
Tehnično gledano in ob pregledu cenika osnovnih modelov imaš absolutno prav (glej tudi moj post ko sem izračunaval primerjavo stroškov goriva pri Ocataviji TSI vs TDI kilometrini 20.000 na leto).tristan01 je napisal/-a:Glede na to da je 1.6 TDI v nizkih vrtljajih skoraj mrtev, se poraja vprašanje kaj je ima TDI, kar ne more ponuditi nekoliko cenejši TSI? Racionalno gledano povprečen uporabnik težko upraviči nakup osnovnega TDI.
Badzo je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:Moje mnenje glede porabe 1.2tsi in nasploh turbačev. 1.2tsi zna biti zelo varčen motor pod pogojem, da voziš po omejitvah, ga ne teraš do daske, hitro pospešuješ, itd. Ko pa to mašinco tiščiš po AC 150-160km/h takrat pa zna dobesedno žret za tako kubikažo. Vsaj pri mojmu je podobno, če ga tiščiš skoraj do konca oz 3/4 gasa. Upam da bo speedy kaj več povedal
Točno tako, ampak roko na srce, 105 konjev in 1200ccm mlinčka ne kupuješ za izživljanje in tiščanje po AC 150km/h in več.
1.2TSI ni dirkač in ljudje ga kupujejo z namenom prevoza od točke A do B (brez večjih naporov) in ne zato da bi konkuriral večini testiranih avtov
v oddaji Top Gear! Tisti ki pa kupi tega TSIja zato da bo zganjal športnost z njim - tak človek ima zeloo nerazčiščene pojme.
Ceed je napisal/-a:1.2TSI je v majhnem avtu odlično performančen, v večjih pa ne vem, če se obnese dobor. Sicer vleče suvereno tudi v Octaviji in Altei, ampak ne vem kako je na avtocesti. Ibiza TSi na avtocesti ne gre nikamor. Po 150km/h že do katerih prideš težko postane mrtev in ga moreš dobesedno privat, poraba pa je 9+. Je pa zagotovo boljši od starega 1.6.
ban je napisal/-a:@spedfik: Nisi ti nabavu tapravga TSI-ja, ker si vzel tašvohnega. Mogu bi vzet vsaj unga z 122 KM, ali celo 160 KM, mogoče celo 1.8 TSI ker ma boljši navor, ali še boljše, kar 2.0TSI. Ker pa nisi pristaš TSI-jev bi mogoče bil zate 3.2 FSI![]()
A poliča si že prodal?
Badzo je napisal/-a:@ speedfreak, sploh me ne moti tvoj način in poraba, ampak samo ne zastopim te. Ne vem kaj hočeš od avta. Motorja nimam, prevozil sem premalo km da bi ti lahko z gotovostjo nasprotoval, lahko samo nasprotujem na podlagi tisto malo prevoženih km, da je 1.2TSI popolnoma dovolj v octavii karavan, za neko normalno premikanje - sem spada lepa vožnja do 150 na AC in to je to. Za neko normalno prevažanje otrok v šolo in parkrat na leto kak izlet, smučanje, morje, 15-20t km itd je pa roko na srce 1.2 TSI vrh glave. Tudi ko malo pobrskam po Škoda forumu - ne vem no, noben nima težav, vsi pravijo da avto normalno gre (noben nima omenjenih težav z NEmobilnostjo), jasno pa da ni to zdaj športnik, s katerim boš z lahkoto konkuriral na avtocesti limuzinam s 150KM in več. Porabe pa tudi niso ravno visoke - tam okrog 6-7L se jim vrtijo kar je meni osebno hudo ugodno. Jaz za svoj način vožnje sem čisto za foro šel računat - rabil bi ob teh kilometrih ki jih delam na leto, dobrih 7 let da bi prinesel noter 1.6TDI (z razliko, ne z enako ceno). Delam pa med 22-25t km na leto.
In tudi na koncu pod črto, kakorkoli se obrača niti 1.6TDI niti 1.2TSI nista športnika. Obema ustreza neka normalna vožnja tam okrog 130-140 na AC and that's it.
Pa ne navijam za 1.2TSIja, daleč od tega, pri meni bi bila jasna izbira v octavii - vsaj 1.8TSI.
peroRS je napisal/-a:Da še jaz dodam svoje kratko mnenje![]()
Včeraj in danes sem končno sprobal zloglasnega 1.2TSI s 77kW v obliki Škode Roomsterja in v kombinaciji s 5-stopenjskim menjalnikom.![]()
Prvi občutki so bili zelo povprečni. Ko nalahka spelješ in takoj prestaviš v 2. prestavo, se ti zdi, da traja celo večnost preden se avto premakne oz. imaš občutek, da bo crknil in bo treba prestavit v prvoCelo pomislil sem, da je to morda šibkejša verzija (86KM), dokler nisem pogledal prometne.
Potem pa malo bolj pohodiš plin in se čuti sunek, ko turbina zalaufa na polno (ca. 1800 obratov), podobno kot pri starih PD TDI-jih. Na začetku zna biti to zelo nadležno, še posebej v naseljih, ko speljuješ v hrib. Po nekaj deset kilometrih, ko se tega navadiš pa motorček pokaže tudi drugo (pozitivno stran). V nižjih obratih je veliko navora. V klance dobro pospešuje tudi v 4. in 5. prestavi (60-70kmh, od 2000 obratov naprej), na istem odseku pa je bilo treba s starima 1.6MPI 75kW in 1.4 16V 74kW šaltat v tretjo prestavo, saj sicer nista šla nikamor.
To je tudi bistvena razlika in prednost TSI-ja v primerjavi s starima motorjema, navor v nižjih obratih in lepša razporeditev moči, medtem ko pri polnem pospeševanju (do rdečega polja) na avtocesti TSI ni nič boljši (ne vem kako se obnaša nad 160kmh, saj vremenski pogoji niso dopuščali več).
Na koncu še poraba (odčitana s potovalnega računalnika "dvojka"):
-prevožena pot v dveh dneh 520km (mesto, AC, podeželje, dež, sneg)
-povprečna poraba 7.1l/100km (gume 195/55/15'')
Za primerjavo...bratova Fabia 1.2HTP s 70 konji in enako dimenzijo gum je pila enako, s tem da zmogljivosti niti približno niso primerljive.![]()
Še povzetek:
+tih in miren motor (na mestu praktično ne slišiš da dela)
+presenetljivo veliko navora od 2000 obratov naprej (za 1.2 motor)
-zelo izrazita in moteča turbo luknja pod 1800 obrati (ne kako je s tem pri 6 stopenjskem menjalniku)
Skratka, soliden motor, ki dobro opravlja delo v avtu kot je Roomster. Sem vozil že nekaj časa nazaj 1.9TDI-ja v tem modelu, pa mi TSI nekako bolj odgovarja (no ja, čipan 1.9TDI je pa čisto druga zgodba).
Ni pa 1.2TSI nobena formula in se ne more primerjati niti z enim cilindrom Fabie RS TSI
speedfreak je napisal/-a:peroRS je napisal/-a:Da še jaz dodam svoje kratko mnenje![]()
Včeraj in danes sem končno sprobal zloglasnega 1.2TSI s 77kW v obliki Škode Roomsterja in v kombinaciji s 5-stopenjskim menjalnikom.![]()
Prvi občutki so bili zelo povprečni. Ko nalahka spelješ in takoj prestaviš v 2. prestavo, se ti zdi, da traja celo večnost preden se avto premakne oz. imaš občutek, da bo crknil in bo treba prestavit v prvoCelo pomislil sem, da je to morda šibkejša verzija (86KM), dokler nisem pogledal prometne.
Potem pa malo bolj pohodiš plin in se čuti sunek, ko turbina zalaufa na polno (ca. 1800 obratov), podobno kot pri starih PD TDI-jih. Na začetku zna biti to zelo nadležno, še posebej v naseljih, ko speljuješ v hrib. Po nekaj deset kilometrih, ko se tega navadiš pa motorček pokaže tudi drugo (pozitivno stran). V nižjih obratih je veliko navora. V klance dobro pospešuje tudi v 4. in 5. prestavi (60-70kmh, od 2000 obratov naprej), na istem odseku pa je bilo treba s starima 1.6MPI 75kW in 1.4 16V 74kW šaltat v tretjo prestavo, saj sicer nista šla nikamor.
To je tudi bistvena razlika in prednost TSI-ja v primerjavi s starima motorjema, navor v nižjih obratih in lepša razporeditev moči, medtem ko pri polnem pospeševanju (do rdečega polja) na avtocesti TSI ni nič boljši (ne vem kako se obnaša nad 160kmh, saj vremenski pogoji niso dopuščali več).
Na koncu še poraba (odčitana s potovalnega računalnika "dvojka"):
-prevožena pot v dveh dneh 520km (mesto, AC, podeželje, dež, sneg)
-povprečna poraba 7.1l/100km (gume 195/55/15'')
Za primerjavo...bratova Fabia 1.2HTP s 70 konji in enako dimenzijo gum je pila enako, s tem da zmogljivosti niti približno niso primerljive.![]()
Še povzetek:
+tih in miren motor (na mestu praktično ne slišiš da dela)
+presenetljivo veliko navora od 2000 obratov naprej (za 1.2 motor)
-zelo izrazita in moteča turbo luknja pod 1800 obrati (ne kako je s tem pri 6 stopenjskem menjalniku)
Skratka, soliden motor, ki dobro opravlja delo v avtu kot je Roomster. Sem vozil že nekaj časa nazaj 1.9TDI-ja v tem modelu, pa mi TSI nekako bolj odgovarja (no ja, čipan 1.9TDI je pa čisto druga zgodba).
Ni pa 1.2TSI nobena formula in se ne more primerjati niti z enim cilindrom Fabie RS TSI
samod a dodam da pri polotu neke turbo luknje ni za čutiti, mogoče zarad menjalnika
ABOARD je napisal/-a:Kot zanimivost. Pri pooblaščencu Seat so mi zaupali, da so nekateri kupci precej nezadovoljni z 1,6 tdi. 2 kupca sta se ga znebila, nekateri so pa dali noter neko kao original dodatno opremo (aktivni pedal) za večjo odzivnost v spodnjem območju. Cena 250 eur.
simply je napisal/-a:Sam bi gledal iz zornega kota kupca osnovnega motorja.
Zanj je TSI odlična izbira.
Ne razumem ljudi, ki kupijo osnovno motorno različico in so potem nezadovoljni z zmogljivostmi in porabo.
Če ti je samo do porabe in delaš dosti km vzami 1.6 TDI, če si bolj občasen in zmeren voznik vzami 1.2 TSI, če si divjak vzami RS.
Torej, TSI je odličen motorček za osnovno izbiro. Malo porabi, upajmo da bo vzdržljiv in to je to. Če bi rad manjšo porabo vzameš TDIja, saj ga dobiš za dobrega 2 tisočaka več. Če ti je 2000 EUR pri vozilu za 15.000 EUR predstavlja velik finančni vložek obe vozili nista primerni zate.
Argumenti, kot so dražje olje pri TDIju, par EUR dražje zavarovanje ne pijejo vode. Če pri vozilu za 15.000 EUR gledaš ali te bo olje prišlo 62 EUR ali 82 EUR. Hm ne vem no.
Octavia 1.2 TSI je odlična izbira!
simply je napisal/-a:Sam bi gledal iz zornega kota kupca osnovnega motorja.
Zanj je TSI odlična izbira.
Tu se strinjam s teboj saj če le nisi tako zahteven je osnova vedno dovolj. V familiji je octavia 2010 letnik 1.2 tsi. Vozi se na šestnajstkah in poraba po okoli 13.000 kilometrih je 6.4l/100km. Problemov nobenih. Vozita jo tako on kot ona pa doma ravno niso sredi mesta. Se pravi kar nekaj zahtevnih vzponov je do njih. So družina in z avtom so bili tudi že na dolgem potovanju in pa kot je @simply povedal nikakor niso pogrešali oz. jim je bilo v pomanjkanje moči.![]()
Ne razumem ljudi, ki kupijo osnovno motorno različico in so potem nezadovoljni z zmogljivostmi in porabo.
Tudi jast tega ne razumem. Že če ne drugega bi me bilo sram priznati, da sem kljub temu, da v večini primerov imaš na voljo testno vožnjo kupil to počasnelo od avta.![]()
Če ti je samo do porabe in delaš dosti km vzami 1.6 TDI, če si bolj občasen in zmeren voznik vzami 1.2 TSI, če si divjak vzami RS.
Torej, TSI je odličen motorček za osnovno izbiro. Malo porabi, upajmo da bo vzdržljiv in to je to. Če bi rad manjšo porabo vzameš TDIja, saj ga dobiš za dobrega 2 tisočaka več. Če ti je 2000 EUR pri vozilu za 15.000 EUR predstavlja velik finančni vložek obe vozili nista primerni zate.
Argumenti, kot so dražje olje pri TDIju, par EUR dražje zavarovanje ne pijejo vode. Če pri vozilu za 15.000 EUR gledaš ali te bo olje prišlo 62 EUR ali 82 EUR. Hm ne vem no.
Se strinjam.
Octavia 1.2 TSI je odlična izbira!
Po forumu brska: Google [Bot] in 16 gostov