepričan da niti slučajno ni tako prožen. in ta downsizeing bo povzročil, da tako zelo prožnih motorjev pač nebo več in vožnja vstopnih dizlov ne bo več ležerna in primerna niti za penzioniste..


Mah grafi so eno, realnost pa drugo:

http://photo.netcarshow.com/Skoda-Fabia ... oto_48.jpg

Evo glede na ta graf naj bi imel 1.6TDI max navor že na 1500 obratih, najvišjo moč pa na okoli 4200 :roll:
V resnici pa je pod 2000 čista nula, ne vleče popolnoma nič, na drugem koncu pa na 3500 že neha vleči.
Tako, da tale graf ni vreden, da si rit obrišeš z njim...upal bi si celo trditi, da je graf pri 1.6TDI-ju popolnoma zlagan, medtem ko pri 1.9 PD 99% drži tudi v praksi.



tale graf je pa tako bogi in posplošen, da bolj ne more bit. že skala se začne s 1500/o. ja 1.6 je res boljši pri 3000-3500/o ampak kdo to uporablja. moj oče vozi ultraverčno brez potresavanja z 1.9 1250-1800 obratov, če je ravnina in ni bistvenega pospeševanja.. ko sem vozil 1.6TDI sem opazil, da nima sunkov ampak vleče zvezno in popolnoma neprožno do 2000/o. in to je žalostno glede na to, da so do tam bili včasih delovni obrati.
 
legendarac
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: Po mar 05, 2007 9:28 pm

Re: Novi PASSAT

Napisal/-a legendarac Ne jan 16, 2011 1:34 pm

Imam ponudbo za Passat Comfortline 2.0 TDI BlueMotion T.
dizel / 103 kW/140 KM / 6-stopenjski / 4-vrata
Uradno izmerjena poraba goriva: 4.6l/100km
Emisija ogljikovega dioksida (CO2): 119g/km
emisije ogljikovega dioksida (NOx): 0,094g/km
Zunanji laki
črna metalic
Sedežne prevleke črna
Barva notranjosti: črna
Talna obloga: črna
Armaturna plošča: črna

4 aluminijasta platišča Barcelona
- platišča 7 J x 16

brez oznake motorja na zadku
ogrevano vetrobransko steklo
paket Premium
- dinamično prilagodljiva biksenonska
žarometa z LED dnevnimi lučmi
- radio RCD 510 z MP3
- večfunkcijski prikazovalnik z barvnim
zaslonom

parkirni sistem Park Assist
- parkirni senzorji spredaj in zadaj
- optični prikaz parkirnega prostora
- parkirna asistenca Park Assist
(ni možno v kombinaciji z navigacijskim
sistemom RNS 510)

rezervno kolo z jeklenim platiščem
normalne velikosti

usnjen večfunkcijski trikraki volan
s tipkami za upravljanje radia in
telefona

zimski paket 1
ogrevana sprednja sedeža, ogrevane
pralne šobe

Cena 24860 EUR.
Je možno še kje iztržiti ugodnejšo ponudbo ?
 
BraaZ
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: So nov 01, 2008 6:01 pm
Kraj: Grosuplje :) SELO:)

Re: Novi PASSAT

Napisal/-a BraaZ Ne jan 16, 2011 2:42 pm

8) 8) 8) V petek imel priložnost testirat novega Passat-a 1.9 TDI Highline karavan. Vtisi so odlični in je res 1A avto. Cena testnega vozila je 30.000 in z dodatki, ki jih je imel bi rekel, da upravičuje ceno vsaj na videno...čeprav je vseeno malce drago...

Pohvale:
Motor in njegova NEglasnost
Odlična notranjost in alu dodatki res pridejo do izraza
Navigacija
Avtoakustika na dobrem nivoju
Prostornost na zadnjih sedežih
Zavorni sistem


Graje:
Cena
glede na ceno bi lahko pričakoval DSG ali Xenon

Drugače pa res TOP avtek. Bom naložil sliko, ko se malce pozdravim (so pa s telefonomom slikane)...
Če koga še kaj zanima lahko kar...
Lp Miha
Slika
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov