ban je napisal/-a:Kaj pa kaka dacia, recimo duster? Tam se pa res nima kaj pokvariti.
nebivedu je napisal/-a:Za 25.800 dobiš že novega foresterja 2.0 bencinarja z dovolj opreme. Odličen avto, dovolj visok, pa vzdržljiv in zanesljiv.
simply je napisal/-a:Sam bi pogledal rabljeno vozilo za 18.000 EUR - seveda z malo KM.
Ostalih 7000 ima zadosti za morebitna popravila.
Recimo :
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3471013&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4511006&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4370672&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4414054&show=1
Polo78 je napisal/-a:Jerch_ je napisal/-a:Polo78 je napisal/-a:jozeG je napisal/-a:Jah saj pravim, da prikacuje zanesljivost, kot s trenutnim avtom, se pravi da ne bo nic narobe 20 let (kar mu pa jaz govorim da bo tezka) in ko slisi, da imata vec kot dva iste probleme, ga kar nekako mine...
To zanesljivost, da bo 20 let mir, naj si kar izbije iz glave, ker je ne bo. Res je, da so bencinarji manj problematični od dizlov pa vendar je tudi tu preveč ene elektronike, da bi avto stalno brezhibno deloval.
Kar se pa tiče TSI motorjev pa pri Tiguanu kar pričakuj konkretno porabo od 9 litrov dalje. Sicer je veliko odvisno od načina vožje ter kje se voziš, ampak če slišim, da ima nek Golf TSI s penzionistično vožnjo porabe nad 7 litrov, potem bo tistih 9 litrov za večje, težje in manj aerodinamične avte kar držalo. Kot tudi držijo meritve na testih, kjer z raznimi Golfi ne pridejo pod 8 litrov...
pa zakaj soliš pamet kjer te ne srbi? te je okužil TSI virus. normalno, da ljudje jamrajo nad temi motorji, če pa se tlačijo 1.2tsi-ji v avte tipa alteaXL. ali pa vozijo polote namesto po priporočilu računalnika (razen po klancih gor s 1700-2700/o) na 4000-6000/o. avti s turbino nikoli niso bili sparovni ob priganjanju.. ker sam vozim dizla sem se hitro navadil v novem polotu na stil varčne vožnje in razen v mestu kar kršim predpise. poleg tega lahko izbira med 122 ali 150km. zdej pa nevem kaj se pričakuje, da bo avto s 150km, slabo aerodinamiko in težo 1580kg porabil 6 litrov bencina?
tisti, ki bi šparal ima še vedno v ponudbi 2.0TDI 110km, ki pa nebo več dolgo.
meni osebno bi bil zelo pri srcu tudi kuga.. problem je da je v slo na voljo skoraj le z dizlom 2.0 140km. solidnega se dobi za 20.000, medtem ko tiguana za 25.000 oskubljenega.
Kaj pa ti zdej jokaš?Samo povedal sem kar je res (glede porabe TSI motorjev) in nič drugega. V čem je problem?!
Tega predloga pa res ne razumem. Človek je celo življenje delal, se vozil 20 let v isti gajbici in si danes želi nov avtomobil, za povrhu je še hud pedantnež. Ti pa mu predlagaš dva uvožena primerka BMW, ki imata na števcu vsaj še 100.000km več kot je napisano v oglasu, neznano zgodovino....
Nekoliko bolj logična sta druga dva predloga, vendar še vedno vprašanje zakaj kupovati malce ali pa malo bolj rabljen avtomobil če si lahko privoščiš novega? Nakup rabljenega vozila je že neštetokrat premleta tema. Dobrih primerkov rabljenih vozil na našem trgu skoraj ni, ali pa se prodajo še preden se znajdejo med oglasi. Tisti prihranek 7.000 EUR se sicer sliši ogromno, vendar pri avtomobilu tipa BMW X3 in podobnih zelo hitro skopni ob prvih okvarah, ostane pa grenak priokus, da imaš podrtijo ki lahko vsak trenutek crkne stroški popravila pa bodo šli v nebo.
simply je napisal/-a:Tega predloga pa res ne razumem. Človek je celo življenje delal, se vozil 20 let v isti gajbici in si danes želi nov avtomobil, za povrhu je še hud pedantnež. Ti pa mu predlagaš dva uvožena primerka BMW, ki imata na števcu vsaj še 100.000km več kot je napisano v oglasu, neznano zgodovino....
Nekoliko bolj logična sta druga dva predloga, vendar še vedno vprašanje zakaj kupovati malce ali pa malo bolj rabljen avtomobil če si lahko privoščiš novega? Nakup rabljenega vozila je že neštetokrat premleta tema. Dobrih primerkov rabljenih vozil na našem trgu skoraj ni, ali pa se prodajo še preden se znajdejo med oglasi. Tisti prihranek 7.000 EUR se sicer sliši ogromno, vendar pri avtomobilu tipa BMW X3 in podobnih zelo hitro skopni ob prvih okvarah, ostane pa grenak priokus, da imaš podrtijo ki lahko vsak trenutek crkne stroški popravila pa bodo šli v nebo.
1. Veliko si si sam odgovoril v tvojem pisanju. Torej, prvo nasprotje je že v besedi pedantnež in primerjavi z 20 let starim avtomobilom. Če bi bil res takšen pedantnež bi že zdavnaj zamenjal avtomobil. Nobeden ne bo trdil, da je Audi 80 po 20 letih uporabe BP. Če ne drugega lak zbledi.
2. Zakaj kupovati malček rabljen avtomobil če si lahko privoščiš novega. Mogoče zato, ker pri tem prihraniš in s tem dobiš super vozilo. Res je 3000 EUR res ni velik denar. Za upokojenca pa ni niti tako malo. Sicer pa bistvo v besedi privoščiti. Ker gospoda ne poznam ne morem soditi kaj si lahko privošči. Mogoče se je namenil za avtomobil uporabiti 25.000 EUR, na računu mu ostaja še 90.000. Ali pa si ga bo privoščil na leasing in tega odplačeval 7 let.
3. 7000 EUR : Kolega je popolnoma renoviral ( generalni servis motorja, obnova menjalnika, amortizerje... ) svojega 530i za 5900 EUR. Dela kot nov.
Torej predlagam, da gospod pogleda tudi za kakšnim rabljenim vozilom. Mogoče mu niti ne bo žal.
Jerch_ je napisal/-a:problem je v tem, da forum izgublja na pomenu in debata ni konstruktivna, če se posplošuje o vsem, kar rad počneš.
sam imam izkušnje le z 1.2TSI in vem koliko porabi pri 1000kg težkem vozilu. če ga nekdo ne zna voziti in je apriori đek ko napihuje vso stvar je sramota, da se na forumu za njim postavite v vrsto in to preslikate na 1.4TSI, ki obstaja v verzijah 122,150,160,180KM in poganja avte težke od 1000-1700kg. dobro veš, da nisem značkar in me čisto nič ne moti kater avto si bo gospod izbral. še več, predlagal sem mu X1, ki je nažalost predrag in še dizel za povrh.
Ni res. Sedi se dokaj nizko.aklan86 je napisal/-a:Za golfa sem že slišal da pravijo da se visoko sedi, ne vem koliko je to res.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov