Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Yeti 1.2 TSI - ročni ali DSG menjalnik

Napisal/-a peroRS Če jan 06, 2011 10:33 am

sonic je napisal/-a:
aklan86 je napisal/-a:@Kael golf V je imel 7 stopenjski DSG? Si siguren?
Meni se je tudi čudno zdelo, ampak načeloma je verjetno možno, saj je menda 7-stopenjski na voljo že od leta 2007, kot piše tule: http://de.wikipedia.org/wiki/Doppelkupplungsgetriebe "...7-Gang-DSG (Trockenkupplung) seit 2007 bis 250 Nm (DQ 200), erhältlich in verschiedenen Modellen"

Vseeno je pa nenavadno, da so sparili 1.9 TDI s točno tako podvarianto DSGja, da je navor motorja (250 Nm) že na meji tega kar 7-stopenjski DSG zdrži (tudi 250 Nm) ... morda je tudi v tem vzrok za probleme. Jaz imam tak motor v svojem Golfu V in moram reči, da če bi imel DSG, bi se pri enakem motorju definitivno bolje počutil z 6-stopenjskim DSG (ki prenese do 350 Nm navora); 7-stopenjski DSG se mi zdi primernejši za 1.2 in 1.4 TSI, pa morda še za novega 1.6 TDI...


Meni se tudi to zdi čudno. Sodelavec od brata ima Golfa Plus 1.9TDI, pa ima 6-stopenjski DSG, ravno tako Octavia 1.9TDI, ki sem jo vozil.
1.6TDI-ji so dobili 7-stopenjski DSG.

Ne rečem...lahko da so pri Golfu kaj skombinirali po svoje, VW pač :mrgreen:

Pa še nekaj glede 7-stopenjskega DSG. Če je tovarniška "meja" 250Nm navora, to ne pomeni, da se bo pri 280Nm menjalnik razpadel. Zdržal naj bi do 300Nm, vse kar je več pa ni priporočljivo. :bere
6-stopenjski DSG pa (vsaj ti malo novejši) zdrži do enih 450Nm, tako da lahko 170-konjskega dizla čipaš brez bojazni, da bo kaj narobe z menjalnikom.
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: Yeti 1.2 TSI - ročni ali DSG menjalnik

Napisal/-a Tattoo- Če jan 06, 2011 11:32 am

peroRS je napisal/-a:Meni se tudi to zdi čudno. Sodelavec od brata ima Golfa Plus 1.9TDI, pa ima 6-stopenjski DSG, ravno tako Octavia 1.9TDI, ki sem jo vozil. 1.6TDI-ji so dobili 7-stopenjski DSG.

Proti koncu življenske dobe prejšnje generacije Golfa/Golfa Plus sta bila v kombinaciji z 1.9 TDI na voljo tako 6-stopenjski DSG, kot tudi 7-stopenjski DSG menjalnik! V kombinaciji z 1.9 TDI s filtrom za trdne delce je bil 7-stopenjski DSG, pri 1.9 TDI brez filtra za trdne delce pa 6-stopenjski DSG! ;)

peroRS je napisal/-a:Pa še nekaj glede 7-stopenjskega DSG. Če je tovarniška "meja" 250Nm navora, to ne pomeni, da se bo pri 280Nm menjalnik razpadel. Zdržal naj bi do 300Nm, vse kar je več pa ni priporočljivo. :bere
6-stopenjski DSG pa (vsaj ti malo novejši) zdrži do enih 450Nm, tako da lahko 170-konjskega dizla čipaš brez bojazni, da bo kaj narobe z menjalnikom.

Seveda tovarniška "meja" 250 Nm ne pomeni, da bo menjalnik pri 251 Nm kar razpadel...ampak kdo ti pa garantira, da naj bi menjalnik brez problema zdržal do 300 Nm (7-stopenjski DSG) in do 450 Nm (6-stopenjski DSG)?! Vse je stvar faktorja varnosti in (pre)dimenzioniranja posameznih elementov...lahko ti bo menjalnik (in tudi vse ostale komponente) navkljub čipanju delovalo brez problema in zdržalo celotno življensko dobo avtomobila...lahko boš pa zaradi čipanja imel že naslednji mesec probleme! Če mene vprašaš imaš s čipanjem (lahko) več problemov, kot pa prednosti, ki jih čipanje prinese! :roll: Če ti je moči premalo že v osnovi kupiš pač močnejši motor...


P.S.: Če bi bilo pri čipanju vse tako preprosto in brez bojazni, bi tunerji dajali daljšo in bolj konkretno garancijo, kot pa samo na "pravilno delovanje računalnika"...
Zadnjič spremenil Tattoo-, dne Če jan 06, 2011 11:41 am, skupaj popravljeno 2 krat.
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: Yeti 1.2 TSI - ročni ali DSG menjalnik

Napisal/-a Blinder Če jan 06, 2011 11:39 am

čipat tako, da navor ostane enak, sam moč pri visokih obratih da naraste :mrgreen:
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Yeti 1.2 TSI - ročni ali DSG menjalnik

Napisal/-a peroRS Če jan 06, 2011 11:52 am

Tattoo- je napisal/-a:
peroRS je napisal/-a:Pa še nekaj glede 7-stopenjskega DSG. Če je tovarniška "meja" 250Nm navora, to ne pomeni, da se bo pri 280Nm menjalnik razpadel. Zdržal naj bi do 300Nm, vse kar je več pa ni priporočljivo. :bere
6-stopenjski DSG pa (vsaj ti malo novejši) zdrži do enih 450Nm, tako da lahko 170-konjskega dizla čipaš brez bojazni, da bo kaj narobe z menjalnikom.

Seveda tovarniška "meja" 250 Nm ne pomeni, da bo menjalnik pri 251 Nm kar razpadel...ampak kdo ti pa garantira, da naj bi menjalnik brez problema zdržal do 300 Nm (7-stopenjski DSG) in do 450 Nm (6-stopenjski DSG)?! Vse je stvar faktorja varnosti in (pre)dimenzioniranja posameznih elementov...lahko ti bo menjalnik (in tudi vse ostale komponente) navkljub čipanju delovalo brez problema in zdržalo celotno življensko dobo avtomobila...lahko boš pa zaradi čipanja imel že naslednji mesec probleme! Če mene vprašaš imaš s čipanjem (lahko) več problemov, kot pa prednosti, ki jih čipanje prinese! :roll: Če ti je moči premalo že v osnovi kupiš pač močnejši motor...


Noben ne garantira. Zato sem tudi napisal, da NAJ BI zdržal toliko. Podobno je z vztrajniki. Nekdo bo lahko naredil 200.000km s čipanim avtom, pa bo vse delalo brez problema, drugemu bo pa pri serijskem avtu šel vztrajnik po 10.000km. Nikoli ne veš in to je pač tveganje, ki ga moraš upoštevati, če hočeš čipat avto.

p.s: čipanje za moje pojme ni za osebke, ki hočejo noret po cesti, ampak za nekoga, ki vozi normalno, občasno pa hoče imeti rezervo moči.

Pa še nekaj. Se strinjam, da če hočeš imeti več moči kupiš močnejšo različico. Kaj pa če že pri nabavi kupiš najmočnejši motor na voljo pri določenem modelu in bi rad še več kW :mrgreen:
Vsak mora sam pri sebi razmisliti, kaj potrebuje. Da se razumemo, nisem nek velik privrženec čipanja, sploh pri teh novejših motorjih, kjer je veliko komponent pod vprašajem. ;)
Zadnjič spremenil peroRS, dne Če jan 06, 2011 11:57 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Yeti 1.2 TSI - ročni ali DSG menjalnik

Napisal/-a ~toMmy~ Če jan 06, 2011 11:57 am

Tattoo- je napisal/-a:Vse je stvar faktorja varnosti in (pre)dimenzioniranja posameznih elementov...lahko ti bo menjalnik (in tudi vse ostale komponente) navkljub čipanju delovalo brez problema in zdržalo celotno življensko dobo avtomobila...lahko boš pa zaradi čipanja imel že naslednji mesec probleme! Če mene vprašaš imaš s čipanjem (lahko) več problemov, kot pa prednosti, ki jih čipanje prinese! :roll: Če ti je moči premalo že v osnovi kupiš pač močnejši motor...


P.S.: Če bi bilo pri čipanju vse tako preprosto in brez bojazni, bi tunerji dajali daljšo in bolj konkretno garancijo, kot pa samo na "pravilno delovanje računalnika"...


Ja najbolj da bodo dali garancijo na dele, ki bi lahko tudi brez čipanja odpovedali. Pri DSG-ju in pri mašinah, ki se ne obnesejo ravno najbolj, se ne bi niti sam igral s tem. 1.9 TDI v Golfu V bo pa še dolgo ropotal, tudi če je čipan iz 90 na dobrih 130KM, itak ima že v osnovi 15KM "lufta". Vsekakor raje to, kot da po par letih prodaš avto, ki dela kot urca in si prvi lastnik pa kupiš močnejšega rabljenega. Pri nakupu novega je mogoče druga stvar, sploh pri teh novih žepnih motorčkih. 1.6 TDI si iskreno povedano zaenkrat ne bi upal kaj preveč čipat.

Še malo off... Ti delaš na servisu, če se ne motim? A mogoče veš kako je s temi 2.0 TDI 110KM, so nekateri tudi le programsko "zabite" 140KM različice s prestavo manj, kot je bilo to pri MKV 1.9TDI? Ponudba RSR-a nekako namiguje na to...
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: Yeti 1.2 TSI - ročni ali DSG menjalnik

Napisal/-a Tattoo- Če jan 06, 2011 12:23 pm

~toMmy~ je napisal/-a:Še malo off... Ti delaš na servisu, če se ne motim? A mogoče veš kako je s temi 2.0 TDI 110KM, so nekateri tudi le programsko "zabite" 140KM različice s prestavo manj, kot je bilo to pri MKV 1.9TDI? Ponudba RSR-a nekako namiguje na to...

Nope, jaz ne delam na servisu! ;)

2.0 TDI (81 kW/110 KM) je dejansko samo programsko "zaprta" različica 2.0 TDI (103 kW/140 KM) motorja, saj so vse ostale komponente motorja identične in je bil samo vmesna varianta do prihoda novih 1.6 TDI motorjev.
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Re: Yeti 1.2 TSI - ročni ali DSG menjalnik

Napisal/-a Kael Pe jan 07, 2011 7:15 am

@sonic: hvala za "kritje". Da je zadeva še bolj čudna, sta obe kolega tudi sodelavca :). Drugače pa verjamem, da vam je zadeva čudna, saj slovenceljni praviloma kupujemo avtomobile s prvim ali drugim paketom opreme od štirih ter nižjega cenovnega razreda. V firmi kateri sem zaposlen so plače nadpovprečne, vendar spet ne bajne in temu primeren je tudi vozni park. Tako imamo pred firmo od petic do 20 let starih cliotov ter kar nekaj WV-jev.

Menjalnika sta oba 7st DSG, kaj je šlo narobe pa sporočim prihodnji teden - trenutno mamo še precej dopustov.
 
Uporabniški avatar
RKay
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 648
Pridružen: To jun 14, 2005 12:12 pm

Re: Yeti 1.2 TSI - ročni ali DSG menjalnik

Napisal/-a RKay To jan 11, 2011 10:34 pm

Kael je napisal/-a:@sonic: hvala za "kritje". Da je zadeva še bolj čudna, sta obe kolega tudi sodelavca :). Drugače pa verjamem, da vam je zadeva čudna, saj slovenceljni praviloma kupujemo avtomobile s prvim ali drugim paketom opreme od štirih ter nižjega cenovnega razreda. V firmi kateri sem zaposlen so plače nadpovprečne, vendar spet ne bajne in temu primeren je tudi vozni park. Tako imamo pred firmo od petic do 20 let starih cliotov ter kar nekaj WV-jev.

Menjalnika sta oba 7st DSG, kaj je šlo narobe pa sporočim prihodnji teden - trenutno mamo še precej dopustov.


znanec kupuje golfa 1.9 tdi dsg, pa me zanima če si že zvedel zakaj sta manjalnik šla???
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Yeti 1.2 TSI - ročni ali DSG menjalnik

Napisal/-a ~toMmy~ To jan 11, 2011 10:45 pm

Tattoo- je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:Še malo off... Ti delaš na servisu, če se ne motim? A mogoče veš kako je s temi 2.0 TDI 110KM, so nekateri tudi le programsko "zabite" 140KM različice s prestavo manj, kot je bilo to pri MKV 1.9TDI? Ponudba RSR-a nekako namiguje na to...

Nope, jaz ne delam na servisu! ;)

2.0 TDI (81 kW/110 KM) je dejansko samo programsko "zaprta" različica 2.0 TDI (103 kW/140 KM) motorja, saj so vse ostale komponente motorja identične in je bil samo vmesna varianta do prihoda novih 1.6 TDI motorjev.


Hvala, tako se mi je tudi zdelo! ;) Lepo da so dali še enega s takšnim (chip) tuning potencialom! :twisted: S "servisom" sem imel drugače v mislih karkoli v zvezi s salonom ipd. Je kaj takega al od kod ti toliko informacij? :D
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Yeti 1.2 TSI - ročni ali DSG menjalnik

Napisal/-a peroRS To jan 11, 2011 10:55 pm

Tattoo- je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:Še malo off... Ti delaš na servisu, če se ne motim? A mogoče veš kako je s temi 2.0 TDI 110KM, so nekateri tudi le programsko "zabite" 140KM različice s prestavo manj, kot je bilo to pri MKV 1.9TDI? Ponudba RSR-a nekako namiguje na to...

Nope, jaz ne delam na servisu! ;)

2.0 TDI (81 kW/110 KM) je dejansko samo programsko "zaprta" različica 2.0 TDI (103 kW/140 KM) motorja, saj so vse ostale komponente motorja identične in je bil samo vmesna varianta do prihoda novih 1.6 TDI motorjev.


Potem se ga lahko "odpre" na 140 konjev in nato še čipa, kot je omenil že @tommy (ponudba pri RSR-u) ?
To zna biti super npr. ravno pri Yetiju, če vzameš osnovno 4x4 dizel različico. Plačuješ za 81kW, imaš jih pa ca. 130 :D
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Yeti 1.2 TSI - ročni ali DSG menjalnik

Napisal/-a ~toMmy~ To jan 11, 2011 10:57 pm

peroRS je napisal/-a:
Tattoo- je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:Še malo off... Ti delaš na servisu, če se ne motim? A mogoče veš kako je s temi 2.0 TDI 110KM, so nekateri tudi le programsko "zabite" 140KM različice s prestavo manj, kot je bilo to pri MKV 1.9TDI? Ponudba RSR-a nekako namiguje na to...

Nope, jaz ne delam na servisu! ;)

2.0 TDI (81 kW/110 KM) je dejansko samo programsko "zaprta" različica 2.0 TDI (103 kW/140 KM) motorja, saj so vse ostale komponente motorja identične in je bil samo vmesna varianta do prihoda novih 1.6 TDI motorjev.


Potem se ga lahko "odpre" na 140 konjev in nato še čipa, kot je omenil že @tommy (ponudba pri RSR-u) ?
To zna biti super npr. ravno pri Yetiju, če vzameš osnovno 4x4 dizel različico. Plačuješ za 81kW, imaš jih pa ca. 130 :D


Že pri Golfu V je zanimivo, ker je ista fora, iz 90KM na dobrih 130 :D
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot], tilzator, tomzzi in 4 gostov