Polo78 je napisal/-a:Pa saj, če ste bili pozorni, a ni @toMmy napisal, da v tem primeru ne bi imel ne enega ne drugega, torej ne zagovarja spet toliko VW?
Kar se pa tiče sterilnosti, se pa strinjam da se z njo malo pretirava, sploh pri takih malčkih, ki so običajno 2. avto pri hiši in namenjeni jajcanju po mestu oz. skakanju po opravkih. Mislim pa saj ne boš lovil desetink na Nordschleiffeju. Jaz, ko sem npr. prej vozil zelo "komunikativno" Mazdo6, sedaj sem na precej bolj "sterilnem" Proceed-u, ne občutim nekega groznega manjka, kadar se mi zahoče odvozit par hitrih ovinkov (verjetno k temu pripomorejo tudi gume 17"/225/55 ). Pri normalni vožnji je pa to še toliko manj pomembno oz. se mi zdi Kiin sterilnejši volan celo manj naporen. In ravno zaradi tega vem, zakaj tolikim ustreza ta francoska mehkoba.
Da pa ne bom povsem offtopic, v tem razredu bi tudi sam izbral kaj tretjega, če pa že morata biti na izbiro ta dva, bi se vseeno odločil za Pola že zato, ker je precej novejši izdelek. Ob 4-letnemu jamstvu se tudi ne bi tako žrl, kot sem se pred desetletjem, ko je imel moj takratni Polo le 1 leto garancije in ko sem po izteku le te marsikdaj bil na izrednem servisu.
odprti clio je napisal/-a:Sej... sterilen volan pri golfu V je udobje, pri cliotu pa slaba konstrukcija.
Pa k ne pljuvam nikjer čez polota, nasprotno - samo, za ta denar clio ne zaostaja v nobenem pogledu, čeprav je model na cestah že 6. leto
P.S: clio ni bil nikoli resen avtomobil.
Badzo je napisal/-a:@tommy: omenjaš da je danes Polo letnik 2005 cca. 1000eur višje cenjen od Clia z podobno motorizacijo/opremo istega letnika!? Prosim te, zavoljo tvoje (ne)omejenosti vklopi možgane in jih imej še za kaj drugega, kot samo za razmišlanje o tedeiju! Cena je res višja in vsi omejenci vidite tisočaka več, ki ga uspe Polo držat proti Cliu, ampak noben od vas pa ne pomisli, da je bilo potrebno daljnega leta 2005 za dotičnega Pola odšteti cca. 1500-2000eur več kot za Clia, kateri se danes prodaja za 1000eur manj. Sedaj pa nagradno vprašanje: kdo je izgubil več??
tha_man je napisal/-a:Cliota sem fural tri leta nazaj in lahko potrdim da je občutek na volanu grozen, najbolj pa me je motilo, da se je v sredinski položaj hotel tako močno vračati kot da je na fedru. In to pri vožnji po mestu, kaj bi bilo šele na odprtih cestah. Meni to naredi vožnjo naporno, kogar pa to ne moti, Clio ni tako slab avto. Je kar prostoren, dost udoben, oblika je pač stvar okusa...
1.2 TCe motor sem sprobal v Windu pa je daleč od tega da bi me impresioniral. Predvsem navor je zelo švoh, motor moraš gonit skoraj kot atmosferca, da se kam premakne. 1.2 TSI gre po drugi strani odlično in to v Golfu, v Polotu nedvomno še toliko bolj.
Polo je tukaj boljši avto, predvsem zaradi tehnike, je pa Clio čist ok, če nisi preveč zahteven.
LG je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:Kaj je toliko slabše? Subjektivno gledano (to realno pri nakupu še največ šteje) mi vse deluje "napihnjeno", armatura je tako postavljena, sredinski del volana preobsežen, obvolanske ročke, sedeži, ... vse to skupaj mi daje občutek, kot da bi imel opravka s tistim otroškim balonom za skakanje, ne pa z avtom. Tudi Master, ki se mi zdi zadnja leta najboljša izbira v svojem razredu (delno na račun cene), ima precej takšnih elementov, še vedno pa ponuja več užitka v vožnji kot recimo novi Megane Coupe. Megane je sicer po mojih ocenah precej bolj konkurenčen v svojem rangu, kot Clio, še vedne me pa zaradi drugačnih pričakovanj odbije sterilnost.
Prej si omenil Golfa V... Če nisi čutil jaška, je to predvsem udobje (čeprav naj bi tu zaostajal za francozi?), sterilnost se pa navezuje na pomanjkanje povratnih informacij. Primer je recimo, da ti volan ne "pove" kaj se dejansko dogaja s kolesi. Ok super, toliko bolj sproščeno voziš, ampak če hočeš zapeljat bolj hitro čez ovinek oz. potrebuješ približne informacije o meji zdrsa na spolzki podlagi, je to katastrofa. Konkreten primer je bil, ko avto ob delavanju ESP-ja, visokih obratih in spolzki podlagi ni dal razen utripanja lučke na armaturi nobene povratne informacije, kaj se z njim dogaja.
Recimo Golf V, ki si ga omenil, ima odličen volanski mehanizem, odziven in z obilico povratnih informacij za vsakdanji avto. Res pa da to pride bolj do izraza šele z 16 in več colskimi platišči, pri Cliotu in Meganu pa nič od tega brez vmešavanja RS sekcije.
No saj če človeku pretirano ukvarjanje s tem, kaj se dejansko dogaja z avtomobilom povzroča prevelik napor, potem so mu "sterilni" avti pisani na kožo. Jaz ob njih začnem verjet v koristnost javnega prevoza, vožnja s trolo je namreč zame dosti bolj zanimiva.
Če že hočeš poceni malčka, ki bo kmalu zastaral, imaš na trgu dosti bolj prepričljivo Corso.
Prvo naj povem, da ta forum spremljam že 2 leti in ga preletim vsak dan, tako da upam, da kredibilnost mojih izjav ni povezana s številom mojih prispekov (postov). Velikokrat debate samo spreljam in nič ne pripomnim vendar mimo tega nemorem. Tommy imam eno vprašanje zate. Mi lahko prosim poveš, zakaj vedno znova in znova vsiljuješ VW (ne govorim izključno za to temo--> tukaj je clio vs. polo) ampak nasplošno. Ljudje napišejo da se odločajo za citroena c4 ali megana, ti predlagaš golfa. Pa ne mislit, da pravim da je VW slab avto, vendar ga tisti, ki jih vozite poveličujeta v nedogled. Brez zamere !!! =)
FLINK je napisal/-a:LG je napisal/-a:Prvo naj povem, da ta forum spremljam že 2 leti in ga preletim vsak dan, tako da upam, da kredibilnost mojih izjav ni povezana s številom mojih prispekov (postov). Velikokrat debate samo spreljam in nič ne pripomnim vendar mimo tega nemorem. Tommy imam eno vprašanje zate. Mi lahko prosim poveš, zakaj vedno znova in znova vsiljuješ VW (ne govorim izključno za to temo--> tukaj je clio vs. polo) ampak nasplošno. Ljudje napišejo da se odločajo za citroena c4 ali megana, ti predlagaš golfa. Pa ne mislit, da pravim da je VW slab avto, vendar ga tisti, ki jih vozite poveličujeta v nedogled. Brez zamere !!! =)
Tu ti dam popolnoma prou. Clovek opazuje forum 'kupovanje avtomobilov' ali 'nasveti pri nakupu' in eni in isti ljudje vedno pametujejo in pisejo ene in iste stvari. Bolje da prezre clovek vse skupaj
FLINK je napisal/-a:Opazam pa, da so slovenci najbolj glupi, nepremisljeni, neracionalni, nerazgledani ljudje v Evropi.
Cliotov prodajo toliko, da ce sestejes naslednje tri avte po uspesni prodaji skupaj, pridejo do njegove mere.
Jaz res ne vem, kam gre ta svetLjudje nimajo pojma kaj je to dober volan, kaj je to dobra lega, funkcionalnost, kvaliteta materialov, kaj dobijo za ponujen denar,....
, moramo vsem fanatikom VW odpustiti grehe.Courage™ je napisal/-a:Vvsaki temi se najdete posiljevalci z raznimi kiami in hyiundaji....
Ceed je napisal/-a:Med dvema bi izbral...tretjega
Vsekakor prej Polo kot Clio. Velika prednost Clia je cena ima, pa veliko slabosti: Obupna zvočna izolacija vrat, trd in zatikajoč menjalnik, živčen TCE, ko je avto hladen(zelo cuka), slabše zmogljivosti (v primerjavi s TSijem). Je pa bolj prostoren kot Polo.
1.2 TCe motor sem sprobal v Windu pa je daleč od tega da bi me impresioniral. Predvsem navor je zelo švoh, motor moraš gonit skoraj kot atmosferca, da se kam premakne. 1.2 TSI gre po drugi strani odlično in to v Golfu, v Polotu nedvomno še toliko bolj.
crxdelsol je napisal/-a:1.2 TCe motor sem sprobal v Windu pa je daleč od tega da bi me impresioniral. Predvsem navor je zelo švoh, motor moraš gonit skoraj kot atmosferca, da se kam premakne. 1.2 TSI gre po drugi strani odlično in to v Golfu, v Polotu nedvomno še toliko bolj.
Veš da TSI gre, če pa so že italjanari delali podobno zadevo 16 let prej pa je preiskušena
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov