Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Seat Altea XL ali Škoda Octavia Combi

Napisal/-a pskoda Sr feb 16, 2011 1:15 pm

Nisem vozil oba, ampak kot berem večina pravi da je 1.2tsi nadomestil 1.6 atmosverca se pravi nova tehnologija je nadomestila staro, zato zelo dvomim da je novi 1.6TDI slabši od starega 1.9TDI-ja oz ne vidim pointa, zakaj bi sploh razvijali novi motor, vlagali denar če je v praksi slabši :?:
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Re: Seat Altea XL ali Škoda Octavia Combi

Napisal/-a Marek_ Sr feb 16, 2011 2:24 pm

1.9 je veliko bolj poskočen kot 1.6. Poleg tega dela nikakvo, ko je hladen. Je pa res tišji in verjetno tudi ekonomičnejši. Je pa tudi res, da je manj opaziti turbo luknjo...
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Re: Seat Altea XL ali Škoda Octavia Combi

Napisal/-a Marek_ Sr feb 16, 2011 2:36 pm

1.2TSI je v majhnem avtu odlično performančen, v večjih pa ne vem, če se obnese dobor. Sicer vleče suvereno tudi v Octaviji in Altei, ampak ne vem kako je na avtocesti. Ibiza TSi na avtocesti ne gre nikamor. Po 150km/h že do katerih prideš težko postane mrtev in ga moreš dobesedno privat, poraba pa je 9+. Je pa zagotovo boljši od starega 1.6.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Seat Altea XL ali Škoda Octavia Combi

Napisal/-a sonic Sr feb 16, 2011 2:52 pm

tristan01 je napisal/-a:Glede na to da je 1.6 TDI v nizkih vrtljajih skoraj mrtev, se poraja vprašanje kaj je ima TDI, kar ne more ponuditi nekoliko cenejši TSI? Racionalno gledano povprečen uporabnik težko upraviči nakup osnovnega TDI.
Tehnično gledano in ob pregledu cenika osnovnih modelov imaš absolutno prav (glej tudi moj post ko sem izračunaval primerjavo stroškov goriva pri Ocataviji TSI vs TDI kilometrini 20.000 na leto).

Vendarle ima lahko TDI prednost in to se mi je posvetilo, ko je avtor teme podal informacijo, da menda lahko dejansko dobi Octavio 1.6 TDI Greenline za isto ceno kot 1.2 TSI (sicer je vmes še razlika iz zaloge/po naročilu, ampak OK).

Skratka, TDI je lahko finančno dobra izbira (če začasno pozabimo upoštevati vidik vzdrževanja) tudi pri relativno malo kilometrih, a razlog ni tehničnega, temveč političnega izvora.
Magična beseda je namreč 'Greenline' - torej očitno 'ekološki' model, kjer so famozni kriterij "g CO2/km" uradno znižali v poden in s tem spravili avto v zelo nizek razred pri plačilu DMV, s tem pa naenkrat maloprodajna cena precej pade.... le tako si lahko razložim, da lahko cenovna razlika 2100 EUR med normalnimi TSI in TDI modeli pade na nulo...
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: Seat Altea XL ali Škoda Octavia Combi

Napisal/-a maniaxxx Sr feb 16, 2011 4:57 pm

Badzo je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Moje mnenje glede porabe 1.2tsi in nasploh turbačev. 1.2tsi zna biti zelo varčen motor pod pogojem, da voziš po omejitvah, ga ne teraš do daske, hitro pospešuješ, itd. Ko pa to mašinco tiščiš po AC 150-160km/h takrat pa zna dobesedno žret za tako kubikažo. Vsaj pri mojmu je podobno, če ga tiščiš skoraj do konca oz 3/4 gasa. Upam da bo speedy kaj več povedal :D


Točno tako, ampak roko na srce, 105 konjev in 1200ccm mlinčka ne kupuješ za izživljanje in tiščanje po AC 150km/h in več.
1.2TSI ni dirkač in ljudje ga kupujejo z namenom prevoza od točke A do B (brez večjih naporov) in ne zato da bi konkuriral večini testiranih avtov
v oddaji Top Gear! Tisti ki pa kupi tega TSIja zato da bo zganjal športnost z njim - tak človek ima zeloo nerazčiščene pojme.


Vidim da ene tule zelo moti moj način vožnje ( ki ga ne poznajo ) in moja poraba. En dan sem imel kakor jaz temu rečem športni dan in sem malo se izživljal nad mojim tsi-jem, potem sem šečl po klancu navzodl ( poraba 0 ) in malo mešano in je bila poraba po bc nekaj čez 10 litrov, brez klanca navzdol je bila okoli 12 litrov ampak to je ekstrem,

150 km/h po AC je zame normalna voznja, sploh glede na to, da ima avto ene 3000 obratov takrat in bi pričakoval porabo pod 9 litrov, kot je v resnici, pri max hitrosti je cca 17 litrov, kar je preveč. ta avto je varčen samo pri nežni vožnji na odprti cesti tam do 110 pa da ni klancev, do 110 je tudi poskočen, potem ga ni več, zmanjka ga enostavno.

prej sem imel astro cdti s 120 konji, kateri ta polo razen v pospeških do 100 ni niti do kolen. Če bi želel športno vožnjo, verjemi da ne bi polota kupoval, vsaj tsi 1.2 ne.


pa ne me spet napadat kako samo jamram, ni to slab motorček, sploh ne, ampak ni pa nek čudež, ker me to opavanje tsi-jev spominja na tdi manijo, ko so vsi žrli max 4 litre :roll:

Tega, ki bi me po 8000 kilometrih prevoženih s tsi prepričal da je tzadosti za škodo octavio in podoben rang avtomobila ni, mislim dovolj za kaj več kot le golo premikanje.

sam nisem nikoli bil ljubitelj dizlov ampak odkar mam tsi-ja, sem postal pristas dizlov.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: Seat Altea XL ali Škoda Octavia Combi

Napisal/-a maniaxxx Sr feb 16, 2011 5:04 pm

Ceed je napisal/-a:1.2TSI je v majhnem avtu odlično performančen, v večjih pa ne vem, če se obnese dobor. Sicer vleče suvereno tudi v Octaviji in Altei, ampak ne vem kako je na avtocesti. Ibiza TSi na avtocesti ne gre nikamor. Po 150km/h že do katerih prideš težko postane mrtev in ga moreš dobesedno privat, poraba pa je 9+. Je pa zagotovo boljši od starega 1.6.



to hočem jaz že dolgo dopovedat nekaterim ampak očitno je VW predobro marektinško podprl te tsi motorje da folk verjame, da to leti kot raketa ob porabi 5 litrov
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Re: Seat Altea XL ali Škoda Octavia Combi

Napisal/-a ban Sr feb 16, 2011 5:06 pm

@spedfik: Nisi ti nabavu tapravga TSI-ja, ker si vzel tašvohnega. Mogu bi vzet vsaj unga z 122 KM, ali celo 160 KM, mogoče celo 1.8 TSI ker ma boljši navor, ali še boljše, kar 2.0TSI. Ker pa nisi pristaš TSI-jev bi mogoče bil zate 3.2 FSI :mrgreen:
A poliča si že prodal?
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: Seat Altea XL ali Škoda Octavia Combi

Napisal/-a maniaxxx Sr feb 16, 2011 5:09 pm

ban je napisal/-a:@spedfik: Nisi ti nabavu tapravga TSI-ja, ker si vzel tašvohnega. Mogu bi vzet vsaj unga z 122 KM, ali celo 160 KM, mogoče celo 1.8 TSI ker ma boljši navor, ali še boljše, kar 2.0TSI. Ker pa nisi pristaš TSI-jev bi mogoče bil zate 3.2 FSI :mrgreen:
A poliča si že prodal?



122 bi bil bolj primeren za polota, gti pa sploh sam jebat ga, če človek kupuje flat pol pa ni neomejeno denarja.

Nism ga, za zdaj bom vztraju z njim, sej ni tok svoh, na porabo se bom pa že navadu mnde
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Badzo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Če jan 27, 2011 6:17 pm

Re: Seat Altea XL ali Škoda Octavia Combi

Napisal/-a Badzo Sr feb 16, 2011 5:46 pm

@ speedfreak, sploh me ne moti tvoj način in poraba, ampak samo ne zastopim te. Ne vem kaj hočeš od avta. Motorja nimam, prevozil sem premalo km da bi ti lahko z gotovostjo nasprotoval, lahko samo nasprotujem na podlagi tisto malo prevoženih km, da je 1.2TSI popolnoma dovolj v octavii karavan, za neko normalno premikanje - sem spada lepa vožnja do 150 na AC in to je to. Za neko normalno prevažanje otrok v šolo in parkrat na leto kak izlet, smučanje, morje, 15-20t km itd je pa roko na srce 1.2 TSI vrh glave. Tudi ko malo pobrskam po Škoda forumu - ne vem no, noben nima težav, vsi pravijo da avto normalno gre (noben nima omenjenih težav z NEmobilnostjo), jasno pa da ni to zdaj športnik, s katerim boš z lahkoto konkuriral na avtocesti limuzinam s 150KM in več. Porabe pa tudi niso ravno visoke - tam okrog 6-7L se jim vrtijo kar je meni osebno hudo ugodno. Jaz za svoj način vožnje sem čisto za foro šel računat - rabil bi ob teh kilometrih ki jih delam na leto, dobrih 7 let da bi prinesel noter 1.6TDI (z razliko, ne z enako ceno). Delam pa med 22-25t km na leto.
In tudi na koncu pod črto, kakorkoli se obrača niti 1.6TDI niti 1.2TSI nista športnika. Obema ustreza neka normalna vožnja tam okrog 130-140 na AC and that's it.
Pa ne navijam za 1.2TSIja, daleč od tega, pri meni bi bila jasna izbira v octavii - vsaj 1.8TSI.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: Seat Altea XL ali Škoda Octavia Combi

Napisal/-a maniaxxx Sr feb 16, 2011 5:51 pm

Badzo je napisal/-a:@ speedfreak, sploh me ne moti tvoj način in poraba, ampak samo ne zastopim te. Ne vem kaj hočeš od avta. Motorja nimam, prevozil sem premalo km da bi ti lahko z gotovostjo nasprotoval, lahko samo nasprotujem na podlagi tisto malo prevoženih km, da je 1.2TSI popolnoma dovolj v octavii karavan, za neko normalno premikanje - sem spada lepa vožnja do 150 na AC in to je to. Za neko normalno prevažanje otrok v šolo in parkrat na leto kak izlet, smučanje, morje, 15-20t km itd je pa roko na srce 1.2 TSI vrh glave. Tudi ko malo pobrskam po Škoda forumu - ne vem no, noben nima težav, vsi pravijo da avto normalno gre (noben nima omenjenih težav z NEmobilnostjo), jasno pa da ni to zdaj športnik, s katerim boš z lahkoto konkuriral na avtocesti limuzinam s 150KM in več. Porabe pa tudi niso ravno visoke - tam okrog 6-7L se jim vrtijo kar je meni osebno hudo ugodno. Jaz za svoj način vožnje sem čisto za foro šel računat - rabil bi ob teh kilometrih ki jih delam na leto, dobrih 7 let da bi prinesel noter 1.6TDI (z razliko, ne z enako ceno). Delam pa med 22-25t km na leto.
In tudi na koncu pod črto, kakorkoli se obrača niti 1.6TDI niti 1.2TSI nista športnika. Obema ustreza neka normalna vožnja tam okrog 130-140 na AC and that's it.
Pa ne navijam za 1.2TSIja, daleč od tega, pri meni bi bila jasna izbira v octavii - vsaj 1.8TSI.


no tu se strinjava, sam delam več kot 30kkm na leto pa nisem vzel dizla ker se ne splača , oziroma sem mislil, da bo poraba tsi-ja glede na 80% moje voznje ( relacija s hitrostjo okli 70kmh ) zrl manj kot zre, ampak jebat ga, to mam zdej :mrgreen: . Nisem pričakoval športnika ampak vseeno ostane grenak priokus....
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Seat Altea XL ali Škoda Octavia Combi

Napisal/-a peroRS Sr feb 16, 2011 6:22 pm

Da še jaz dodam svoje kratko mnenje :mrgreen:

Včeraj in danes sem končno sprobal zloglasnega 1.2TSI s 77kW v obliki Škode Roomsterja in v kombinaciji s 5-stopenjskim menjalnikom. :)

Prvi občutki so bili zelo povprečni. Ko nalahka spelješ in takoj prestaviš v 2. prestavo, se ti zdi, da traja celo večnost preden se avto premakne oz. imaš občutek, da bo crknil in bo treba prestavit v prvo :? Celo pomislil sem, da je to morda šibkejša verzija (86KM), dokler nisem pogledal prometne.
Potem pa malo bolj pohodiš plin in se čuti sunek, ko turbina zalaufa na polno (ca. 1800 obratov), podobno kot pri starih PD TDI-jih. Na začetku zna biti to zelo nadležno, še posebej v naseljih, ko speljuješ v hrib. Po nekaj deset kilometrih, ko se tega navadiš pa motorček pokaže tudi drugo (pozitivno stran). V nižjih obratih je veliko navora. V klance dobro pospešuje tudi v 4. in 5. prestavi (60-70kmh, od 2000 obratov naprej), na istem odseku pa je bilo treba s starima 1.6MPI 75kW in 1.4 16V 74kW šaltat v tretjo prestavo, saj sicer nista šla nikamor.
To je tudi bistvena razlika in prednost TSI-ja v primerjavi s starima motorjema, navor v nižjih obratih in lepša razporeditev moči, medtem ko pri polnem pospeševanju (do rdečega polja) na avtocesti TSI ni nič boljši (ne vem kako se obnaša nad 160kmh, saj vremenski pogoji niso dopuščali več).

Na koncu še poraba (odčitana s potovalnega računalnika "dvojka"):
-prevožena pot v dveh dneh 520km (mesto, AC, podeželje, dež, sneg)
-povprečna poraba 7.1l/100km (gume 195/55/15'')

Za primerjavo...bratova Fabia 1.2HTP s 70 konji in enako dimenzijo gum je pila enako, s tem da zmogljivosti niti približno niso primerljive. ;)

Še povzetek:
+tih in miren motor (na mestu praktično ne slišiš da dela)
+presenetljivo veliko navora od 2000 obratov naprej (za 1.2 motor)
-zelo izrazita in moteča turbo luknja pod 1800 obrati (ne kako je s tem pri 6 stopenjskem menjalniku)

Skratka, soliden motor, ki dobro opravlja delo v avtu kot je Roomster. Sem vozil že nekaj časa nazaj 1.9TDI-ja v tem modelu, pa mi TSI nekako bolj odgovarja (no ja, čipan 1.9TDI je pa čisto druga zgodba :twisted: ).
Ni pa 1.2TSI nobena formula in se ne more primerjati niti z enim cilindrom Fabie RS TSI :mrgreen:
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: Seat Altea XL ali Škoda Octavia Combi

Napisal/-a maniaxxx Sr feb 16, 2011 6:39 pm

peroRS je napisal/-a:Da še jaz dodam svoje kratko mnenje :mrgreen:

Včeraj in danes sem končno sprobal zloglasnega 1.2TSI s 77kW v obliki Škode Roomsterja in v kombinaciji s 5-stopenjskim menjalnikom. :)

Prvi občutki so bili zelo povprečni. Ko nalahka spelješ in takoj prestaviš v 2. prestavo, se ti zdi, da traja celo večnost preden se avto premakne oz. imaš občutek, da bo crknil in bo treba prestavit v prvo :? Celo pomislil sem, da je to morda šibkejša verzija (86KM), dokler nisem pogledal prometne.
Potem pa malo bolj pohodiš plin in se čuti sunek, ko turbina zalaufa na polno (ca. 1800 obratov), podobno kot pri starih PD TDI-jih. Na začetku zna biti to zelo nadležno, še posebej v naseljih, ko speljuješ v hrib. Po nekaj deset kilometrih, ko se tega navadiš pa motorček pokaže tudi drugo (pozitivno stran). V nižjih obratih je veliko navora. V klance dobro pospešuje tudi v 4. in 5. prestavi (60-70kmh, od 2000 obratov naprej), na istem odseku pa je bilo treba s starima 1.6MPI 75kW in 1.4 16V 74kW šaltat v tretjo prestavo, saj sicer nista šla nikamor.
To je tudi bistvena razlika in prednost TSI-ja v primerjavi s starima motorjema, navor v nižjih obratih in lepša razporeditev moči, medtem ko pri polnem pospeševanju (do rdečega polja) na avtocesti TSI ni nič boljši (ne vem kako se obnaša nad 160kmh, saj vremenski pogoji niso dopuščali več).

Na koncu še poraba (odčitana s potovalnega računalnika "dvojka"):
-prevožena pot v dveh dneh 520km (mesto, AC, podeželje, dež, sneg)
-povprečna poraba 7.1l/100km (gume 195/55/15'')

Za primerjavo...bratova Fabia 1.2HTP s 70 konji in enako dimenzijo gum je pila enako, s tem da zmogljivosti niti približno niso primerljive. ;)

Še povzetek:
+tih in miren motor (na mestu praktično ne slišiš da dela)
+presenetljivo veliko navora od 2000 obratov naprej (za 1.2 motor)
-zelo izrazita in moteča turbo luknja pod 1800 obrati (ne kako je s tem pri 6 stopenjskem menjalniku)

Skratka, soliden motor, ki dobro opravlja delo v avtu kot je Roomster. Sem vozil že nekaj časa nazaj 1.9TDI-ja v tem modelu, pa mi TSI nekako bolj odgovarja (no ja, čipan 1.9TDI je pa čisto druga zgodba :twisted: ).
Ni pa 1.2TSI nobena formula in se ne more primerjati niti z enim cilindrom Fabie RS TSI :mrgreen:


samod a dodam da pri polotu neke turbo luknje ni za čutiti, mogoče zarad menjalnika
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: Seat Altea XL ali Škoda Octavia Combi

Napisal/-a tristan01 Sr feb 16, 2011 7:21 pm

speedfreak je napisal/-a:
peroRS je napisal/-a:Da še jaz dodam svoje kratko mnenje :mrgreen:

Včeraj in danes sem končno sprobal zloglasnega 1.2TSI s 77kW v obliki Škode Roomsterja in v kombinaciji s 5-stopenjskim menjalnikom. :)

Prvi občutki so bili zelo povprečni. Ko nalahka spelješ in takoj prestaviš v 2. prestavo, se ti zdi, da traja celo večnost preden se avto premakne oz. imaš občutek, da bo crknil in bo treba prestavit v prvo :? Celo pomislil sem, da je to morda šibkejša verzija (86KM), dokler nisem pogledal prometne.
Potem pa malo bolj pohodiš plin in se čuti sunek, ko turbina zalaufa na polno (ca. 1800 obratov), podobno kot pri starih PD TDI-jih. Na začetku zna biti to zelo nadležno, še posebej v naseljih, ko speljuješ v hrib. Po nekaj deset kilometrih, ko se tega navadiš pa motorček pokaže tudi drugo (pozitivno stran). V nižjih obratih je veliko navora. V klance dobro pospešuje tudi v 4. in 5. prestavi (60-70kmh, od 2000 obratov naprej), na istem odseku pa je bilo treba s starima 1.6MPI 75kW in 1.4 16V 74kW šaltat v tretjo prestavo, saj sicer nista šla nikamor.
To je tudi bistvena razlika in prednost TSI-ja v primerjavi s starima motorjema, navor v nižjih obratih in lepša razporeditev moči, medtem ko pri polnem pospeševanju (do rdečega polja) na avtocesti TSI ni nič boljši (ne vem kako se obnaša nad 160kmh, saj vremenski pogoji niso dopuščali več).

Na koncu še poraba (odčitana s potovalnega računalnika "dvojka"):
-prevožena pot v dveh dneh 520km (mesto, AC, podeželje, dež, sneg)
-povprečna poraba 7.1l/100km (gume 195/55/15'')

Za primerjavo...bratova Fabia 1.2HTP s 70 konji in enako dimenzijo gum je pila enako, s tem da zmogljivosti niti približno niso primerljive. ;)

Še povzetek:
+tih in miren motor (na mestu praktično ne slišiš da dela)
+presenetljivo veliko navora od 2000 obratov naprej (za 1.2 motor)
-zelo izrazita in moteča turbo luknja pod 1800 obrati (ne kako je s tem pri 6 stopenjskem menjalniku)

Skratka, soliden motor, ki dobro opravlja delo v avtu kot je Roomster. Sem vozil že nekaj časa nazaj 1.9TDI-ja v tem modelu, pa mi TSI nekako bolj odgovarja (no ja, čipan 1.9TDI je pa čisto druga zgodba :twisted: ).
Ni pa 1.2TSI nobena formula in se ne more primerjati niti z enim cilindrom Fabie RS TSI :mrgreen:


samod a dodam da pri polotu neke turbo luknje ni za čutiti, mogoče zarad menjalnika


Definitivno piko na 1. doda 6 brzinski menjalnik. Se prestave precej lepše dopolnjujejo kot v 5. stopenjskem. Predvsem v hitrostnem območju kjer se voziš večino časa, saj lahko npr okrg omejitve v naselju udobno križariš s 5. prestavo in par vrtljaji nad prostim tekom ali pa tiščiš do konca z drugo.

Lp Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
ales66
Novinec
 
Prispevkov: 307
Pridružen: Ne apr 29, 2007 9:56 pm
Kraj: LJ

Re: Seat Altea XL ali Škoda Octavia Combi

Napisal/-a ales66 Sr feb 16, 2011 7:44 pm

Super tema. Je zanimivo brat tele izkušnje s TSI 1.2 motorji. Sem si dal pod Favorites, če bom kdaj kupoval Octavio s TSI 1.2 105 KM motorjem. Upam, da bo čez kakšne 2 leti ESP že serijski tudi pri nižjem rangu opreme (Ambiente in Bussines).

Sem pa v AM bral, da so Britanski mediji objavili, da naj bi VW postopoma prenehal izdelovati 1.4 TSI zaradi predrage izdelave.
1.2 in drugih ne omenjajo.
 
ABOARD
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 82
Pridružen: Ne feb 13, 2011 12:39 pm

Re: Seat Altea XL ali Škoda Octavia Combi

Napisal/-a ABOARD Sr feb 16, 2011 7:55 pm

Kot zanimivost. Pri pooblaščencu Seat so mi zaupali, da so nekateri kupci precej nezadovoljni z 1,6 tdi. 2 kupca sta se ga znebila, nekateri so pa dali noter neko kao original dodatno opremo (aktivni pedal) za večjo odzivnost v spodnjem območju. Cena 250 eur. :D
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Seat Altea XL ali Škoda Octavia Combi

Napisal/-a pskoda Sr feb 16, 2011 8:00 pm

ABOARD je napisal/-a:Kot zanimivost. Pri pooblaščencu Seat so mi zaupali, da so nekateri kupci precej nezadovoljni z 1,6 tdi. 2 kupca sta se ga znebila, nekateri so pa dali noter neko kao original dodatno opremo (aktivni pedal) za večjo odzivnost v spodnjem območju. Cena 250 eur. :D


Pa bi Punto Evo-ta vzel z 1.6 multjet z 120km in 320nm, ki je zelo poskočen avto z majhno porabo
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: Seat Altea XL ali Škoda Octavia Combi

Napisal/-a simply Sr feb 16, 2011 8:01 pm

Sam bi gledal iz zornega kota kupca osnovnega motorja.

Zanj je TSI odlična izbira.

Ne razumem ljudi, ki kupijo osnovno motorno različico in so potem nezadovoljni z zmogljivostmi in porabo.

Če ti je samo do porabe in delaš dosti km vzami 1.6 TDI, če si bolj občasen in zmeren voznik vzami 1.2 TSI, če si divjak vzami RS.

Torej, TSI je odličen motorček za osnovno izbiro. Malo porabi, upajmo da bo vzdržljiv in to je to. Če bi rad manjšo porabo vzameš TDIja, saj ga dobiš za dobrega 2 tisočaka več. Če ti je 2000 EUR pri vozilu za 15.000 EUR predstavlja velik finančni vložek obe vozili nista primerni zate.

Argumenti, kot so dražje olje pri TDIju, par EUR dražje zavarovanje ne pijejo vode. Če pri vozilu za 15.000 EUR gledaš ali te bo olje prišlo 62 EUR ali 82 EUR. Hm ne vem no.

Vem pa tole, vsi imamo previsoke želje in si kupimo tudi tisto, kar ne bi bilo potrebno.
Je to vaš avto?

Pa še nekaj. Nakup avtomobila naj bi predstavljal letni prihodek enega od članov družine - v primeru, da vozilo ostane pri hiši vsaj 8 let. Če se bomo tega držali nobeno olje in servis ne bosta predraga.

Octavia 1.2 TSI je odlična izbira!
 
jskubic
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Ne feb 13, 2011 9:09 pm

Re: Seat Altea XL ali Škoda Octavia Combi

Napisal/-a jskubic Sr feb 16, 2011 8:11 pm

Evo danes dobil dve novi ponudbi pri Škerjancu.
Res so zelo prijazni.

1. Škoda Octavia Combi 1.6 TDI Greenline, srebna barva, Dodatna oprema usnjen volan. Cena 16.350 + priprava vozila GRATIS

2. Škoda Octavia Combi 1.2 TSI Business , bela barva, dodatna oprema: original parkirni senzorji zadaj, SUN SET, climatronic, rezervno kolo.
Cena 16.050 + priprava vozila GRATIS

Oba vozila na zalogi

Kaj menite, ali bi se dalo iztržiti še boljšo ponudbo ( danes prvič pri Škerjancu ).

Prosim za vaše mnenje in pomoč
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Seat Altea XL ali Škoda Octavia Combi

Napisal/-a peroRS Sr feb 16, 2011 8:16 pm

simply je napisal/-a:Sam bi gledal iz zornega kota kupca osnovnega motorja.

Zanj je TSI odlična izbira.

Ne razumem ljudi, ki kupijo osnovno motorno različico in so potem nezadovoljni z zmogljivostmi in porabo.

Če ti je samo do porabe in delaš dosti km vzami 1.6 TDI, če si bolj občasen in zmeren voznik vzami 1.2 TSI, če si divjak vzami RS.

Torej, TSI je odličen motorček za osnovno izbiro. Malo porabi, upajmo da bo vzdržljiv in to je to. Če bi rad manjšo porabo vzameš TDIja, saj ga dobiš za dobrega 2 tisočaka več. Če ti je 2000 EUR pri vozilu za 15.000 EUR predstavlja velik finančni vložek obe vozili nista primerni zate.

Argumenti, kot so dražje olje pri TDIju, par EUR dražje zavarovanje ne pijejo vode. Če pri vozilu za 15.000 EUR gledaš ali te bo olje prišlo 62 EUR ali 82 EUR. Hm ne vem no.

Octavia 1.2 TSI je odlična izbira!


Točno tako je. Znancu sem lansko leto zrihtal Octavio combi business 1.2TSI. Možakar živi v Ljubljani, oba z ženo delata v mestu, tako da za potrebe službe ne potrebujeta avta. Letno naredi 9000km. In kaj on za take kilometre in za mestno vožnjo potrebuje avto s 150 konji ali pa bognedaj dizla. Za razliko kolikor je dizel dražji je vzel nekaj fancy opreme in to je to. Za take služi osnovna motorizacija!
Tistih enkrat ali dvakrat letno, ko grejo na dopust na morje ali na smučanje in je avto naložen pa že potrpi, če ga drugi prehitevajo po AC, ko vozi 150kmh ;)

Za nas ostale, ki pa ne moremo potrpeti, če nas kdo prehiteva, je pa v ponudbi 2.0TDI RS ali pa 2.0TSI :twisted: :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Re: Seat Altea XL ali Škoda Octavia Combi

Napisal/-a King1 Sr feb 16, 2011 8:16 pm

simply je napisal/-a:Sam bi gledal iz zornega kota kupca osnovnega motorja.

Zanj je TSI odlična izbira.


Tu se strinjam s teboj saj če le nisi tako zahteven je osnova vedno dovolj. V familiji je octavia 2010 letnik 1.2 tsi. Vozi se na šestnajstkah in poraba po okoli 13.000 kilometrih je 6.4l/100km. Problemov nobenih. Vozita jo tako on kot ona pa doma ravno niso sredi mesta. Se pravi kar nekaj zahtevnih vzponov je do njih. So družina in z avtom so bili tudi že na dolgem potovanju in pa kot je @simply povedal nikakor niso pogrešali oz. jim je bilo v pomanjkanje moči. ;)


Ne razumem ljudi, ki kupijo osnovno motorno različico in so potem nezadovoljni z zmogljivostmi in porabo.

Tudi jast tega ne razumem. Že če ne drugega bi me bilo sram priznati, da sem kljub temu, da v večini primerov imaš na voljo testno vožnjo kupil to počasnelo od avta. ;)


Če ti je samo do porabe in delaš dosti km vzami 1.6 TDI, če si bolj občasen in zmeren voznik vzami 1.2 TSI, če si divjak vzami RS.
Torej, TSI je odličen motorček za osnovno izbiro. Malo porabi, upajmo da bo vzdržljiv in to je to. Če bi rad manjšo porabo vzameš TDIja, saj ga dobiš za dobrega 2 tisočaka več. Če ti je 2000 EUR pri vozilu za 15.000 EUR predstavlja velik finančni vložek obe vozili nista primerni zate.

Argumenti, kot so dražje olje pri TDIju, par EUR dražje zavarovanje ne pijejo vode. Če pri vozilu za 15.000 EUR gledaš ali te bo olje prišlo 62 EUR ali 82 EUR. Hm ne vem no.


Se strinjam.


Octavia 1.2 TSI je odlična izbira!



Res je a vendar vedeti moraš kaj kupuješ in kaj pričakovati od avta z tem motorjem.

lp
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 16 gostov